Nou Eendje, mijn stem had je al.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat timmer gaat is sowieso een prima zaak. ik wil nu wel in de Rvc gaan zitten![]()
Goed ideequote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:49 schreef Chadi het volgende:
mijn zwager blij met de transfers... nog effe en die hangt een PSV sjaal in me zaak
Dan heb jij andere TT dan ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:55 schreef jna het volgende:
officieel rond nu volgens teletekst
Gewoon op 801 hoor!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dan heb jij andere TT dan ik.
Ik kan er helemaal niets over vinden.
Lagnzaam.jezus de hele wereld weet dat Kromkamp en Kluivert komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:57 schreef mcyodogg het volgende:
Het blijft maar stil op psv.nl, zijn ze nou zo langzaam, of is het nog steeds niet 1000% rond?
Moet ie niet doen anders wurg ik em ermeequote:
Ben ik wel blij mee. Ik vond die Zaki toch echt klinken als een Balletje...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:02 schreef Zero2Nine het volgende:
edit: Laat maar de NOS houdt niet zo van teletekst direct linken volgens mij
Maargoed dit betekent dus dat de egyptenaar niet meer hoeft.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou jongens laten we hopen dat het goed uitpakt.
Joh, breng die schaal maar vast naar Eindhovenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou jongens laten we hopen dat het goed uitpakt.
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:29 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Mooie prestatie om die 2 binnen te halen. Knap. Hopen dat Kluivert weer opleeft.
Ik ook. Stiekem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |