Moet ik ook nog eens doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet ik ook nog doen, heb ze nog steeds niet gezien![]()
Was soms lastig ja. Ik had maar iets van 3 uur geslapenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff... dat je het vol hebt gehouden!
Zo, dat is afzien.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zo, vandaag een marathon gehouden van de LotR EE dvd's. Erg mooi maar wel een lange zit
Dat is dan ook gelijk de laatste keer geweest dat je die kon gebruiken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:47 schreef sjeppert het volgende:
vandaag nog eentje gebruikt die ik al had gebruikt
hergebruikte bon dus
hier werken ze nog steeds hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:40 schreef Shogo het volgende:
CDwow heeft eindelijk de fout op de .nl site opgelost. Kortingsbonnen zijn niet meer te herbruiken.
Herbruik je ook dezelfde bon wel? Want dat werkt dus niet meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hier werken ze nog steeds hoor
Echt alles? Of wil je je aller speciaalste (LE) uitgaven wel houden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:24 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Privéredenen, maar nog niet zeker, zit wel met het id te spelen
ja anders staan die ook niet in het geheugen van mozillaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Herbruik je ook dezelfde bon wel? Want dat werkt dus niet meer.
Dat heeft bij mij nooit gewerkt? Dan kreeg ik 1 cent kortingquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja anders staan die ook niet in het geheugen van mozilla
vanmorgen nog geprobeerd, kreeg nog 5 euro kortingquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat heeft bij mij nooit gewerkt? Dan kreeg ik 1 cent korting
damn! that sucksquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:24 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Privéredenen, maar nog niet zeker, zit wel met het id te spelen
z`n vrouwquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:36 schreef pascalheister het volgende:
hij moest kiezen, zijn vrouw gaat eruit of zn collectie
dat wilde ik dus al niet zeggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
Wel laten weten hoor als je ze wegdoet![]()
Sorry.. ramptoerist aan het spelen en zo![]()
dan breng er eens wat leven inquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:14 schreef Mikkie het volgende:
Sjeez, ik ben er ff een paar dagen niet, en meteen kakt het hele slowchattopic in
Ik zit nu ook al 6 werkdagen (vanaf 17-8) te wachten op 3 dvd'squote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:27 schreef Shogo het volgende:
Weer geen cd's van cdwow.
Ja ik had cd's besteld.
Dus op verzoek van Timo storm ik even het slowchat topic binnen om de fotos van Fanny och Alexander 5-disc en BRD trilogy Criterion te laten zien...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
post ze ff in het slowchat topic
Gewoon de 2-disc R2NL voor een 10je (en evt. nog 2e halve prijs) bij de frs. Misschie is 'ie bij de media markt nog wel goedkoper.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:08 schreef Dizer het volgende:
Weet iemandwaar ik de beste en goedkoopste uitvoering kan kopen van MP and the Holy Grail?
Mwah, dacht zelf toch aan een betere uitvoeringquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:29 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Gewoon de 2-disc R2NL voor een 10je (en evt. nog 2e halve prijs) bij de frs. Misschie is 'ie bij de media markt nog wel goedkoper.
Welke dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah, dacht zelf toch aan een betere uitvoering
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1473#6quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:38 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Welke dan?
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1473#7
Heb ik alquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1473#6
Deze klinkt goed
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
Heb ik al.
Dat is deze:
[afbeelding]
Hier nog te koop voor 16.75 pond:
http://www2.cd-wow.com/detail_results_11.php?product_code=171356
Deze is er ook van Life Of Brian (lichtgrijs), maar die is al vrij OOP.
Dan ken je mij nog nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:28 schreef RuneRose het volgende:
Die uitvoerig is niet beter. Er zit gewoon wat rommel bij.je vroeg om de beste en de goedkoopste, en die heb je gekregen.
ja ik wil ook graag op de hoogte gebracht wordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
Damn KQ... wat kut zeg...
Wel laten weten hoor als je ze wegdoet![]()
Sorry.. ramptoerist aan het spelen en zo![]()
Probleempje dat wel ja, maar douane niet toch...ze verzenden vanuit Europa toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:45 schreef MikeyMo het volgende:
ah hier zitten ook al mensen te wachten op DVD's van CD-wow die maar niet aankomen... Douaneprobleempje oid???
hmmm ik denk dat ik mijn internet er ook maar ff een paar maanden afgooiquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:52 schreef Dizer het volgende:
Ik zou echt gek worden zonder internet.. hoewel ik misschien dat wel door mijn dvd's heen kom die ik nog nooit heb gezien
cyprus..quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
Probleempje dat wel ja, maar douane niet toch...ze verzenden vanuit Europa toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |