Maakt weinig verschil hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:50 schreef RayMania het volgende:
Misschien komt het omdat er geen moderators aanwezig zijn?
* Kusje geeftquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:56 schreef jojomen4 het volgende:
Ik eis die uitslag! Ik kan niet meer slapen van de zenuwen.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Kusje geeften naar bed schopt *
Kan ik ook de boel hier met een gerust hart achterlaten![]()
![]()
Mja.. nu ben je te laat.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Verdorie, en dat zie ik nu pas![]()
iedereen die tijd heeftquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie moderate er nou hier?
Iedereen heeft inmiddels modrechten hier.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie moderate er nou hier?
Waarom zie ik dan geen knopjesquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Iedereen heeft inmiddels modrechten hier.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Iedereen behalve Noca heeft inmiddels modrechten hier.
O wacht, nee jij en Paultjuhhh niet.quote:
Zullen we je dan maar wat te doen gevenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wacht, nee jij en Paultjuhhh niet.
Ja anders hebben we niets meer te doen met z'n allen![]()
Vergelijk je nu met..quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wacht, nee jij en Paultjuhhh niet.
Ja anders hebben we niets meer te doen met z'n allen![]()
Bah jojo .. lik lik slijm slijmquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:48 schreef jojomen4 het volgende:
Hey! Laten jullie die lieve meid eens met rust! Ze heeft het druk genoeg zonder dat verschrikkelijk getrol van jullie! Bah!
Nee hoorquote:
Joh ik heb geen zier te doen. Ik ben mod. Zie jij een levenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:48 schreef jojomen4 het volgende:
Hey! Laten jullie die lieve meid eens met rust! Ze heeft het druk genoeg zonder dat verschrikkelijk getrol van jullie! Bah!
Gooi deze eens op slot: Het grote Hanne Hagary topicquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Zeg en mot ik nog ergens sloten hangen, mensen uitschelden of willekeurige topics deleten of blijven we hier gewoon gezellig doorkeuvelen met z'n allen![]()
Van mijn part! Lekkere jonge knapenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gooi deze eens op slot: Het grote Hanne Hagary topic
Anders kunnen we wel voor iedere B-junior een topic openen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:09 schreef Bos81 het volgende:
Ryan Babel Adoratie Topic
Topic over Babel is er al. DIt topic kan dus dicht.
O jij hebt kennelijk ook geen modrechten hier, samen met Noca en Paultjuhh.quote:
Ik zou bijna een mail gaan sturen..quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O jij hebt kennelijk ook geen modrechten hier, samen met Noca en Paultjuhh.
Nah, terecht.
oke.. donequote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:18 schreef dndiek het volgende:
Waarom worden de modjes meteen geholpen?
Owwwww dan gaan we nog ff door! Zijn er ook regels?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je mag tot 0.00 doorgaan.
Nee, alles mag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Owwwww dan gaan we nog ff door! Zijn er ook regels?
zolang je maar eventuele consequenties ook als een man kan dragen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, alles mag.
Als er dan maar ook een ban wordt gezet op alle mensen die vanuit de US VBL bezoekenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:19 schreef popolon het volgende:
Mag ik een ban voor alle duffe topic-openers?
Bedankt!
Kan ik daarna VBL weer in m'n AT zetten.
Woarumme dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als er dan maar ook een ban wordt gezet op alle mensen die vanuit de US VBL bezoeken![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als er dan maar ook een ban wordt gezet op alle mensen die vanuit de Utrecht VBL bezoeken![]()
Anders kijk je even hoeveel topics in het laatste halfuur hier heb geopend jokerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef HighLander het volgende:
[..]
zolang je maar eventuele consequenties ook als een man kan dragen.
Maar denk dat de voorwaarde in die zin iets te hoog gegrepen is.
Dus nee, niet alles mag, en eigenlijk is het nu al even wel meer dan genoeg geweest.
Ondanks "zo gaat het altijd" en meer van die loze redenaties.
Wat interesseert jou dat nou? Je komt nooit in VBL joh.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef HighLander het volgende:
[..]
zolang je maar eventuele consequenties ook als een man kan dragen.
Maar denk dat de voorwaarde in die zin iets te hoog gegrepen is.
Dus nee, niet alles mag, en eigenlijk is het nu al even wel meer dan genoeg geweest.
Ondanks "zo gaat het altijd" en meer van die loze redenaties.
wie zegt dat het tegen jou wasquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Anders kijk je even hoeveel topics in het laatste halfuur hier heb geopend joker
Ik kom ook niet zoveel in VBL, maar daarom ben ik toch niet minder betrokken bij de gang van zaken hier?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:45 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat interesseert jou dat nou? Je komt nooit in VBL joh.
Als je betrokken was, wist je van de gebruiken en rituelen hier. En liet je dat gewoon zonder te zeiken doorgaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik kom ook niet zoveel in VBL, maar daarom ben ik toch niet minder betrokken bij de gang van zaken hier?
jawel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik kom ook niet zoveel in VBL, maar daarom ben ik toch niet minder betrokken bij de gang van zaken hier?
normaal gesproken zijn die er welzeker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:00 schreef jojomen4 het volgende:
Maar heel ff serieus.. normaal gesproken is het dus tot 00.00 (mogen) doorgaan? En wat betekend een "tis nu wel genoeg geweest" van een mod dan? Dat ik een ban krijg als ik door ga met de traditie?
En Highlander heeft het over consequenties.. maar die zijn er dus normaal gesproken niet!
En nu moest het na 25 minuten al stoppen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Het is echt niet normaal tot 0.00 uur hoor. Gewoon hooguit een uurtje. En doorgaan na herhaardelijk waarschuwen kan inderdaad een ban opleveren.
Houd het op een overbodig hoge frequentie per minuut..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:03 schreef jojomen4 het volgende:
En nu moest het na 25 minuten al stoppen...
Inderdaad... zure FA's die even hun macht moeten laten gelden nu de Oppergod op vakantie is...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:03 schreef dndiek het volgende:
Maar zo erg was het toch nog lang niet.... Ik vind dat het dreigen met bans wel erg snel begint....
Waar waren jullie bij de vorige ontgroeningen!!??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:04 schreef HighLander het volgende:
[..]
Houd het op een overbodig hoge frequentie per minuut..
Als je wil bereiken dat het een nog grotere tyfuszooi op vbl wordt, er nog meer mensen het oneens worden met, en gaan schoppen tegen, het door FOK! gevoerde beleid. Wat natuurlijk zal leiden tot een heel gezellig subforum.. Zou ik vooral lukraak mensen gaan bannen jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:01 schreef HighLander het volgende:
En dan gaan we voor het gemak momenteel er nog maar even voorbij dat je voor zoiets doorgaans over het hele forum eruit geknikkerd wordt.
Maar dat wil ik er best bijhalen als dat echt noodzakelijk moet.
Blijkbaar afwezig of onwetend genoeg om het dusdanig uit de hand te laten lopen dat het met het verlopen van de tijd tot iets normaals is gewordenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:05 schreef MaxPower het volgende:
Waar waren jullie bij de vorige ontgroeningen!!??![]()
Dan lees jij toch echt heel iets anders dan wat er staat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou ik vooral lukraak mensen gaan bannen ja![]()
Och germ, je geloofde me ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:07 schreef jojomen4 het volgende:
Nouja.. ik had het dus verkeerd begrepen! Ik dacht tot 00.00 onbeperkt openen wat je wilt (zonder natuurlijk mensen uit te schelden ofzo, misschien dat je het daarom over consequenties had).. Maarja.. als dat niet het geval is zul je mij niet horen.
Als was het natuurlijk lang geen uur voordat ik in bedwang werdt gehoude!
Ik dacht dat jij eerlijk was...quote:
VBL is anders dan anders. En daarom ook leuker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:13 schreef Jump het volgende:
Ik zie in feite niet in waarom zo'n ontgroening nodig is. In andere fora zijn er hooguit 2 of 3 topics: het welkomst en het eerste slotje topic en daarbij blijft het.
Het verbaggerd enkel het forum en voor sommige ook direct de sfeer.
Dat is zo gegroeid in VBLquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:13 schreef Jump het volgende:
Ik zie in feite niet in waarom zo'n ontgroening nodig is. In andere fora zijn er hooguit 2 of 3 topics: het welkomst en het eerste slotje topic en daarbij blijft het.
Waarom gooit die malloot dat terugkom topic van appelsientje nou dicht??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:14 schreef Jump het volgende:
genoeg geweest !
Wat ben je zachtmoedigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:13 schreef Jump het volgende:
Nee! jij opent alleen maar van die bagger Madrid topics.quote:
Helmond Sport topic, deel 6quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan iemand misschien het centrale Helmond Sport topic vinden ?
Ook een Ronaldinho topicquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee! jij opent alleen maar van die bagger Madrid topics.![]()
Ga eens zwemmen jijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat ben je zachtmoedig, ik had ze allemaal een ban gegeven.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom gooit die malloot dat terugkom topic van appelsientje nou dicht??
Mja, en blijkbaar na een enorme ongecontroleerde groeispurt doorgemaakt te hebben tot iets geworden wat toch wel enigzins uit de hand is gelopen volgens sommigen.quote:
popolon meent dat niet, die is zelf de grootste grapjas.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef HighLander het volgende:
Zoals ik net al langs zag komen zijn ook niet bepaald alle users erg gecharmeerd van de vervuiling in de Active topics die deze zo gewaardeerde traditie oplevert.
Dat is ook aan de nieuwe mods om dat te bepalen, je moet ze eerst even hun eigen boontjes laten doppen en als dat niet werkt kan jij in actie komenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef HighLander het volgende:
[..]
Mja, en blijkbaar na een enorme ongecontroleerde groeispurt doorgemaakt te hebben tot iets geworden wat toch wel enigzins uit de hand is gelopen volgens sommigen.
Een forum kan wel wat eigen gewoonten en gebruiken hebben hoorquote:Anders ja, dat is elk forum, maar dat betekent niet direct dat niet dezelfde regels als de rest van het forum niet meer gelden volgens mij.
Ze kunnen VBL uit hun AT halenquote:Zoals ik net al langs zag komen zijn ook niet bepaald alle users erg gecharmeerd van de vervuiling in de Active topics die deze zo gewaardeerde traditie oplevert.
Daar moet je hem dan weer een compliment voor geven..quote:
Inderdaad... zijn ze nu alweer vergeten dat die hele ellende begonnen is met het overrulen door de FA's...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat is ook aan de nieuwe mods om dat te bepalen, je moet ze eerst even hun eigen boontjes laten doppen en als dat niet werkt kan jij in actie komen
[..]
Die "vervuiling van de active topics" valt reuze mee hoor. Omdat de topics nauwelijk reacties krijgen en meteen worden gesloten...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef HighLander het volgende:
[..]
Mja, en blijkbaar na een enorme ongecontroleerde groeispurt doorgemaakt te hebben tot iets geworden wat toch wel enigzins uit de hand is gelopen volgens sommigen.
Anders ja, dat is elk forum, maar dat betekent niet direct dat niet dezelfde regels als de rest van het forum niet meer gelden volgens mij.
Zoals ik net al langs zag komen zijn ook niet bepaald alle users erg gecharmeerd van de vervuiling in de Active topics die deze zo gewaardeerde traditie opleverd.
Even wachten totdat alles afzaktquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:47 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe krijg ik nou al die gesloten topics uit m'n "my active topics" lijst? Hij zit vol met klotetopics
Jezus zeg, je kruipt al wel heel erg snel in die kontjes daarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Het is echt niet normaal tot 0.00 uur hoor. Gewoon hooguit een uurtje. En doorgaan na herhaardelijk waarschuwen kan inderdaad een ban opleveren.
Toen hadden we DG nog als mod...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jezus zeg, je kruipt al wel heel erg snel in die kontjes daar![]()
Vroegah, was alles beter...
Zonde van mijn tijd achterafquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Toen hadden we DG nog als mod...![]()
Zet het in de policy vriend, tot nu toe is er nog NOOIT een klacht over geweest. Tot nu inenen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:13 schreef Jump het volgende:
Omdat het topic dat jij opende nog een soort speculeer topic was. Op dat moment waren de modjes officieel nog niet bekend.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef SCH het volgende:
Waarom sluit je deze Bos81 en laat je die van Jump open? Die van mij was echt veel eerder
Verwelkom hier de nieuwe mods op VBL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |