abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41210488
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:53 schreef sigme het volgende:
Ik zou zeggen: stuur ze de politiek in! We kunnen héél goed veel meer mensen met een goeie taalbeheersing in de politiek gebruiken. Het niveau nu is echt om te huilen.
Je bedoelt een Aboutaleb? Of die sjaak van het instituut genaamd FORUM? Of die dame van de PVDA?
quote:
je ziet haar als een soort "bevrijder, heldin". Wellicht vanwege haar strijd tegen geloof of gelovigen. Of vanwege andere redenen.
Dat verklaart dus precies helemaal niets. De vraag was of ik bang was. Je geeft een antwoord dat het wellicht om iets is, of vanwege iets anders. Dat is dus *niks*.
Ja, je bent dus bang voor iets. Angstig voor geloof of gelovigen of wellicht iets anders. Waarvoor precies jij angstig bent, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat zij over het algemeen populair is onder mensen die de Islam als een bedreiging ervaren. Of dat in jouw specifieke geval ook het geval is weet ik niet. Het is ook nogal irrelevant.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41210586
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:51 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

had je m'n tweede mailtje nog gezien?
Uhuh . Ik kijk uit naar vervolg .

Ken je Ween?

Dit bier Belzebuth lijkt me ook wel passend voor je. Het is lekker. En vreselijk sterk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_41210704
En ik ga zo slapen, Ayaan heeft al genoeg schade aangericht. En ze is weg
Allah Al Watan Al Malik
pi_41210768
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je bedoelt een Aboutaleb? Of die sjaak van het instituut genaamd FORUM? Of die dame van de PVDA?
Die sjaak en die dame - ik heb geen idee wie je bedoelt. Die Abouthaleb komt aardig uit zijn woorden, heb ik de indruk, al gebiedt de waarheid me te zeggen dat ik 'm nooit gehoord heb (wel gelezen dat 'ie dit en dat zei). Nadeel van geen tv kijken - je hoort minder.
quote:
[..]

Ja, je bent dus bang voor iets. Angstig voor geloof of gelovigen of wellicht iets anders. Waar precies jij angstig voor bent, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat zij over het algemeen populair is onder mensen die de Islam als een bedreiging ervaren. Of dat in jouw specifieke geval ook het geval is weet ik niet. Het is ook nogal irrelevant.
Ik vroeg naar jouw mening over mijn specifieke geval.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_41210909
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:03 schreef Mutant01 het volgende:
En ik ga zo slapen, Ayaan heeft al genoeg schade aangericht. En ze is weg
Weltrusten .

Ik drink nog een Kanon. Gelukkig is Ayaan nog altijd een mede-Nederlander van me .
pi_41210919
ik wordt meliger en meliger

pi_41210956
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Die sjaak en die dame - ik heb geen idee wie je bedoelt. Die Abouthaleb komt aardig uit zijn woorden, heb ik de indruk, al gebiedt de waarheid me te zeggen dat ik 'm nooit gehoord heb (wel gelezen dat 'ie dit en dat zei). Nadeel van geen tv kijken - je hoort minder.
[
Aboutaleb spreekt perfect Nederlands, hij is af en toe op de radio te horen. Laatst bij BNR nieuwsradio. En die sjaak: Seddik Harchaoui
Die dame: Mevr. Nebahat

Anyway, slaaplekker allen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41211031
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Uhuh . Ik kijk uit naar vervolg .

Ken je Ween?

Dit bier Belzebuth lijkt me ook wel passend voor je. Het is lekker. En vreselijk sterk.
ik drink nauwelijks alcohol. Van één sterk biertje op de nuchtere maag begin ik al te slingeren.

en die mail komt nog, niet veel bijzonders, maar het gephotoshop kwam er tussen.
  zondag 27 augustus 2006 @ 00:18:06 #259
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41211170
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_41211206
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:13 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ik drink nauwelijks alcohol. Van één sterk biertje op de nuchtere maag begin ik al te slingeren.

en die mail komt nog, niet veel bijzonders, maar het gephotoshop kwam er tussen.
Ik had het goede voornemen ooit naar de Hofstad af te reizen, je daar te ontmoeten, je dat boek kado te geven. En een biertje met je te drinken. Voorwaarde 1 komt er nooit van, maar nu vallen echt alle plannen ook af .
pi_41211571
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik had het goede voornemen ooit naar de Hofstad af te reizen, je daar te ontmoeten, je dat boek kado te geven. En een biertje met je te drinken. Voorwaarde 1 komt er nooit van, maar nu vallen echt alle plannen ook af .
hé, wat, nou, als ik wat eet van tevoren gaat het wel hoor. En twee koninkjes moet wel kunnen. Meer ook wel, maar dan ben ik 's middags al melig.
pi_41211617
* sigme draait REM fretless

Door die TT de hele tijd in mijn hoofd.
pi_41211650
Chewie leg eens uit:
quote:
Ik denk dat het verschil vooral gemaakt wordt door de keuze die je irl hebt met welke mensen je omgaat.
pi_41211752
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:31 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

hé, wat, nou, als ik wat eet van tevoren gaat het wel hoor. En twee koninkjes moet wel kunnen. Meer ook wel, maar dan ben ik 's middags al melig.
Oh, ok. als ik naar de residentiële hoofdstad kom zal ik je waarschuwen. Alsnog.
Overigens komt bier (laat staan zwaar bier) op nuchtere maag altijd hard aan. Zelfs bij geoefende drinkers.

Ik heb de grootse moeite met typen, nu
pi_41212298
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, ok. als ik naar de residentiële hoofdstad kom zal ik je waarschuwen. Alsnog.
Overigens komt bier (laat staan zwaar bier) op nuchtere maag altijd hard aan. Zelfs bij geoefende drinkers.

Ik heb de grootse moeite met typen, nu
nou, de spelling gaat nog goed!
pi_41212530
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:54 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Hey, mijn favoriete politicus, Alan B'Stard
pi_41212639
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 01:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hey, mijn favoriete politicus, Alan B'Stard
verdomd, die kan ik ooh photosoepen!
pi_41212653
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:54 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Met veel herstelwerkzaamheden, Gods lasteraar, met veel herstelwerkzaamheden.

De spatie is geen typefout, overigens.
  zondag 27 augustus 2006 @ 01:09:39 #271
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41212715
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 01:07 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

verdomd, die kan ik ooh photosoepen!
That would suck, neem dan Pierce Fletcher Dervish
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_41212887
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 01:09 schreef Aoristus het volgende:

[..]

That would suck, neem dan Pierce Fletcher Dervish
http://www.tvshowcentral.(...)statesman_show_8.jpg

moeilijk om er pics van te vinden
pi_41213329
* sigme draait Gravel - pissing in a river. Van de LP No stone onturned

Die ik nog in cellofaan bezit.
  zondag 27 augustus 2006 @ 01:51:24 #275
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41213777
dronken en postgeil.
Zal ik hier al mn torrentsites eens gaan posten?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')