Ik wil ook meequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie een keer 1 op 1 afspreken, Jasper. Jullie zijn echt voor elkaar geschapen.
Ik wil wedden met je voor een groot bedragquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan heb ik al 1x vaker in een ajax vak gezeten dan dat jij in je hele leven hebt gedaan![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:33 schreef HomerJ het volgende:
Die Liverpool en Newcastle-scouts die voor Kuijt waren gekomen zullen wel denken:mmmm Wie is die Huntelaar eigenlijk?![]()
Nee ze zoeken een spits die anderen beter laat voetballen, geen spits die anderen nodig heeftquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:33 schreef HomerJ het volgende:
Die Liverpool en Newcastle-scouts die voor Kuijt waren gekomen zullen wel denken:mmmm Wie is die Huntelaar eigenlijk?![]()
Jij hebt ook liever Martin Drent dan Andrei Shevchenko bij Feyenoord zeker?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:34 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nee ze zoeken een spits die anderen beter laat voetballen, geen spits die anderen nodig heeft![]()
Ben je gek in je hoofd ofzo??!!?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef cultheld het volgende:
Waarom is Van der Vaart opeens de überspelmaker geworden? Omdat ie bij HSV zo goed speelt? Ik heb hem nog niet op een goede actie kunnen betrappen vanavond.
als ie naar Liverpool/Newcastle gaat dan kan die met zijn geld misschien wat doen aan zijn gebit....zijn oren en zijn haren. Wat dat matje en die krullenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:34 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig hebben we pretty boy Dirk nog
Wat ben je toch een kneus hè?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
haakneus
En die flaporen!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:35 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
als ie naar Liverpool/Newcastle gaat dan kan die met zijn geld misschien wat doen aan zijn gebit....zijn oren en zijn haren. Wat dat matje en die krullen![]()
![]()
is echt om te huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |