abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41208122
Dat is er inderdaad al een tijdje: "De Apotheker" met allemaal flesjes en zo. Het schijnt dat de gemeente moeilijk ging doen over de vage figuren, en toen is er dat compromis uit gekomen, dacht ik. Juridisch zijn het twee verschillende bedrijven geworden.
pi_41208202
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
Ayaan heeft straks een dubbele nationaliteit.
"Rita is gevaarlijk als ze weinig controle onder zich heeft zonder program"

Wat, heeft ze het over Bush nu of niet?
pi_41208238
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
Ayaan heeft straks een dubbele nationaliteit.
Mooi zo. Kunnen we die van Verdonk invorderen om de rekening recht te trekken?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_41208246
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:48 schreef pberends het volgende:

[..]

"Rita is gevaarlijk als ze weinig controle onder zich heeft zonder program"

Wat, heeft ze het over Bush nu of niet?
Inderdaad. Zelden zo'n hypocriet negerinnetje gezien. Maargoed, ze is weg, tabee, weg ermee.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:50:49 #205
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_41208272
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:46 schreef Autodidact het volgende:
Dat is er inderdaad al een tijdje: "De Apotheker" met allemaal flesjes en zo. Het schijnt dat de gemeente moeilijk ging doen over de vage figuren, en toen is er dat compromis uit gekomen, dacht ik. Juridisch zijn het twee verschillende bedrijven geworden.
(wist ik niet).
Het enigste wat ik wist is dat je na 01:00 geen shop meer open is.
Bakkerij wel.... (wel een kolere deal overigens).
pi_41208279
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Mooi zo. Kunnen we die van Verdonk invorderen om de rekening recht te trekken?
Verdonk verdient een gouden paspoort.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41208313
"ik was toch niet op mijn plek in de politiek".

Daar waren we wel achter.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41208379
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad. Zelden zo'n hypocriet negerinnetje gezien. Maargoed, ze is weg, tabee, weg ermee.
Gelukkig is ze nog steeds Nederlander . (Begrijp me niet verkeerd: op basis van die naam had dat natuurlijk niet zo moeten zijn).

Maar ik vind haar ge-wel-dig . Man, haar taalbeheersing alleen al .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_41208410
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Verdonk verdient een gouden paspoort.
Ghe. Die krijg je nog eens om je oren van me.
pi_41208446
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Gelukkig is ze nog steeds Nederlander . (Begrijp me niet verkeerd: op basis van die naam had dat natuurlijk niet zo moeten zijn).

Maar ik vind haar ge-wel-dig . Man, haar taalbeheersing alleen al .
Haar taalbeheersing? Ik ken menig Marokkaan uit de rif die beter Nederlands spreekt dan haar. En dan tenminste ook nog accentloos. Maar je mag haar zeker geweldig vinden, ik vind haar een mens om op te kotsen. Ayaan staat bij mij synoniem voor angst, indoctrinatie, bedrog en manipulatie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41208450
Ze hadden Ayaan gewoon dat paspoort direct moeten geven en hun best doen om de nomade een thuisland te geven.
pi_41208470
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Ghe. Die krijg je nog eens om je oren van me.
Ik zal op je wachten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41208764
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Haar taalbeheersing? Ik ken menig Marokkaan uit de rif die beter Nederlands spreekt dan haar.
Dan zij.
quote:
En dan tenminste ook nog accentloos.
Er bestaat geen accentloos. Ik heb een net-niet zaai (van de VPRO) accent, zegt men.
quote:
Maar je mag haar zeker geweldig vinden, ik vind haar een mens om op te kotsen.
Dat misstaat je. (het is 'om te kotsen vinden' niet 'om op te kotsen vinden', maar dan klopt de zin helemaal niet meer.)
quote:
Ayaan staat bij mij synoniem voor angst, indoctrinatie, bedrog en manipulatie.
Staat gelijk aan of is synoniem met of is synoniem aan.

Waarom ben je bang van haar?
pi_41208793
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:06 schreef Godslasteraar het volgende:
whehehehehe
Ok, biecht maar op.
pi_41208969
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:06 schreef sigme het volgende:
Dan zij.
Dan haar, kan gewoon. Althans in spreektaal.
quote:
Er bestaat geen accentloos. Ik heb een net-niet zaai (van de VPRO) accent, zegt men.
ABN is accentloos. ABN an sich is geen accent, althans niet in mijn ogen.
quote:
Dat misstaat je. (het is 'om te kotsen vinden' niet 'om op te kotsen vinden', maar dan klopt de zin helemaal niet meer.)
Waarom ineens de taalpurist uithangen?
quote:
Staat gelijk aan of is synoniem met of is synoniem aan.
Synoniem voor, kan ook gewoon.
quote:
Waarom ben je bang van haar?
Dat ben ik niet. Dat is zij zelf.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41209063
* sigme drinkt Belzebuth

13%!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:14:55 #219
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41209069
3-2 voor Sigme.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_41209102
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:14 schreef Sidekick het volgende:
3-2 voor Sigme.
Lijkt op het scorebord van DWHN.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:16:09 #221
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41209113
Vandaag is er wijn bezorgd. Het was voor mij. Van de baas. Korte zinnen. Ik drink nooit wijn.
pi_41209124
Super huiswijn.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:16:39 #223
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41209134
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Lijkt op het scorebord van DWHN.
Jij Onwetende, dat begint altijd met 4-4.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:18:09 #224
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41209186
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:16 schreef Autodidact het volgende:
Super huiswijn.
Dure wijn. Duur hout. Duur stro. Goedkope zwart/wit kopie over hoe duur de wijn wel niet was.

Zonde.
pi_41209268
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan haar, kan gewoon.
[..]

ABN is accentloos. ABN an sich is geen accent, althans niet in mijn ogen.
[..]

Waarom ineens de taalpurist uithangen?
[..]

Synoniem voor, kan ook gewoon.
Ik ben altijd een taalpurist. Taalpurist pur sang, zou ik haast zeggen. Meestal uit ik het niet, het is niet netjes mensen op falen te wijzen als het onredelijk lijkt een hoger niveau te verwachten.
Als ik denk dat het iets toevoegt corrigeer ik vaker. Zo gebruikte Yildiz 'mits' en 'tenzij' consequent verkeerd om, heb ik gister Napalm overtuigd van het feit dat hij beter zijn schrijfopdracht kon laten rusten en spreek ik LXIV aan op elke fout die ik bij hem vind. In ruil daarvoor krijg ik wel eens een sneer van SCH .

En je hebt ongelijk met je 'kan ook gewoon'. Alles kan, maar correct Nederlands is het niet.
quote:
[..]

Dat ben ik niet. Dat is zij zelf.
bron?
pi_41209299
Nee, ík heb Super huiswijn. Van dure wijn kun je net zoveel glazen vullen, zei Descartes al.
pi_41209331
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:16 schreef Sidekick het volgende:
Vandaag is er wijn bezorgd. Het was voor mij. Van de baas. Korte zinnen. Ik drink nooit wijn.
Gefeliciteerd! (Waarmee?)
pi_41209347
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:37 schreef pberends het volgende:

'). Bush die er zelfs op bezoek komt, voor die paar miljoen joden in het land.
Inderdaad. Een paar miljoen, waar hebben we het over?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41209486
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:23 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik vond het -toen ik het voor het eerst zag- een verrassend plaatje, achterin The Wanderings, van Potok, met het aantal joden per land. Méér joden in de VS dan in Israel!
pi_41209492
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:20 schreef sigme het volgende:
Ik ben altijd een taalpurist. Taalpurist pur sang, zou ik haast zeggen. Meestal uit ik het niet, het is niet netjes mensen op falen te wijzen als het onredelijk lijkt een hoger niveau te verwachten.
Als ik denk dat het iets toevoegt corrigeer ik vaker. Zo gebruikte Yildiz 'mits' en 'tenzij' consequent verkeerd om, heb ik gister Napalm overtuigd van het feit dat hij beter zijn schrijfopdracht kon laten rusten en spreek ik LXIV aan op elke fout die ik bij hem vind. In ruil daarvoor krijg ik wel eens een sneer van SCH .
Je bent alleen niet op de hoogte van een aantal fouten die jij regelmatig maakt tijdens het posten op het forum. Dat is logisch, want het is en blijft nu eenmaal een forum, en je post hier niet om een potje lekker correct met taalgebruik bezig te zijn. Op een forum mensen wijzen op taalfouten zie ik dan ook geen echte toegevoegde waarde hebben, mensen zijn er totaal niet mee bezig.
quote:
En je hebt ongelijk met je 'kan ook gewoon'. Alles kan, maar correct Nederlands is het niet.
Correct Nederlands, dat verandert om de 3 dagen.
quote:
bron?
Bron? Hoezo zou je daar een bron voor moeten hebben? Zij creert (ja met trema, geen zin om dat knopje op te zoeken) zelf waanbeelden over bepaalde zaken, en legt die op een bepaalde manier uit (doormiddel van verdraaiingen en leugens). Ze is zelf "angstig" voor deze beelden, maar ondertussen is haar populariteit ook gebaseerd op diezelfde angst.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:28:06 #231
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_41209499
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:16 schreef Sidekick het volgende:
De baas heeft gelijk.
Zonde wijn heeft tenminste karakter.
pi_41209521
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:23 schreef Apropos het volgende:

[..]

Tja er wonen ook een paar miljoen moslims. Zouden die ook zoveel invloed hebben. Echt weer zo'n typische Apropos reactie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41209579
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:29 schreef Godslasteraar het volgende:
-
Zou je dat niet willen doen. Persoonlijke foto's verneuken. Ik ga toch ook geen foto van jou nemen met Wouter Bos erbij.

[ Bericht 10% gewijzigd door Mutant01 op 26-08-2006 23:38:26 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_41209663
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zou je dat niet willen doen. Persoonlijke foto's verneuken. Ik ga toch ook geen foto van jou nemen met Wouter Bos erbij.
mja, vooruit dan maar
pi_41209687
verbeterde versie dan maar

pi_41209701
Wel weghalen dan ook aub. Ik wil geen nachtmerries.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41209715
druk ik twee keer op de verkeerde knop
pi_41209732
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je bent kennelijk alleen niet op de hoogte van een aantal fouten die jij regelmatig maakt tijdens het posten op het forum. Dat is logisch, want het is en blijft nu eenmaal een forum, en je post hier niet om een potje lekker correct met taalgebruik bezig te zijn.
Integendeel, van een groot aantal fouten ben ik mij zeer bewust. Sommige maak ik zelfs bewust. Ongetwijfeld zijn er ook nog vele die aan mijn aandacht ontsnappen. Mijn taalbeheersing is niet heel goed.
quote:
Op een forum mensen wijzen op taalfouten zie ik dan ook geen echte toegevoegde waarde hebben, mensen zijn er totaal niet mee bezig.
Eens, daarom spreek ik mensen er ook zelden op aan. Sommigen zijn er wél heel erg mee bezig (wie schrijft kan heel goed oefenen via schriftelijke discussie).

In dit geval (waarin ik jouw post bekritiseerde) hadden we een onderwerp: taalbeheersing, wat er aanleiding toe gaf.
quote:
[..]

Correct Nederlands, dat verandert om de 3 dagen.
Nee, dat doet het niet.
quote:
[..]

Bron? Hoezo zou je daar een bron voor moeten hebben? Zij creert (ja met trema, geen zin om dat knopje op te zoeken) zelf waanbeelden over bepaalde zaken, en legt die op een bepaalde manier uit (doormiddel van verdraaiingen en leugens). Ze is zelf "angstig" voor deze beelden, maar ondertussen is haar populariteit ook gebaseerd op diezelfde angst.
Hoezo? Ben ik bang? Zo ja, waarvoor / waarom?
pi_41209853
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:34 schreef sigme het volgende:
In dit geval (waarin ik jouw post bekritiseerde) hadden we een onderwerp: taalbeheersing, wat er aanleiding toe gaf.
Ik neem aan dat jij het over SPREEKTAAL had.
quote:
Nee, dat doet het niet.
O, nou, om de 6 maanden dan.
quote:
Hoezo? Ben ik bang? Zo ja, waarvoor / waarom?
Vast wel, je ziet haar als een soort "bevrijder, heldin". Wellicht vanwege haar strijd tegen geloof of gelovigen. Of vanwege andere redenen. Uiteindelijk zijn de meeste aanhangers van haar, bang voor de Islam. Zij weet deze angst heel goed te gebruiken, en daarmee is ze populair.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41209961
Hoe kwam je aan die foto trouwens Godslasteraar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41210031
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij het over SPREEKTAAL had.
Haar gesproken taal is beter verzorgd dan die van de meeste goedverzorgde posters op dit forum, en beter dan dat van de meeste Nederlandse politici.
quote:
[..]

O, nou, om de 6 maanden dan.
Ook niet. Correct Nederlands laat zich ook niet bepalen door de spelling, ik zanik zelden over spelling.
quote:
[..]

Vast wel, je ziet haar als een soort "bevrijder, heldin". Wellicht vanwege haar strijd tegen geloof of gelovigen. Of vanwege andere redenen. Uiteindelijk zijn de meeste aanhangers van haar, bang voor de Islam. Zij weet deze angst heel goed te gebruiken, en daarmee is ze populair.
Ja ja. Dit komt neer op dat ik zeg dat ik haar goed vind - en dat jij het herleidt tot dat ik haar goed vind.
pi_41210078
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:43 schreef sigme het volgende:
Haar gesproken taal is beter verzorgd dan die van de meeste goedverzorgde posters op dit forum, en beter dan dat van de meeste Nederlandse politici.
En mijn antwoord daarop is dus bekend. Ik ken menig Marokkaan uit de rif die betere taalbeheersing heeft dan zij.
quote:
Ja ja. Dit komt neer op dat ik zeg dat ik haar goed vind - en dat jij het herleidt tot dat ik haar goed vind.
Die begrijp ik niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41210150
* sigme luistert Ween - Buenas tardes amigos.
pi_41210216
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:41 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe kwam je aan die foto trouwens Godslasteraar.
die heb je hier zelf in de SC lopen spammen

en dat had je beter niet kunnen doen
pi_41210233
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:49 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

die heb je hier zelf in de SC lopen spammen

en dat had je beter niet kunnen doen
Maar dat was eeuwen geleden. Je wilt zeggen dat je 1000 SC topics hebt lopen doorzoeken naar een foto van mij.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41210298
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:47 schreef sigme het volgende:
* sigme luistert Ween - Buenas tardes amigos.
had je m'n tweede mailtje nog gezien?
pi_41210352
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En mijn antwoord daarop is dus bekend. Ik ken menig Marokkaan uit de rif die betere taalbeheersing heeft dan zij.
Ik zou zeggen: stuur ze de politiek in! We kunnen héél goed veel meer mensen met een goeie taalbeheersing in de politiek gebruiken. Het niveau nu is echt om te huilen.
quote:
[..]

Die begrijp ik niet.
je ziet haar als een soort "bevrijder, heldin". Wellicht vanwege haar strijd tegen geloof of gelovigen. Of vanwege andere redenen.
Dat verklaart dus precies helemaal niets. De vraag was of ik bang was. Je geeft een antwoord dat het wellicht om iets is, of vanwege iets anders. Dat is dus *niks*.
pi_41210383
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar dat was eeuwen geleden. Je wilt zeggen dat je 1000 SC topics hebt lopen doorzoeken naar een foto van mij.
nou, die foto had ik uiteraard opgeslagen en doorgestuurd naar de AIVD, just in case.

Niet tegen Yildiz zeggen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')