Petra Nemcova, zie posthistory.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:34 schreef Autodidact het volgende:
Hoe heet dat lekkere lapje vlees, p tot de b?
Maar de lekkerste had ik wel uitgekozen toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
Je vergeet er overigens nog een paar pberends.
Wat is lekkerste als je het over Petra hebt. Ik heb de rest even gepostquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:50 schreef pberends het volgende:
Maar de lekkerste had ik wel uitgekozen toch?
Das waar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is lekkerste als je het over Petra hebt. Ik heb de rest even gepost.
BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLENquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:32 schreef Drugshond het volgende:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:44 schreef Sjonnjoop het volgende:
quote:
---------------------------------------------------------------------------------
...........het gros van de 18> dames al uitgerust met een fikse kont..................
-----------------------------------------------------------------------------------
Wat een negatieve vibes heeft die gast.
Verdoemd tot eeuwig misbruik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]
Oei, ik sta er best wel .... apart op. (bron: RTL4 nieuws)
En, had meneer Wilders een prettige vlucht?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]
En decadent, hè...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
Wat ik vermoed is dat jeugdige werklozen vooral laks en lui zijn.
Dat zijn jouw woorden M, dat zijn jouw woordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:03 schreef Monidique het volgende:
En decadent, hè...
Zeg, wanneer begin jij?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:12 schreef Monidique het volgende:
Mijn woorden zijn maar woorden.
[ bron ]quote:It must be very strange to be President Bush. A man of extraordinary vision and brilliance approaching to genius, he can't get anyone to notice. He is like a great painter or musician who is ahead of his time, and who unveils one masterpiece after another to a reception that, when not bored, is hostile.
Wat zijn zoal je vakken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:15 schreef Monidique het volgende:
Komende dinsdag introductiedag en dan beginnen vier september de colleges, hoewel ik nog niet weet of ik dan ook die maandag meteen moet beginnen.
Goed idee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:29 schreef Monidique het volgende:
O ja, ik moet nog boeken bestellen.
Werd ik geroepen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:17 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN
![]()
Je zou er eigenlijk boven moeten staan.. maar jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:50 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ach, hij heeft er zelf om gevraagd hè.
[afbeelding]
(Arbeidershanden)
Heb je op ze geschoten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:54 schreef Aoristus het volgende:
de uitmarkt is trouwens best bagger, ik kreeg nog bijna ruzie met een paar opgeschoten negertjes die niet opzij wilden bij een of andere r&b zeikerd die over z'n lul jankte
Of op zijn minst in coma geslagen, waarna hij vervolgens na 2 dagen sterft, en dan vervolgens ijskoud beweren dat je proportioneel gehandeld hebt. Zoals elke Rotterdamse beveiliger betaamd.quote:
Harry?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Of op zijn minst in coma geslagen, waarna hij vervolgens na 2 dagen sterft,
Nee, ik liep door alsof ik het niet hoorde, op zo'n moment ben je al de verliezende partij als je dat gejammer langer aanhoort dan je eigenlijk zou willenquote:
Nahh, nee.quote:
Was het Brace of kunnen we binnenkort weer een nieuwe pauper verwelkomen in de Nederpop?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, ik liep door alsof ik het niet hoorde, op zo'n moment ben je al de verliezende partij als je dat gejammer langer aanhoort dan je eigenlijk zou willen
Oeehoeeh.. hhmmm, ik doe hheheeeheeet, hmhmmhm de hele nacht doohooor
het gaat je door merg en been man
De nieuwe plaat van Ali B verschijnt binnenkort, staat in het krantjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Was het Brace of kunnen we binnenkort weer een nieuwe pauper verwelkomen in de Nederpop?
Hopelijk geen verkiezingsrap.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De nieuwe plaat van Ali B verschijnt binnenkort, staat in het krantje![]()
Mocht dat het geval zijn, dan volg ik blindelings je stemadviesquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]
Blijft leuk hè. Net zoals snorretjes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je zou er eigenlijk boven moeten staan.. maar ja
[afbeelding]
..zelfs niet in de bouwquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:43 schreef Autodidact het volgende:
Klokkenluider Bos wil parlement in
Je moet toch iets, als je nergens meer aan de bak komt.
Dat zou je Martijn77 eens moeten vertellen, Mquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:43 schreef Monidique het volgende:
Pleiten voor minder belasting is (meestal) populisme. Belastinggeld wordt niet ergens opgeslagen, ofzo, het wordt uitgegeven. Er wordt (meestal) niet gezegd waaraan minder moet worden uitgegeven en anders hoeveel. Hetzelfde geldt voor minder ambtenaren. Welke, waarom, en hoe moet dan gedaan worden wat nu wordt gedaan?
Dat is inderdaad een ergerniswekkende mantra. Ik ben zelf voorstander van een beperkte overheid, daar niet van, maar ik heb me erover verbaasd hoeveel mensen bij het verschijnen van Wilders' partijprogramma jubelden over het punt ''het aantal ambtenaren dient gehalveerd te worden''. Specificatie werd niet gegeven en was kennelijk ook niet nodig, het loutere snoeien in het ambtenarenbestand is al heilzaam.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:43 schreef Monidique het volgende:
Hetzelfde geldt voor minder ambtenaren. Welke, waarom, en hoe moet dan gedaan worden wat nu wordt gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |