Vandaar het WK-Forum.quote:Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef Corksterr het volgende:
Wie niet weet wat buitenspel is, moet zich buiten VBL houden.
quote:
[WK2006] De scheidsrechters #1: kennen we ze ergens van?quote:Op maandag 10 april 2006 21:08 schreef Corksterr het volgende:
Ik hoop dat de arbitrage dit keer een beetje op niveau is. Kan me Italië nog herinneren van 4 jaar terug. 4x werd bij hun een doelpunt onterecht afgekeurd. Nou ben ik niet dol op Italië ofzo, maar dat vond ik echt veel te ver gaan.
En ook 4 jaar terug tijdens Spanje tegen Zuid-Korea, waarbij ook 2 zuivere Spaanse treffers werden afgekeurd waarna de Koreanen wonnen met strafschoppen.![]()
bron: wikipediaquote:Een speler staat in buitenspelpositie als deze dichter bij de doellijn van de tegenstander staat dan de bal en de vóórlaatste tegenstander (inclusief de doelman). Dit geldt niet wanneer de speler zich op zijn eigen speelveldhelft bevindt.
De twee laatste verdedigers kunnen zowel een verdediger en de doelman of twee gewone verdedigers zijn. Als de speler zich op dezelfde hoogte als de voorlaatste verdediger bevindt (of met de twee verdedigers tegelijkertijd) staat hij niet in buitenspelpositie.
Je hebt gelijk, even vergeten zal ik maar zeggen.quote:Op maandag 10 april 2006 22:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Daar hoort natuurlijk nog bij dat die speler dan wel actief aan het spel moet deelnemen.
En nu heeft iedereen he alleen nog maar over die ge-wel-di-ge prestatie van Hiddink met Korea. Corrupte klotezooi daar bij de FIFA.quote:Op maandag 10 april 2006 21:08 schreef Corksterr het volgende:
En ook 4 jaar terug tijdens Spanje tegen Zuid-Korea, waarbij ook 2 zuivere Spaanse treffers werden afgekeurd waarna de Koreanen wonnen met strafschoppen.![]()
Dat creeert nogal eens een twijfelachtige beslissing helaas.quote:Op maandag 10 april 2006 22:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Daar hoort natuurlijk nog bij dat die speler dan wel actief aan het spel moet deelnemen.
Inderdaad, 8ste en kwartfinale had Zuid-Korea veeel geluk met de arbitrage. In de 8ste finale scoorde Italië ook, maar ook onterecht afgekeurd. Guus had er in de 8ste finale al uitgeknikkerd moeten zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 23:39 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
En nu heeft iedereen he alleen nog maar over die ge-wel-di-ge prestatie van Hiddink met Korea. Corrupte klotezooi daar bij de FIFA.
Ik heb vernomen dat men misschien wil toepassen dat het buitenspel is wanneer de betrokken speler de bal AANRAAKT.quote:Op maandag 10 april 2006 23:40 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Dat creeert nogal eens een twijfelachtige beslissing helaas.
Dan kan je volgens mij die hele regel nog beter afschaffen, dit idee is echt waardeloos.quote:Op maandag 10 april 2006 23:43 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat men misschien wil toepassen dat het buitenspel is wanneer de betrokken speler de bal AANRAAKT.Ook al is hij actief in het spel, het is dan pas buitenspel wanneer er echt balcontact is.
Hoezo? Er staat: een speler staat in buitenspelpositie, als:...quote:Op maandag 10 april 2006 22:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
dit was volgens mij altijd al de regel, alleen werd ie nooit toegepastquote:Op maandag 10 april 2006 23:43 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat men misschien wil toepassen dat het buitenspel is wanneer de betrokken speler de bal AANRAAKT.Ook al is hij actief in het spel, het is dan pas buitenspel wanneer er echt balcontact is.
Dat WK forum is vooral leuk om belachelijke quotes uit te halen, die hier te plaatsen, en er hard om te lachen, zoals 2 jaar terug toen mensen serieus met 4-4-3 opstellingen aankwamen, zich afvroegen waarom Brazilie niet meedeed, Waarom Shevchenko bij Rusland niet in de basis stond en waarom uit gescoorde doelpunten tegen Portugal niet dubbel telden en meer van dat soort flauwekul.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |