* Kusje geeftquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:56 schreef jojomen4 het volgende:
Ik eis die uitslag! Ik kan niet meer slapen van de zenuwen.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Kusje geeften naar bed schopt *
Kan ik ook de boel hier met een gerust hart achterlaten![]()
![]()
Mja.. nu ben je te laat.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Verdorie, en dat zie ik nu pas![]()
iedereen die tijd heeftquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie moderate er nou hier?
Iedereen heeft inmiddels modrechten hier.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie moderate er nou hier?
Waarom zie ik dan geen knopjesquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Iedereen heeft inmiddels modrechten hier.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Iedereen behalve Noca heeft inmiddels modrechten hier.
O wacht, nee jij en Paultjuhhh niet.quote:
Zullen we je dan maar wat te doen gevenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wacht, nee jij en Paultjuhhh niet.
Ja anders hebben we niets meer te doen met z'n allen![]()
Vergelijk je nu met..quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wacht, nee jij en Paultjuhhh niet.
Ja anders hebben we niets meer te doen met z'n allen![]()
Bah jojo .. lik lik slijm slijmquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:48 schreef jojomen4 het volgende:
Hey! Laten jullie die lieve meid eens met rust! Ze heeft het druk genoeg zonder dat verschrikkelijk getrol van jullie! Bah!
Nee hoorquote:
Joh ik heb geen zier te doen. Ik ben mod. Zie jij een levenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:48 schreef jojomen4 het volgende:
Hey! Laten jullie die lieve meid eens met rust! Ze heeft het druk genoeg zonder dat verschrikkelijk getrol van jullie! Bah!
Gooi deze eens op slot: Het grote Hanne Hagary topicquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Zeg en mot ik nog ergens sloten hangen, mensen uitschelden of willekeurige topics deleten of blijven we hier gewoon gezellig doorkeuvelen met z'n allen![]()
Van mijn part! Lekkere jonge knapenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gooi deze eens op slot: Het grote Hanne Hagary topic
Anders kunnen we wel voor iedere B-junior een topic openen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:09 schreef Bos81 het volgende:
Ryan Babel Adoratie Topic
Topic over Babel is er al. DIt topic kan dus dicht.
O jij hebt kennelijk ook geen modrechten hier, samen met Noca en Paultjuhh.quote:
Ik zou bijna een mail gaan sturen..quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O jij hebt kennelijk ook geen modrechten hier, samen met Noca en Paultjuhh.
Nah, terecht.
oke.. donequote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:18 schreef dndiek het volgende:
Waarom worden de modjes meteen geholpen?
Owwwww dan gaan we nog ff door! Zijn er ook regels?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je mag tot 0.00 doorgaan.
Nee, alles mag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Owwwww dan gaan we nog ff door! Zijn er ook regels?
zolang je maar eventuele consequenties ook als een man kan dragen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, alles mag.
Als er dan maar ook een ban wordt gezet op alle mensen die vanuit de US VBL bezoekenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:19 schreef popolon het volgende:
Mag ik een ban voor alle duffe topic-openers?
Bedankt!
Kan ik daarna VBL weer in m'n AT zetten.
Woarumme dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als er dan maar ook een ban wordt gezet op alle mensen die vanuit de US VBL bezoeken![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als er dan maar ook een ban wordt gezet op alle mensen die vanuit de Utrecht VBL bezoeken![]()
Anders kijk je even hoeveel topics in het laatste halfuur hier heb geopend jokerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef HighLander het volgende:
[..]
zolang je maar eventuele consequenties ook als een man kan dragen.
Maar denk dat de voorwaarde in die zin iets te hoog gegrepen is.
Dus nee, niet alles mag, en eigenlijk is het nu al even wel meer dan genoeg geweest.
Ondanks "zo gaat het altijd" en meer van die loze redenaties.
Wat interesseert jou dat nou? Je komt nooit in VBL joh.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef HighLander het volgende:
[..]
zolang je maar eventuele consequenties ook als een man kan dragen.
Maar denk dat de voorwaarde in die zin iets te hoog gegrepen is.
Dus nee, niet alles mag, en eigenlijk is het nu al even wel meer dan genoeg geweest.
Ondanks "zo gaat het altijd" en meer van die loze redenaties.
wie zegt dat het tegen jou wasquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Anders kijk je even hoeveel topics in het laatste halfuur hier heb geopend joker
Ik kom ook niet zoveel in VBL, maar daarom ben ik toch niet minder betrokken bij de gang van zaken hier?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:45 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat interesseert jou dat nou? Je komt nooit in VBL joh.
Als je betrokken was, wist je van de gebruiken en rituelen hier. En liet je dat gewoon zonder te zeiken doorgaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik kom ook niet zoveel in VBL, maar daarom ben ik toch niet minder betrokken bij de gang van zaken hier?
jawel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik kom ook niet zoveel in VBL, maar daarom ben ik toch niet minder betrokken bij de gang van zaken hier?
normaal gesproken zijn die er welzeker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:00 schreef jojomen4 het volgende:
Maar heel ff serieus.. normaal gesproken is het dus tot 00.00 (mogen) doorgaan? En wat betekend een "tis nu wel genoeg geweest" van een mod dan? Dat ik een ban krijg als ik door ga met de traditie?
En Highlander heeft het over consequenties.. maar die zijn er dus normaal gesproken niet!
En nu moest het na 25 minuten al stoppen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Het is echt niet normaal tot 0.00 uur hoor. Gewoon hooguit een uurtje. En doorgaan na herhaardelijk waarschuwen kan inderdaad een ban opleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |