Petra Nemcova, zie posthistory.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:34 schreef Autodidact het volgende:
Hoe heet dat lekkere lapje vlees, p tot de b?
Maar de lekkerste had ik wel uitgekozen toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
Je vergeet er overigens nog een paar pberends.
Wat is lekkerste als je het over Petra hebt. Ik heb de rest even gepostquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:50 schreef pberends het volgende:
Maar de lekkerste had ik wel uitgekozen toch?
Das waar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is lekkerste als je het over Petra hebt. Ik heb de rest even gepost.
BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLENquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:32 schreef Drugshond het volgende:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:44 schreef Sjonnjoop het volgende:
quote:
---------------------------------------------------------------------------------
...........het gros van de 18> dames al uitgerust met een fikse kont..................
-----------------------------------------------------------------------------------
Wat een negatieve vibes heeft die gast.
Verdoemd tot eeuwig misbruik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]
Oei, ik sta er best wel .... apart op. (bron: RTL4 nieuws)
En, had meneer Wilders een prettige vlucht?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]
Oei, ik sta er best wel .... apart op. (bron: RTL4 nieuws)
En decadent, hè...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
Wat ik vermoed is dat jeugdige werklozen vooral laks en lui zijn.
Dat zijn jouw woorden M, dat zijn jouw woordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:03 schreef Monidique het volgende:
En decadent, hè...
Zeg, wanneer begin jij?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:12 schreef Monidique het volgende:
Mijn woorden zijn maar woorden.
[ bron ]quote:It must be very strange to be President Bush. A man of extraordinary vision and brilliance approaching to genius, he can't get anyone to notice. He is like a great painter or musician who is ahead of his time, and who unveils one masterpiece after another to a reception that, when not bored, is hostile.
Wat zijn zoal je vakken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:15 schreef Monidique het volgende:
Komende dinsdag introductiedag en dan beginnen vier september de colleges, hoewel ik nog niet weet of ik dan ook die maandag meteen moet beginnen.
Goed idee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:29 schreef Monidique het volgende:
O ja, ik moet nog boeken bestellen.
Werd ik geroepen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:17 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN BILLEN
![]()
Je zou er eigenlijk boven moeten staan.. maar jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:50 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ach, hij heeft er zelf om gevraagd hè.
[afbeelding]
(Arbeidershanden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |