Houd het op een overbodig hoge frequentie per minuut..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:03 schreef jojomen4 het volgende:
En nu moest het na 25 minuten al stoppen...
Inderdaad... zure FA's die even hun macht moeten laten gelden nu de Oppergod op vakantie is...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:03 schreef dndiek het volgende:
Maar zo erg was het toch nog lang niet.... Ik vind dat het dreigen met bans wel erg snel begint....
Waar waren jullie bij de vorige ontgroeningen!!??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:04 schreef HighLander het volgende:
[..]
Houd het op een overbodig hoge frequentie per minuut..
Als je wil bereiken dat het een nog grotere tyfuszooi op vbl wordt, er nog meer mensen het oneens worden met, en gaan schoppen tegen, het door FOK! gevoerde beleid. Wat natuurlijk zal leiden tot een heel gezellig subforum.. Zou ik vooral lukraak mensen gaan bannen jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:01 schreef HighLander het volgende:
En dan gaan we voor het gemak momenteel er nog maar even voorbij dat je voor zoiets doorgaans over het hele forum eruit geknikkerd wordt.
Maar dat wil ik er best bijhalen als dat echt noodzakelijk moet.
Blijkbaar afwezig of onwetend genoeg om het dusdanig uit de hand te laten lopen dat het met het verlopen van de tijd tot iets normaals is gewordenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:05 schreef MaxPower het volgende:
Waar waren jullie bij de vorige ontgroeningen!!??![]()
Dan lees jij toch echt heel iets anders dan wat er staat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou ik vooral lukraak mensen gaan bannen ja![]()
Och germ, je geloofde me ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:07 schreef jojomen4 het volgende:
Nouja.. ik had het dus verkeerd begrepen! Ik dacht tot 00.00 onbeperkt openen wat je wilt (zonder natuurlijk mensen uit te schelden ofzo, misschien dat je het daarom over consequenties had).. Maarja.. als dat niet het geval is zul je mij niet horen.
Als was het natuurlijk lang geen uur voordat ik in bedwang werdt gehoude!
Ik dacht dat jij eerlijk was...quote:
VBL is anders dan anders. En daarom ook leuker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:13 schreef Jump het volgende:
Ik zie in feite niet in waarom zo'n ontgroening nodig is. In andere fora zijn er hooguit 2 of 3 topics: het welkomst en het eerste slotje topic en daarbij blijft het.
Het verbaggerd enkel het forum en voor sommige ook direct de sfeer.
Dat is zo gegroeid in VBLquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:13 schreef Jump het volgende:
Ik zie in feite niet in waarom zo'n ontgroening nodig is. In andere fora zijn er hooguit 2 of 3 topics: het welkomst en het eerste slotje topic en daarbij blijft het.
Waarom gooit die malloot dat terugkom topic van appelsientje nou dicht??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:14 schreef Jump het volgende:
genoeg geweest !
Wat ben je zachtmoedigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:13 schreef Jump het volgende:
Nee! jij opent alleen maar van die bagger Madrid topics.quote:
Helmond Sport topic, deel 6quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan iemand misschien het centrale Helmond Sport topic vinden ?
Ook een Ronaldinho topicquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee! jij opent alleen maar van die bagger Madrid topics.![]()
Ga eens zwemmen jijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat ben je zachtmoedig, ik had ze allemaal een ban gegeven.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom gooit die malloot dat terugkom topic van appelsientje nou dicht??
Mja, en blijkbaar na een enorme ongecontroleerde groeispurt doorgemaakt te hebben tot iets geworden wat toch wel enigzins uit de hand is gelopen volgens sommigen.quote:
popolon meent dat niet, die is zelf de grootste grapjas.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef HighLander het volgende:
Zoals ik net al langs zag komen zijn ook niet bepaald alle users erg gecharmeerd van de vervuiling in de Active topics die deze zo gewaardeerde traditie oplevert.
Dat is ook aan de nieuwe mods om dat te bepalen, je moet ze eerst even hun eigen boontjes laten doppen en als dat niet werkt kan jij in actie komenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef HighLander het volgende:
[..]
Mja, en blijkbaar na een enorme ongecontroleerde groeispurt doorgemaakt te hebben tot iets geworden wat toch wel enigzins uit de hand is gelopen volgens sommigen.
Een forum kan wel wat eigen gewoonten en gebruiken hebben hoorquote:Anders ja, dat is elk forum, maar dat betekent niet direct dat niet dezelfde regels als de rest van het forum niet meer gelden volgens mij.
Ze kunnen VBL uit hun AT halenquote:Zoals ik net al langs zag komen zijn ook niet bepaald alle users erg gecharmeerd van de vervuiling in de Active topics die deze zo gewaardeerde traditie oplevert.
Daar moet je hem dan weer een compliment voor geven..quote:
Inderdaad... zijn ze nu alweer vergeten dat die hele ellende begonnen is met het overrulen door de FA's...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat is ook aan de nieuwe mods om dat te bepalen, je moet ze eerst even hun eigen boontjes laten doppen en als dat niet werkt kan jij in actie komen
[..]
Die "vervuiling van de active topics" valt reuze mee hoor. Omdat de topics nauwelijk reacties krijgen en meteen worden gesloten...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef HighLander het volgende:
[..]
Mja, en blijkbaar na een enorme ongecontroleerde groeispurt doorgemaakt te hebben tot iets geworden wat toch wel enigzins uit de hand is gelopen volgens sommigen.
Anders ja, dat is elk forum, maar dat betekent niet direct dat niet dezelfde regels als de rest van het forum niet meer gelden volgens mij.
Zoals ik net al langs zag komen zijn ook niet bepaald alle users erg gecharmeerd van de vervuiling in de Active topics die deze zo gewaardeerde traditie opleverd.
Even wachten totdat alles afzaktquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:47 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe krijg ik nou al die gesloten topics uit m'n "my active topics" lijst? Hij zit vol met klotetopics
Jezus zeg, je kruipt al wel heel erg snel in die kontjes daarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Het is echt niet normaal tot 0.00 uur hoor. Gewoon hooguit een uurtje. En doorgaan na herhaardelijk waarschuwen kan inderdaad een ban opleveren.
Toen hadden we DG nog als mod...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jezus zeg, je kruipt al wel heel erg snel in die kontjes daar![]()
Vroegah, was alles beter...
Zonde van mijn tijd achterafquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Toen hadden we DG nog als mod...![]()
Zet het in de policy vriend, tot nu toe is er nog NOOIT een klacht over geweest. Tot nu inenen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:13 schreef Jump het volgende:
Omdat het topic dat jij opende nog een soort speculeer topic was. Op dat moment waren de modjes officieel nog niet bekend.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef SCH het volgende:
Waarom sluit je deze Bos81 en laat je die van Jump open? Die van mij was echt veel eerder
Verwelkom hier de nieuwe mods op VBL
De laatste reply in [speler] Dirk Kuyt, de held van Rotterdam,Deel 2 is van mei alweer en het topic is ook al uit de lijst. Het Dirk = Held topic is in ieder geval nu actief en dus lijkt het me beter om die gewoon open te laten staan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:33 schreef dndiek het volgende:
[speler] Dirk Kuyt, de held van Rotterdam,Deel 2 en Dirk = Held dus dubbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |