Huntelaar is wel een jood.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:47 schreef golfer het volgende:
Ik vind het allebei over het randje, zeker gezien het feit dat ie het over Huntelaar heeft, die noch een haakneus heeft, noch joods is.
Dat ben ik nog wel met je eens, maar voorvoegsels als stink-, kanker- etc. gaan wel erg ver en voegen niks toe..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Huntelaar is wel een jood.
In de (voetbal)spreektaal zijn mensen/supporters uit a'dam en spelers van ajax nou eenmaal joden. Zou raar zijn als vbl zich hiertegen wereldvreemd opstelt en dit negeert.
Eens al vind ik stink nog wel binnen het randje. Als er was gezegd stinkamsterdammer ofzo dan was het waarschijnlijk niet eens iemand opgevallen. Maar verder ben ik het wel met je eens.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat ben ik nog wel met je eens, maar voorvoegsels als stink-, kanker- etc. gaan wel erg ver en voegen niks toe..
idd dirk kuijtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:16 schreef RayMania het volgende:
Er mag echt wat gedaan worden aan dat stomme getroll in die live topics.
En dan moet de competitie nog begonnen.
Precies.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:16 schreef RayMania het volgende:
Er mag echt wat gedaan worden aan dat stomme getroll in die live topics.
En dan moet de competitie nog begonnen.
Zo goed ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef TerroRobbie het volgende:
PS, misschien kan in de TT van dit topic ff wat duidelijker worden gemaakt dat het om interlands gaat. Aangezien er ook lopende topics over oefenwedstrijden voor clubteams zijn.
Oefeninterlands #1: Uitslagen, livewedstrijden; alles!
jood is nu eenmaal de benaming die ajacieden zichzelf geven. Stink ajacied mag je zeggen, dan kan stinkjood ook. Zolang rare toespelingen op oorlogen en nare ziektes e.d. elkaar toewensen maar buiten wegenblijft.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:39 schreef Bos81 het volgende:
En stink jood is net op het randje.
Het vbl van 3 jaar geleden is ook niet meer te vergelijken met het vbl van nu. Daar helpt een paar extra bans uitdelen echt niet aan hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies.
Het wordt met het jaar erger.
3 jaar geleden hebben we heel duidelijk afspraken gemaakt dat het gebruik van bepaalde woorden in VBL niet toegestaan was.
De laatste tijd wordt het steeds vaker oogluikend toegestaan en gaan troll-users als DK verder met het opzoeken en verleggen van de grenzen.
Stel gewoon eens duidelijk paal en perk en zorg dat dit soort users gewoon niet meer kunnen posten.
Gloeilampjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:25 schreef rubbereend het volgende:
wij worden ook lampjes genoemddaar kan je ookal vanalles op verzinnen
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:23 schreef RayMania het volgende:
Meestal is geen aandacht geven een goede oplossing, maar er zitten natuurlijk users tussen die daar op één of andere manier immuum voor zijn en gewoon blijven doorgaan, telkens weer. Een grote groep zal heus wel dat getroll negeren, maar enkele reageren toch en hierdoor escalleert alles lekker weer.
Zoals golfer zegt, er moeten gewoon duidelijke afspraken gemaakt worden.
Moderators moeten denk ik ook wel het goede voorbeeld geven. Maar ik kan mij voorstellen dat hij ook doodziek ervan wordt.
De maatschappij is aan het verharden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het vbl van 3 jaar geleden is ook niet meer te vergelijken met het vbl van nu. Daar helpt een paar extra bans uitdelen echt niet aan hoor.
Hey, lekkere flikker van me, mondje dicht!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:31 schreef SCH het volgende:
Zijn jullie vergeten Cart_man te bannen? Jullie zijn al 24 uur in dienst![]()
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2664/47ef7cb8/index.htmlquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De maatschappij is aan het verharden.
Okay chefquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hey, lekkere flikker van me, mondje dicht!
Wat zijn wij dan ? trommelaars tochquote:
Ierland - Nederland #1 t/m #7 ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef jojomen4 het volgende:
Welk live topic hebben jullie het over?
Daar doelde ik idd vooral op. Irritant mannetje is dat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:01 schreef Erasmusch het volgende:
Met name Doopy
Nee, dat kan niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo erg is het niet? Je kan in plaats van meteen schreeuwen dat ie op moet 'kankeren' ook de discussie aangaan waar hij op doelt...
Zeikerdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een selectief beleid weer. Veel grote transfers en andere nieuwsfeiten hebben de laatste tijd gewoon open gebleven terwijl er al 25 topics van waren.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:26 schreef RayMania het volgende:
Is er eigenlijk een Jupiler Toto?
Jupiler-toto deel 1 2006-2007 (1e div NL)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:26 schreef RayMania het volgende:
Is er eigenlijk een Jupiler Toto?
Dan zijn er vaak geen 3 topics over de betrokkenen open als er een transfertopic open blijftquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
consequent noemenen ze dat ook wel.
Had Huntelaar geen transfertopic? Van Nistelrooij?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan zijn er vaak geen 3 topics over de betrokkenen open als er een transfertopic open blijft
Inmiddels is het wat gaan afnemen ja, maar hij haalde het bloed onder ieders nagels vandaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo erg is het niet? Je kan in plaats van meteen schreeuwen dat ie op moet 'kankeren' ook de discussie aangaan waar hij op doelt...
Hoe kun je na twee dagen en 1 toptransfer nu al spreken van selectief beleidquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een selectief beleid weer. Veel grote transfers en andere nieuwsfeiten hebben de laatste tijd gewoon open gebleven terwijl er al 25 topics van waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |