kun je doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:51 schreef Napalm het volgende:
dronken en postgeil.
Zal ik hier al mn torrentsites eens gaan posten?![]()
het past gewoon bij jequote:Op zondag 27 augustus 2006 01:54 schreef Napalm het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik wel aandacht krijg van lelijke/ minderjarige/ dikke/ domme/ sletterige vrouwen maar niet van de juiste exemplaren?
Dat zou kunnen maar het is niet wederzijds want dan was ik nu wat anders aan het doen dan fokkenquote:
wel godverdomme!quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:54 schreef Napalm het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik wel aandacht krijg van lelijke/ minderjarige/ dikke/ domme/ sletterige vrouwen maar niet van de juiste exemplaren?
ik snap er niks van. Gaat dit over mij of over jou?Het zal wel aan het goedkope (doch duur gekochte) bier liggen..quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:09 schreef sigme het volgende:
Jij valt in categorie- zij die aandacht krijgen van mij.
Je weet toch - logische tekstanalyse?
Waarom ligt ze op de grond?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:54 schreef Godslasteraar het volgende:
ik geloof trouwens dat Sigme nu met laptop en al omgerold is
oh, wacht ff, je dacht dat ik het over jou had...quote:
Eeh, Godslasteraar heeft heeft veel oudere rechten op mijn liefde dan jij.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef Napalm het volgende:
[..]
Waarom ligt ze op de grond?
Waarom weet jij wat ze doet?
![]()
quote:
Ey, alles wel ok hier. Met jou?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:01 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hai hai Sickie!
Comment ca va? (met cedille maar dat terzijde, ik krijg 'm d'r niet in gefrommeld).![]()
He, fijn!quote:
'eel laat, 'eel laat.quote:Met jou?Beetje laat op wel voor jouw doen. Hoor jij niet al een uur of 8 in je bed te liggen?
Ontslag?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:12 schreef sigme het volgende:
[..]
He, fijn!
[..]
'eel laat, 'eel laat.
Wij vieren ontslag, of vakantie, of het samenvallen ervan.
En elke type/actie is een Echtenacher processie± één vooruit, twee achteruit.
Truste blauwbil.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:17 schreef sigme het volgende:
Mén, ik ben pas over een uur en tien minuten 24 uur op en ik ben nu al ontoerekeningsvatbaar. Ik word oud.
Photoshop in dit gevalquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef Drugshond het volgende:
[POL] goes paint..... en best aardig overigens. Qua moteriek a no-go (nu dus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |