Oh, ja. Die schijnen inderdaad rond die tijd aan de kust te verschijnen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Oktober. Schitterend weer (strak blauw). Maar echt godvergeten koud soms. Zonnig en stralend en al. Een keer had ik het zo koud, zo koud, terwijl het echt prachtig weer was. Pas toen we ijspegels zagen aan zo'n irrigatieding (ik zoek zo de foto van GL even op) begrepen we dat het niet aan mij lag.
Maar ook in zee gezwommen hoor. En daar pelikanen, zeerobben (of zo), een zeeotter () gezien.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:21 schreef Yildiz het volgende:
Verdonk blij / lach of wat dan ook...
geen resultaten bij Google
ook deze;
http://images.google.nl/images?q=lachende+politici&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoeken
Ik kan he-le-maal niet fotoshoppen. Gewoon echt helemaal *niet*.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:29 schreef Napalm het volgende:
[afbeelding]
Waarom kunnen jullie zoveel beter hotoshoppen dan ik??![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:21 schreef Yildiz het volgende:
Verdonk blij / lach of wat dan ook...
geen resultaten bij Google
ook deze;
http://images.google.nl/images?q=lachende+politici&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoeken
Jij nog rare beesten gezien? Ik een heleboel vogels, waaronder een roadrunner (geinig!). Verder kan ik me een stekelvarken en -misschien wel meest spectaculair- een enorme ratelslang herinneren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Oh, ja. Die schijnen inderdaad rond die tijd aan de kust te verschijnen.
Ik héb geeneens photoshop.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan he-le-maal niet fotoshoppen. Gewoon echt helemaal *niet*.
Ik kan in irfanview de standaardeffectjes, en dat is het. Ik zal er wel gewoon te oud voor wezen (), wat is jouw excuus?
Ik had daar mijn mensen voor, die waren "l33t" in corel draw terwijl ik nog monochroom in DOS liep te pielen..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:31 schreef sigme het volgende:
Ik kan in irfanview de standaardeffectjes, en dat is het. Ik zal er wel gewoon te oud voor wezen (), wat is jouw excuus?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik héb geeneens photoshop.
Toch, het gaat om het idee.
Lachende politici.
Stop maar met die Verdonk-foto's, ik heb er al 1.
Al moet mijn 'humor' misschien even inkomen.
"Nee, je bent te 'buitenlands'"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:42 schreef Autodidact het volgende:
Ik ben ook gewoon in Paint bezig.
[afbeelding]
Be careful what you whish for, you just might get it (a lot)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:35 schreef Yildiz het volgende:
Stop maar met die Verdonk-foto's, ik heb er al 1.
Deze slettebak is trouwens de dochter van razende Rita en werd deze week gedwongen tot een intiem samenzijn met Taida P. (bron: GS)quote:
ze lacht van binnenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:43 schreef Yildiz het volgende:
Jamaar, dat is toch geen lach?
Tenminste, voor mij niet.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:48 schreef Godslasteraar het volgende:
hier ook nog maar effe dan![]()
[afbeelding]
photoshop rulzzz. En dat terwijl ik nog heel weinig weet van dit programma, laat staan de honderden plugins die er zijn.quote:
Hij heeft wel witte tanden zeg...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:59 schreef Autodidact het volgende:
Met die vuist van Ahmedinejad kun je ook leuke dingetjes doen.
Komt door het contrast met het rode bloed aan z'n handen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hij heeft wel witte tanden zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |