abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41183736
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over tieten die niet worden besproken in POL, of over billen die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van sexistische ideeën en geil geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor politiek nieuws en andere onzin.

pi_41188901
Wat een OP .

Goeiemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_41188965
quote:
VVD-minister Rita Verdonk is de populairste rechtse politicus van Nederland. Zij troeft oud-partijgenoot Geert Wilders en andere politici aan rechterzijde af, die met eigen partijen meedoen aan de vervroegde verkiezingen voor de Tweede Kamer op 22 november.

Blijkens een vrijdag gepubliceerde peiling in opdracht van het tv-programma NOVA scoort Verdonk 42 procent tegen Wilders van de Partij voor de Vrijheid 37 procent.

De Rotterdamse politicus Marco Pastors blijft steken op 8 procent. Zijn compaan, Joost Eerdmans met wie Pastors de partij Eén NL aanvoert, haalt 4 procent. LPF-leider Mat Herben wringt zich daar nog tussen met een score van 7 procent. Hilbrand Nawijn van de Partij voor Nederland komt uit op 3 procent.

NOVA liet nagaan hoeveel Nederlanders zich kunnen voorstellen dat zij op een rechtse partij stemmen. Van de ondervraagden reageerde 21 procent positief, 60 procent zei dat zeker niet te doen.

Van die 21 procent verkiest ruim de helft (57 procent) Wilders' partij boven Eén NL van Pastors (17 procent), de LPF (14 procent) en Nawijns partij (13 procent. Zij leggen het allen af tegen Verdonk, tweede op de VVD-kandidatenlijst achter Mark Rutte.
bron nu.nl

• Verdonk is de populairste 'rechtse' politicus
  • 21% kan zich voorstellen 'rechts' te stemmen.
  • die 21% bestaat voor 100% uit kiezers van PVV | 1NL | PVN

Hoe zit dit? Moesten de 'rechtse' kiezers een keuze maken tussen die drie en was VVD bij die vraag dus geen optie of zijn VVD kiezers niet meegeteld in die 21%? Of zie ik een verklaring over het hoofd?
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_41189005
    quote:
    Moesten de 'rechtse' kiezers een keuze maken tussen die drie en was VVD bij die vraag dus geen optie of zijn VVD kiezers niet meegeteld in die 21%?
    Als ik de percentages optel komt het op 101% uit (afronding wrs), dus de VVD kan er niet in openomen zijn.
    pi_41189032
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 07:20 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Als ik de percentages optel komt het op 101% uit (afronding wrs), dus de VVD kan er niet in openomen zijn.
    Ja, maar de vraag is waar de VVD is weggelaten.
  • In partijen waarop 'rechtse stemmers stemmen' (dus niet opgenomen als keuzemogelijkheid voor alle rechtse stemmers inclusief de VVD-stemmers)
  • In het percentage 'rechtse stemmers' - dus de stemmers bestaan uit 21% PVV|1NL|PVN en een niet uitgesplitste 79% - waarbinnen o.a. VVD-stemmers.
  • ik moet verrassend weinig
    pi_41189078
    Ik volg je niet helemaal, maar de statistiek is me wel duidelijk.

Van alle mensen die op één van de vijf zgn. rechtse populisten (Fortuynisten) zouden will stemmen is Verdonk de populairste. Het gaat dus om personen.

Een andere vraag gaat er over wie van alle mensen bereid is (zich voor kunnen stellen) om op een van de vier Fortuynistische partijen te stemmen, 21% dus. De VVD hoort niet bij deze splinterbeweging, maar zit in die 79% van de ondervraagden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Autodidact op 26-08-2006 07:59:23 ]
    pi_41189157
    Maar die 79% moet je ook niet als rest zien trouwens, foutje van mij. In feite kunnen mensen bij meerdere partijen "zich voorstellen" erop te stemmen, je komt, als je de percentages optelt op meer dan 100% uit.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:33:25 #11
    93744 Finder_elf_towns
    Sterf nu en vloek tevergeefs
    pi_41189235

Oei, ik sta er best wel .... apart op. (bron: RTL4 nieuws)
    pi_41189258
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 07:52 schreef Autodidact het volgende:
    Ik volg je niet helemaal, maar de statistiek is me wel duidelijk.

Van alle mensen die op één van de vijf zgn. rechtse populisten (Fortuynisten) zouden will stemmen is Verdonk de populairste. Het gaat dus om personen.

Een andere vraag gaat er over wie van alle mensen bereid is (zich voor kunnen stellen) om op een van de vier Fortuynistische partijen te stemmen, 21% dus. De VVD hoort niet bij deze splinterbeweging, maar zit in die 79% van de ondervraagden.
    Kijk, je kan mij een zeikerd vinden, maar het is mijn werk om tegenstrijdigheden uit teksten te halen, innerlijke consistentie te beoordelen, aannames te herkennen en na te vragen.

In dat bericht zitten een aantal kwalificatie en (impliciete) aannames, een aantal begrippen en een aantal percentuele verdelingen.

Een van de begrippen die gehanteerd wordt is 'rechts'. Er wordt vervolgens een lijstje opgenoemd van rechtse politici. Alle genoemden mogen dus minstens als 'rechts gedefinieerd' beschouwd worden (binnen het stuk). Dat het gaat om rechts populisten (Fortuynisten) staat er niet. Wel kan je uit de percentuele verdeling (die 5 halen samen 100%) afleiden dat de keuze bestond uit die 5 opties.

Vervolgens komen de 'Nederlanders die zich kunnen voorstellen op een rechtse partij te stemmen'. Aangezien Verdonk als rechts gedefinieerd is, mag je verwachten dat haar partij als rechts meedoet in deze verdeling rechts - nietrechts. Jouw aanname dat het hier gaat om 'een van de 4 Fortuynistische partijen' is helemaal niet logisch op basis van het voorgaande. Uit de verdeling is ook niets op te maken, omdat de 79% niet zinvol wordt uitgesplitst.

Vervolgens wordt die 21% uitgesplitst, op basis van die verdeling is af te leiden dat er 4 kandidaten waren, partijen, niet de VVD.

Dan volgt er een curieuze slotzin.

Wat je uit de combinatie van deze wetenswaardigheden niet kan afleiden is of die 21% 'rechts-stemmers' nu wel of niet de VVD-stemmers omvat.

Jij kan wel aannames doen, ik ook wel, maar op basis van de gegeven tekst is het niet vast te stellen. Er zou dus iemand méér informatie moeten aandragen om mijn vraag te beantwoorden .
    pi_41189279
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 08:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    [afbeelding]

Mijn hemel. Ik sta ook wel op landelijk verspreidde foto's met een bordje in mijn hand - maar dat was dan een bord wat best leuk om te zien was.

Waarom vertoon je jezelf met zo'n lullig [Wilders]?
    pi_41189305
    Ze hebben waarschijnlijk wel de informatie over het "voor kunnen stellen" om op Rutte of Verdonk te stemmen en blijkbaar is dat meer dan elk van de vier Fortuynistische partijen. Als ze dat aantal erbij hadden gezet was het bericht statistisch onderbouwd, maar ik neem het zo wel van ze aan.
    pi_41189320
    Ik heb nog gedemonstreerd tegen het ontwikkelingshulpbeleid van Pronk.
    pi_41189373
    Parcimonieus.

Die voeg ik toe aan mijn verzameling woorden .
    pi_41189393
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 08:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn hemel. Ik sta ook wel op landelijk verspreidde foto's met een bordje in mijn hand - maar dat was dan een bord wat best leuk om te zien was.

Waarom vertoon je jezelf met zo'n lullig [Wilders]?
    Ben het met Sigme eens, Finder, dat kan beter, veel beter!

Volgende keer die kleurenprinter aangooien:

3 minuten werk

(wanneer worden die verkiezingen eigenlijk gehouden)
    pi_41189440
    Goedemorgen Godslasteraar!

Ik moest even wat zoeken en het duurde even voordat ik het vond, maar nu heb ik het. Daarop was wachten antwoord email - wat ik dus nu ga sturen.
    pi_41189491
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 09:11 schreef sigme het volgende:
    Goedemorgen Godslasteraar!

Ik moest even wat zoeken en het duurde even voordat ik het vond, maar nu heb ik het. Daarop was wachten antwoord email - wat ik dus nu ga sturen.
    goedemorgen lieverd

ik maak me op voor een dagje naar Delft, ben nu dus druk bezig met "pumping iron", om vervolgens m'n strakste polo aan te trekken, die wél strak zit om m'n brede gespierde schouders, maar niet al te strak om m'n buik met wat teveel aan pondjes
    pi_41189504
    tis maar dat je het weet
    pi_41189587
    Ok, weet ik dat, ik neem het mee.

Wat is 'pumping iron'? Nog even snel met gewichten stoeien? Doet dat iets of zit het tussen de oren?
    pi_41189589
    Autotochtonen, dan moet het over MrX gaan?
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:35:44 #23
    93744 Finder_elf_towns
    pi_41189650
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 09:02 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

[afbeelding]

3 minuten werk

!
    pi_41189657
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 09:29 schreef Autodidact het volgende:
    Autotochtonen, dan moet het over MrX gaan?

Wat een goeie, kunnen we die er niet inhouden?
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:40:38 #25
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_41189686
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 09:02 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

[afbeelding]

3 minuten werk

Dat is prettig wakker worden, ik moest lachen
    Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
    pi_41189693
    De taalkunsten van de Wilderspoel zijn bijna altijd wel hilarisch, sommigen dragen er gekke banners bij om het circus te voltooien
    pi_41189708
    quote:
    ROTTERDAM/AMSTERDAM - Stoppen met roken en drinken wordt aanbevolen aan zwangere vrouwen. Maar de winst is vooral te behalen vóór de zwangerschap.

Verloskundige Sjaak Toet krijgt op zijn spreekuur nog steeds zwangere vrouwen die roken en alleen maar zeggen: ‘Ik weet dat het slecht is.’ Of vrouwen die geen foliumzuur hebben geslikt ‘omdat ze dat vroeger ook niet deden’. Of vrouwen die pas stoppen met drinken als ze weten dat ze zwanger zijn.

Maar op het moment dat aanstaande ouders het glas heffen op de prille zwangerschap, wordt ongeveer bepaald of de ongeboren baby een open ruggetje heeft, of een hartafwijking. De eerste tien weken zijn cruciaal, zegt Eric Steegers, hoogleraar verloskunde en prenatale geneeskunde in het Rotterdamse Erasmus MC. Dan ontwikkelen zich de organen van het kind en wordt de placenta aangelegd.

Maar de eerste zwangerschapscontrole vindt pas op zijn vroegst bij acht tot tien weken plaats. Winst valt dus vooral te behalen vóór aanvang van de zwangerschap zegt gynaecoloog Steegers.

Vandaar zijn initiatief voor een preconceptiebureau, waar vrouwen met een kinderwens en hun partner persoonlijk advies kunnen krijgen over een gezonde zwangerschap. ‘Eerst een verhaaltje en dan naar bed’ is de slogan waarmee vanaf vandaag in een aantal Rotterdamse wijken op proef preconceptiezorg wordt aangeboden. Het is een vorm van zorg die in navolging van andere Europese landen nu ook in Nederland van de grond komt.

De KNOV, beroepsorganisatie van verloskundigen, begint volgende maand overal in Nederland met kinderwensspreekuren. Voorzitter Sjaak Toet wijst op het grote belang van die preventieve zorg. Het komt nu te veel voor, zegt hij, dat gynaecologen en verloskundigen achter de feiten aanhollen. Als bij de eerste controle blijkt dat de aanstaande moeder rookt of een hoge bloeddruk heeft of medicijnen gebruikt, kan al lang schade zijn aangericht.

De verloskundigen doen op het kinderwensspreekuur eerst aan risicoselectie. Als bij ouders in spe sprake is van lichamelijke aandoeningen of erfelijke ziekten worden ze doorverwezen naar de gynaecoloog of de klinisch geneticus.

Steegers heeft in het Erasmus MC een speciaal spreekuur voor vrouwen met een verhoogd risico. ‘Voor hen maken we een uitgebreid plan, waarin we vastleggen hoeveel extra controles we uitvoeren, welke medicijnen ze kunnen slikken, hoe ze bevallen.’

Een goede voorbereiding is voor die groep vrouwen van nog groter belang, zegt hij. ‘Ik blijf me opwinden als we midden in de nacht worden gebeld omdat een vrouw te vroeg aan het bevallen is en zij bijvoorbeeld een hartafwijking blijkt te hebben. Als een keizersnee nodig is, moeten we heel snel beslissen of dat wel veilig is. Een gemiste kans.’

De echtparen zonder risico’s, de grootste groep, krijgen van de verloskundigen voorlichting over een gezonde leefstijl. Informatie, zegt Steegers, die bij veel vrouwen is weggezakt. Zo rookt eenderde van alle zwangere vrouwen door. Steegers ziet er op de intensive care voor pasgeborenen dagelijks de gevolgen van. Van alle baby’s die daar liggen met een groeiachterstand is dat bij 10 procent te wijten aan het roken van de moeder.

De adviezen gelden niet alleen voor aanstaande moeders. Het wordt steeds duidelijker, zegt Steegers, dat ook de vaders een belangrijke rol spelen. ‘Roken, drinken en slechte voeding kunnen van invloed zijn op het erfelijk materiaal dat vaders tijdens de bevruchting doorgeven.’

Of de preconceptie-adviezen ook de allochtonen met een kinderwens bereiken, moet worden afgewacht, erkent Steegers. Juist voor hen zijn die adviezen van belang: in Rotterdam sterven zestien van de duizend pasgeboren allochtone baby’s, het hoogste percentage van Nederland. Dat heeft te maken met een scala aan achterstandsproblemen, zegt Steegers.

De helft van de allochtone zwangere vrouwen komt pas na zestien weken voor de eerste controle. De GGD gaat daarom allochtone zorgconsulenten inzetten en probeert de vrouwen onder meer via buurthuizen te bereiken.
    bron volkskrant

Waar gaat het heen met de wereld .

Overigens weer een fraai voorbeeld van 'wij van propaganda en advies adviseren meer propaganda en advies'.
    pi_41189710
    quote:
    [afbeelding]

Je kijkt wel zo van. Hmmm waarom houd ik dat bord omhoog.
    pi_41189828
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 09:43 schreef sigme het volgende:

[..]

bron volkskrant

Overigens weer een fraai voorbeeld van 'wij van propaganda en advies adviseren meer propaganda en advies'.
    Hehe, kinderen zijn goud geld.
    pi_41189954
    In de categorie 'Geloof & wetenschap'
    quote:
    Hoofd Vaticaanse sterrenwacht moet opstappen

Van onze verslaggever Michaël Zeeman

VATICAANSTAD - De directeur van de Sterrenwacht van het Vaticaan moet het veld ruimen. De 73-jarige George V. Coyne, gevormd in zowel de sterrenkunde als de theologie, zou er al te lichtzinnige opvattingen op na houden over de controverse tussen creationisten en darwinisten.

Coyne is een gezien astronoom die al sinds 1978 de leiding heeft over de pauselijke sterrenwacht. Zijn wetenschappelijke voorkeur voor een evolutionaire visie op de wording van het heelal boven de bijbelse, zou echter Paus Benedictus XVI een doorn in het oog zijn.

Volgens het eerste bijbelboek, Genesis, was het immers God die op de eerste dag de hemel en de aarde schiep en op de vierde de hemellichamen elders in het heelal. Van evolutie is geen sprake.

De jezuïet Coyne ziet dat als een wetenschappelijk onhoudbare these en heeft die visie niet verheimelijkt. Volgens de Britse krant The Daily Mail irriteerde dat Benedictus XVI al toen hij nog eenvoudigweg kardinaal Joseph Ratzinger was. Onder diens voorganger, Johannes Paulus II, kreeg Coyne echter de vrije hand.

Zo speelde hij een vooraanstaande rol in het uitvlooien van de gang van zaken rond de veroordeling door het Vaticaan van Galileo Galileï, die in de zeventiende eeuw het toentertijd gewaagde standpunt huldigde dat de aarde rond de zon draait.

In 1992 kwam, mede op gezag van Coyne, de officiële pauselijke mededeling dat er indertijd sprake was geweest van een vergissing van het hoogste kerkelijke gezag. Bij nader inzien bleek de aarde inderdaad rond de zon te draaien.

Het Vaticaan ontkent formeel dat spanningen tussen de paus en zijn astronoom aanleiding zouden zijn voor diens plotselinge pensionering. Het wijst in een verklaring op Coyle’s broze gezondheid en gevorderde leeftijd. Coyle’s opvolger, de 43-jarige Argentijnse astronoom José Gabriel Funes, eveneens jezuïet en reeds zes jaar bij de sterrenwacht van het Vaticaan, wil geen commentaar geven.

De sterrenwacht van het Vaticaan is één van de oudste ter wereld. Het was paus Leo XIII die aan het einde van de zestiende eeuw een wetenschappelijk comité van sterrenkundigen benoemde om de kalender te corrigeren.

Het observatorium zelf werd twee eeuwen later gesticht, in een toren van het Vaticaan en legde zich toe op het vervaardigen van hemelkaarten. Sinds eind negentiende eeuw bevindt het zich in Castel Gandolfo, het pauselijk buitenverblijf ten zuiden van Rome.

Toen het strijklicht van de grote stad ook daar te veel ging storen, werd een samenwerkingsverband aangegaan met de Universiteit van Arizona, in Tucson. Daar werd, op initiatief van paus Johannes Paulus II, in 1981 de Vatican Advanced Technology Telescope gebouwd.

De hoofdvestiging in Castel Gandolfo beschikt over een bibliotheek en een omvangrijke verzameling meteorieten.

Zij geeft de Studi Galileiani uit, een reeks gewijd aan de conflicten tussen de kerk en Copernicus en Galileï
    bron volkskrant

Lichtzinnige opvattingen . Wat is ouderwets soms mooi. Vroeger had je dat nog, lichtzinnige opvattingen. Dat je niet zwaar genoeg was. En dat er dan weer een groepje een nog zwaardere afsplitsing vormde, met eigen liedboek en zo. Op hele tonen.

[ Bericht 2% gewijzigd door sigme op 26-08-2006 10:11:38 (bron toegevoegd) ]
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:49:54 #31
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_41190572
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 10:10 schreef sigme het volgende:
    In de categorie 'Geloof & wetenschap'
    [..]

bron volkskrant

Lichtzinnige opvattingen . Wat is ouderwets soms mooi. Vroeger had je dat nog, lichtzinnige opvattingen. Dat je niet zwaar genoeg was. En dat er dan weer een groepje een nog zwaardere afsplitsing vormde, met eigen liedboek en zo. Op hele tonen.
    Hmmm, ik vond de opvattingen van het Vaticaan mbt evolutie altijd al opvallend gematigd. Maar de conservatieve vleugel heeft zich dus weer geroerd.

Overigens scheiden katholieken zich eerder af wanneer de koning en de paus elkaar niet kunnen luchten dan wanneer de leer mogelijk te lichtzinnig is. Katholieken zijn niet echt gefocusd op theologie.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:53:31 #32
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_41190650
    Och, de Spaanse president wil al niet voor niets meer praten met het vaticaan.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:58:46 #33
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_41190789
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 10:53 schreef Yildiz het volgende:
    Och, de Spaanse president wil al niet voor niets meer praten met het vaticaan.
    Ik betwijfel of je met het stopzetten van de communicatie nou werkelijk ergens komt, behalve dat het een vorm van symboolpolitiek is
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:18:33 #34
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41192305
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 09:58 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hehe, kinderen zijn goud geld.
    Daar kun je maar beter gelijk op bezuinigen
    De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
    Laat duizend balletjes stuiteren.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:19:38 #35
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41192327
    quote:
    [afbeelding]

zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:32:28 #36
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_41192562
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 10:44 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Big surprise, de meeste vrouwen worden ook vies en vatsig, het lange haar wordt kort en het kontje word een kont. In Nederland is tegenwoordig zelfs het gros van de 18> dames al uitgerust met een fikse kont dus zo fantastisch is het allemaal niet
    Wat een negatieve vibes heeft die gast.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:35:43 #37
    89730 Drugshond
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:19:20 #38
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_41193457
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 12:35 schreef Drugshond het volgende:

[..]

waarom staat er niet "Wilbers"
    Waar slaat de B op? Ik heb de grap waarschijnlijk gemist...
    pi_41194228
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 12:18 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Daar kun je maar beter gelijk op bezuinigen
    "In snoeien"
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:17:45 #40
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41194760
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 13:55 schreef Autodidact het volgende:

[..]

"In snoeien"
    Juist.

Waarom heeft Dr. W eigenlijk zo'n kaal bord met alleen een naam er op .. en dan nog in het blauw/zwart ook
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:43:33 #42
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41195312
    Ah, de supreme commander is op theevisite

Nederlanders in Afghanistan #3
    You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
    pi_41195383
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 14:46 schreef pberends het volgende:
    http://frontpage.fok.nl/

Oh nee, die big brother fok reclame .
    En Bridget Maasland .
    pi_41195394
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 14:43 schreef Napalm het volgende:
    Ah, de supreme commander is op theevisite
    [afbeelding]
    Nederlanders in Afghanistan #3
    Wat zal de Taliban om 'm lachen.

[ Bericht 1% gewijzigd door pberends op 26-08-2006 14:54:40 ]
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:22:06 #47
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_41196184
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    pi_41196434
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 09:43 schreef sigme het volgende:

[..]

bron volkskrant

Misschien moeten vrouwen eens leren geen kinderen te nemen, achterlijke wezens die het zijn.
    pi_41196478
    Hoe heet dat lekkere lapje vlees, p tot de b?
    pi_41196496
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 15:31 schreef pberends het volgende:
    [afbeelding]
    Petra....zucht .
    pi_41196510
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 15:34 schreef Autodidact het volgende:
    Hoe heet dat lekkere lapje vlees, p tot de b?
    Petra Nemcova, zie posthistory.
    pi_41196693
    Je vergeet er overigens nog een paar pberends .
    pi_41196828
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 15:22 schreef Sidekick het volgende:
    [afbeelding]
    Ach, hij heeft er zelf om gevraagd hè.

(Arbeidershanden)
    pi_41196843
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
    Je vergeet er overigens nog een paar pberends .
    Maar de lekkerste had ik wel uitgekozen toch?
    pi_41196870

.
    pi_41196900
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 15:50 schreef pberends het volgende:
    Maar de lekkerste had ik wel uitgekozen toch?
    Wat is lekkerste als je het over Petra hebt. Ik heb de rest even gepost .
    pi_41197028
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 15:52 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Wat is lekkerste als je het over Petra hebt. Ik heb de rest even gepost .
    Das waar.
    pi_41197478
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 12:32 schreef Drugshond het volgende:

Op zaterdag 26 augustus 2006 10:44 schreef Sjonnjoop het volgende:

quote:
    ---------------------------------------------------------------------------------
    ...........het gros van de 18> dames al uitgerust met een fikse kont..................
    -----------------------------------------------------------------------------------

Wat een negatieve vibes heeft die gast.
    BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN

pi_41197766
    quote:
    [afbeelding]

Verdoemd tot eeuwig misbruik.
    pi_41198252
    quote:
    [afbeelding]

En, had meneer Wilders een prettige vlucht?
    Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
    pi_41198714
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
    Wat ik vermoed is dat jeugdige werklozen vooral laks en lui zijn.
    En decadent, hè...
    pi_41198837
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 17:03 schreef Monidique het volgende:
    En decadent, hè...
    Dat zijn jouw woorden M, dat zijn jouw woorden .
    pi_41198941
    Mijn woorden zijn maar woorden.
    pi_41198962
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 17:12 schreef Monidique het volgende:
    Mijn woorden zijn maar woorden.
    Zeg, wanneer begin jij?
    pi_41199007
    Komende dinsdag introductiedag en dan beginnen vier september de colleges, hoewel ik nog niet weet of ik dan ook die maandag meteen moet beginnen.
    pi_41199246
    quote:
    It must be very strange to be President Bush. A man of extraordinary vision and brilliance approaching to genius, he can't get anyone to notice. He is like a great painter or musician who is ahead of his time, and who unveils one masterpiece after another to a reception that, when not bored, is hostile.
    [ bron ]
    pi_41199270
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 17:15 schreef Monidique het volgende:
    Komende dinsdag introductiedag en dan beginnen vier september de colleges, hoewel ik nog niet weet of ik dan ook die maandag meteen moet beginnen.
    Wat zijn zoal je vakken?
    pi_41199361
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 17:25 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wat zijn zoal je vakken?
    Ik denk dat ik dat dinsdag wel hoor.
    pi_41199368
    O ja, ik moet nog boeken bestellen.
    pi_41199432
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 17:29 schreef Monidique het volgende:
    O ja, ik moet nog boeken bestellen.
    Goed idee.
    pi_41199914
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 16:17 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN

Werd ik geroepen?
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:52:39 #75
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41200023
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 15:50 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ach, hij heeft er zelf om gevraagd hè.

[afbeelding]

(Arbeidershanden)
    Je zou er eigenlijk boven moeten staan.. maar ja

zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:54:00 #76
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41200056
    de uitmarkt is trouwens best bagger, ik kreeg nog bijna ruzie met een paar opgeschoten negertjes die niet opzij wilden bij een of andere r&b zeikerd die over z'n lul jankte
    pi_41200090
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 17:54 schreef Aoristus het volgende:
    de uitmarkt is trouwens best bagger, ik kreeg nog bijna ruzie met een paar opgeschoten negertjes die niet opzij wilden bij een of andere r&b zeikerd die over z'n lul jankte
    Heb je op ze geschoten?
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:56:50 #78
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_41200136
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 17:55 schreef Apropos het volgende:

[..]

Heb je op ze geschoten?
    Of op zijn minst in coma geslagen, waarna hij vervolgens na 2 dagen sterft, en dan vervolgens ijskoud beweren dat je proportioneel gehandeld hebt. Zoals elke Rotterdamse beveiliger betaamd.
    pi_41200153
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 17:56 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Of op zijn minst in coma geslagen, waarna hij vervolgens na 2 dagen sterft,
    Harry?
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:59:31 #80
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41200200
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 17:55 schreef Apropos het volgende:

[..]

Heb je op ze geschoten?
    Nee, ik liep door alsof ik het niet hoorde, op zo'n moment ben je al de verliezende partij als je dat gejammer langer aanhoort dan je eigenlijk zou willen

Oeehoeeh.. hhmmm, ik doe hheheeeheeet, hmhmmhm de hele nacht doohooor

het gaat je door merg en been man
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:59:54 #81
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_41200204
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 17:57 schreef Apropos het volgende:

[..]

Harry?
    Nahh, nee.

Maar ik moest daaraan denken bij de woorden negers en schieten.
    Wat ik net zei, is overigens waar gebeurd, deze week, in Rotterdam.
    Anders type ik het natuurlijk niet.
    pi_41200236
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 17:59 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Nee, ik liep door alsof ik het niet hoorde, op zo'n moment ben je al de verliezende partij als je dat gejammer langer aanhoort dan je eigenlijk zou willen

Oeehoeeh.. hhmmm, ik doe hheheeeheeet, hmhmmhm de hele nacht doohooor

het gaat je door merg en been man
    Was het Brace of kunnen we binnenkort weer een nieuwe pauper verwelkomen in de Nederpop?
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:02:11 #83
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41200260
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 18:01 schreef Apropos het volgende:

[..]

Was het Brace of kunnen we binnenkort weer een nieuwe pauper verwelkomen in de Nederpop?
    De nieuwe plaat van Ali B verschijnt binnenkort, staat in het krantje
    pi_41200297
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 18:02 schreef Aoristus het volgende:

[..]

De nieuwe plaat van Ali B verschijnt binnenkort, staat in het krantje
    Hopelijk geen verkiezingsrap.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:10:45 #85
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41200487
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 18:04 schreef Apropos het volgende:

[..]

Hopelijk geen verkiezingsrap.
    Mocht dat het geval zijn, dan volg ik blindelings je stemadvies

pi_41200516
    quote:
    [afbeelding]

Geweldig .
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:31:14 #88
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41200969
    Pim waar is je feestneus, Pim waar is je neus, waaaaar is je feestneus gebleeheeven
    pi_41201113
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 17:52 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Je zou er eigenlijk boven moeten staan.. maar ja

[afbeelding]
    Blijft leuk hè. Net zoals snorretjes.
    pi_41201167
    * pberends is playing Marilyn Monroe - Happy Birthday Mr. President

Jezus, zingen kon ze ook al niet. Wat wel?
    pi_41201243
    Klokkenluider Bos wil parlement in

Je moet toch iets, als je nergens meer aan de bak komt.
    pi_41201244
    Pleiten voor minder belasting is (meestal) populisme. Belastinggeld wordt niet ergens opgeslagen, ofzo, het wordt uitgegeven. Er wordt (meestal) niet gezegd waaraan minder moet worden uitgegeven en anders hoeveel. Hetzelfde geldt voor minder ambtenaren. Welke, waarom, en hoe moet dan gedaan worden wat nu wordt gedaan?
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:51:39 #93
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41201432
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 18:43 schreef Autodidact het volgende:
    Klokkenluider Bos wil parlement in

Je moet toch iets, als je nergens meer aan de bak komt.
    ..zelfs niet in de bouw

Sindsdien hebben we geen klokkenluiders meer gehad he?
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:52:21 #94
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41201448
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 18:43 schreef Monidique het volgende:
    Pleiten voor minder belasting is (meestal) populisme. Belastinggeld wordt niet ergens opgeslagen, ofzo, het wordt uitgegeven. Er wordt (meestal) niet gezegd waaraan minder moet worden uitgegeven en anders hoeveel. Hetzelfde geldt voor minder ambtenaren. Welke, waarom, en hoe moet dan gedaan worden wat nu wordt gedaan?
    Dat zou je Martijn77 eens moeten vertellen, M
    pi_41201533
    * pberends is playing Lionel Richie - All Night Long

Zo, had die Lionel toen al viagra?
    pi_41201909
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 18:43 schreef Monidique het volgende:
    Hetzelfde geldt voor minder ambtenaren. Welke, waarom, en hoe moet dan gedaan worden wat nu wordt gedaan?
    Dat is inderdaad een ergerniswekkende mantra. Ik ben zelf voorstander van een beperkte overheid, daar niet van, maar ik heb me erover verbaasd hoeveel mensen bij het verschijnen van Wilders' partijprogramma jubelden over het punt ''het aantal ambtenaren dient gehalveerd te worden''. Specificatie werd niet gegeven en was kennelijk ook niet nodig, het loutere snoeien in het ambtenarenbestand is al heilzaam.
    pi_41201984

Weer eens wat anders dan al die andere Ali's...
    pi_41202176
    Ali Landry
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:19:02 #99
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_41202260
    Yo, hoe was San Diego eigenlijk?
    pi_41202375
    San Diego was wel leuk, maar daar ben ik maar twee dagen geweest. Eigenlijk heb ik rond heel Californië gereisd en een stukje Nevada meegenomen.
    pi_41202392
    Laat ik dan ook maar eens gaan Photoshoppen

zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:27:29 #102
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41202478
    quote:
    Fans van Da Vinci Code vernielen kerk

ANP

LONDEN - Schatzoekers die probeerden de geheimen uit het boek De Da Vinci Code te ontcijferen, hebben vernielingen aangebracht in een Engelse kerk. De onbekenden hebben met beitel en hamer stukjes van een muur in de Sint Lucas-kerk in Hodnet weggehakt, zei de plaatselijke predikant tegen de BBC.

De kerk figureert in het boek en een website over de Heilige Graal en heeft sindsdien veel bezoekers getrokken. De vandalen maakten een aantal gaatjes in het steen van de veertiende-eeuwse kerk, vlakbij een gebrandschilderd raam. Daarop is een vrouwelijk ogende Johannes te zien, die ook een belangrijk thema vormt in de bestseller van Dan Brown.

‘We weten niet zeker waar ze naar zochten. Er is niet zoveel te vinden in de kerk in Hodnet, behalve God. We hebben onze buik vol van hen’, verzuchtte de predikant.
    pi_41202589
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 19:24 schreef Godslasteraar het volgende:

[afbeelding]
    .
    pi_41202602
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 19:12 schreef pberends het volgende:
    [afbeelding]
    Even de brandweer bellen of ze de vastzittende ijzeren ring in het midden willen doorsnijden.
    pi_41202785
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 19:27 schreef Aoristus het volgende:

[..]
    . Opvallend hoe gretig Christenen de Da Vince Code verslinden, en hoe allergisch ze zijn om hun heilige boek eens goed door te nemen.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:39:30 #106
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41202828
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 19:38 schreef Autodidact het volgende:

[..]

. Opvallend hoe gretig Christenen de Da Vince Code verslinden, en hoe allergisch ze zijn om hun heilige boek eens goed door te nemen.
    Leonardo da Vinci = god

Dan Brown is gewoon een gelukkige rentenier
    pi_41202868
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 19:38 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik het meer opvallend dat een zeer slecht geschreven boek voor zoveel ophef kan zorgen.
    pi_41203098
    Ik vind het anders een vrij aardige pageturner, als je weet dat het om fictie gaat.
    pi_41203121
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 19:48 schreef Autodidact het volgende:
    Ik vind het anders een vrij aardige pageturner, als je weet dat het om fictie gaat.
    De bijbel
    pi_41203208
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 19:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

De bijbel
    Ik heb het over de Da Vince Code. De bijbel is geen pageturner.
    pi_41203281
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 19:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik het meer opvallend dat een zeer slecht geschreven boek voor zoveel ophef kan zorgen.
    Heb je het gelezen?

Ik niet, toen de eerste recenties opdoken vond ik dat de inhoud me bekend voorkwam. Later hebben de schrijvers van het boek waarvan ik de inhoud herkende een proces wegens plagiaat aangespannen. Verloren, maar de link die ik legde klopte wel.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:56:29 #114
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_41203397
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 19:23 schreef Autodidact het volgende:
    San Diego was wel leuk, maar daar ben ik maar twee dagen geweest. Eigenlijk heb ik rond heel Californië gereisd en een stukje Nevada meegenomen.
    Toffe vakantie.
    pi_41203445
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 19:56 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Toffe vakantie.
    Zeker. Jij bent er ook geweest, niet?
    pi_41203461
    pi_41203478
    Overigens zal ik nog een aantal maanden vroeg naar bed / vroeg op.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:59:01 #118
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_41203483
    Terug naar het oude woordenboek.
    quote:
    Wist je dat...

...het woord minister oorspronkelijk dienaar betekent, en in het Romeinse Rijk gebruikt werd om huisdienaren aan te duiden?
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdpagina
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Minister
    pi_41203526
    quote:
    Naar die betekenis was het ook zo'n beetje bedoeld, geloof ik.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:01:22 #120
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_41203537
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 19:57 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Zeker. Jij bent er ook geweest, niet?
    Paar daagjes maar hoor. 1 Dag San Diego, en 4 dagen LA.
    Het was eigenlijk gewoon een stop-over na een half jaar Nieuw Zeeland, maar toch leuk om even mee te pakken.

Op zich zou ik er ooit nog wel eens wat langer rond willen reizen. Niet per see direct, maar binnen 3 jaar ofzo.
    pi_41203592
    Aha. Ik kan het je van harte aanbevelen iig.
    pi_41203679
    Whehehe.
    pi_41203747
    quote:
    De vriendjes van Johan kunnen hun lol op.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41204263
    pi_41204353
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 20:03 schreef Autodidact het volgende:
    Aha. Ik kan het je van harte aanbevelen iig.
    Kan je ook nog wat uitwijden? Hoe ben je rondgetrokken, waar heb je overnacht (motels? steden? camping? etc), wat heb je bezocht?
    pi_41204381
    OMG, Erica Terpstra walkt nordic. (nu op 3)
    pi_41204444
    NOVA special vanavond (22.09, ned3):
    quote:
    'De Gelukzoeker' - Ayaan Hirsi Ali
    In een extra lange NOVA vanavond de documentaire over oud-Kamerlid voor de VVD, Ayaan Hirsi Ali. Vorig jaar mei stelde NOVA voor haar te volgen tijdens haar reizen in de Verenigde Staten. Zij beloofde maximale openheid en NOVA beloofde vertrouwelijkheid tot aan de uitzending van de documentaire. Maar alles ging anders dan gepland. Terwijl Ayaan Hirsi Ali werkte aan een nieuw leven en een nieuwe toekomst in Amerika, werd ze in Nederland het middelpunt van een knetterende politieke rel. De kwestie rond haar paspoort leidde uiteindelijk tot de val van het kabinet-Balkenende en tot de vervroegde verkiezingen van 22 november aanstaande.

Presentatie: Twan Huys
    pi_41204599
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 20:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Kan je ook nog wat uitwijden? Hoe ben je rondgetrokken, waar heb je overnacht (motels? steden? camping? etc), wat heb je bezocht?
    De noemenswaardige plaatsen:
    - Los Angeles (en wijde omgeving)
    - San Diego
    - San Francisco
    - Las Vegas
    - Yosemite Park
    - Sacramento

Wil je de namen van de motels weten? Die zijn niet zo bijzonder hoor. Bed en een douche. Geen campings. Ik ben met de auto rondgetrokken, gehuurd en van familie (heb ik overal). Eigenlijk heb ik de bekende toeristische plaatsen bezocht, en onderweg van alles ondernomen. Parken, musea, wandelingen. Van alles.
    pi_41204638
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 19:24 schreef Godslasteraar het volgende:

[afbeelding]
    Even geFrisia'ed hoor: Lachende politici.
    pi_41204737
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 20:25 schreef Autodidact het volgende:
    [afbeelding]

wat zijn we lekker aan het hobbyen hé!
    pi_41204792

en ik noem het:

de Vader, de Zoon en de Heilige Geest
    pi_41204841
    in het kader van Photoshop was ik ook in de weer met Sigme's billen. En na uitvergroting, +/- 400%, kan ik mededelen dat dit hele, HELE goede billen zijn
    pi_41204846
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef Godslasteraar het volgende:
    [afbeelding]

en ik noem het:

.
    pi_41204895
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 20:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Tja, dan moet Balkje eraan geloven, nietwaar.

zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:51:47 #137
    93744 Finder_elf_towns
    pi_41205020
    quote:
    [afbeelding]

en ik noem het:

Een waar meesterwerk.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:53:15 #138
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_41205064
    Vanavond Bowling at Columbine. 5 sterren volgens de linkse Avro.
    pi_41205141
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 20:44 schreef Godslasteraar het volgende:
    in het kader van Photoshop was ik ook in de weer met Sigme's billen. En na uitvergroting, +/- 400%, kan ik mededelen dat dit hele, HELE goede billen zijn
    Zolang je er maar geen pausen of Wildersen in monteert .

Mijn origineel heeft natuurlijk gewoon veel meer pixels. Hoewel ik denk dat ik dat origineel niet bewaard heb. Anders dan het echte echte origineel, daar zit ik nu op .
    pi_41205256
    quote:
    [afbeelding]

en ik noem het:

Whehe, dit is tijdverspilling joh. Mutatie en selectie:

zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:01:16 #141
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_41205282
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 20:29 schreef Autodidact het volgende:
    OMG, Erica Terpstra walkt nordic. (nu op 3)
    Ik heb dat in NL nooit begrepen, alsof we hier fjorden hebben.

En dan komen ze met zo'n verhaaltje aan, dat het beter is, efficiënter, omdat de energie in je armen anders verloren gaat.

Nee, knuppels, die energie die in je armen gestopt werd vóór het lopen was minimaal. Voor fjorden is het echter handig om wat meer kracht te kunnen zetten. Dat kan dus met die stokken. ( ).
    Nu verbrand je dus méér energie om diezelfde stap te zetten op de vlakke nederlandse stoepenweide.

Maarja, als de verkoper het zegt, dan is het zo hè?
    pi_41205299
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 20:36 schreef Autodidact het volgende:

[..]

De noemenswaardige plaatsen:
    - Los Angeles (en wijde omgeving)
    - San Diego
    - San Francisco
    - Las Vegas
    - Yosemite Park
    - Sacramento

Wil je de namen van de motels weten? Die zijn niet zo bijzonder hoor. Bed en een douche. Geen campings. Ik ben met de auto rondgetrokken, gehuurd en van familie (heb ik overal). Eigenlijk heb ik de bekende toeristische plaatsen bezocht, en onderweg van alles ondernomen. Parken, musea, wandelingen. Van alles.
    Dit voldoet . Ik ben in dezelfde omgeving geweest, maar iets ruimere ronde gemaakt. Onder route raken elkaar nauwelijks. Kwartiertje Los Angelos (aankomst vliegtuig, auto gepakt, naar kust gereden), kwartiertje Las Vegas (door heen gereden), Yosemite doorheen gereden: het was er ijskoud, we begrepen het park niet zo, er waren ons teveel mensen (dat zijn er ons als snel). God wat was het daar koud op die camping. En we hadden nog geen gas kunnen kopen dus koud eten en geen koffie. Snel door!

Maar wat kan je mooi wandelen in de VS!
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:04:22 #143
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_41205365
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 20:53 schreef Sidekick het volgende:
    Een cult in Nieuw Zeeland. Het (politieke) paradijs volgens velen. Velen hebben er posters van in huis.

Al kun je er niet echt miljonair worden daar. Aan de andere kant, is dat wel nodig?
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:05:31 #144
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_41205392
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 20:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik start paint op.
    pi_41205560
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:00 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Whehe, dit is tijdverspilling joh. Mutatie en selectie:

[afbeelding]
    plezier is nóóit tijdverspilling!
    pi_41205564
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 20:53 schreef Sidekick het volgende:
    Bowling for Columbine.

Ik heb 'm in de bios gezien (op aanraden). Ik vond het niet indrukwekkend. En zeker niet de titel 'beste documentaire ooit' waard .
    pi_41205581
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Dit voldoet . Ik ben in dezelfde omgeving geweest, maar iets ruimere ronde gemaakt. Onder route raken elkaar nauwelijks. Kwartiertje Los Angelos (aankomst vliegtuig, auto gepakt, naar kust gereden), kwartiertje Las Vegas (door heen gereden), Yosemite doorheen gereden: het was er ijskoud, we begrepen het park niet zo, er waren ons teveel mensen (dat zijn er ons als snel). God wat was het daar koud op die camping. En we hadden nog geen gas kunnen kopen dus koud eten en geen koffie. Snel door!

Maar wat kan je mooi wandelen in de VS!
    Ben je in de winter gegaan?
    pi_41205614
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 20:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Zolang je er maar geen pausen of Wildersen in monteert .
    Ah, nou, dat ging dus idd een beetje mis, toen ik jouw billen in Finders bordje monteerde. Je kreeg één van de vingers van de Paus in je billen, de viezerik ,en dát gaat dus mooi niet door
    quote:
    Mijn origineel heeft natuurlijk gewoon veel meer pixels. Hoewel ik denk dat ik dat origineel niet bewaard heb. Anders dan het echte echte origineel, daar zit ik nu op .
    pi_41205693

And any time you got the Pope and the Dixie Chicks against you, your time is up.
    pi_41205737
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:13 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ben je in de winter gegaan?
    Oktober. Schitterend weer (strak blauw). Maar echt godvergeten koud soms. Zonnig en stralend en al. Een keer had ik het zo koud, zo koud, terwijl het echt prachtig weer was. Pas toen we ijspegels zagen aan zo'n irrigatieding (ik zoek zo de foto van GL even op) begrepen we dat het niet aan mij lag .

Maar ook in zee gezwommen hoor. En daar pelikanen, zeerobben (of zo), een zeeotter ( ) gezien.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:21:43 #151
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_41205786
    Verdonk blij / lach of wat dan ook...

geen resultaten bij Google

ook deze;
    http://images.google.nl/images?q=lachende+politici&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoeken

[ Bericht 51% gewijzigd door Yildiz op 26-08-2006 21:27:38 ]
    pi_41205951

Beetje een "zie je wel"-lach.
    pi_41206008
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Oktober. Schitterend weer (strak blauw). Maar echt godvergeten koud soms. Zonnig en stralend en al. Een keer had ik het zo koud, zo koud, terwijl het echt prachtig weer was. Pas toen we ijspegels zagen aan zo'n irrigatieding (ik zoek zo de foto van GL even op) begrepen we dat het niet aan mij lag .

Maar ook in zee gezwommen hoor. En daar pelikanen, zeerobben (of zo), een zeeotter ( ) gezien.
    Oh, ja. Die schijnen inderdaad rond die tijd aan de kust te verschijnen.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:29:35 #154
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41206010

Waarom kunnen jullie zoveel beter hotoshoppen dan ik??
    You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
    pi_41206015
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:21 schreef Yildiz het volgende:

ook deze;
    http://images.google.nl/images?q=lachende+politici&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoeken

Let op de bron .
    pi_41206052
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:29 schreef Napalm het volgende:
    [afbeelding]

Waarom kunnen jullie zoveel beter hotoshoppen dan ik??
    Ik kan he-le-maal niet fotoshoppen. Gewoon echt helemaal *niet*.

Ik kan in irfanview de standaardeffectjes, en dat is het. Ik zal er wel gewoon te oud voor wezen ( ), wat is jouw excuus?
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:33:42 #157
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41206106
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:21 schreef Yildiz het volgende:

ook deze;

Sooo Svetlana, is deze grijze man echt je hurwelijkspartner , dan gauw nuecken anders verscheur ik je verblijfsvergunning
    pi_41206109
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:29 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Oh, ja. Die schijnen inderdaad rond die tijd aan de kust te verschijnen.
    Jij nog rare beesten gezien? Ik een heleboel vogels, waaronder een roadrunner (geinig!). Verder kan ik me een stekelvarken en -misschien wel meest spectaculair- een enorme ratelslang herinneren.
    pi_41206151

(ik zoek trouwens gewoon op 'Verdonk').
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:35:37 #160
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_41206154
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik kan he-le-maal niet fotoshoppen. Gewoon echt helemaal *niet*.

Ik kan in irfanview de standaardeffectjes, en dat is het. Ik zal er wel gewoon te oud voor wezen ( ), wat is jouw excuus?
    Ik héb geeneens photoshop.
    Toch, het gaat om het idee.

Lachende politici.

Stop maar met die Verdonk-foto's, ik heb er al 1.
    Al moet mijn 'humor' misschien even inkomen.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:36:28 #161
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41206171
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:31 schreef sigme het volgende:
    Ik had daar mijn mensen voor, die waren "l33t" in corel draw terwijl ik nog monochroom in DOS liep te pielen..
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:38:10 #162
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_41206207
    http://www.inkscape.org/
    Inkscape moet ik ook nog eens onder de knie krijgen.
    Gratis, open source én behoorlijk.
    pi_41206249
    Ach ja. Ik heb gewoon geen fotoshop nodig voor een passend icoon.
    pi_41206284
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:35 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik héb geeneens photoshop.
    Toch, het gaat om het idee.

Lachende politici.

Al moet mijn 'humor' misschien even inkomen.
    pi_41206306
    Ik ben ook gewoon in Paint bezig.

pi_41206314
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:42 schreef Autodidact het volgende:
    Ik ben ook gewoon in Paint bezig.

[afbeelding]
    "Nee, je bent te 'buitenlands'"
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:43:12 #167
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41206332
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:35 schreef Yildiz het volgende:
    Be careful what you whish for, you just might get it (a lot)

zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:43:45 #168
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_41206346
    Jamaar, dat is toch geen lach?
    Tenminste, voor mij niet.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:45:58 #169
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41206403
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:33 schreef Napalm het volgende:
    [afbeelding]
    Deze slettebak is trouwens de dochter van razende Rita en werd deze week gedwongen tot een intiem samenzijn met Taida P. (bron: GS)
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:43 schreef Yildiz het volgende:
    Jamaar, dat is toch geen lach?
    Tenminste, voor mij niet.
    ze lacht van binnen
    pi_41206479
    hier ook nog maar effe dan

pi_41206604
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:48 schreef Godslasteraar het volgende:
    hier ook nog maar effe dan

[afbeelding]

hahahahaha
    pi_41206826
    Met die vuist van Ahmedinejad kun je ook leuke dingetjes doen.
    pi_41206897
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:53 schreef sigme het volgende:

[..]

hahahahaha
    photoshop rulzzz. En dat terwijl ik nog heel weinig weet van dit programma, laat staan de honderden plugins die er zijn.

Veelbelovend, nog even oefenen en je gaat met je billen bloot
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:02:42 #174
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_41206920
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:59 schreef Autodidact het volgende:
    Met die vuist van Ahmedinejad kun je ook leuke dingetjes doen.
    Hij heeft wel witte tanden zeg...
    pi_41206973
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:02 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Hij heeft wel witte tanden zeg...
    Komt door het contrast met het rode bloed aan z'n handen.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:10:37 #176
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41207103
    Kjk, plan Napalm neemt vorm aan:
    hoe zou jij het doen ?

ik ga het overdenk3n onder het genot van bier.

mzzzl!
    pi_41207259
    Ayaan over de Amerikaanse skyline: "Prachtig, mooi uitzicht"

Ondertussen krijgt ze LONGKANKER van de Amerikaanse SUV's.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:17:57 #178
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41207302
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:16 schreef pberends het volgende:
    Ondertussen krijgt ze LONGKANKER van de Amerikaanse SUV's.
    De lucht in de VS is schoner dan die in NL. Wij stikken in de rook van Botlek, Ruhrgebied en het feit van 16 miljoen mensen op een klein stukje aarde..
    pi_41207350
    werkt rustig door

pi_41207356
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:17 schreef Napalm het volgende:

[..]

De lucht in de VS is schoner dan die in NL. Wij stikken in de rook van Botlek, Ruhrgebied en het feit van 16 miljoen mensen op een klein stukje aarde..
    Ik zie er veel meer smog dan in Nederland.
    pi_41207375
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:17 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik denk dat de lucht in New York echt niet schoner is dan die in NL.
    Allah Al Watan Al Malik
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:23:56 #182
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41207471
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hij heeft het over de VS. SOweiso flauw om een megastad met een land te vergelijken.
    Overigens in New York rijden verrassend weinig SUVs.

Bis Morgen!
    pi_41207519
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tenzij de aroma van dode ratten badend in beschimmelde urine je ligt.
    pi_41207566
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:10 schreef Napalm het volgende:
    Kjk, plan Napalm neemt vorm aan:
    hoe zou jij het doen ?

ik ga het overdenk3n onder het genot van bier.

mzzzl!
    * sigme drinkt Verboden Vrucht

Ik heb het gelezen. Je hebt communistische resten.
    pi_41207574
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:23 schreef Napalm het volgende:

[..]

Hij heeft het over de VS. SOweiso flauw om een megastad met een land te vergelijken.

Bis Morgen!
    De meeste Amerikanen wonen in grote steden, dus de vergelijking gaat wel op.
    pi_41207598
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:23 schreef Napalm het volgende:

[..]

Bis Morgen!
    Hij had het helemaal niet over "de VS". Je verzint er weer eens dingen bij.

Kennen ze uberhaupt een APK in de VS, waarbij er een roetmeting gedaan wordt?
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41207659
    Ah Bush die spreekt voor de American Jewish commitee.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41207724
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hij had het helemaal niet over "de VS". Je verzint er weer eens dingen bij.

Kennen ze uberhaupt een APK in de VS, waarbij er een roetmeting gedaan wordt?
    Yep, daar zijn ze volgens mij nog strenger in dan in Nederland.
    pi_41207757
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
    Ah Bush die spreekt voor de American Jewish commitee.
    Jezus zeg, ze wordt helemaal ingepalmt door de Joodse lobby daar .
    pi_41207758
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:32 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Yep, daar zijn ze volgens mij nog strenger in dan in Nederland.
    Hoe zit het dan met uitstoot, daar waar 9 van de 10 mensen hier in een 1.1i autotje rijden, rijden ze daar in een dikke V12.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41207776
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:33 schreef pberends het volgende:

[..]

Jezus zeg, ze wordt helemaal ingepalmt door de Joodse lobby daar .
    Had je die vrouw aan het begin gezien, die bij de ingang stond.
    Allah Al Watan Al Malik
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:33:55 #192
    89730 Drugshond
    pi_41207874
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Had je die vrouw aan het begin gezien, die bij de ingang stond.
    Joden: "Lik lik lik"

Bush met z'n domme grappen: "Mazzel tof"

Tis wel weer goed te zien hoe de Joodse lobby daar werkt. Zo'n speciaal commitee die over de rest van de wereld gaat oordelen . Bush die er zelfs op bezoek komt, voor die paar miljoen joden in het land.
    pi_41207907
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe zit het dan met uitstoot, daar waar 9 van de 10 mensen hier in een 1.1i autotje rijden, rijden ze daar in een dikke V12.
    Ik ken de details niet, maar van wat ik erover gehoord heb zijn ze erg streng qua uitstoot. Als je zoekt op "smog test" zul je er wel achter komen, ik weet niks van autotechniek.
    pi_41207927
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Joden: "Lik lik lik"

Bush met z'n domme grappen: "Mazzel tof"

Tis wel weer goed te zien hoe de Joodse lobby daar werkt. Zo'n speciaal commitee die over de rest van de wereld gaat oordelen . Bush die er zelfs op bezoek komt, voor die paar miljoen joden in het land.
    En dan zo'n award uitreiken, de vijand van je vijand is je vriend-style. Het zou wat zijn als ze iets over Joden had gezegd
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41207951
    Wat is er mis met Bush die een seminar bezoekt dat door een joodse belangenorganisatie is georganiseerd?
    pi_41207952
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dan zo'n award uitreiken, de vijand van je vijand is je vriend-style. Het zou wat zijn als ze iets over Joden had gezegd
    Totaal kritiekloos inderdaad, alsof ze een morfinespuitje van de Joden heeft gehad. Ach, het hele Midden-Oosten staat in vuur en vlam door oorlogvoerend Israël, maar who cares?
    pi_41207984
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:40 schreef Autodidact het volgende:
    Wat is er mis met Bush die een seminar bezoekt dat door een joodse belangenorganisatie is georganiseerd?
    Niets, zegt iemand dan dat er iets mis is?
    Allah Al Watan Al Malik
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:43:42 #199
    89730 Drugshond
    pi_41208058
    @autodidact.

Bakkerij is niet meer de bakkerij.
    Ze hebben zelfs een wietafdeling wat lijkt op een drogisterij.
    Vroeger moest je tenminste nog een vaag figuur aanspreken.

Waar is de underground scene gebleven ?!

- De barmeiden vonden het wel grappig.... die wietshop zit hier al een jaar ?
    # mjah, ik ben hier al geen 3 jr meer geweest. Zo rondkijkende heb ik nix gemist. Nog steeds hang publiek. Maar daar kwam ik niet voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 26-08-2006 22:55:24 ]
    pi_41208119
    Ayaan heeft straks een dubbele nationaliteit.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41208122
    Dat is er inderdaad al een tijdje: "De Apotheker" met allemaal flesjes en zo. Het schijnt dat de gemeente moeilijk ging doen over de vage figuren, en toen is er dat compromis uit gekomen, dacht ik. Juridisch zijn het twee verschillende bedrijven geworden.
    pi_41208202
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
    "Rita is gevaarlijk als ze weinig controle onder zich heeft zonder program"

Wat, heeft ze het over Bush nu of niet?
    pi_41208238
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
    Mooi zo. Kunnen we die van Verdonk invorderen om de rekening recht te trekken?
    pi_41208246
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:48 schreef pberends het volgende:

[..]

"Rita is gevaarlijk als ze weinig controle onder zich heeft zonder program"

Wat, heeft ze het over Bush nu of niet?
    Inderdaad. Zelden zo'n hypocriet negerinnetje gezien. Maargoed, ze is weg, tabee, weg ermee.
    Allah Al Watan Al Malik
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:50:49 #205
    89730 Drugshond
    pi_41208272
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:46 schreef Autodidact het volgende:
    Dat is er inderdaad al een tijdje: "De Apotheker" met allemaal flesjes en zo. Het schijnt dat de gemeente moeilijk ging doen over de vage figuren, en toen is er dat compromis uit gekomen, dacht ik. Juridisch zijn het twee verschillende bedrijven geworden.
    (wist ik niet).
    Het enigste wat ik wist is dat je na 01:00 geen shop meer open is.
    Bakkerij wel.... (wel een kolere deal overigens).
    pi_41208279
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Mooi zo. Kunnen we die van Verdonk invorderen om de rekening recht te trekken?
    Verdonk verdient een gouden paspoort.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41208313
    "ik was toch niet op mijn plek in de politiek".

Daar waren we wel achter.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41208379
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad. Zelden zo'n hypocriet negerinnetje gezien. Maargoed, ze is weg, tabee, weg ermee.
    Gelukkig is ze nog steeds Nederlander . (Begrijp me niet verkeerd: op basis van die naam had dat natuurlijk niet zo moeten zijn).

Maar ik vind haar ge-wel-dig . Man, haar taalbeheersing alleen al .
    pi_41208410
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Verdonk verdient een gouden paspoort.
    Ghe. Die krijg je nog eens om je oren van me.
    pi_41208446
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Gelukkig is ze nog steeds Nederlander . (Begrijp me niet verkeerd: op basis van die naam had dat natuurlijk niet zo moeten zijn).

Maar ik vind haar ge-wel-dig . Man, haar taalbeheersing alleen al .
    Haar taalbeheersing? Ik ken menig Marokkaan uit de rif die beter Nederlands spreekt dan haar. En dan tenminste ook nog accentloos. Maar je mag haar zeker geweldig vinden, ik vind haar een mens om op te kotsen. Ayaan staat bij mij synoniem voor angst, indoctrinatie, bedrog en manipulatie.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41208450
    Ze hadden Ayaan gewoon dat paspoort direct moeten geven en hun best doen om de nomade een thuisland te geven.
    pi_41208470
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Ghe. Die krijg je nog eens om je oren van me.
    Ik zal op je wachten.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41208764
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Haar taalbeheersing? Ik ken menig Marokkaan uit de rif die beter Nederlands spreekt dan haar.
    Dan zij.
    quote:
    En dan tenminste ook nog accentloos.
    Er bestaat geen accentloos. Ik heb een net-niet zaai (van de VPRO) accent, zegt men.
    quote:
    Maar je mag haar zeker geweldig vinden, ik vind haar een mens om op te kotsen.
    Dat misstaat je. (het is 'om te kotsen vinden' niet 'om op te kotsen vinden', maar dan klopt de zin helemaal niet meer.)
    quote:
    Ayaan staat bij mij synoniem voor angst, indoctrinatie, bedrog en manipulatie.
    Staat gelijk aan of is synoniem met of is synoniem aan.

Waarom ben je bang van haar?
    pi_41208793
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:06 schreef Godslasteraar het volgende:
    whehehehehe
    Ok, biecht maar op.
    pi_41208969
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:06 schreef sigme het volgende:
    Dan zij.
    Dan haar, kan gewoon. Althans in spreektaal.
    quote:
    Er bestaat geen accentloos. Ik heb een net-niet zaai (van de VPRO) accent, zegt men.
    ABN is accentloos. ABN an sich is geen accent, althans niet in mijn ogen.
    quote:
    Dat misstaat je. (het is 'om te kotsen vinden' niet 'om op te kotsen vinden', maar dan klopt de zin helemaal niet meer.)
    Waarom ineens de taalpurist uithangen?
    quote:
    Staat gelijk aan of is synoniem met of is synoniem aan.
    Synoniem voor, kan ook gewoon.
    quote:
    Waarom ben je bang van haar?
    Dat ben ik niet. Dat is zij zelf.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41209063
    * sigme drinkt Belzebuth

13%!
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:14:55 #219
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_41209069
    3-2 voor Sigme.
    pi_41209102
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:14 schreef Sidekick het volgende:
    3-2 voor Sigme.
    Lijkt op het scorebord van DWHN.
    Allah Al Watan Al Malik
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:16:09 #221
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_41209113
    Vandaag is er wijn bezorgd. Het was voor mij. Van de baas. Korte zinnen. Ik drink nooit wijn.
    pi_41209124
    Super huiswijn.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:16:39 #223
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_41209134
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Lijkt op het scorebord van DWHN.
    Jij Onwetende, dat begint altijd met 4-4.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:18:09 #224
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_41209186
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:16 schreef Autodidact het volgende:
    Super huiswijn.
    Dure wijn. Duur hout. Duur stro. Goedkope zwart/wit kopie over hoe duur de wijn wel niet was.

Zonde.
    pi_41209268
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan haar, kan gewoon.
    [..]

ABN is accentloos. ABN an sich is geen accent, althans niet in mijn ogen.
    [..]

Waarom ineens de taalpurist uithangen?
    [..]

Synoniem voor, kan ook gewoon.
    Ik ben altijd een taalpurist. Taalpurist pur sang, zou ik haast zeggen. Meestal uit ik het niet, het is niet netjes mensen op falen te wijzen als het onredelijk lijkt een hoger niveau te verwachten.
    Als ik denk dat het iets toevoegt corrigeer ik vaker. Zo gebruikte Yildiz 'mits' en 'tenzij' consequent verkeerd om, heb ik gister Napalm overtuigd van het feit dat hij beter zijn schrijfopdracht kon laten rusten en spreek ik LXIV aan op elke fout die ik bij hem vind. In ruil daarvoor krijg ik wel eens een sneer van SCH .

En je hebt ongelijk met je 'kan ook gewoon'. Alles kan, maar correct Nederlands is het niet.
    quote:
    [..]

Dat ben ik niet. Dat is zij zelf.
    bron?
    pi_41209299
    Nee, ík heb Super huiswijn. Van dure wijn kun je net zoveel glazen vullen, zei Descartes al.
    pi_41209331
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:16 schreef Sidekick het volgende:
    Vandaag is er wijn bezorgd. Het was voor mij. Van de baas. Korte zinnen. Ik drink nooit wijn.
    Gefeliciteerd! (Waarmee?)
    pi_41209347
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:37 schreef pberends het volgende:

'). Bush die er zelfs op bezoek komt, voor die paar miljoen joden in het land.
    Inderdaad. Een paar miljoen, waar hebben we het over?
    pi_41209486
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:23 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik vond het -toen ik het voor het eerst zag- een verrassend plaatje, achterin The Wanderings, van Potok, met het aantal joden per land. Méér joden in de VS dan in Israel!
    pi_41209492
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:20 schreef sigme het volgende:
    Ik ben altijd een taalpurist. Taalpurist pur sang, zou ik haast zeggen. Meestal uit ik het niet, het is niet netjes mensen op falen te wijzen als het onredelijk lijkt een hoger niveau te verwachten.
    Als ik denk dat het iets toevoegt corrigeer ik vaker. Zo gebruikte Yildiz 'mits' en 'tenzij' consequent verkeerd om, heb ik gister Napalm overtuigd van het feit dat hij beter zijn schrijfopdracht kon laten rusten en spreek ik LXIV aan op elke fout die ik bij hem vind. In ruil daarvoor krijg ik wel eens een sneer van SCH .
    Je bent alleen niet op de hoogte van een aantal fouten die jij regelmatig maakt tijdens het posten op het forum. Dat is logisch, want het is en blijft nu eenmaal een forum, en je post hier niet om een potje lekker correct met taalgebruik bezig te zijn. Op een forum mensen wijzen op taalfouten zie ik dan ook geen echte toegevoegde waarde hebben, mensen zijn er totaal niet mee bezig.
    quote:
    En je hebt ongelijk met je 'kan ook gewoon'. Alles kan, maar correct Nederlands is het niet.
    Correct Nederlands, dat verandert om de 3 dagen.
    quote:
    bron?
    Bron? Hoezo zou je daar een bron voor moeten hebben? Zij creert (ja met trema, geen zin om dat knopje op te zoeken) zelf waanbeelden over bepaalde zaken, en legt die op een bepaalde manier uit (doormiddel van verdraaiingen en leugens). Ze is zelf "angstig" voor deze beelden, maar ondertussen is haar populariteit ook gebaseerd op diezelfde angst.
    Allah Al Watan Al Malik
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:28:06 #231
    89730 Drugshond
    pi_41209499
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:16 schreef Sidekick het volgende:
    De baas heeft gelijk.
    Zonde wijn heeft tenminste karakter.
    pi_41209521
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:23 schreef Apropos het volgende:

[..]

Tja er wonen ook een paar miljoen moslims. Zouden die ook zoveel invloed hebben. Echt weer zo'n typische Apropos reactie.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41209579
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:29 schreef Godslasteraar het volgende:
    -
    Zou je dat niet willen doen. Persoonlijke foto's verneuken. Ik ga toch ook geen foto van jou nemen met Wouter Bos erbij.

[ Bericht 10% gewijzigd door Mutant01 op 26-08-2006 23:38:26 ]
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41209663
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zou je dat niet willen doen. Persoonlijke foto's verneuken. Ik ga toch ook geen foto van jou nemen met Wouter Bos erbij.
    mja, vooruit dan maar
    pi_41209687
    verbeterde versie dan maar

pi_41209701
    Wel weghalen dan ook aub. Ik wil geen nachtmerries.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41209715
    druk ik twee keer op de verkeerde knop
    pi_41209732
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je bent kennelijk alleen niet op de hoogte van een aantal fouten die jij regelmatig maakt tijdens het posten op het forum. Dat is logisch, want het is en blijft nu eenmaal een forum, en je post hier niet om een potje lekker correct met taalgebruik bezig te zijn.
    Integendeel, van een groot aantal fouten ben ik mij zeer bewust. Sommige maak ik zelfs bewust. Ongetwijfeld zijn er ook nog vele die aan mijn aandacht ontsnappen. Mijn taalbeheersing is niet heel goed.
    quote:
    Op een forum mensen wijzen op taalfouten zie ik dan ook geen echte toegevoegde waarde hebben, mensen zijn er totaal niet mee bezig.
    Eens, daarom spreek ik mensen er ook zelden op aan. Sommigen zijn er wél heel erg mee bezig (wie schrijft kan heel goed oefenen via schriftelijke discussie).

In dit geval (waarin ik jouw post bekritiseerde) hadden we een onderwerp: taalbeheersing, wat er aanleiding toe gaf.
    quote:
    [..]

Correct Nederlands, dat verandert om de 3 dagen.
    Nee, dat doet het niet.
    quote:
    [..]

Bron? Hoezo zou je daar een bron voor moeten hebben? Zij creert (ja met trema, geen zin om dat knopje op te zoeken) zelf waanbeelden over bepaalde zaken, en legt die op een bepaalde manier uit (doormiddel van verdraaiingen en leugens). Ze is zelf "angstig" voor deze beelden, maar ondertussen is haar populariteit ook gebaseerd op diezelfde angst.
    Hoezo? Ben ik bang? Zo ja, waarvoor / waarom?
    pi_41209853
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:34 schreef sigme het volgende:
    In dit geval (waarin ik jouw post bekritiseerde) hadden we een onderwerp: taalbeheersing, wat er aanleiding toe gaf.
    Ik neem aan dat jij het over SPREEKTAAL had.
    quote:
    Nee, dat doet het niet.
    O, nou, om de 6 maanden dan.
    quote:
    Hoezo? Ben ik bang? Zo ja, waarvoor / waarom?
    Vast wel, je ziet haar als een soort "bevrijder, heldin". Wellicht vanwege haar strijd tegen geloof of gelovigen. Of vanwege andere redenen. Uiteindelijk zijn de meeste aanhangers van haar, bang voor de Islam. Zij weet deze angst heel goed te gebruiken, en daarmee is ze populair.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41209961
    Hoe kwam je aan die foto trouwens Godslasteraar.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41210031
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij het over SPREEKTAAL had.
    Haar gesproken taal is beter verzorgd dan die van de meeste goedverzorgde posters op dit forum, en beter dan dat van de meeste Nederlandse politici.
    quote:
    [..]

O, nou, om de 6 maanden dan.
    Ook niet. Correct Nederlands laat zich ook niet bepalen door de spelling, ik zanik zelden over spelling.
    quote:
    [..]

Vast wel, je ziet haar als een soort "bevrijder, heldin". Wellicht vanwege haar strijd tegen geloof of gelovigen. Of vanwege andere redenen. Uiteindelijk zijn de meeste aanhangers van haar, bang voor de Islam. Zij weet deze angst heel goed te gebruiken, en daarmee is ze populair.
    Ja ja. Dit komt neer op dat ik zeg dat ik haar goed vind - en dat jij het herleidt tot dat ik haar goed vind.
    pi_41210078
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:43 schreef sigme het volgende:
    Haar gesproken taal is beter verzorgd dan die van de meeste goedverzorgde posters op dit forum, en beter dan dat van de meeste Nederlandse politici.
    En mijn antwoord daarop is dus bekend. Ik ken menig Marokkaan uit de rif die betere taalbeheersing heeft dan zij.
    quote:
    Ja ja. Dit komt neer op dat ik zeg dat ik haar goed vind - en dat jij het herleidt tot dat ik haar goed vind.
    Die begrijp ik niet.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41210150
    * sigme luistert Ween - Buenas tardes amigos.
    pi_41210216
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:41 schreef Mutant01 het volgende:
    Hoe kwam je aan die foto trouwens Godslasteraar.
    die heb je hier zelf in de SC lopen spammen

en dat had je beter niet kunnen doen
    pi_41210233
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:49 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

die heb je hier zelf in de SC lopen spammen

en dat had je beter niet kunnen doen
    Maar dat was eeuwen geleden. Je wilt zeggen dat je 1000 SC topics hebt lopen doorzoeken naar een foto van mij.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41210298
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:47 schreef sigme het volgende:
    * sigme luistert Ween - Buenas tardes amigos.
    had je m'n tweede mailtje nog gezien?
    pi_41210352
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En mijn antwoord daarop is dus bekend. Ik ken menig Marokkaan uit de rif die betere taalbeheersing heeft dan zij.
    Ik zou zeggen: stuur ze de politiek in! We kunnen héél goed veel meer mensen met een goeie taalbeheersing in de politiek gebruiken. Het niveau nu is echt om te huilen.
    quote:
    [..]

Die begrijp ik niet.
    je ziet haar als een soort "bevrijder, heldin". Wellicht vanwege haar strijd tegen geloof of gelovigen. Of vanwege andere redenen.
    Dat verklaart dus precies helemaal niets. De vraag was of ik bang was. Je geeft een antwoord dat het wellicht om iets is, of vanwege iets anders. Dat is dus *niks*.
    pi_41210383
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar dat was eeuwen geleden. Je wilt zeggen dat je 1000 SC topics hebt lopen doorzoeken naar een foto van mij.
    nou, die foto had ik uiteraard opgeslagen en doorgestuurd naar de AIVD, just in case.

Niet tegen Yildiz zeggen!
    pi_41210488
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:53 schreef sigme het volgende:
    Ik zou zeggen: stuur ze de politiek in! We kunnen héél goed veel meer mensen met een goeie taalbeheersing in de politiek gebruiken. Het niveau nu is echt om te huilen.
    Je bedoelt een Aboutaleb? Of die sjaak van het instituut genaamd FORUM? Of die dame van de PVDA?
    quote:
    je ziet haar als een soort "bevrijder, heldin". Wellicht vanwege haar strijd tegen geloof of gelovigen. Of vanwege andere redenen.
    Dat verklaart dus precies helemaal niets. De vraag was of ik bang was. Je geeft een antwoord dat het wellicht om iets is, of vanwege iets anders. Dat is dus *niks*.
    Ja, je bent dus bang voor iets. Angstig voor geloof of gelovigen of wellicht iets anders. Waarvoor precies jij angstig bent, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat zij over het algemeen populair is onder mensen die de Islam als een bedreiging ervaren. Of dat in jouw specifieke geval ook het geval is weet ik niet. Het is ook nogal irrelevant.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41210586
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:51 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

had je m'n tweede mailtje nog gezien?
    Uhuh . Ik kijk uit naar vervolg .

Ken je Ween?

Dit bier Belzebuth lijkt me ook wel passend voor je. Het is lekker. En vreselijk sterk.
    pi_41210704
    En ik ga zo slapen, Ayaan heeft al genoeg schade aangericht. En ze is weg
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41210768
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je bedoelt een Aboutaleb? Of die sjaak van het instituut genaamd FORUM? Of die dame van de PVDA?
    Die sjaak en die dame - ik heb geen idee wie je bedoelt. Die Abouthaleb komt aardig uit zijn woorden, heb ik de indruk, al gebiedt de waarheid me te zeggen dat ik 'm nooit gehoord heb (wel gelezen dat 'ie dit en dat zei). Nadeel van geen tv kijken - je hoort minder.
    quote:
    [..]

Ja, je bent dus bang voor iets. Angstig voor geloof of gelovigen of wellicht iets anders. Waar precies jij angstig voor bent, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat zij over het algemeen populair is onder mensen die de Islam als een bedreiging ervaren. Of dat in jouw specifieke geval ook het geval is weet ik niet. Het is ook nogal irrelevant.
    Ik vroeg naar jouw mening over mijn specifieke geval.
    pi_41210909
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 00:03 schreef Mutant01 het volgende:
    En ik ga zo slapen, Ayaan heeft al genoeg schade aangericht. En ze is weg
    Weltrusten .

Ik drink nog een Kanon. Gelukkig is Ayaan nog altijd een mede-Nederlander van me .
    pi_41210919
    ik wordt meliger en meliger

pi_41210956
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 00:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Die sjaak en die dame - ik heb geen idee wie je bedoelt. Die Abouthaleb komt aardig uit zijn woorden, heb ik de indruk, al gebiedt de waarheid me te zeggen dat ik 'm nooit gehoord heb (wel gelezen dat 'ie dit en dat zei). Nadeel van geen tv kijken - je hoort minder.
    [
    Aboutaleb spreekt perfect Nederlands, hij is af en toe op de radio te horen. Laatst bij BNR nieuwsradio. En die sjaak: Seddik Harchaoui
    Die dame: Mevr. Nebahat

Anyway, slaaplekker allen.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_41211031
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 00:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Uhuh . Ik kijk uit naar vervolg .

Ken je Ween?

Dit bier Belzebuth lijkt me ook wel passend voor je. Het is lekker. En vreselijk sterk.
    ik drink nauwelijks alcohol. Van één sterk biertje op de nuchtere maag begin ik al te slingeren.

en die mail komt nog, niet veel bijzonders, maar het gephotoshop kwam er tussen.
      zondag 27 augustus 2006 @ 00:18:06 #259
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41211170
    pi_41211206
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 00:13 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ik drink nauwelijks alcohol. Van één sterk biertje op de nuchtere maag begin ik al te slingeren.

en die mail komt nog, niet veel bijzonders, maar het gephotoshop kwam er tussen.
    Ik had het goede voornemen ooit naar de Hofstad af te reizen, je daar te ontmoeten, je dat boek kado te geven. En een biertje met je te drinken. Voorwaarde 1 komt er nooit van, maar nu vallen echt alle plannen ook af .
    pi_41211571
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 00:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik had het goede voornemen ooit naar de Hofstad af te reizen, je daar te ontmoeten, je dat boek kado te geven. En een biertje met je te drinken. Voorwaarde 1 komt er nooit van, maar nu vallen echt alle plannen ook af .
    hé, wat, nou, als ik wat eet van tevoren gaat het wel hoor. En twee koninkjes moet wel kunnen. Meer ook wel, maar dan ben ik 's middags al melig.
    pi_41211617
    * sigme draait REM fretless

Door die TT de hele tijd in mijn hoofd.
    pi_41211650
    Chewie leg eens uit:
    quote:
    Ik denk dat het verschil vooral gemaakt wordt door de keuze die je irl hebt met welke mensen je omgaat.
    pi_41211752
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 00:31 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

hé, wat, nou, als ik wat eet van tevoren gaat het wel hoor. En twee koninkjes moet wel kunnen. Meer ook wel, maar dan ben ik 's middags al melig.
    Oh, ok. als ik naar de residentiële hoofdstad kom zal ik je waarschuwen. Alsnog.
    Overigens komt bier (laat staan zwaar bier) op nuchtere maag altijd hard aan. Zelfs bij geoefende drinkers.

Ik heb de grootse moeite met typen, nu
    pi_41212298
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 00:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, ok. als ik naar de residentiële hoofdstad kom zal ik je waarschuwen. Alsnog.
    Overigens komt bier (laat staan zwaar bier) op nuchtere maag altijd hard aan. Zelfs bij geoefende drinkers.

Ik heb de grootse moeite met typen, nu
    nou, de spelling gaat nog goed!
    pi_41212530
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 00:54 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Hey, mijn favoriete politicus, Alan B'Stard
    pi_41212639
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 01:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hey, mijn favoriete politicus, Alan B'Stard
    verdomd, die kan ik ooh photosoepen!
    pi_41212653
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 00:54 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Met veel herstelwerkzaamheden, Gods lasteraar, met veel herstelwerkzaamheden.

De spatie is geen typefout, overigens.
      zondag 27 augustus 2006 @ 01:09:39 #271
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41212715
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 01:07 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

verdomd, die kan ik ooh photosoepen!
    That would suck, neem dan Pierce Fletcher Dervish
    pi_41212887
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 01:09 schreef Aoristus het volgende:

[..]

That would suck, neem dan Pierce Fletcher Dervish
    http://www.tvshowcentral.(...)statesman_show_8.jpg

moeilijk om er pics van te vinden
    pi_41213329
    * sigme draait Gravel - pissing in a river. Van de LP No stone onturned

Die ik nog in cellofaan bezit.
      zondag 27 augustus 2006 @ 01:51:24 #275
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41213777
    dronken en postgeil.
    Zal ik hier al mn torrentsites eens gaan posten?
    pi_41213843
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 01:51 schreef Napalm het volgende:
    dronken en postgeil.
    Zal ik hier al mn torrentsites eens gaan posten?
    kun je doen.

ik geloof trouwens dat Sigme nu met laptop en al omgerold is
      zondag 27 augustus 2006 @ 01:54:41 #277
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41213853
    Kan iemand mij uitleggen waarom ik wel aandacht krijg van lelijke/ minderjarige/ dikke/ domme/ sletterige vrouwen maar niet van de juiste exemplaren?
      zondag 27 augustus 2006 @ 01:55:54 #278
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41213878
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 01:54 schreef Napalm het volgende:
    Kan iemand mij uitleggen waarom ik wel aandacht krijg van lelijke/ minderjarige/ dikke/ domme/ sletterige vrouwen maar niet van de juiste exemplaren?
    het past gewoon bij je
      zondag 27 augustus 2006 @ 02:00:19 #279
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41213968
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 01:55 schreef Aoristus het volgende:

[..]

het past gewoon bij je
    Dat zou kunnen maar het is niet wederzijds want dan was ik nu wat anders aan het doen dan fokken

Mijn eisen zijn toch niet te hoog; (redelijk) natuurlijk knap, intelligent, of verlegen of spontaan, geen problemen, 20-30 jaar. Doable toch?
    + geen tokkie

Slank/ mager is een plus en blond met bril is ook een plus

[ Bericht 7% gewijzigd door Napalm op 27-08-2006 02:07:42 ]
    pi_41214019
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 01:54 schreef Napalm het volgende:
    wel godverdomme!

Ik weet genoeg .
      zondag 27 augustus 2006 @ 02:03:30 #281
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41214046
    want, val je in genoemde categorie?

Niet ijdel Gods naam gebruilken kan eigenlijk ook wel op het eisenlijstje
    pi_41214188
    Jij valt in categorie- zij die aandacht krijgen van mij. Terwijl jij wel aandacht krijg van lelijke/ minderjarige/ dikke/ domme/ sletterige vrouwen maar niet van de juiste exemplaren?[/i].

Je weet toch - logische tekstanalyse?
      zondag 27 augustus 2006 @ 02:14:30 #283
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41214302
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 02:09 schreef sigme het volgende:
    Jij valt in categorie- zij die aandacht krijgen van mij.
    Je weet toch - logische tekstanalyse?
    ik snap er niks van. Gaat dit over mij of over jou?Het zal wel aan het goedkope (doch duur gekochte) bier liggen..
      zondag 27 augustus 2006 @ 02:15:31 #284
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41214334
    ik erger me dood aan dat secreet Hirsi Ali, wat een ongelooflijk kutwijf is dat, ik maak me sterk dat ze over een paar jaar terughuppelt naar Nederland met nog grotere verwijten dan ze nu al heeft.
      zondag 27 augustus 2006 @ 02:18:24 #285
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_41214390
    volgens mij is ze de antichrist ofzo
      zondag 27 augustus 2006 @ 02:18:24 #286
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41214391
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 01:54 schreef Godslasteraar het volgende:

ik geloof trouwens dat Sigme nu met laptop en al omgerold is
    Waarom ligt ze op de grond?
    Waarom weet jij wat ze doet?
      zondag 27 augustus 2006 @ 02:22:13 #287
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41214457
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 02:02 schreef sigme het volgende:

[..]

wel godverdomme!

Ik weet genoeg .
    oh, wacht ff, je dacht dat ik het over jou had... Ik had het over de kroeg waar ik belaagd werd door lelijke minderjarige sletten en ontweken door de smakelijke deernes

Zucht, heb ik weer; zo`n maniakale vrouw die denkt dat iedereen het altijd over haar heeft terwijl mijn hoofd vol zit met beelden van goedkope sletjes uit de kroeg.

[ Bericht 13% gewijzigd door Napalm op 27-08-2006 02:30:03 ]
      zondag 27 augustus 2006 @ 02:28:13 #288
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41214567
    Ik dnek dat ik maar ga slapen. Dan kjk ik morgen wel wat voor schade ik @ fok heb aangericht..
      zondag 27 augustus 2006 @ 02:55:15 #290
    45173 Sickie
    Nr. 1 infidel
    pi_41214996
    Hai hai
    Say your prayers
    pi_41215056
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef Napalm het volgende:

[..]

Waarom ligt ze op de grond?
    Waarom weet jij wat ze doet?
    Eeh, Godslasteraar heeft heeft veel oudere rechten op mijn liefde dan jij.
    pi_41215114
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 02:55 schreef Sickie het volgende:
    Hai hai

Hai hai Sickie!

Comment ca va? (met cedille maar dat terzijde, ik krijg 'm d'r niet in gefrommeld).
      zondag 27 augustus 2006 @ 03:05:23 #293
    45173 Sickie
    Nr. 1 infidel
    pi_41215171
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 03:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Hai hai Sickie!

Comment ca va? (met cedille maar dat terzijde, ik krijg 'm d'r niet in gefrommeld).
    Ey, alles wel ok hier. Met jou? Beetje laat op wel voor jouw doen. Hoor jij niet al een uur of 8 in je bed te liggen?
    Say your prayers
    pi_41215281
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 03:05 schreef Sickie het volgende:

[..]

Ey, alles wel ok hier.
    He, fijn!
    quote:
    Met jou? Beetje laat op wel voor jouw doen. Hoor jij niet al een uur of 8 in je bed te liggen?
    'eel laat, 'eel laat.
    Wij vieren ontslag, of vakantie, of het samenvallen ervan .

En elke type/actie is een Echtenacher processie± één vooruit, twee achteruit.
    pi_41215347
    Mén, ik ben pas over een uur en tien minuten 24 uur op en ik ben nu al ontoerekeningsvatbaar. Ik word oud.
      zondag 27 augustus 2006 @ 03:32:51 #296
    45173 Sickie
    Nr. 1 infidel
    pi_41215508
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 03:12 schreef sigme het volgende:

[..]

He, fijn!
    [..]

'eel laat, 'eel laat.
    Wij vieren ontslag, of vakantie, of het samenvallen ervan .

En elke type/actie is een Echtenacher processie± één vooruit, twee achteruit.
    Ontslag?
    Say your prayers
      zondag 27 augustus 2006 @ 03:33:55 #298
    45173 Sickie
    Nr. 1 infidel
    pi_41215524
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 03:17 schreef sigme het volgende:
    Mén, ik ben pas over een uur en tien minuten 24 uur op en ik ben nu al ontoerekeningsvatbaar. Ik word oud.
    Truste blauwbil.
    Say your prayers
      zondag 27 augustus 2006 @ 03:51:47 #299
    89730 Drugshond
    pi_41215831
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef Drugshond het volgende:
    [POL] goes paint..... en best aardig overigens. Qua moteriek a no-go (nu dus).
    Photoshop in dit geval
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')