Ja, en vergeet niet HALLOWEEN, THE EYE en DAY OF THE DEADquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:58 schreef Shogo het volgende:
En weer een remake:
The Incredible Shrinking Man (2008)
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:44 schreef pascalheister het volgende:
tijdje terug een poster besteld, na een maand had ik nog niks binnen gekregen, verkoper bericht en deze stuurde een nieuwe op, deze kort daarna ontvangen. Vandaag krijg ik de poster die de 1e keer is gestuurd zeldzaam
nog niet?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:25 schreef pascalheister het volgende:
oja kan cdwow ook wel even mailen
Battle of Algiers nog niet ontvangen
we gaan volgende week als t goed isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:32 schreef Dizer het volgende:
Net Miami Vice gezien in de bios bij Tushinski. Ik moet zeggen, superfilm
Het is typisch een Michael Man movie. De sfeer, de muziek de camera... het was allemaal super. Ik had alleen iets meer sex verwachtquote:
Que?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:42 schreef pascalheister het volgende:
prutfilmjack goderie geloof ik zo
een nieuwe is onderwegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:25 schreef pascalheister het volgende:
oja kan cdwow ook wel even mailen
Battle of Algiers nog niet ontvangen
dalijk krijg je allebeiquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:48 schreef Dizer het volgende:
Lang leve de Bijenkorf3x de LOTR TT EE met Gollumbeeldje voor alel drie bij elkaar 21 euro
![]()
welke bijenkorf?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:48 schreef Dizer het volgende:
Lang leve de Bijenkorf3x de LOTR TT EE met Gollumbeeldje voor alel drie bij elkaar 21 euro
![]()
uiteraardquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:58 schreef slindenau het volgende:
[..]wat is er toch aan de hand met die LOTR EE Giftsets
.
Da's .... ehm...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:48 schreef Dizer het volgende:
![]()
Wehehequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:46 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Da's .... ehm...
Bij de Acme moviestore in Scheveningen staan ze te koop voor ¤99,95 per stuk
[afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:15 schreef Timo20 het volgende:
Middag
het bier staat koud, laat `t voetbal seizoen maar beginnen
moet ik ook nog doen, heb ze nog steeds niet gezienquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zo, vandaag een marathon gehouden van de LotR EE dvd's. Erg mooi maar wel een lange zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |