Slapfen denke ich.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:01 schreef pekel het volgende:
Wo ist der Mod?
Puik idee.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:10 schreef Nashje het volgende:
Morgen heb ik modrechten en dan maak ik hem wel stickyoke
Ging jij niet slapen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:22 schreef Nashje het volgende:
Omdat die andere nog niet vol is.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie heeft het sticky gemaakt?!
Alleen sukkelsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:06 schreef borisz het volgende:
en wie gaan er solliciteren?
ik waquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:06 schreef borisz het volgende:
en wie gaan er solliciteren?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie heeft het sticky gemaakt?!
Nee hoorquote:
Je doet me denken aan Fokke & Sukke die op het op 12/09/01 nog steeds niet konden geloven...quote:
Deed jij het niet goed in de Crew-WK-pool, tot het goed fout ging met het spel?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik weet niet wat buitenspel is, maar wel dat Figo een lekker kontje heeft.
Dus ik kijk hier even mee, oké?![]()
Ja!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Deed jij het niet goed in de Crew-WK-pool, tot het goed fout ging met het spel?
you wishquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik weet niet wat buitenspel is, maar wel dat Figo een lekker kontje heeft.
Fokke & Sukkequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Je doet me denken aan Fokke & Sukke die op het op 12/09/01 nog steeds niet konden geloven...
Hey Dude, jij hierquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Zullen we voor het gemak even afspreken dat jullie, VBL-users, vooral even de topic-note-knop gebruiken zolang er nog geen nieuwe modjes zijn?
Teamlead en ik, en de andere meekijkende mods, kunnen dan snel handelen als er iets moet gebeuren. Want we zijn nu eenmaal niet zo ingelezen.
Deal?
Mwah...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Zullen we voor het gemak even afspreken dat jullie, VBL-users, vooral even de topic-note-knop gebruiken zolang er nog geen nieuwe modjes zijn?
Teamlead en ik, en de andere meekijkende mods, kunnen dan snel handelen als er iets moet gebeuren. Want we zijn nu eenmaal niet zo ingelezen.
Deal?
Bos81 en D_S hebben het WK forum ook naar behoren gedaan, dus dat lijkt me dan wel een logische (en goede) keus.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
Jammer dat de mods weg zijn.
Wie zouden goede opvolgers kunnen zijn?
Ik denk dat Bos81, Da_Sandman, Cart_man, Beschouw en Noca wel goed zijn.
Doe jij het lekker nietquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En wat is er mis met Figo's bips![]()
Ohquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Portugezen zijn tegenwoordig niet echt populair bij voetbalgekken...![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee nee nee wacht ik weet het al, het WK! Iets op het WK.
*Pfjoew!*
Daarom hoop ik hier ook niet te lang rond te hangen, en dat jullie snel weer nieuwe modjes hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:44 schreef Gollemrulez het volgende:
een moderin die weinig van voetbal weet, heeft ook wel weer wat
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:23 schreef Harry-de-Beuker het volgende:
Wat sijn die VBL-usertejs tog ijgenleik een watjes.
Se controleren elkaor en gaan zellufs niet relluh als er geen mots zijn.
En goan die Duder(ofs0) ook noch aksepteeren.
Wat een sgatjus zijn het tog.
![]()
Kijk, hier kan je verder speculeren: Het GROTE "wie worden de nieuwe mods" topic!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:29 schreef Kaap het volgende:
Ik leef zowat in het voetbal forum ook al post ik niet in veel topics. Mod van dit forum lijkt me wel wat maar alleen als Doopy-x ook mod wordt
Ha Voetbalbloes!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Hey dudedoelpaal![]()
Ik ben hier de masseuse en de liesbreukexpert, dus als je daar iets over te vragen hebt, ratel maar ff
Mwoah, jullie pareren hem prima zo te zien, maar ik zal een oogje in het zeil houdenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:31 schreef Roeni3 het volgende:
Het grote A.F.C AJAX TOPIC # 421: Eindhoven dacht het niet
Kan die daaaan eens worden aangepakt? Stomme relnicht.
Tja, beetje afgezaagd maar "het is nu eenmaal een openbaar forum". Maar ik snap dat het vervelend kan zijn hoor! Ik blijf gezellig nog even meelezen daarquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:46 schreef Roeni3 het volgende:
Ok. Het probleem is wel dat hij steeds terugkomt en dat veel mensen happen. Onze mooie topics worden zo verneukt.
Maar merci iig.
Het is maar wat je mooi vindtquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:46 schreef Roeni3 het volgende:
Onze mooie topics worden zo verneukt.
Ik ben momenteel een soort moderatie-hoer, ik doe het met alles en iedereenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:57 schreef RayMania het volgende:
Duderinnetje, van welk forum ben jij eigenlijk moderator? Ik kan niks terug vinden in de Index.
En bedankt dat je even meehelpt, vanavond ook bij Ajax - PSV?
Geilquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben momenteel een soort moderatie-hoer,
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben momenteel een soort moderatie-hoer, ik doe het met alles en iedereen![]()
(Totdat alle fora weer netjes bemand zijn ben ik vliegende keep <----- ik ken een voetbalterm)
Ja hoor, ik ben vanavond natúúúúúrlijk ook bij Ajax-PSV![]()
Nou ik had een vast forum (K&W), maar ik zou met pensioen, maar toen brak de pleuris uit en vandaar dat ik even bijspring.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:04 schreef RayMania het volgende:
[..]En als alles weer netjes is, krijg je dan niet een vast forum? Je doet het namelijk wel goed volgens mij
.
Je bent wel voor Ajax hè btw.
Hahah, ik moest lachenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ajax? Ja vind ik erg goed, maar ik gebruik ook wel Andy (voor de badkamer en zo, ideáál voor de wasbakken)
* venomsnake moest lachen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ajax? Ja vind ik erg goed, maar ik gebruik ook wel Andy (voor de badkamer en zo, ideáál voor de wasbakken)
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ik had een vast forum (K&W), maar ik zou met pensioen, maar toen brak de pleuris uit en vandaar dat ik even bijspring.
quote:
Hopsa!quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[Tournament] Grootste miskoop - Ronde 4
Slotje graag, De volgende ronde is al begonnen![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ik had een vast forum (K&W), maar ik zou met pensioen, maar toen brak de pleuris uit en vandaar dat ik even bijspring.
Ik wilde er daar niet verder op ingaan in het topic zelf om nog meer offtopic geleuter te voorkomen, maar laat het toch eens een keer. Het is allemaal koren op de molen voor die jongen. Als niet op iedere reactie gehapt wordt is het toch zo voorbij. Want ook op normale reacties van hem springen Ajacieden als bijen op honing, dat hij af en toe té kut is weet ik ook wel, maar waarom dat happen telkens?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
![]()
Ben je al bekend met het "fenomeen" DK? Zo nee, neem eens een kijkje in het Ajax topic
Waarom staan jullie toe dat hij ons topic uberhaupt komt verneuken?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wilde er daar niet verder op ingaan in het topic zelf om nog meer offtopic geleuter te voorkomen, maar laat het toch eens een keer. Het is allemaal koren op de molen voor die jongen. Als niet op iedere reactie gehapt wordt is het toch zo voorbij. Want ook op normale reacties van hem springen Ajacieden als bijen op honing, dat hij af en toe té kut is weet ik ook wel, maar waarom dat happen telkens?
Dat doet hij niet telkens, dat doet iedereen zelf.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom staan jullie toe dat hij ons topic uberhaupt komt verneuken?
Ongezien sluit ik me hierbij aan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wilde er daar niet verder op ingaan in het topic zelf om nog meer offtopic geleuter te voorkomen, maar laat het toch eens een keer. Het is allemaal koren op de molen voor die jongen. Als niet op iedere reactie gehapt wordt is het toch zo voorbij. Want ook op normale reacties van hem springen Ajacieden als bijen op honing, dat hij af en toe té kut is weet ik ook wel, maar waarom dat happen telkens?
Word!quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat doet hij niet telkens, dat doet iedereen zelf.
Als je een topic opent met de titel: "Met de eerste prijs" Kun je verwachten dat iemand over arrogantie begint,. Niet zeiken dus en gewoon negeren als je je irriteert.
Feyenoorders hebben eeuwig krediet hier op dit forum, is niks nieuws. Zal wel door rotterdammer Danny komenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:09 schreef Nashje het volgende:
We zijn weer lekker bezig in VBL. Of moet ik zeggen kakkerlakken zijn weer lekker bezig?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Feyenoorders hebben eeuwig krediet hier op dit forum, is niks nieuws. Zal wel door rotterdammer Danny komen
Dus ik ben niet de enige met deze zelfde gedachtenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zal wel door rotterdammer Danny komen
Een andere verklaring kan ik er niet voor vinden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige met deze zelfde gedachten
Maakt weinig verschil hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:50 schreef RayMania het volgende:
Misschien komt het omdat er geen moderators aanwezig zijn?
* Kusje geeftquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:56 schreef jojomen4 het volgende:
Ik eis die uitslag! Ik kan niet meer slapen van de zenuwen.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Kusje geeften naar bed schopt *
Kan ik ook de boel hier met een gerust hart achterlaten![]()
![]()
Mja.. nu ben je te laat.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Verdorie, en dat zie ik nu pas![]()
iedereen die tijd heeftquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie moderate er nou hier?
Iedereen heeft inmiddels modrechten hier.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie moderate er nou hier?
Waarom zie ik dan geen knopjesquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Iedereen heeft inmiddels modrechten hier.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Iedereen behalve Noca heeft inmiddels modrechten hier.
O wacht, nee jij en Paultjuhhh niet.quote:
Zullen we je dan maar wat te doen gevenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wacht, nee jij en Paultjuhhh niet.
Ja anders hebben we niets meer te doen met z'n allen![]()
Vergelijk je nu met..quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wacht, nee jij en Paultjuhhh niet.
Ja anders hebben we niets meer te doen met z'n allen![]()
Bah jojo .. lik lik slijm slijmquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:48 schreef jojomen4 het volgende:
Hey! Laten jullie die lieve meid eens met rust! Ze heeft het druk genoeg zonder dat verschrikkelijk getrol van jullie! Bah!
Nee hoorquote:
Joh ik heb geen zier te doen. Ik ben mod. Zie jij een levenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:48 schreef jojomen4 het volgende:
Hey! Laten jullie die lieve meid eens met rust! Ze heeft het druk genoeg zonder dat verschrikkelijk getrol van jullie! Bah!
Gooi deze eens op slot: Het grote Hanne Hagary topicquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Zeg en mot ik nog ergens sloten hangen, mensen uitschelden of willekeurige topics deleten of blijven we hier gewoon gezellig doorkeuvelen met z'n allen![]()
Van mijn part! Lekkere jonge knapenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gooi deze eens op slot: Het grote Hanne Hagary topic
Anders kunnen we wel voor iedere B-junior een topic openen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:09 schreef Bos81 het volgende:
Ryan Babel Adoratie Topic
Topic over Babel is er al. DIt topic kan dus dicht.
O jij hebt kennelijk ook geen modrechten hier, samen met Noca en Paultjuhh.quote:
Ik zou bijna een mail gaan sturen..quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O jij hebt kennelijk ook geen modrechten hier, samen met Noca en Paultjuhh.
Nah, terecht.
oke.. donequote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:18 schreef dndiek het volgende:
Waarom worden de modjes meteen geholpen?
Owwwww dan gaan we nog ff door! Zijn er ook regels?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je mag tot 0.00 doorgaan.
Nee, alles mag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Owwwww dan gaan we nog ff door! Zijn er ook regels?
zolang je maar eventuele consequenties ook als een man kan dragen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, alles mag.
Als er dan maar ook een ban wordt gezet op alle mensen die vanuit de US VBL bezoekenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:19 schreef popolon het volgende:
Mag ik een ban voor alle duffe topic-openers?
Bedankt!
Kan ik daarna VBL weer in m'n AT zetten.
Woarumme dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als er dan maar ook een ban wordt gezet op alle mensen die vanuit de US VBL bezoeken![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als er dan maar ook een ban wordt gezet op alle mensen die vanuit de Utrecht VBL bezoeken![]()
Anders kijk je even hoeveel topics in het laatste halfuur hier heb geopend jokerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef HighLander het volgende:
[..]
zolang je maar eventuele consequenties ook als een man kan dragen.
Maar denk dat de voorwaarde in die zin iets te hoog gegrepen is.
Dus nee, niet alles mag, en eigenlijk is het nu al even wel meer dan genoeg geweest.
Ondanks "zo gaat het altijd" en meer van die loze redenaties.
Wat interesseert jou dat nou? Je komt nooit in VBL joh.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef HighLander het volgende:
[..]
zolang je maar eventuele consequenties ook als een man kan dragen.
Maar denk dat de voorwaarde in die zin iets te hoog gegrepen is.
Dus nee, niet alles mag, en eigenlijk is het nu al even wel meer dan genoeg geweest.
Ondanks "zo gaat het altijd" en meer van die loze redenaties.
wie zegt dat het tegen jou wasquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Anders kijk je even hoeveel topics in het laatste halfuur hier heb geopend joker
Ik kom ook niet zoveel in VBL, maar daarom ben ik toch niet minder betrokken bij de gang van zaken hier?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:45 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat interesseert jou dat nou? Je komt nooit in VBL joh.
Als je betrokken was, wist je van de gebruiken en rituelen hier. En liet je dat gewoon zonder te zeiken doorgaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik kom ook niet zoveel in VBL, maar daarom ben ik toch niet minder betrokken bij de gang van zaken hier?
jawel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik kom ook niet zoveel in VBL, maar daarom ben ik toch niet minder betrokken bij de gang van zaken hier?
normaal gesproken zijn die er welzeker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:00 schreef jojomen4 het volgende:
Maar heel ff serieus.. normaal gesproken is het dus tot 00.00 (mogen) doorgaan? En wat betekend een "tis nu wel genoeg geweest" van een mod dan? Dat ik een ban krijg als ik door ga met de traditie?
En Highlander heeft het over consequenties.. maar die zijn er dus normaal gesproken niet!
En nu moest het na 25 minuten al stoppen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Het is echt niet normaal tot 0.00 uur hoor. Gewoon hooguit een uurtje. En doorgaan na herhaardelijk waarschuwen kan inderdaad een ban opleveren.
Houd het op een overbodig hoge frequentie per minuut..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:03 schreef jojomen4 het volgende:
En nu moest het na 25 minuten al stoppen...
Inderdaad... zure FA's die even hun macht moeten laten gelden nu de Oppergod op vakantie is...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:03 schreef dndiek het volgende:
Maar zo erg was het toch nog lang niet.... Ik vind dat het dreigen met bans wel erg snel begint....
Waar waren jullie bij de vorige ontgroeningen!!??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:04 schreef HighLander het volgende:
[..]
Houd het op een overbodig hoge frequentie per minuut..
Als je wil bereiken dat het een nog grotere tyfuszooi op vbl wordt, er nog meer mensen het oneens worden met, en gaan schoppen tegen, het door FOK! gevoerde beleid. Wat natuurlijk zal leiden tot een heel gezellig subforum.. Zou ik vooral lukraak mensen gaan bannen jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:01 schreef HighLander het volgende:
En dan gaan we voor het gemak momenteel er nog maar even voorbij dat je voor zoiets doorgaans over het hele forum eruit geknikkerd wordt.
Maar dat wil ik er best bijhalen als dat echt noodzakelijk moet.
Blijkbaar afwezig of onwetend genoeg om het dusdanig uit de hand te laten lopen dat het met het verlopen van de tijd tot iets normaals is gewordenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:05 schreef MaxPower het volgende:
Waar waren jullie bij de vorige ontgroeningen!!??![]()
Dan lees jij toch echt heel iets anders dan wat er staat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou ik vooral lukraak mensen gaan bannen ja![]()
Och germ, je geloofde me ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:07 schreef jojomen4 het volgende:
Nouja.. ik had het dus verkeerd begrepen! Ik dacht tot 00.00 onbeperkt openen wat je wilt (zonder natuurlijk mensen uit te schelden ofzo, misschien dat je het daarom over consequenties had).. Maarja.. als dat niet het geval is zul je mij niet horen.
Als was het natuurlijk lang geen uur voordat ik in bedwang werdt gehoude!
Ik dacht dat jij eerlijk was...quote:
VBL is anders dan anders. En daarom ook leuker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:13 schreef Jump het volgende:
Ik zie in feite niet in waarom zo'n ontgroening nodig is. In andere fora zijn er hooguit 2 of 3 topics: het welkomst en het eerste slotje topic en daarbij blijft het.
Het verbaggerd enkel het forum en voor sommige ook direct de sfeer.
Dat is zo gegroeid in VBLquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:13 schreef Jump het volgende:
Ik zie in feite niet in waarom zo'n ontgroening nodig is. In andere fora zijn er hooguit 2 of 3 topics: het welkomst en het eerste slotje topic en daarbij blijft het.
Waarom gooit die malloot dat terugkom topic van appelsientje nou dicht??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:14 schreef Jump het volgende:
genoeg geweest !
Wat ben je zachtmoedigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:13 schreef Jump het volgende:
Nee! jij opent alleen maar van die bagger Madrid topics.quote:
Helmond Sport topic, deel 6quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan iemand misschien het centrale Helmond Sport topic vinden ?
Ook een Ronaldinho topicquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee! jij opent alleen maar van die bagger Madrid topics.![]()
Ga eens zwemmen jijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat ben je zachtmoedig, ik had ze allemaal een ban gegeven.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom gooit die malloot dat terugkom topic van appelsientje nou dicht??
Mja, en blijkbaar na een enorme ongecontroleerde groeispurt doorgemaakt te hebben tot iets geworden wat toch wel enigzins uit de hand is gelopen volgens sommigen.quote:
popolon meent dat niet, die is zelf de grootste grapjas.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef HighLander het volgende:
Zoals ik net al langs zag komen zijn ook niet bepaald alle users erg gecharmeerd van de vervuiling in de Active topics die deze zo gewaardeerde traditie oplevert.
Dat is ook aan de nieuwe mods om dat te bepalen, je moet ze eerst even hun eigen boontjes laten doppen en als dat niet werkt kan jij in actie komenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef HighLander het volgende:
[..]
Mja, en blijkbaar na een enorme ongecontroleerde groeispurt doorgemaakt te hebben tot iets geworden wat toch wel enigzins uit de hand is gelopen volgens sommigen.
Een forum kan wel wat eigen gewoonten en gebruiken hebben hoorquote:Anders ja, dat is elk forum, maar dat betekent niet direct dat niet dezelfde regels als de rest van het forum niet meer gelden volgens mij.
Ze kunnen VBL uit hun AT halenquote:Zoals ik net al langs zag komen zijn ook niet bepaald alle users erg gecharmeerd van de vervuiling in de Active topics die deze zo gewaardeerde traditie oplevert.
Daar moet je hem dan weer een compliment voor geven..quote:
Inderdaad... zijn ze nu alweer vergeten dat die hele ellende begonnen is met het overrulen door de FA's...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat is ook aan de nieuwe mods om dat te bepalen, je moet ze eerst even hun eigen boontjes laten doppen en als dat niet werkt kan jij in actie komen
[..]
Die "vervuiling van de active topics" valt reuze mee hoor. Omdat de topics nauwelijk reacties krijgen en meteen worden gesloten...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef HighLander het volgende:
[..]
Mja, en blijkbaar na een enorme ongecontroleerde groeispurt doorgemaakt te hebben tot iets geworden wat toch wel enigzins uit de hand is gelopen volgens sommigen.
Anders ja, dat is elk forum, maar dat betekent niet direct dat niet dezelfde regels als de rest van het forum niet meer gelden volgens mij.
Zoals ik net al langs zag komen zijn ook niet bepaald alle users erg gecharmeerd van de vervuiling in de Active topics die deze zo gewaardeerde traditie opleverd.
Even wachten totdat alles afzaktquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:47 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe krijg ik nou al die gesloten topics uit m'n "my active topics" lijst? Hij zit vol met klotetopics
Jezus zeg, je kruipt al wel heel erg snel in die kontjes daarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Het is echt niet normaal tot 0.00 uur hoor. Gewoon hooguit een uurtje. En doorgaan na herhaardelijk waarschuwen kan inderdaad een ban opleveren.
Toen hadden we DG nog als mod...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jezus zeg, je kruipt al wel heel erg snel in die kontjes daar![]()
Vroegah, was alles beter...
Zonde van mijn tijd achterafquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Toen hadden we DG nog als mod...![]()
Zet het in de policy vriend, tot nu toe is er nog NOOIT een klacht over geweest. Tot nu inenen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:13 schreef Jump het volgende:
Omdat het topic dat jij opende nog een soort speculeer topic was. Op dat moment waren de modjes officieel nog niet bekend.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef SCH het volgende:
Waarom sluit je deze Bos81 en laat je die van Jump open? Die van mij was echt veel eerder
Verwelkom hier de nieuwe mods op VBL
De laatste reply in [speler] Dirk Kuyt, de held van Rotterdam,Deel 2 is van mei alweer en het topic is ook al uit de lijst. Het Dirk = Held topic is in ieder geval nu actief en dus lijkt het me beter om die gewoon open te laten staan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:33 schreef dndiek het volgende:
[speler] Dirk Kuyt, de held van Rotterdam,Deel 2 en Dirk = Held dus dubbel
Vraag ze aan het in Merge topic in FC, als iemand langskomt zal hij/zij ze wel samenvoegen. Ik ga hier nu niet inlogen op het werkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:01 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik kan de merges niet zelf uitvoeren.
Is al aangevraagdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:55 schreef Jump het volgende:
[..]
Vraag ze aan het in Merge topic in FC, als iemand langskomt zal hij/zij ze wel samenvoegen. Ik ga hier nu niet inlogen op het werk
quote:
We moeten ook open staan voor onze medemens die minder begaan zijn met onze lievelingssportquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Verdwijnt nu echt elk niveau uit VBL dat zelfs topics met de vraag wat is buitenspel openblijven?
Wat is niveau? Het is gewoon een aardig topic...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Verdwijnt nu echt elk niveau uit VBL dat zelfs topics met de vraag wat is buitenspel openblijven?
Wat is er aardig aan dan? Geen discussiewaarde, geen nieuwswaarde, geen amusementswaarde. Er staat 1 goede post (notabene van een niet vbl-er) in, met daarin de uitleg. Voor de rest is het alleen maar onzin. En terecht! Een ieder die zich een voetbalfan noemt en dus in vbl post hoort dat gewoon te weten. En what's next? Het grote hoe moet je ingooien topic?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is niveau? Het is gewoon een aardig topic...
Daar werd op het WK door Nederland anders wel op getraind hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het grote hoe moet je ingooien topic?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lijf op Vijf # 10: SC Heerenveen - Feyenoord
TT change. Voortaan op RTL7 en Sparta - Vitesse is de eerste wedstrijd.
Hou je semi-grappige en niets toevoegende posts nou eens voor je. En ga gewoon op het bericht zelf in. Wat is er nou zo aardig aan dat topic?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Moet je voetbalfan zijn om in VBL te posten dan? Ik geloof dat je geregistreerd user moet zijn om in VBL te posten.
Die kent 9.9 van de 10 mensen al. En bovendien zoek je het anders maar lekker op google. Een topic openen op fok heeft vrij weinig waarde imo. En aan het buitenspel topic te zien zijn er zat mensen die het daar mee eens zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:25 schreef dndiek het volgende:
Je mag dus ook niet de regels leren kennen van jou?
Wat heeft het een met het ander te maken? In het hools topic zitten weinig mensen die in die categorie vallen hoor? Ik snap niet waar je nou heen wilt hoor. Misschien kun je dan ook even aangeven dan waar ik "altijd" afgeef op het hools kliekje? Volgens mij zit ik zelf ook redelijk vaak in hools maargoed...quote:Jij bent steeds in de veronderstelling dat hier in VBL enkel de voetbalkenners mogen komen. Het liefst moeten zij ook nog een seizoenskaart hebben en bij de harde kern zitten. Anders hoor je er hier niet bij. En dat terwijl jij toch altijd zo afgeeft op het Hools-kliekje .
Het was nog onder de aandacht. We denken dat het mischien beter is om een nieuw topic te starten zo met de start van het nieuwe seizoen. Met vele deeltjes die kunnen volgen in 2006/2007.quote:
Bueno.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:47 schreef Kaap het volgende:
[..]
Het was nog onder de aandacht. We denken dat het mischien beter is om een nieuw topic te starten zo met de start van het nieuwe seizoen. Met vele deeltjes die kunnen volgen in 2006/2007.
Laat je het even weten als je de nieuwe opgezet hebt, dan gooien we die van vorig seizoen dicht![]()
Kun je net zo goed nog even die 14 posts afwachten dan istie ook dicht.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:47 schreef Kaap het volgende:
[..]
Het was nog onder de aandacht. We denken dat het mischien beter is om een nieuw topic te starten zo met de start van het nieuwe seizoen. Met vele deeltjes die kunnen volgen in 2006/2007.
Laat je het even weten als je de nieuwe opgezet hebt, dan gooien we die van vorig seizoen dicht![]()
Gemerged met DK= Held topic van gisteren waardoor die meteen vol was. Iemand Het Grote Dirk Kuijt topic #3 openen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:02 schreef ruud_fr het volgende:
het Dirk Kuyt topic heeft 344 posts
en is uit mijn active topics verdwenen
done, maar waarom is ie dan uit MyAT?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:10 schreef Kaap het volgende:
[..]
Gemerged met DK= Held topic van gisteren waardoor die meteen vol was. Iemand Het Grote Dirk Kuijt topic #3 openen?
Omdat het DK = held topic gemerged is in die andere, dus die zul je niet meer zien in active topics. Het Dirk Kuijt topic Deel 2 zou er nu juist weer tussen moeten staan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:16 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
done, maar waarom is ie dan uit MyAT?
niet dat ik hem nog nodig heb maar toch
Het grote Marco van Basten topic #30: Verse selectie! Gooi die maar dicht, maar verander dan wel de titel van bovenstaande. Is niet zo biasedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bueno.
Marco van Basten moet ontslagen worden! #3 was te laat; mijne, met een algemenere titel was eerder.
En dan ben jij gelijk de eerste om te reagerenquote:
officieel jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat het topic dat jij opende nog een soort speculeer topic was. Op dat moment waren de modjes officieel nog niet bekend.
gevolgd doorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iedereen zit op die haakneus in de spits te geilen. Heb je wel gezien wat voor een team Ierland heeftDK had er 2 gemaakt + een assist
Termen als haakneus en stink jood vind ik persoonlijk onnodig grof... maar wat is de "standaard" hier?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kan ook stink jood gebruiken....
haakneus was in dit geval niet de omschrijving van z'n reukorgaanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:39 schreef Bos81 het volgende:
Haakneus zie ik gewoon als een uiterlijke omschrijving. Ik zie er niks beledigends of kwetsend in. Net zo als iemand die kaal is kale noemen.
En stink jood is net op het randje.
Ik vind het allebei over het randje, zeker gezien het feit dat ie het over Huntelaar heeft, die noch een haakneus heeft, noch joods is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:39 schreef Bos81 het volgende:
Haakneus zie ik gewoon als een uiterlijke omschrijving. Ik zie er niks beledigends of kwetsend in. Net zo als iemand die kaal is kale noemen.
Driekwart gaat ook niet eens over de wedstrijd, maar over Ajax vs Feyenoord.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:59 schreef popolon het volgende:
Ik denk even in het live topic kijken hoe 't gaat.
Ik probeer het elke keer weer, en elke keer wordt het erger. Wat een idioten lopen er hier rond zeg.
Kun je die accounts niet gewoon weggooien?
Bullshit Bos, stinkjood is duidelijk over het randjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:39 schreef Bos81 het volgende:
Huntelaar is wel een jood.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:47 schreef golfer het volgende:
Ik vind het allebei over het randje, zeker gezien het feit dat ie het over Huntelaar heeft, die noch een haakneus heeft, noch joods is.
Dat ben ik nog wel met je eens, maar voorvoegsels als stink-, kanker- etc. gaan wel erg ver en voegen niks toe..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Huntelaar is wel een jood.
In de (voetbal)spreektaal zijn mensen/supporters uit a'dam en spelers van ajax nou eenmaal joden. Zou raar zijn als vbl zich hiertegen wereldvreemd opstelt en dit negeert.
Eens al vind ik stink nog wel binnen het randje. Als er was gezegd stinkamsterdammer ofzo dan was het waarschijnlijk niet eens iemand opgevallen. Maar verder ben ik het wel met je eens.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat ben ik nog wel met je eens, maar voorvoegsels als stink-, kanker- etc. gaan wel erg ver en voegen niks toe..
idd dirk kuijtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:16 schreef RayMania het volgende:
Er mag echt wat gedaan worden aan dat stomme getroll in die live topics.
En dan moet de competitie nog begonnen.
Precies.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:16 schreef RayMania het volgende:
Er mag echt wat gedaan worden aan dat stomme getroll in die live topics.
En dan moet de competitie nog begonnen.
Zo goed ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef TerroRobbie het volgende:
PS, misschien kan in de TT van dit topic ff wat duidelijker worden gemaakt dat het om interlands gaat. Aangezien er ook lopende topics over oefenwedstrijden voor clubteams zijn.
Oefeninterlands #1: Uitslagen, livewedstrijden; alles!
jood is nu eenmaal de benaming die ajacieden zichzelf geven. Stink ajacied mag je zeggen, dan kan stinkjood ook. Zolang rare toespelingen op oorlogen en nare ziektes e.d. elkaar toewensen maar buiten wegenblijft.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:39 schreef Bos81 het volgende:
Het vbl van 3 jaar geleden is ook niet meer te vergelijken met het vbl van nu. Daar helpt een paar extra bans uitdelen echt niet aan hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies.
Het wordt met het jaar erger.
3 jaar geleden hebben we heel duidelijk afspraken gemaakt dat het gebruik van bepaalde woorden in VBL niet toegestaan was.
De laatste tijd wordt het steeds vaker oogluikend toegestaan en gaan troll-users als DK verder met het opzoeken en verleggen van de grenzen.
Stel gewoon eens duidelijk paal en perk en zorg dat dit soort users gewoon niet meer kunnen posten.
Gloeilampjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:25 schreef rubbereend het volgende:
wij worden ook lampjes genoemddaar kan je ookal vanalles op verzinnen
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:23 schreef RayMania het volgende:
Meestal is geen aandacht geven een goede oplossing, maar er zitten natuurlijk users tussen die daar op één of andere manier immuum voor zijn en gewoon blijven doorgaan, telkens weer. Een grote groep zal heus wel dat getroll negeren, maar enkele reageren toch en hierdoor escalleert alles lekker weer.
Zoals golfer zegt, er moeten gewoon duidelijke afspraken gemaakt worden.
Moderators moeten denk ik ook wel het goede voorbeeld geven. Maar ik kan mij voorstellen dat hij ook doodziek ervan wordt.
De maatschappij is aan het verharden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het vbl van 3 jaar geleden is ook niet meer te vergelijken met het vbl van nu. Daar helpt een paar extra bans uitdelen echt niet aan hoor.
Hey, lekkere flikker van me, mondje dicht!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:31 schreef SCH het volgende:
Zijn jullie vergeten Cart_man te bannen? Jullie zijn al 24 uur in dienst![]()
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2664/47ef7cb8/index.htmlquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De maatschappij is aan het verharden.
Okay chefquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hey, lekkere flikker van me, mondje dicht!
Wat zijn wij dan ? trommelaars tochquote:
Ierland - Nederland #1 t/m #7 ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef jojomen4 het volgende:
Welk live topic hebben jullie het over?
Daar doelde ik idd vooral op. Irritant mannetje is dat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:01 schreef Erasmusch het volgende:
Met name Doopy
Nee, dat kan niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo erg is het niet? Je kan in plaats van meteen schreeuwen dat ie op moet 'kankeren' ook de discussie aangaan waar hij op doelt...
Zeikerdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een selectief beleid weer. Veel grote transfers en andere nieuwsfeiten hebben de laatste tijd gewoon open gebleven terwijl er al 25 topics van waren.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:26 schreef RayMania het volgende:
Is er eigenlijk een Jupiler Toto?
Jupiler-toto deel 1 2006-2007 (1e div NL)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:26 schreef RayMania het volgende:
Is er eigenlijk een Jupiler Toto?
Dan zijn er vaak geen 3 topics over de betrokkenen open als er een transfertopic open blijftquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
consequent noemenen ze dat ook wel.
Had Huntelaar geen transfertopic? Van Nistelrooij?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan zijn er vaak geen 3 topics over de betrokkenen open als er een transfertopic open blijft
Inmiddels is het wat gaan afnemen ja, maar hij haalde het bloed onder ieders nagels vandaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo erg is het niet? Je kan in plaats van meteen schreeuwen dat ie op moet 'kankeren' ook de discussie aangaan waar hij op doelt...
Hoe kun je na twee dagen en 1 toptransfer nu al spreken van selectief beleidquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een selectief beleid weer. Veel grote transfers en andere nieuwsfeiten hebben de laatste tijd gewoon open gebleven terwijl er al 25 topics van waren.
Hij was gewoon ontopic bezig en heeft 1 misschien wat trollerige opmerking geplaatst...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Inmiddels is het wat gaan afnemen ja, maar hij haalde het bloed onder ieders nagels vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |