quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:15 schreef Timo20 het volgende:
Middag
het bier staat koud, laat `t voetbal seizoen maar beginnen
moet ik ook nog doen, heb ze nog steeds niet gezienquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zo, vandaag een marathon gehouden van de LotR EE dvd's. Erg mooi maar wel een lange zit
Moet ik ook nog eens doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet ik ook nog doen, heb ze nog steeds niet gezien![]()
Was soms lastig ja. Ik had maar iets van 3 uur geslapenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff... dat je het vol hebt gehouden!
Zo, dat is afzien.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zo, vandaag een marathon gehouden van de LotR EE dvd's. Erg mooi maar wel een lange zit
Dat is dan ook gelijk de laatste keer geweest dat je die kon gebruiken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:47 schreef sjeppert het volgende:
vandaag nog eentje gebruikt die ik al had gebruikt
hergebruikte bon dus
hier werken ze nog steeds hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:40 schreef Shogo het volgende:
CDwow heeft eindelijk de fout op de .nl site opgelost. Kortingsbonnen zijn niet meer te herbruiken.
Herbruik je ook dezelfde bon wel? Want dat werkt dus niet meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hier werken ze nog steeds hoor
Echt alles? Of wil je je aller speciaalste (LE) uitgaven wel houden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:24 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Privéredenen, maar nog niet zeker, zit wel met het id te spelen
ja anders staan die ook niet in het geheugen van mozillaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Herbruik je ook dezelfde bon wel? Want dat werkt dus niet meer.
Dat heeft bij mij nooit gewerkt? Dan kreeg ik 1 cent kortingquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja anders staan die ook niet in het geheugen van mozilla
vanmorgen nog geprobeerd, kreeg nog 5 euro kortingquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat heeft bij mij nooit gewerkt? Dan kreeg ik 1 cent korting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |