quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:23 schreef Harry-de-Beuker het volgende:
Wat sijn die VBL-usertejs tog ijgenleik een watjes.
Se controleren elkaor en gaan zellufs niet relluh als er geen mots zijn.
En goan die Duder(ofs0) ook noch aksepteeren.
Wat een sgatjus zijn het tog.
![]()
Kijk, hier kan je verder speculeren: Het GROTE "wie worden de nieuwe mods" topic!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:29 schreef Kaap het volgende:
Ik leef zowat in het voetbal forum ook al post ik niet in veel topics. Mod van dit forum lijkt me wel wat maar alleen als Doopy-x ook mod wordt
Ha Voetbalbloes!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Hey dudedoelpaal![]()
Ik ben hier de masseuse en de liesbreukexpert, dus als je daar iets over te vragen hebt, ratel maar ff
Mwoah, jullie pareren hem prima zo te zien, maar ik zal een oogje in het zeil houdenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:31 schreef Roeni3 het volgende:
Het grote A.F.C AJAX TOPIC # 421: Eindhoven dacht het niet
Kan die daaaan eens worden aangepakt? Stomme relnicht.
Tja, beetje afgezaagd maar "het is nu eenmaal een openbaar forum". Maar ik snap dat het vervelend kan zijn hoor! Ik blijf gezellig nog even meelezen daarquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:46 schreef Roeni3 het volgende:
Ok. Het probleem is wel dat hij steeds terugkomt en dat veel mensen happen. Onze mooie topics worden zo verneukt.
Maar merci iig.
Het is maar wat je mooi vindtquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:46 schreef Roeni3 het volgende:
Onze mooie topics worden zo verneukt.
Ik ben momenteel een soort moderatie-hoer, ik doe het met alles en iedereenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:57 schreef RayMania het volgende:
Duderinnetje, van welk forum ben jij eigenlijk moderator? Ik kan niks terug vinden in de Index.
En bedankt dat je even meehelpt, vanavond ook bij Ajax - PSV?
Geilquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben momenteel een soort moderatie-hoer,
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben momenteel een soort moderatie-hoer, ik doe het met alles en iedereen![]()
(Totdat alle fora weer netjes bemand zijn ben ik vliegende keep <----- ik ken een voetbalterm)
Ja hoor, ik ben vanavond natúúúúúrlijk ook bij Ajax-PSV![]()
Nou ik had een vast forum (K&W), maar ik zou met pensioen, maar toen brak de pleuris uit en vandaar dat ik even bijspring.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:04 schreef RayMania het volgende:
[..]En als alles weer netjes is, krijg je dan niet een vast forum? Je doet het namelijk wel goed volgens mij
.
Je bent wel voor Ajax hè btw.
Hahah, ik moest lachenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ajax? Ja vind ik erg goed, maar ik gebruik ook wel Andy (voor de badkamer en zo, ideáál voor de wasbakken)
* venomsnake moest lachen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ajax? Ja vind ik erg goed, maar ik gebruik ook wel Andy (voor de badkamer en zo, ideáál voor de wasbakken)
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ik had een vast forum (K&W), maar ik zou met pensioen, maar toen brak de pleuris uit en vandaar dat ik even bijspring.
quote:
Hopsa!quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[Tournament] Grootste miskoop - Ronde 4
Slotje graag, De volgende ronde is al begonnen![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ik had een vast forum (K&W), maar ik zou met pensioen, maar toen brak de pleuris uit en vandaar dat ik even bijspring.
Ik wilde er daar niet verder op ingaan in het topic zelf om nog meer offtopic geleuter te voorkomen, maar laat het toch eens een keer. Het is allemaal koren op de molen voor die jongen. Als niet op iedere reactie gehapt wordt is het toch zo voorbij. Want ook op normale reacties van hem springen Ajacieden als bijen op honing, dat hij af en toe té kut is weet ik ook wel, maar waarom dat happen telkens?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
![]()
Ben je al bekend met het "fenomeen" DK? Zo nee, neem eens een kijkje in het Ajax topic
Waarom staan jullie toe dat hij ons topic uberhaupt komt verneuken?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wilde er daar niet verder op ingaan in het topic zelf om nog meer offtopic geleuter te voorkomen, maar laat het toch eens een keer. Het is allemaal koren op de molen voor die jongen. Als niet op iedere reactie gehapt wordt is het toch zo voorbij. Want ook op normale reacties van hem springen Ajacieden als bijen op honing, dat hij af en toe té kut is weet ik ook wel, maar waarom dat happen telkens?
Dat doet hij niet telkens, dat doet iedereen zelf.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom staan jullie toe dat hij ons topic uberhaupt komt verneuken?
Ongezien sluit ik me hierbij aan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wilde er daar niet verder op ingaan in het topic zelf om nog meer offtopic geleuter te voorkomen, maar laat het toch eens een keer. Het is allemaal koren op de molen voor die jongen. Als niet op iedere reactie gehapt wordt is het toch zo voorbij. Want ook op normale reacties van hem springen Ajacieden als bijen op honing, dat hij af en toe té kut is weet ik ook wel, maar waarom dat happen telkens?
Word!quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat doet hij niet telkens, dat doet iedereen zelf.
Als je een topic opent met de titel: "Met de eerste prijs" Kun je verwachten dat iemand over arrogantie begint,. Niet zeiken dus en gewoon negeren als je je irriteert.
Feyenoorders hebben eeuwig krediet hier op dit forum, is niks nieuws. Zal wel door rotterdammer Danny komenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:09 schreef Nashje het volgende:
We zijn weer lekker bezig in VBL. Of moet ik zeggen kakkerlakken zijn weer lekker bezig?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Feyenoorders hebben eeuwig krediet hier op dit forum, is niks nieuws. Zal wel door rotterdammer Danny komen
Dus ik ben niet de enige met deze zelfde gedachtenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zal wel door rotterdammer Danny komen
Een andere verklaring kan ik er niet voor vinden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige met deze zelfde gedachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |