Kan je ook nog wat uitwijden? Hoe ben je rondgetrokken, waar heb je overnacht (motels? steden? camping? etc), wat heb je bezocht?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:03 schreef Autodidact het volgende:
Aha. Ik kan het je van harte aanbevelen iig.
quote:'De Gelukzoeker' - Ayaan Hirsi Ali
In een extra lange NOVA vanavond de documentaire over oud-Kamerlid voor de VVD, Ayaan Hirsi Ali. Vorig jaar mei stelde NOVA voor haar te volgen tijdens haar reizen in de Verenigde Staten. Zij beloofde maximale openheid en NOVA beloofde vertrouwelijkheid tot aan de uitzending van de documentaire. Maar alles ging anders dan gepland. Terwijl Ayaan Hirsi Ali werkte aan een nieuw leven en een nieuwe toekomst in Amerika, werd ze in Nederland het middelpunt van een knetterende politieke rel. De kwestie rond haar paspoort leidde uiteindelijk tot de val van het kabinet-Balkenende en tot de vervroegde verkiezingen van 22 november aanstaande.
Presentatie: Twan Huys
De noemenswaardige plaatsen:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan je ook nog wat uitwijden? Hoe ben je rondgetrokken, waar heb je overnacht (motels? steden? camping? etc), wat heb je bezocht?
Even geFrisia'ed hoor: Lachende politici.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:24 schreef Godslasteraar het volgende:
Laat ik dan ook maar eens gaan Photoshoppen![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
en ik noem het:
de Vader, de Zoon en de Heilige Geest
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Even geFrisia'ed hoor: Lachende politici.
Een waar meesterwerk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
en ik noem het:
Zolang je er maar geen pausen of Wildersen in monteertquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:44 schreef Godslasteraar het volgende:
in het kader van Photoshop was ik ook in de weer met Sigme's billen. En na uitvergroting, +/- 400%, kan ik mededelen dat dit hele, HELE goede billen zijn![]()
Whehe, dit is tijdverspilling joh. Mutatie en selectie:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
en ik noem het:
Ik heb dat in NL nooit begrepen, alsof we hier fjorden hebben.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:29 schreef Autodidact het volgende:
OMG, Erica Terpstra walkt nordic. (nu op 3)
Dit voldoetquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
De noemenswaardige plaatsen:
- Los Angeles (en wijde omgeving)
- San Diego
- San Francisco
- Las Vegas
- Yosemite Park
- Sacramento
Wil je de namen van de motels weten? Die zijn niet zo bijzonder hoor. Bed en een douche. Geen campings. Ik ben met de auto rondgetrokken, gehuurd en van familie (heb ik overal). Eigenlijk heb ik de bekende toeristische plaatsen bezocht, en onderweg van alles ondernomen. Parken, musea, wandelingen. Van alles.
Een cult in Nieuw Zeeland. Het (politieke) paradijs volgens velen. Velen hebben er posters van in huis.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:53 schreef Sidekick het volgende:
Vanavond Bowling at Columbine. 5 sterren volgens de linkse Avro.
Ik start paint op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Even geFrisia'ed hoor: Lachende politici.
plezier is nóóit tijdverspilling!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Whehe, dit is tijdverspilling joh. Mutatie en selectie:
[afbeelding]
Bowling for Columbine.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:53 schreef Sidekick het volgende:
Vanavond Bowling at Columbine. 5 sterren volgens de linkse Avro.
Ben je in de winter gegaan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit voldoet. Ik ben in dezelfde omgeving geweest, maar iets ruimere ronde gemaakt. Onder route raken elkaar nauwelijks. Kwartiertje Los Angelos (aankomst vliegtuig, auto gepakt, naar kust gereden), kwartiertje Las Vegas (door heen gereden), Yosemite doorheen gereden: het was er ijskoud, we begrepen het park niet zo, er waren ons teveel mensen (dat zijn er ons als snel). God wat was het daar koud op die camping. En we hadden nog geen gas kunnen kopen dus koud eten en geen koffie. Snel door!
Maar wat kan je mooi wandelen in de VS!
Ah, nou, dat ging dus idd een beetje mis, toen ik jouw billen in Finders bordje monteerde. Je kreeg één van de vingers van de Paus in je billen, de viezerikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Zolang je er maar geen pausen of Wildersen in monteert.
quote:Mijn origineel heeft natuurlijk gewoon veel meer pixels. Hoewel ik denk dat ik dat origineel niet bewaard heb. Anders dan het echte echte origineel, daar zit ik nu op.
Oktober. Schitterend weer (strak blauw). Maar echt godvergeten koud soms. Zonnig en stralend en al. Een keer had ik het zo koud, zo koud, terwijl het echt prachtig weer was. Pas toen we ijspegels zagen aan zo'n irrigatieding (ik zoek zo de foto van GL even op) begrepen we dat het niet aan mij lagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |