Ah okquote:
Ja, maar hij heeft de benodigde afgedragen hoekjes... is wel nog stevig en al, alleen je ziet wat kleurveranderingenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
20 euro is geen geld... als je bedenkt dat ie nieuw overal zo'n 35 euro minimaal is.
ook een tvp
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom de boycot van topics 24 en 25 in de OP?
Ik hem ze er maar even tussen gezet dus vanaf het volgende topic staan ze er weer netjes tussen.quote:
Omdat jullie lui zijn om daar wat aan te doen... op Bran en ik na danquote:
OP hier tevens ook aangepastquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik hem ze er maar even tussen gezet dus vanaf het volgende topic staan ze er weer netjes tussen.
quote:
Fuck.. daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er stond ook niet bij dat het een goede tip moest zijn.
Whehehequote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:49 schreef BrainOverfloW het volgende:
Je moet zo'n blaastest aan je PC bouwen net als in auto's voor alcoholisten. Moet je eerst blazen voor je naar DVD sites mag
Ik ken alleen Virgin Megastore daarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:49 schreef FremantleDockers het volgende:
Over slowchat gesproken, iemand nog info over leuke dvd / merchandise winkels in London? Ga er over een paar dagen heen, maar geen idee waar ik het zoeken moet. Zeker merchandise moet er toch veel te vinden zijn, maar kom op internet niet eens zo heel veel tegen...
Kom maar bij mij kopen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:22 schreef Shogo het volgende:
Leuk zit ik gister een film te kijken, valt het beeld weg, zeg maar doei televisie.
Je avatar kun je zelf natuurlijk aanpassenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef Timo20 het volgende:
helleuh
Topic # 28 staat niet in de OP.
en mijn avatar ook niet![]()
lees ff de post hierbovenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je avatar kun je zelf natuurlijk aanpassen
Je moet bovenaan op 'bewerken' klikken. Dan zoek je de link naar je eigen avatar even op en pas je die aan. Dat moet toch lukken of niet? Wat gaat er anders mis?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:35 schreef Timo20 het volgende:
@ Dizer: dat bewerken van de OP in Wiki wil niet erg lukken ivm avatar
ja had ik gedaan. aangepast en opgeslagen. ik zie nog steeds een wit vakje...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je moet bovenaan op 'bewerken' klikken. Dan zoek je de link naar je eigen avatar even op en pas je die aan. Dat moet toch lukken of niet? Wat gaat er anders mis?
Die post stond er nog niet toen ik antwoord gafquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
lees ff de post hierboven
heb de link van m`n avatar die in m`n profiel staat nu in de wiki pagina gezet en opgeslagen uiteraard maar tis nog steeds hetzelfde
ok. heb `m dus voor de zekerheid nog eens aangepastquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:41 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Die post stond er nog niet toen ik antwoord gaf. Als je de link in de wiki aanpast word hij ook niet direct zichtbaar in de OP maar dan is hij wel klaar voor de volgende OP. Je moet hij dus eigenlijk steeds aanpassen zodra je een nieuwe avatar hebt. Dat hem je hem altijd zo actueel mogelijk.
Dat ligt mss aan je computer. Want ik zie nog steeds je oude avatar van Snakes on a plane.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ok. heb `m dus voor de zekerheid nog eens aangepast
dus nu heb ik een heel topic een wit vakje ipv mijn avatar in de OP staan?? lekker dan![]()
ja dat zou ook kunnenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat ligt mss aan je computer. Want ik zie nog steeds je oude avatar van Snakes on a plane.
welke titels gaat `t om? de giftset van de King Kong EE is bijv. wel al te pre-orderenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:19 schreef kinky_queen het volgende:
Is het mischien iemand opgevallen dat pre-orders bij dvdpacific pas zo laat te pre-orderen zijn? Ik wil een aantal dvds bestellen die bij andere sites allang in pre-order staan
Of heb ik nou gewoon domme pech met mijn titels?
raar iddquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:24 schreef kinky_queen het volgende:
Ja dat klopt, die heb ik ook al besteld. Het gaat om de Limited Tin van FORBIDDEN PLANET en de 5 disc set van DUST DEVIL
Raar op axelmusic staat forbidden planet ook al.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:24 schreef kinky_queen het volgende:
Ja dat klopt, die heb ik ook al besteld. Het gaat om de Limited Tin van FORBIDDEN PLANET en de 5 disc set van DUST DEVIL
ook met verzenden?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:35 schreef kinky_queen het volgende:
yep, Dvdempire.com heeft ze ook al, maar nou moet ik zeggen dat die ook wel echt vreselijk snel zijn met alles
dat zuigtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:47 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zou het niet weten, vroeger wel redelijk maar bijna altijd douane
Best wel, maar ik ben ook weer niet zo'n profiteur dat ik gratis dvdtjes ga bestellen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:14 schreef slindenau het volgende:
Hihi, vandaag twee gratis dvd'tjes van cd-wow ontvangen...wat zijn het toch een stel sukkels eigenlijk.
Hoe krijgen jullie dat voor mekaar dan? Ik lees overal dat jullie van die voordeelcodes van de autoweek hebben maar waar tover je die vandaan? Aangezien volgens mij bijna iedereen die code heeft hier.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:44 schreef Shogo het volgende:
[..]
Best wel, maar ik ben ook weer niet zo'n profiteur dat ik gratis dvdtjes ga bestellen.![]()
http://www10.cd-wow.nl/create_member_autoweek.phpquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:57 schreef zBus het volgende:
[..]
Hoe krijgen jullie dat voor mekaar dan? Ik lees overal dat jullie van die voordeelcodes van de autoweek hebben maar waar tover je die vandaan? Aangezien volgens mij bijna iedereen die code heeft hier.
klopt ja, maar je weet wel zeker dat je ze (vroeg) krijgtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:19 schreef kinky_queen het volgende:
Is het mischien iemand opgevallen dat pre-orders bij dvdpacific pas zo laat te pre-orderen zijn? Ik wil een aantal dvds bestellen die bij andere sites allang in pre-order staan
Of heb ik nou gewoon domme pech met mijn titels?
Ja, en vergeet niet HALLOWEEN, THE EYE en DAY OF THE DEADquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:58 schreef Shogo het volgende:
En weer een remake:
The Incredible Shrinking Man (2008)
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:44 schreef pascalheister het volgende:
tijdje terug een poster besteld, na een maand had ik nog niks binnen gekregen, verkoper bericht en deze stuurde een nieuwe op, deze kort daarna ontvangen. Vandaag krijg ik de poster die de 1e keer is gestuurd zeldzaam
nog niet?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:25 schreef pascalheister het volgende:
oja kan cdwow ook wel even mailen
Battle of Algiers nog niet ontvangen
we gaan volgende week als t goed isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:32 schreef Dizer het volgende:
Net Miami Vice gezien in de bios bij Tushinski. Ik moet zeggen, superfilm
Het is typisch een Michael Man movie. De sfeer, de muziek de camera... het was allemaal super. Ik had alleen iets meer sex verwachtquote:
Que?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:42 schreef pascalheister het volgende:
prutfilmjack goderie geloof ik zo
een nieuwe is onderwegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:25 schreef pascalheister het volgende:
oja kan cdwow ook wel even mailen
Battle of Algiers nog niet ontvangen
dalijk krijg je allebeiquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:48 schreef Dizer het volgende:
Lang leve de Bijenkorf3x de LOTR TT EE met Gollumbeeldje voor alel drie bij elkaar 21 euro
![]()
welke bijenkorf?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:48 schreef Dizer het volgende:
Lang leve de Bijenkorf3x de LOTR TT EE met Gollumbeeldje voor alel drie bij elkaar 21 euro
![]()
uiteraardquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:58 schreef slindenau het volgende:
[..]wat is er toch aan de hand met die LOTR EE Giftsets
.
Da's .... ehm...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:48 schreef Dizer het volgende:
![]()
Wehehequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:46 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Da's .... ehm...
Bij de Acme moviestore in Scheveningen staan ze te koop voor ¤99,95 per stuk
[afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:15 schreef Timo20 het volgende:
Middag
het bier staat koud, laat `t voetbal seizoen maar beginnen
moet ik ook nog doen, heb ze nog steeds niet gezienquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zo, vandaag een marathon gehouden van de LotR EE dvd's. Erg mooi maar wel een lange zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |