denk je?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:35 schreef BB-King het volgende:
Die mensen van Newcastle zijn voor Kuyt gekomen... zien ze ook die Huntelaar.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:36 schreef Nyrem het volgende:
Kuyt kan ook alle posities aan.. multi inzetbaar, niet zo statisch als die hamster.
Tja hij zal wel een aantal assists geven aan dat knaagdier.
Nu maar hopen dat een vrachtwagen die van jou kraaktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu maar hopen dat Kuijt de knieschijven van "De Hunter, Huntie of Huntertje" kraakt
meester van assists ook (naast het scoren)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Andrei Shevchenko bij Feyenoord zeker?
Ik kon het lezenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:36 schreef LuukBes het volgende:
Ej nie fakkuh met Dirrukiej, iz un topportjuh met een breezah annanazzz.
godgodgod... wat ben je stoer ook randmongoolquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu maar hopen dat Kuijt de knieschijven van "De Hunter, Huntie of Huntertje" kraakt
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oke vertel jij maar of dit een kunstgebit is of zijn echte gebit....
Hopelijk komt er zometeen ene moslim extremist die je kop eraf snijdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zolang KJH een beetje in de buurt van het doel blijft zal hij Dirk niet tegenkomenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
volgens mij heb jij je sollicitatiebrief ook verstuurdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:37 schreef Nashje het volgende:
Onvoorstelbaar dat die dirk-kut nog geen ban heeft.
Doodsverwensingen mogen nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hopelijk komt er zometeen ene moslim extremist die je kop eraf snijd![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ej maare is dat nou zijn echte gebit of een kunstgebit? Daar zijn we nog niet achter.
zou ik best mee kunnen leven, als niet die kansloze ubermongool hier dan helemaal niet meer te houden zou zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:38 schreef Eppie_NL het volgende:
hey straks wil Kuyt wel ff wat laten zien en scoort ie zometeen 3 x keer en daarnaast ook nog eens 4 assists![]()
ik zie het zomaar gebeuren![]()
Dit is ook banwaardig, hè.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:37 schreef Nashje het volgende:
Onvoorstelbaar dat die dirk-kut nog geen ban heeft.
Rustig aan je bent modquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou ik best mee kunnen leven, als niet die kansloze ubermongool hier dan helemaal niet meer te houden zou zijn
nu maar hopen dat een moslim of andere extremist je vingertejs amputeert zodat je nooit meer kunt typen danquote:
ah die flaporen en krullen komen toch weer terug...als ie zijn mond nog opener had dan zag je zijn perfecte gebit!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vervolg op deze avond
Boeit het nou. Jullie zijn joden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
DK,
Ik ben geen Jood, ben niet pro Joods omdat ik Ajacied ben, en al vallen jouw opmerkingen nog mee, ze worden wel steeds erger.
Nu vraag ik me af:
A. Was jouw school zo slecht dat het onderwerp WOII nooit is aangehaald?
B. Heb je, je opleiding wel afgemaakt?
dit was al de gecensureerde versiequote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:39 schreef Staanplaats het volgende:
Dacht dat alleen op wijvenfora het belangrijk was hoe voetballers eruit zagen..
Zou die wel perfect tussen passen danquote:
Doodsverwensingen zijn toch een ban waard? Dus wat let je om hem te bannen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
nu maar hopen dat een moslim of andere extremist je vingertejs amputeert zodat je nooit meer kunt typen dan
Kuijt met een Engelse pubganger in Reading, terwijl eerstgenoemde aan het zuipen en roken was. Erg jammer, dat ik het heb moeten missen.quote:
http://forum.liverpoolway.co.uk/showthread.php?t=35927&page=1&pp=25quote:
volgens mij klopt deze zin nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
nu maar hopen dat een moslim of andere extremist
ik ben mod, geen (F)A, dus ik kan niet eens bannen als ik dat al zou willenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doodsverwensingen zijn toch een ban waard? Dus wat let je om hem te bannen?
Hij maakt hem niet belachelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:41 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
http://forum.liverpoolway.co.uk/showthread.php?t=35927&page=1&pp=25
Een Engelsman die met hem op de foto wou en Kuyt vervolgens op een forum belachelijk maakt
Ach met dingen als Haakneus en de standaard grapjes enzo heb ik geen moeite, maar het gesis en andere dingen die aan de holocaust refereren vind ik gewoon triest. Ook bommen op Rotterdam is triest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Boeit het nou. Jullie zijn joden.
En ja, ik ken de geschiedenis. Vrij goed zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |