Waarom zouden we het over feyenoord hebben als het om de prijzen gaat?quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:17 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, met het denderende spel dat we gezien hebben woensdag kun je er vanuit gaan dat PSV wel even weggespeeld wordt
En hou Reading hierbuiten
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waarom zouden we het over feyenoord hebben als het om de prijzen gaat?
Waar halen jullie toch die arrogantie vandaan? Vorig jaar op het nippertje de play-offs gehaald, dit jaar nog niets laten zien...quote:
Komen ze weer aan met hun prijzenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waarom zouden we het over feyenoord hebben als het om de prijzen gaat?
Maar wie pakte de prijzen in de Play Offsquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Waar halen jullie toch die arrogantie vandaan? Vorig jaar op het nippertje de play-offs gehaald, dit jaar nog niets laten zien...
Ik vond Maduro in die paar eerdere wedstrijden ook geen bijzondere indruk maken, dus wel goed dat Schilder het nu mag proberen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:26 schreef Black-Death het volgende:
Schilder dus mogelijk in de basis, Maduro krijgt rust.
Ja, dat kwam echt omdat jullie zo goed warenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar wie pakte de prijzen in de Play Offs![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:41 schreef stefmans het volgende:
Kennelijk beter Gemotiveerder en minder vermoeid als Feyenoord, maar nu weer over ons aller Ajax
Rustquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:26 schreef Black-Death het volgende:
Schilder dus mogelijk in de basis, Maduro krijgt rust.
Ik vind het ook raar, hij heeft als international een langere vakantie gekregen om rust te krijgen, en na een paar potjes in de voorbereiding (die hij niet eens allemaal heeft gespeeld volgens mij, of in elk geval niet steeds 90 minuten) krijgt hij rust?quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Rust![]()
Ze hebben net vakantie gehad en het seizoen is net begonnen.
Dat is nou juist niet het geval vind ik. Matig misschien, maar niet slap en ongeinspireerd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:54 schreef RedGuy het volgende:
Zeg dan gewoon eerlijk dat Maduro de laatste wedstrijden slap en ongeinspireerd speelde.
Wel bij de feiten blijven: Maduro kreeg niet langer vakantie. De tijd dat hij aan het WK besteedde, was namelijk de tijd die de andere Ajacieden hadden om vakantie te hebben. Wat Maduro en de andere vakantiegangers aan 'extra' vakantietijd hebben gekregen, is slechts de compensatietijd voor het feit dat zij geen vrij hadden terwijl ze aan het WK deelnamen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:54 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar, hij heeft als international een langere vakantie gekregen om rust te krijgen, en na een paar potjes in de voorbereiding (die hij niet eens allemaal heeft gespeeld volgens mij, of in elk geval niet steeds 90 minuten) krijgt hij rust?
Zeg dan gewoon eerlijk dat Maduro de laatste wedstrijden slap en ongeinspireerd speelde.
Mwoah, hij kan ook even gewoon in een kut-periode zitten, waardoor die niet lekker in z'n vel zit ofzo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:54 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar, hij heeft als international een langere vakantie gekregen om rust te krijgen, en na een paar potjes in de voorbereiding (die hij niet eens allemaal heeft gespeeld volgens mij, of in elk geval niet steeds 90 minuten) krijgt hij rust?
Ik vond hem op het LG Amsterdam Tournament echt wel slap. Tegen Kopenhagen was het inderdaad gewoon slecht.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is nou juist niet het geval vind ik. Matig misschien, maar niet slap en ongeinspireerd.
Maduro heeft natuurlijk zoveel gespeeld op het WK.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wel bij de feiten blijven: Maduro kreeg niet langer vakantie. De tijd dat hij aan het WK besteedde, was namelijk de tijd die de andere Ajacieden hadden om vakantie te hebben. Wat Maduro en de andere vakantiegangers aan 'extra' vakantietijd hebben gekregen, is slechts de compensatietijd voor het feit dat zij geen vrij hadden terwijl ze aan het WK deelnamen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:58 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Maduro heeft natuurlijk zoveel gespeeld op het WK..
Maar misschien waren de trainingen wel erg zwaar.
Nee, je hebt gelijk. Maar Maduro trainde vooral tijdens het WK net zoals de andere selectie spelers van Ajax die niet op het WK waren, dus ik vind het gewoon raar dat hij nu rust nodig heeft.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]. Dat is de argumentatie toch niet? Op het moment dat je op zo'n WK zit, zit je daar echt niet op je luie gat zoals je dat tijdens een vakantie kan doen, he.
De andere Ajacieden hadden tijdens het WK toch gewoon vrijquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:00 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Maar Maduro trainde vooral tijdens het WK net zoals de andere selectie spelers van Ajax die niet op het WK waren, dus ik vind het gewoon raar dat hij nu rust nodig heeft.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Probeer je het wel binnen te houden vandaag
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:06 schreef Radegast het volgende:
Volgens The People gaat Portsmouth nog een bod uitbrengen op KJH voor 31 augustus.
Geldschietersquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:28 schreef twi het volgende:
Tsja, iedereen lacht wel om Portsmouth, maar die club heeft ambities met hun nieuwe geldschieter. Als ze het daar een beetje goed aanpakken gaan die gewoon geregeld zich bemoeien om de CL tickets.
Het wachten alleen is op meer toppers-in-spe die genoegen nemen met hun schlemielige naam.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
GeldschietersVerneuken het hele voetbal
Je snapt best wat ik bedoel aapquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zonder geldschieters was er niet eens betaald voetbal.
Idd, helemaal mee eens. Jullie kunnen het ook wel zonder geldschietersquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
GeldschietersVerneuken het hele voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |