Oh, ja. Die schijnen inderdaad rond die tijd aan de kust te verschijnen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Oktober. Schitterend weer (strak blauw). Maar echt godvergeten koud soms. Zonnig en stralend en al. Een keer had ik het zo koud, zo koud, terwijl het echt prachtig weer was. Pas toen we ijspegels zagen aan zo'n irrigatieding (ik zoek zo de foto van GL even op) begrepen we dat het niet aan mij lag.
Maar ook in zee gezwommen hoor. En daar pelikanen, zeerobben (of zo), een zeeotter () gezien.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:21 schreef Yildiz het volgende:
Verdonk blij / lach of wat dan ook...
geen resultaten bij Google
ook deze;
http://images.google.nl/images?q=lachende+politici&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoeken
Ik kan he-le-maal niet fotoshoppen. Gewoon echt helemaal *niet*.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:29 schreef Napalm het volgende:
[afbeelding]
Waarom kunnen jullie zoveel beter hotoshoppen dan ik??![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:21 schreef Yildiz het volgende:
Verdonk blij / lach of wat dan ook...
geen resultaten bij Google
ook deze;
http://images.google.nl/images?q=lachende+politici&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoeken
Jij nog rare beesten gezien? Ik een heleboel vogels, waaronder een roadrunner (geinig!). Verder kan ik me een stekelvarken en -misschien wel meest spectaculair- een enorme ratelslang herinneren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Oh, ja. Die schijnen inderdaad rond die tijd aan de kust te verschijnen.
Ik héb geeneens photoshop.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan he-le-maal niet fotoshoppen. Gewoon echt helemaal *niet*.
Ik kan in irfanview de standaardeffectjes, en dat is het. Ik zal er wel gewoon te oud voor wezen (), wat is jouw excuus?
Ik had daar mijn mensen voor, die waren "l33t" in corel draw terwijl ik nog monochroom in DOS liep te pielen..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:31 schreef sigme het volgende:
Ik kan in irfanview de standaardeffectjes, en dat is het. Ik zal er wel gewoon te oud voor wezen (), wat is jouw excuus?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik héb geeneens photoshop.
Toch, het gaat om het idee.
Lachende politici.
Stop maar met die Verdonk-foto's, ik heb er al 1.
Al moet mijn 'humor' misschien even inkomen.
"Nee, je bent te 'buitenlands'"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:42 schreef Autodidact het volgende:
Ik ben ook gewoon in Paint bezig.
[afbeelding]
Be careful what you whish for, you just might get it (a lot)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:35 schreef Yildiz het volgende:
Stop maar met die Verdonk-foto's, ik heb er al 1.
Deze slettebak is trouwens de dochter van razende Rita en werd deze week gedwongen tot een intiem samenzijn met Taida P. (bron: GS)quote:
ze lacht van binnenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:43 schreef Yildiz het volgende:
Jamaar, dat is toch geen lach?
Tenminste, voor mij niet.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:48 schreef Godslasteraar het volgende:
hier ook nog maar effe dan![]()
[afbeelding]
photoshop rulzzz. En dat terwijl ik nog heel weinig weet van dit programma, laat staan de honderden plugins die er zijn.quote:
Hij heeft wel witte tanden zeg...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:59 schreef Autodidact het volgende:
Met die vuist van Ahmedinejad kun je ook leuke dingetjes doen.
Komt door het contrast met het rode bloed aan z'n handen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hij heeft wel witte tanden zeg...
De lucht in de VS is schoner dan die in NL. Wij stikken in de rook van Botlek, Ruhrgebied en het feit van 16 miljoen mensen op een klein stukje aarde..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:16 schreef pberends het volgende:
Ondertussen krijgt ze LONGKANKER van de Amerikaanse SUV's.
Ik zie er veel meer smog dan in Nederland.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:17 schreef Napalm het volgende:
[..]
De lucht in de VS is schoner dan die in NL. Wij stikken in de rook van Botlek, Ruhrgebied en het feit van 16 miljoen mensen op een klein stukje aarde..
Ik denk dat de lucht in New York echt niet schoner is dan die in NL.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:17 schreef Napalm het volgende:
[..]
De lucht in de VS is schoner dan die in NL. Wij stikken in de rook van Botlek, Ruhrgebied en het feit van 16 miljoen mensen op een klein stukje aarde..
Hij heeft het over de VS. SOweiso flauw om een megastad met een land te vergelijken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de lucht in New York echt niet schoner is dan die in NL.
Tenzij de aroma van dode ratten badend in beschimmelde urine je ligt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de lucht in New York echt niet schoner is dan die in NL.
* sigme drinkt Verboden Vruchtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:10 schreef Napalm het volgende:
Kjk, plan Napalm neemt vorm aan:
hoe zou jij het doen ?
ik ga het overdenk3n onder het genot van bier.
mzzzl!
De meeste Amerikanen wonen in grote steden, dus de vergelijking gaat wel op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:23 schreef Napalm het volgende:
[..]
Hij heeft het over de VS. SOweiso flauw om een megastad met een land te vergelijken.
Overigens in New York rijden verrassend weinig SUVs.
Bis Morgen!
Hij had het helemaal niet over "de VS". Je verzint er weer eens dingen bij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:23 schreef Napalm het volgende:
[..]
Hij heeft het over de VS. SOweiso flauw om een megastad met een land te vergelijken.
Overigens in New York rijden verrassend weinig SUVs.
Bis Morgen!
Yep, daar zijn ze volgens mij nog strenger in dan in Nederland.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij had het helemaal niet over "de VS". Je verzint er weer eens dingen bij.![]()
Kennen ze uberhaupt een APK in de VS, waarbij er een roetmeting gedaan wordt?
Jezus zeg, ze wordt helemaal ingepalmt door de Joodse lobby daarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
Ah Bush die spreekt voor de American Jewish commitee.
Hoe zit het dan met uitstoot, daar waar 9 van de 10 mensen hier in een 1.1i autotje rijden, rijden ze daar in een dikke V12.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:32 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Yep, daar zijn ze volgens mij nog strenger in dan in Nederland.
Had je die vrouw aan het begin gezien, die bij de ingang stond.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Jezus zeg, ze wordt helemaal ingepalmt door de Joodse lobby daar.
Joden: "Lik lik lik"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Had je die vrouw aan het begin gezien, die bij de ingang stond.![]()
Ik ken de details niet, maar van wat ik erover gehoord heb zijn ze erg streng qua uitstoot. Als je zoekt op "smog test" zul je er wel achter komen, ik weet niks van autotechniek.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met uitstoot, daar waar 9 van de 10 mensen hier in een 1.1i autotje rijden, rijden ze daar in een dikke V12.
En dan zo'n award uitreiken, de vijand van je vijand is je vriend-style. Het zou wat zijn als ze iets over Joden had gezegdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Joden: "Lik lik lik"
Bush met z'n domme grappen: "Mazzel tof"
Tis wel weer goed te zien hoe de Joodse lobby daar werkt. Zo'n speciaal commitee die over de rest van de wereld gaat oordelen. Bush die er zelfs op bezoek komt, voor die paar miljoen joden in het land.
Totaal kritiekloos inderdaad, alsof ze een morfinespuitje van de Joden heeft gehad. Ach, het hele Midden-Oosten staat in vuur en vlam door oorlogvoerend Israël, maar who cares?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan zo'n award uitreiken, de vijand van je vijand is je vriend-style. Het zou wat zijn als ze iets over Joden had gezegd
Niets, zegt iemand dan dat er iets mis is?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:40 schreef Autodidact het volgende:
Wat is er mis met Bush die een seminar bezoekt dat door een joodse belangenorganisatie is georganiseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |