abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41202392
Laat ik dan ook maar eens gaan Photoshoppen

zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:27:29 #102
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41202478
quote:
Fans van Da Vinci Code vernielen kerk

ANP

LONDEN - Schatzoekers die probeerden de geheimen uit het boek De Da Vinci Code te ontcijferen, hebben vernielingen aangebracht in een Engelse kerk. De onbekenden hebben met beitel en hamer stukjes van een muur in de Sint Lucas-kerk in Hodnet weggehakt, zei de plaatselijke predikant tegen de BBC.

De kerk figureert in het boek en een website over de Heilige Graal en heeft sindsdien veel bezoekers getrokken. De vandalen maakten een aantal gaatjes in het steen van de veertiende-eeuwse kerk, vlakbij een gebrandschilderd raam. Daarop is een vrouwelijk ogende Johannes te zien, die ook een belangrijk thema vormt in de bestseller van Dan Brown.

‘We weten niet zeker waar ze naar zochten. Er is niet zoveel te vinden in de kerk in Hodnet, behalve God. We hebben onze buik vol van hen’, verzuchtte de predikant.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_41202589
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:24 schreef Godslasteraar het volgende:

[afbeelding]
.
pi_41202602
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:12 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Even de brandweer bellen of ze de vastzittende ijzeren ring in het midden willen doorsnijden.
pi_41202785
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:27 schreef Aoristus het volgende:

[..]
. Opvallend hoe gretig Christenen de Da Vince Code verslinden, en hoe allergisch ze zijn om hun heilige boek eens goed door te nemen.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:39:30 #106
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41202828
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:38 schreef Autodidact het volgende:

[..]

. Opvallend hoe gretig Christenen de Da Vince Code verslinden, en hoe allergisch ze zijn om hun heilige boek eens goed door te nemen.
Leonardo da Vinci = god

Dan Brown is gewoon een gelukkige rentenier
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_41202868
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:38 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik het meer opvallend dat een zeer slecht geschreven boek voor zoveel ophef kan zorgen.
pi_41203098
Ik vind het anders een vrij aardige pageturner, als je weet dat het om fictie gaat.
pi_41203121
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:48 schreef Autodidact het volgende:
Ik vind het anders een vrij aardige pageturner, als je weet dat het om fictie gaat.
De bijbel
pi_41203208
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

De bijbel
Ik heb het over de Da Vince Code. De bijbel is geen pageturner.
pi_41203281
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik het meer opvallend dat een zeer slecht geschreven boek voor zoveel ophef kan zorgen.
Heb je het gelezen?

Ik niet, toen de eerste recenties opdoken vond ik dat de inhoud me bekend voorkwam. Later hebben de schrijvers van het boek waarvan ik de inhoud herkende een proces wegens plagiaat aangespannen. Verloren, maar de link die ik legde klopte wel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:56:29 #114
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41203397
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:23 schreef Autodidact het volgende:
San Diego was wel leuk, maar daar ben ik maar twee dagen geweest. Eigenlijk heb ik rond heel Californië gereisd en een stukje Nevada meegenomen.
Toffe vakantie.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_41203445
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:56 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Toffe vakantie.
Zeker. Jij bent er ook geweest, niet?
pi_41203461
pi_41203478
Overigens zal ik nog een aantal maanden vroeg naar bed / vroeg op.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:59:01 #118
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41203483
Terug naar het oude woordenboek.
quote:
Wist je dat...

...het woord minister oorspronkelijk dienaar betekent, en in het Romeinse Rijk gebruikt werd om huisdienaren aan te duiden?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdpagina
http://nl.wikipedia.org/wiki/Minister
pi_41203526
quote:
Naar die betekenis was het ook zo'n beetje bedoeld, geloof ik.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:01:22 #120
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41203537
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:57 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Zeker. Jij bent er ook geweest, niet?
Paar daagjes maar hoor. 1 Dag San Diego, en 4 dagen LA.
Het was eigenlijk gewoon een stop-over na een half jaar Nieuw Zeeland, maar toch leuk om even mee te pakken.

Op zich zou ik er ooit nog wel eens wat langer rond willen reizen. Niet per see direct, maar binnen 3 jaar ofzo.
pi_41203592
Aha. Ik kan het je van harte aanbevelen iig.
pi_41203679
Whehehe.
pi_41203747
quote:
De vriendjes van Johan kunnen hun lol op.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41204263
pi_41204353
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:03 schreef Autodidact het volgende:
Aha. Ik kan het je van harte aanbevelen iig.
Kan je ook nog wat uitwijden? Hoe ben je rondgetrokken, waar heb je overnacht (motels? steden? camping? etc), wat heb je bezocht?
pi_41204381
OMG, Erica Terpstra walkt nordic. (nu op 3)
pi_41204444
NOVA special vanavond (22.09, ned3):
quote:
'De Gelukzoeker' - Ayaan Hirsi Ali
In een extra lange NOVA vanavond de documentaire over oud-Kamerlid voor de VVD, Ayaan Hirsi Ali. Vorig jaar mei stelde NOVA voor haar te volgen tijdens haar reizen in de Verenigde Staten. Zij beloofde maximale openheid en NOVA beloofde vertrouwelijkheid tot aan de uitzending van de documentaire. Maar alles ging anders dan gepland. Terwijl Ayaan Hirsi Ali werkte aan een nieuw leven en een nieuwe toekomst in Amerika, werd ze in Nederland het middelpunt van een knetterende politieke rel. De kwestie rond haar paspoort leidde uiteindelijk tot de val van het kabinet-Balkenende en tot de vervroegde verkiezingen van 22 november aanstaande.

Presentatie: Twan Huys
pi_41204599
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Kan je ook nog wat uitwijden? Hoe ben je rondgetrokken, waar heb je overnacht (motels? steden? camping? etc), wat heb je bezocht?
De noemenswaardige plaatsen:
- Los Angeles (en wijde omgeving)
- San Diego
- San Francisco
- Las Vegas
- Yosemite Park
- Sacramento

Wil je de namen van de motels weten? Die zijn niet zo bijzonder hoor. Bed en een douche. Geen campings. Ik ben met de auto rondgetrokken, gehuurd en van familie (heb ik overal). Eigenlijk heb ik de bekende toeristische plaatsen bezocht, en onderweg van alles ondernomen. Parken, musea, wandelingen. Van alles.
pi_41204638
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:24 schreef Godslasteraar het volgende:

[afbeelding]
Even geFrisia'ed hoor: Lachende politici.
pi_41204737
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:25 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]

wat zijn we lekker aan het hobbyen hé!
pi_41204792

en ik noem het:

de Vader, de Zoon en de Heilige Geest
pi_41204841
in het kader van Photoshop was ik ook in de weer met Sigme's billen. En na uitvergroting, +/- 400%, kan ik mededelen dat dit hele, HELE goede billen zijn
pi_41204846
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]

en ik noem het:

.
pi_41204895
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Tja, dan moet Balkje eraan geloven, nietwaar.

zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:51:47 #137
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_41205020
quote:
[afbeelding]

en ik noem het:

Een waar meesterwerk.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:53:15 #138
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41205064
Vanavond Bowling at Columbine. 5 sterren volgens de linkse Avro.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_41205141
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:44 schreef Godslasteraar het volgende:
in het kader van Photoshop was ik ook in de weer met Sigme's billen. En na uitvergroting, +/- 400%, kan ik mededelen dat dit hele, HELE goede billen zijn
Zolang je er maar geen pausen of Wildersen in monteert .

Mijn origineel heeft natuurlijk gewoon veel meer pixels. Hoewel ik denk dat ik dat origineel niet bewaard heb. Anders dan het echte echte origineel, daar zit ik nu op .
pi_41205256
quote:
[afbeelding]

en ik noem het:

Whehe, dit is tijdverspilling joh. Mutatie en selectie:

zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:01:16 #141
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41205282
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:29 schreef Autodidact het volgende:
OMG, Erica Terpstra walkt nordic. (nu op 3)
Ik heb dat in NL nooit begrepen, alsof we hier fjorden hebben.

En dan komen ze met zo'n verhaaltje aan, dat het beter is, efficiënter, omdat de energie in je armen anders verloren gaat.

Nee, knuppels, die energie die in je armen gestopt werd vóór het lopen was minimaal. Voor fjorden is het echter handig om wat meer kracht te kunnen zetten. Dat kan dus met die stokken. ( ).
Nu verbrand je dus méér energie om diezelfde stap te zetten op de vlakke nederlandse stoepenweide.

Maarja, als de verkoper het zegt, dan is het zo hè?
pi_41205299
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:36 schreef Autodidact het volgende:

[..]

De noemenswaardige plaatsen:
- Los Angeles (en wijde omgeving)
- San Diego
- San Francisco
- Las Vegas
- Yosemite Park
- Sacramento

Wil je de namen van de motels weten? Die zijn niet zo bijzonder hoor. Bed en een douche. Geen campings. Ik ben met de auto rondgetrokken, gehuurd en van familie (heb ik overal). Eigenlijk heb ik de bekende toeristische plaatsen bezocht, en onderweg van alles ondernomen. Parken, musea, wandelingen. Van alles.
Dit voldoet . Ik ben in dezelfde omgeving geweest, maar iets ruimere ronde gemaakt. Onder route raken elkaar nauwelijks. Kwartiertje Los Angelos (aankomst vliegtuig, auto gepakt, naar kust gereden), kwartiertje Las Vegas (door heen gereden), Yosemite doorheen gereden: het was er ijskoud, we begrepen het park niet zo, er waren ons teveel mensen (dat zijn er ons als snel). God wat was het daar koud op die camping. En we hadden nog geen gas kunnen kopen dus koud eten en geen koffie. Snel door!

Maar wat kan je mooi wandelen in de VS!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:04:22 #143
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41205365
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:53 schreef Sidekick het volgende:
Een cult in Nieuw Zeeland. Het (politieke) paradijs volgens velen. Velen hebben er posters van in huis.

Al kun je er niet echt miljonair worden daar. Aan de andere kant, is dat wel nodig?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:05:31 #144
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41205392
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik start paint op.
pi_41205560
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 21:00 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Whehe, dit is tijdverspilling joh. Mutatie en selectie:

[afbeelding]
plezier is nóóit tijdverspilling!
pi_41205564
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:53 schreef Sidekick het volgende:
Bowling for Columbine.

Ik heb 'm in de bios gezien (op aanraden). Ik vond het niet indrukwekkend. En zeker niet de titel 'beste documentaire ooit' waard .
pi_41205581
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 21:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Dit voldoet . Ik ben in dezelfde omgeving geweest, maar iets ruimere ronde gemaakt. Onder route raken elkaar nauwelijks. Kwartiertje Los Angelos (aankomst vliegtuig, auto gepakt, naar kust gereden), kwartiertje Las Vegas (door heen gereden), Yosemite doorheen gereden: het was er ijskoud, we begrepen het park niet zo, er waren ons teveel mensen (dat zijn er ons als snel). God wat was het daar koud op die camping. En we hadden nog geen gas kunnen kopen dus koud eten en geen koffie. Snel door!

Maar wat kan je mooi wandelen in de VS!
Ben je in de winter gegaan?
pi_41205614
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Zolang je er maar geen pausen of Wildersen in monteert .
Ah, nou, dat ging dus idd een beetje mis, toen ik jouw billen in Finders bordje monteerde. Je kreeg één van de vingers van de Paus in je billen, de viezerik ,en dát gaat dus mooi niet door
quote:
Mijn origineel heeft natuurlijk gewoon veel meer pixels. Hoewel ik denk dat ik dat origineel niet bewaard heb. Anders dan het echte echte origineel, daar zit ik nu op .
pi_41205693

And any time you got the Pope and the Dixie Chicks against you, your time is up.
pi_41205737
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 21:13 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ben je in de winter gegaan?
Oktober. Schitterend weer (strak blauw). Maar echt godvergeten koud soms. Zonnig en stralend en al. Een keer had ik het zo koud, zo koud, terwijl het echt prachtig weer was. Pas toen we ijspegels zagen aan zo'n irrigatieding (ik zoek zo de foto van GL even op) begrepen we dat het niet aan mij lag .

Maar ook in zee gezwommen hoor. En daar pelikanen, zeerobben (of zo), een zeeotter ( ) gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')