oh zo..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef Badabingea het volgende:
Staan zeker geen Feyenoorders in het veld, daarom doen ze zo dom!
right.. en KJH is geboren uit Joodse ouders? Nee? houd je muil dan aapquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik doe niks verkeerd... Haakneus is voor mij gewoon een benaming voor een jood![]()
Ok, als je het op het uiterlijk gaat gooien ben jij echt de allerlaatste die wat te zeggen heeft,quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iedereen zit op die haakneus in de spits te geilen.
weheh inderdaadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef Italo het volgende:
[..]
Ok, als je het op het uiterlijk gaat gooien ben jij echt de allerlaatste die wat te zeggen heeft,
met je D-K![]()
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:27 schreef Skwish het volgende:
[..]
Mooi man![]()
Heb je dat uit een boekje?
Net zoals the Hunt dus?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Maar wel 30.000 ballen verspeeld. Voetbalt niet mee die jongen. Te langzaam van begrip.
Nederland speelt vandaag met een B elftalquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef Badabingea het volgende:
Als je zo stoer bent, kom dan een keer in een Ajax vak zitten en roep het danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik doe niks verkeerd... Haakneus is voor mij gewoon een benaming voor een jood![]()
Je zou beter moeten weten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef Badabingea het volgende:
Kreeg RvN ballen op het WK?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Maar wel 30.000 ballen verspeeld. Voetbalt niet mee die jongen. Te langzaam van begrip.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef Italo het volgende:
[..]
Ok, als je het op het uiterlijk gaat gooien ben jij echt de allerlaatste die wat te zeggen heeft,
met je D-K![]()
Lucius, Timmer en Kuijt horen in het C elftal, dus wat is je punt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nederland speelt vandaag met een B elftal![]()
Het verschil is dat die gewoon scoort en een assist geeft, en dat in 1 wedstrijd, 1 helft zelfsquote:
Spelen ze beter toen Kuyt erin stondquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nederland speelt vandaag met een B elftal![]()
Misschien moeten jullie een keer 1 op 1 afspreken, Jasper. Jullie zijn echt voor elkaar geschapen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als je zo stoer bent, kom dan een keer in een Ajax vak zitten en roep het dan![]()
Fotosoep zeg ik jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oke vertel jij maar of dit een kunstgebit is of zijn echte gebit....
Knappe jongeman!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oke vertel jij maar of dit een kunstgebit is of zijn echte gebit....
Nee, the huntende huntie hunterquote:
Dan heb ik al 1x vaker in een ajax vak gezeten dan dat jij in je hele leven hebt gedaanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als je zo stoer bent, kom dan een keer in een Ajax vak zitten en roep het dan![]()
Ik wil ook meequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie een keer 1 op 1 afspreken, Jasper. Jullie zijn echt voor elkaar geschapen.
Ik wil wedden met je voor een groot bedragquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan heb ik al 1x vaker in een ajax vak gezeten dan dat jij in je hele leven hebt gedaan![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:33 schreef HomerJ het volgende:
Die Liverpool en Newcastle-scouts die voor Kuijt waren gekomen zullen wel denken:mmmm Wie is die Huntelaar eigenlijk?![]()
Nee ze zoeken een spits die anderen beter laat voetballen, geen spits die anderen nodig heeftquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:33 schreef HomerJ het volgende:
Die Liverpool en Newcastle-scouts die voor Kuijt waren gekomen zullen wel denken:mmmm Wie is die Huntelaar eigenlijk?![]()
Jij hebt ook liever Martin Drent dan Andrei Shevchenko bij Feyenoord zeker?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:34 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nee ze zoeken een spits die anderen beter laat voetballen, geen spits die anderen nodig heeft![]()
Ben je gek in je hoofd ofzo??!!?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef cultheld het volgende:
Waarom is Van der Vaart opeens de überspelmaker geworden? Omdat ie bij HSV zo goed speelt? Ik heb hem nog niet op een goede actie kunnen betrappen vanavond.
als ie naar Liverpool/Newcastle gaat dan kan die met zijn geld misschien wat doen aan zijn gebit....zijn oren en zijn haren. Wat dat matje en die krullenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:34 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig hebben we pretty boy Dirk nog
Wat ben je toch een kneus hè?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
haakneus
En die flaporen!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:35 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
als ie naar Liverpool/Newcastle gaat dan kan die met zijn geld misschien wat doen aan zijn gebit....zijn oren en zijn haren. Wat dat matje en die krullen![]()
![]()
is echt om te huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |