abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41348883

Selectie PSV 2006/2007

Technische staf:
Ronald Koeman (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Tonny Bruins Slot (Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Gomes
21. Oscar Moens
31. Ruud Boffin

Verdedigers:
03. Michael Reiziger
04. Alex
05. Michael Ball
14. Manual da Costa
18. Eric Addo
19. Michael Lamey
23. Carlos Salcido
30. Pepe Plá
32. Jelle De Bock

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väryrynen
08. Phillip Cocu
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
24. Lee Nguyen

Aanvallers:
10. Arouna Koné
11. DaMarcus Beasley
17. Jefferson Farfán
25. John de Jong
33. Roy Beerens

Laatst gespeelde wedstrijd: FC Twente - PSV

Scoreverloop:
1-0 N'Kufo ('71)

Eerstvolgende wedstrijd: Willem II - PSV
Zaterdag 9 september 2006 19:30.

OP PSV Topic

Vorig topic.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Mo- op 31-08-2006 00:57:34 ]
pi_41348902
OP moet upgedate worden, zie ik.
pi_41348914
Ik help het je hopen, TS.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41349069
Ik ben benieuwd.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_41349621
Hopen dat de vlieghavens niet gesloten hoeven worden vandaag.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_41349694
Oh, ik hoop zo op een vurige Kluivert. Qua type speler kan het niet beter, en hij zal vooral Koné heel wat kunnen leren. Kromkamp lijkt me ook prima bij PSV passen. Maar die Amr Zaki....ik heb maar 1 wedstrijd van 'm gezien; is het wat?
pi_41349751
tvp
Nothing to see here, carry on
pi_41349846
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef Jasza het volgende:

[..]

Mwa niet bepaald, Ajax blijft een redelijk grote naam in Europa door het verleden. Je moet maar is kijken hoeveel buitenlanders er naar duels van Ajax komen enzo
Ik denk echt niet dat Ajax nog heel erg hoog aangeschreven staat in Europa. Ajax heeft de laatste jaren helemaal niets gepresteerd. Jongeren kijken toch naar recentere uitslagen. Oudere mensen zullen zeggen "pwoah die Cruijff, dat was een held". De jongere garde zal eerder geneigd zijn om een Romario, een Ronaldo te benijden. Het is gewoon een feit dat Ajax sinds '97 Europees gezien helemaal niets meer klaar heeft gemaakt. En dat PSV en deze tijd Europees gezien het meeste punten heeft gepakt.
pi_41349883
Wat vinden de PSV'ers eigenlijk van Jaap zijn boude uitspraken?
pi_41350014
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 01:23 schreef marsu het volgende:
Wat vinden de PSV'ers eigenlijk van Jaap zijn boude uitspraken?
Gaat hierom:
quote:
Stam vindt Ajax mooiere club dan PSV

Ajax-vedette Jaap Stam heeft zich tegenover de camera's van NOS Studio Sport laatdunkend uitgelaten over zijn oude club PSV. Zo noemde hij de Eindhovense club "een degelijke provincieclub" en "het RKC van Europa".

Bovenstaande uitspraken zijn opvallend gezien het Lichtstedelingse verleden van de routinier. Zelf verklaarde Stam echter na zijn entree bij Ajax "het licht te hebben gezien".

Het Eindhovense kamp wilde tot dusver geen uitgebreid commentaar leveren en hield het op "moddergooien van een ex-werknemer"

Ik moet het eerst horen of zien maar ja ook al heeft die het niet gezegd het is toch een ******-****
Als het waar is én niet uit zn verband gerukt (al lijkt me dat lastig met zulke uitspraken), dan heeft Stam voor mij iig definitief afgedaan.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_41350158
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 01:29 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Gaat hierom:
[..]

Als het waar is én niet uit zn verband gerukt (al lijkt me dat lastig met zulke uitspraken), dan heeft Stam voor mij iig definitief afgedaan.
Ik kan me niet voorstellen dat mijn held zoiets heeft gezegd!!!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 01:45:26 #12
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_41350341
Twente
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
  donderdag 31 augustus 2006 @ 01:46:38 #13
36884 Hells_Angel
pi_41350368
Nadat Ronald Koeman helaas een zooitje van Ajax had gemaakt, gaat hij dat nu gelukkig bij PSV doen.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_41350462
Nee met Ten Cate win je de Champions League...

o wacht

anyway, we wachten morgen vol spanning de ontwikkelingen af.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 01:56:14 #15
36884 Hells_Angel
pi_41350520
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 01:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Nee met Ten Cate win je de Champions League...

o wacht

anyway, we wachten morgen vol spanning de ontwikkelingen af.
Dat zeg ik ook niet, ik heb nog lang geen vertrouwen in Ten Cate.
Ik heb ook niks tegen PSV eigenlijk, alleen ze winnen teveel de laatste jaren en dat vind ik nooit leuk, welk team dat ook doet.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_41350771
Ik kijk toch wel uit naar wat er morgen allemaal staat te gebeuren. PN zal wel weer een record aantal bezoekers hebben net als verleden jaar. Blijft spannend allemaal.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 augustus 2006 @ 02:25:12 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41350888
Stam wil zich even populair maken in Amsterdam.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 augustus 2006 @ 02:32:23 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41350938
quote:
30/8/2006 - 'Alex moet 30 miljoen kosten'
(Gepost door RvN)

BRON: Timaoweb

Al dagen wordt er door Corinthians geroepen dat PSV verdediger Alex bovenaan het lijstje staat van de steenrijke club als versterking. Aangezien PSV een huurcontract heeft met Chelsea en de club Alex absoluut niet zal laten gaan nu Ooijer al is vertrokken, hebben we daar hier nog geen melding over gedaan. Vandaag zou een woordvoerder van de Braziliaanse club hebben laten weten dat de komst van Alex is afgeketst omdat PSV 30 miljoen euro zou vragen
als dat zo is, dan heeft PSV een heel goed huurcontract afgesloten
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41351029
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 02:25 schreef rubbereend het volgende:
Stam wil zich even populair maken in Amsterdam.
Dat was hij al.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 augustus 2006 @ 02:48:48 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41351107
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 02:41 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat was hij al.
en terecht natuurlijk, zonder hem was het een ramp achterin geweest
DeLuna vindt me dik ;(
pi_41351935
Nu weer geruchten dat we een Braziliaanse spits willen huren die vorig jaar al flopte in Europa en problemen heeft met zijn discipline ... Leuk, al die moeilijke jongens erbij willen halen, Koeman is toch al iemand die zo'n overwicht heeft .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41351953
quote:

[..]

Gaat hierom:
[..]

ach dat koppen heeft na al die jaren wel z'n tol geëisd zeg.
het RKC van Europa speelt maar mooi weer CL, en ajax...?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 07:23:48 #23
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41351974
Maar goed Kromkamp komt tenminste naar PSV en dat is een goede zaak denk ik zo..
Ach als ik het zo hoor komt 't allemaal nog wel goed dit seizoen

en 30 mil vragen voor Alex

[ Bericht 6% gewijzigd door appelsientje op 31-08-2006 08:57:32 ]
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:26:34 #24
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_41352373
quote:

[..]

Gaat hierom:
[..]

Stam heeft het licht gezien

Het is gewoon zwak, onvolwassen, kinderachtig, niet nodig om zo een oude werknemer te behandelen. Maarja, de volgende club waar Japie komt te spelen is waarschijnlijk ook weer ineens de mooiste club van de wereld en is Ajax weer helemaal niets. Gewoon populairdoenerij van een broodvoetballer. Verder geen aandacht aan besteden en lekker laten zakken in de shit daar in Amsterdam

Japie speelt UEFA-cup! (Bij het RBC van Europa)
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:30:23 #25
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41352424
quote:
Kluivert blij met PSV

EINDHOVEN - Patrick Kluivert (30) en PSV zijn het gisteravond laat eens geworden over een tweejarige verbintenis. IJs en weder dienende maakt de club uit Eindhoven vandaag wereldkundig dat de topscorer van Oranje de opvolger wordt van Jan Vennegoor of Hesselink, die PSV verruilde voor Celtic. Alleen Kluiverts huidige club kan nog roet in het eten gooien.

"Patrick en Valencia zijn het mondeling eens over de ontslagvergoeding voor zijn twee jaar doorlopende contract, maar alles moet nog op papier worden gezet. En dat is bij een Spaanse club niet onbelangrijk", legt zijn zaakwaarnemer Paul Foortse uit. "Daar kan alles een uur later weer anders zijn."
Kluivert beleefde gisteren een hectische dag. De spits vloog via Madrid naar Amsterdam, nadat hij in de ochtenduren van Foortse te horen had gekregen dat het akkoord met Valencia aanstaande was. Op Schiphol stond een auto gereed om hem naar het trainingscomplex van PSV - De Herdgang - te brengen. Daar werd hij welkom geheten door technisch directeur Stan Valckx en trainer Ronald Koeman, die uitvoerig met Kluivert spraken. "Ze gaven nogmaals aan me graag te willen hebben. Het was een prettig gesprek", aldus Kluivert. "Zoals de hele club een ontzettend warme indruk op me maakt."
Op het moment dat Foortse aanschoof om de onderhandelingen met de Eindhovense club voort te zetten, werd de nieuwe speler van PSV op het trainingsveld fysiek getest door inspanningsfysioloog Luc van Agt. Vandaag volgt de medische keuring in het St. Anna-ziekenhuis in Geldrop. Beide partijen gaan er vanuit dat die slechts een formaliteit is.

Nu alle seinen in Eindhoven op groen staan voor Kluivert, kan de Amsterdammer werken aan eerherstel. Na een stormachtig begin van zijn carrière - met het winnen van de Champions League met Ajax, succesvolle EK's en WK's met Oranje en droomtransfers naar AC Milan en FC Barcelona - kwam hij de laatste twee jaren door blessures nauwelijks in actie. "De seizoenen bij Newcastle United en Valencia zijn niet geworden wat ik ervan had verwacht", aldus de aanvaller die bij die laatste club geen deel meer uitmaakte van de selectie en transfervrij mocht vertrekken. "Maar nu ben ik superfit en zal ik er alles aan doen om bij PSV te slagen."

Mogelijk debuteert Kluivert volgende week zaterdag al in de uitwedstrijd tegen Willem II. De opmerking van scheidend voorzitter Rob Westerhof - vorige week - dat hij twijfelde over de transfer, omdat Kluivert niet meer de Kluivert van acht jaar geleden zou zijn, neemt hij voor lief. "Daar kan ik niet zo veel mee. Voor mij is dit een geweldige nieuwe kans, maar ik denk dat PSV ook goede zaken doet. De club hoeft geen transfersom te betalen en qua salaris ga ik er in Eindhoven ten opzichte van Valencia heel erg veel op achteruit. Maar ik wil gewoon dolgraag weer voetballen. PSV speelt Champions League en ik kijk ernaar uit om daarin te vlammen."
Als de transfer vandaag formeel en dus definitief zijn beslag krijgt, zal de oud-Ajacied in alle stilte bij zijn nieuwe ploeggenoten aansluiten op het trainingsveld. PSV en Kluivert hebben besloten geen officiële presentatie te houden. "Het voetbal moet weer centraal staan", vindt de PSV-aanwinst. "Het is echt een enorm cliché, maar ik wil mijn voeten eerst laten spreken."

quote:
Kromkamp tweede versterking

EINDHOVEN - PSV versterkt zich voor het sluiten van de transferdeadline om middernacht niet alleen met Patrick Kluivert. De Eindhovense club rekent erop ook Jan Kromkamp aan zich te binden en is bezig om opnieuw een Braziliaan, de 21-jarige aanvaller Diego Tardelli, naar Brabant te halen.

Voor de rechtsback van Liverpool ligt een vierjarig contract klaar in Eindhoven, de snelle goalgetter Tardelli kan worden gehuurd van Sao Paulo. Vanuit Engeland wordt gemeld dat Liverpool Kromkamp alsnog naar Eindhoven laat vertrekken voor een transferbedrag van circa drie miljoen euro. " Jan hoopt dat hij snel het groene licht krijgt om naar Nederland te kunnen vliegen", aldus Kromkamps zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink.
Tardelli werd recent door Sao Paulo verhuurd aan Betis Sevilla en Sao Caetano. In het verleden is Tardelli meerdere malen in opspraak gekomen door ongedisciplineerd gedrag. Kromkamp staat al maanden op de verlanglijst. In eerste instantie wilde PSV de rechtsback alleen huren, terwijl Liverpool hem alleen maar wilde verkopen. Dit was de oorzaak van de patstelling van de afgelopen weken. Nu PSV met Kluivert een financieel gunstige oplossing voor de spitspositie heeft gevonden, is er alsnog een potje om Kromkamp aan te trekken. Dat is ook noodzakelijk om de transfer te realiseren.

"Het lijkt me duidelijk dat verhuur geen reële optie meer is. Dan zou Liverpool daar al eerder mee hebben ingestemd", aldus Olde Riekerink. PSV-voorzitter Rob Westerhof was gisteren positief gestemd. "Als we ook de transfer van Jan Kromkamp kunnen afronden, hebben we toch redelijk aan het plaatje voldaan zoals dat voor de transferperiode is neergelegd. We wilden nieuwe backs. Dat is dan gelukt. We wilden een extra middenvelder, daar hebben we Mendez voor gehaald. Met Da Costa hebben we bovendien een strategische aankoop gedaan voor de verdediging. Alleen zijn we dan Jan Vennegoor of Hesselink nog kwijtgeraakt, maar daar krijgen we Patrick Kluivert voor terug."

[ Bericht 0% gewijzigd door PyTh op 31-08-2006 08:41:35 ]
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41352437
Gewoon in de kleedkamer hangen voor PSV - Ajax en aan Stam geven na PSV - Ajax

Het schijnt zo te zijn dat je na 3 jaar geleefd te hebben in de EU je automatisch een verblijfsvergunning krijgt voor de EU. Volgens die wet kan PSV dan Koné verkopen aan een Engelse ploeg. Dat is de theorie althans, ik heb er nog nooit van gehoord
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:52:46 #27
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41352675
In hoeverre is het onderhandelen met Zaki 'de Egyptische Charisteas' waarheid?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41352690
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 07:23 schreef appelsientje het volgende:

en 30 mil vragen voor Alex
Dat gaat dan naar Chelsea neem ik aan. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_41352708
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:52 schreef BoNi het volgende:
Die heeft al getekend
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:55:25 #30
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41352714
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:52 schreef BoNi het volgende:
Ik schat dat hij niet meer komt, met Kluivert en de huur van Tardelli heb je 2 aanvallend ingestelde spelers erbij, 3 zou teveel van het goede zijn.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')