Koop een PSV shirt met nummer 9 en Kluivert achteropquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:31 schreef Jajong het volgende:
GODVERDOMME PATRICK KLOOTZAK MAAR IK BLIJF VAN JE HOUDEN
Lijkt me sterk. Er worden alleen ideale schoonzoons geselecteerd. Dus krijgt Kuijt sowieso de voorkeur boven Kluivert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:33 schreef cultheld het volgende:
Stél dat hij bij PSV weer helemaal opleeft... Zou hij dan bij Bassie in aanmerking komen voor een plek in Oranje?
Hoe kom je aan die wijsheid? Heb je vroeger met hem geknikkerd of sprak je 'm laatst bij een Christenunie-meeting?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef koningdavid het volgende:
Ik krijg vast problemen hiervoor maar ik denk dat Kluivert beter bij PSV past dan bij Ajax.
Kluivert is een rustige, vriendelijke jongen die erg makkelijk beinvloedt wordt door zijn omgeving. In een rustige/gemoedelijke omgeving als PSV zal hij minder snel ontsporen dan in de drukte van Amsterdam.
Ik zou hem liever toch bij Ajax zijn uiteraard.![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:33 schreef cultheld het volgende:
Stél dat hij bij PSV weer helemaal opleeft... Zou hij dan bij Bassie in aanmerking komen voor een plek in Oranje?
Ja zou mooi zijn als PSV bij Feyenoord wint met 3 - 0 door drie wereldgoals van Patrick Kluivert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:38 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij staat er al een streep door Kluivert, jammergenoeg.
Gefeliciteerd nog trouwens, dat ie er veel mag maken (tegen feyenoord)
Haha, het blijft leuk, die ChristenUnie grappen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die wijsheid? Heb je vroeger met hem geknikkerd of sprak je 'm laatst bij een Christenunie-meeting?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef koningdavid het volgende:
Ik krijg vast problemen hiervoor maar ik denk dat Kluivert beter bij PSV past dan bij Ajax.
Kluivert is een rustige, vriendelijke jongen die erg makkelijk beinvloedt wordt door zijn omgeving. In een rustige/gemoedelijke omgeving als PSV zal hij minder snel ontsporen dan in de drukte van Amsterdam.
Ik zou hem liever toch bij Ajax zijn uiteraard.![]()
Ik ben nooit fan van hem geweest, maar daar kan hij nu wel verandering in brengen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef BB-King het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd met jullie nieuwe nummer 9...
Niet flauw doen en steun hem als een echte PSV supporter!
quote:PSV MEDIA - Patrick Kluivert is PSV'er. De spits tekende in Eindhoven een contract voor een jaar, met de intentie om bij een goed verloop van het seizoen te verlengen. Vandaag zijn de formaliteiten op De Herdgang rondgekomen.
Vrijdag trainen
Kluivert gaat bij PSV voetballen met nummer 9. Vrijdagochtend zal hij al op het trainingsveld staan om voor de eerste keer onder Ronald Koeman te werken. De spits gaf aan om zo snel mogelijk wedstrijdfit te worden, om zijn brandende ambitie aan heel PSV en de supporters te tonen. In Geldrop onderging Kluivert (30) vandaag alle keuringen, waarna hij eind van de middag met zijn zaakwaarnemer naar De Herdgang kwam om alles rond te krijgen.
quote:Heel tevreden”
PSV Media sprak Kluivert als eerste. “Ik ben heel tevreden”, aldus Kluivert op De Herdgang. “PSV was voor mij de beste optie. Bij Valencia kwam ik niet aan voetballen toe, Nederland heeft de laatste twee jaar niet veel van mij gezien. Maar ik voel me lekker, ben dertig jaar en ben gebrand om hier te laten zien wat ik allemaal in me heb. De eredivisie is veel veranderd, maar ik denk dat ik daar snel aan zal wennen.” Een telefoongesprek met aanvoerder Phillip Cocu was voor Kluivert belangrijk. “Zeker, ik heb natuurlijk jaren met Phillip samengespeeld. Ik stond meteen open voor een komst naar PSV. Ik wil zo snel mogelijk een goede verstandhouding krijgen met alle teamgenoten en dan gaan we keihard werken.”
Die fotoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef BB-King het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd met jullie nieuwe nummer 9...
Niet flauw doen en steun hem als een echte PSV supporter!
Waarschijnlijk zijn de meeste PSV'ers ook wel jaloers op Huntelaar bij jullie. Die zou ik ook maar wat graag bij PSV in spits zien hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef Radegast het volgende:
Gefeliciteerd met de versterkingen...
Het is lang geleden dat PSV een spits had die ik maar wat graag bij Ajax had gezien.
Vroeger was dat met Romario en nu ben ik een beetje (heel erg veel) jaloers dat jullie Patrick hebben.
3 miljoenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:46 schreef VinoTinto het volgende:
hoeveel kost kromkamp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |