quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:58 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Maduro heeft natuurlijk zoveel gespeeld op het WK..
Maar misschien waren de trainingen wel erg zwaar.
Nee, je hebt gelijk. Maar Maduro trainde vooral tijdens het WK net zoals de andere selectie spelers van Ajax die niet op het WK waren, dus ik vind het gewoon raar dat hij nu rust nodig heeft.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]. Dat is de argumentatie toch niet? Op het moment dat je op zo'n WK zit, zit je daar echt niet op je luie gat zoals je dat tijdens een vakantie kan doen, he.
De andere Ajacieden hadden tijdens het WK toch gewoon vrijquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:00 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Maar Maduro trainde vooral tijdens het WK net zoals de andere selectie spelers van Ajax die niet op het WK waren, dus ik vind het gewoon raar dat hij nu rust nodig heeft.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Probeer je het wel binnen te houden vandaag
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:06 schreef Radegast het volgende:
Volgens The People gaat Portsmouth nog een bod uitbrengen op KJH voor 31 augustus.
Geldschietersquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:28 schreef twi het volgende:
Tsja, iedereen lacht wel om Portsmouth, maar die club heeft ambities met hun nieuwe geldschieter. Als ze het daar een beetje goed aanpakken gaan die gewoon geregeld zich bemoeien om de CL tickets.
Het wachten alleen is op meer toppers-in-spe die genoegen nemen met hun schlemielige naam.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
GeldschietersVerneuken het hele voetbal
Je snapt best wat ik bedoel aapquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zonder geldschieters was er niet eens betaald voetbal.
Idd, helemaal mee eens. Jullie kunnen het ook wel zonder geldschietersquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
GeldschietersVerneuken het hele voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |