Slapfen denke ich.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:01 schreef pekel het volgende:
Wo ist der Mod?
Puik idee.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:10 schreef Nashje het volgende:
Morgen heb ik modrechten en dan maak ik hem wel stickyoke
Ging jij niet slapen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:22 schreef Nashje het volgende:
Omdat die andere nog niet vol is.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie heeft het sticky gemaakt?!
Alleen sukkelsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:06 schreef borisz het volgende:
en wie gaan er solliciteren?
ik waquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:06 schreef borisz het volgende:
en wie gaan er solliciteren?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie heeft het sticky gemaakt?!
Nee hoorquote:
Je doet me denken aan Fokke & Sukke die op het op 12/09/01 nog steeds niet konden geloven...quote:
Deed jij het niet goed in de Crew-WK-pool, tot het goed fout ging met het spel?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik weet niet wat buitenspel is, maar wel dat Figo een lekker kontje heeft.
Dus ik kijk hier even mee, oké?![]()
Ja!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Deed jij het niet goed in de Crew-WK-pool, tot het goed fout ging met het spel?
you wishquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik weet niet wat buitenspel is, maar wel dat Figo een lekker kontje heeft.
Fokke & Sukkequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Je doet me denken aan Fokke & Sukke die op het op 12/09/01 nog steeds niet konden geloven...
Hey Dude, jij hierquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Zullen we voor het gemak even afspreken dat jullie, VBL-users, vooral even de topic-note-knop gebruiken zolang er nog geen nieuwe modjes zijn?
Teamlead en ik, en de andere meekijkende mods, kunnen dan snel handelen als er iets moet gebeuren. Want we zijn nu eenmaal niet zo ingelezen.
Deal?
Mwah...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Zullen we voor het gemak even afspreken dat jullie, VBL-users, vooral even de topic-note-knop gebruiken zolang er nog geen nieuwe modjes zijn?
Teamlead en ik, en de andere meekijkende mods, kunnen dan snel handelen als er iets moet gebeuren. Want we zijn nu eenmaal niet zo ingelezen.
Deal?
Bos81 en D_S hebben het WK forum ook naar behoren gedaan, dus dat lijkt me dan wel een logische (en goede) keus.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
Jammer dat de mods weg zijn.
Wie zouden goede opvolgers kunnen zijn?
Ik denk dat Bos81, Da_Sandman, Cart_man, Beschouw en Noca wel goed zijn.
Doe jij het lekker nietquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En wat is er mis met Figo's bips![]()
Ohquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Portugezen zijn tegenwoordig niet echt populair bij voetbalgekken...![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee nee nee wacht ik weet het al, het WK! Iets op het WK.
*Pfjoew!*
Daarom hoop ik hier ook niet te lang rond te hangen, en dat jullie snel weer nieuwe modjes hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:44 schreef Gollemrulez het volgende:
een moderin die weinig van voetbal weet, heeft ook wel weer wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |