De laatste reply in [speler] Dirk Kuyt, de held van Rotterdam,Deel 2 is van mei alweer en het topic is ook al uit de lijst. Het Dirk = Held topic is in ieder geval nu actief en dus lijkt het me beter om die gewoon open te laten staan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:33 schreef dndiek het volgende:
[speler] Dirk Kuyt, de held van Rotterdam,Deel 2 en Dirk = Held dus dubbel
Vraag ze aan het in Merge topic in FC, als iemand langskomt zal hij/zij ze wel samenvoegen. Ik ga hier nu niet inlogen op het werkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:01 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik kan de merges niet zelf uitvoeren.
Is al aangevraagdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:55 schreef Jump het volgende:
[..]
Vraag ze aan het in Merge topic in FC, als iemand langskomt zal hij/zij ze wel samenvoegen. Ik ga hier nu niet inlogen op het werk
quote:
We moeten ook open staan voor onze medemens die minder begaan zijn met onze lievelingssportquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Verdwijnt nu echt elk niveau uit VBL dat zelfs topics met de vraag wat is buitenspel openblijven?
Wat is niveau? Het is gewoon een aardig topic...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Verdwijnt nu echt elk niveau uit VBL dat zelfs topics met de vraag wat is buitenspel openblijven?
Wat is er aardig aan dan? Geen discussiewaarde, geen nieuwswaarde, geen amusementswaarde. Er staat 1 goede post (notabene van een niet vbl-er) in, met daarin de uitleg. Voor de rest is het alleen maar onzin. En terecht! Een ieder die zich een voetbalfan noemt en dus in vbl post hoort dat gewoon te weten. En what's next? Het grote hoe moet je ingooien topic?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is niveau? Het is gewoon een aardig topic...
Daar werd op het WK door Nederland anders wel op getraind hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het grote hoe moet je ingooien topic?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lijf op Vijf # 10: SC Heerenveen - Feyenoord
TT change. Voortaan op RTL7 en Sparta - Vitesse is de eerste wedstrijd.
Hou je semi-grappige en niets toevoegende posts nou eens voor je. En ga gewoon op het bericht zelf in. Wat is er nou zo aardig aan dat topic?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Moet je voetbalfan zijn om in VBL te posten dan? Ik geloof dat je geregistreerd user moet zijn om in VBL te posten.
Die kent 9.9 van de 10 mensen al. En bovendien zoek je het anders maar lekker op google. Een topic openen op fok heeft vrij weinig waarde imo. En aan het buitenspel topic te zien zijn er zat mensen die het daar mee eens zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:25 schreef dndiek het volgende:
Je mag dus ook niet de regels leren kennen van jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |