yo fretclick,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:24 schreef fretclick het volgende:
ik zoek ook nog veters, rood en/of appelgroen
Toffe schoenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:59 schreef thaWarhead het volgende:
Hehe na al die weken wachten eindelijk binnen:
[afbeelding]
Verstuurd via boot dus het duurde lang. Niet superbijzonder maar ik had nog geen Delta Force SB's en nog niks uit de eerste Custom Series, plus ze waren maar 45 dollar inclusief verzenden.
ha.. toch de lage, meer mijn ding... skate een stuk lekkerderquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:30 schreef thaWarhead het volgende:
Ik heb m op een torrentsite gevonden.
Wel die hoge Brown Packs hopelijk? Vind die lage op de een of andere manier een stuk minder.
ik wilde reageren in het vorige topic, maar die was opeens gesloten..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:02 schreef Brinkychoco het volgende:
Ja euuhhh, zo leest ie het natuurlijk nooitdaarom hier mijn laatste poging
[..]
yo fretclick,
ik weet dat je die Vans chukka boots hebt (coffee/brown).
Ik kan ze nu ook bestellen maar dan in size 11,5 US.
Nu loop ik op blazers maat 11, deze zitten opzich goed.
Hoe zitten die chukka's bij jou? ivm die blazers.
Vallen ze veel groter uit?
Thnx
Zit er btw geen PM functie op fok?
krijg jij deze nog binnen in 10,5 floyd?quote:Nike dunk low pro sb black royal blue, jordan colorway (j-pack)
Wow dat zijn vette schoenen! Wanneer krijg je die binnen of heb je ze al binnen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:40 schreef floydvisser het volgende:
denk wel dat dat zal lukken....
[afbeelding]
![]()
ff kijken heb die bamboo trainer geloof ik alleen nog in maat 10 11 us... maar bent weekend vrij geweest dus moet ff checken...quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:34 schreef fretclick het volgende:
floyd, krijg jij nog wel die SB Trainers binnen in 10,5? die bamboo dingen? en dit keer meen ik het serieus!![]()
thanks
Wat snap ik dan niet knul?quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:38 schreef fretclick het volgende:
als je onitsika's zoekt, maar niet kan vinden.. dan snap je het echt niet.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:38 schreef fretclick het volgende:
als je onitsika's zoekt, maar niet kan vinden.. dan snap je het echt niet.
quote:Geen resultaten
ehmmm heb je het dan over de jpack of de bamboo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:25 schreef fretclick het volgende:
oké, maar ze zijn dus ook niet meer te bestellen in 10,5? ik zie ze namelijk wel op boardlords staan, maar ik vind dat geen leuke winkel, vandaar.
daarom hoop ik ook dat floyd met een verlossend berichtje komt binnenkortquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:06 schreef thaWarhead het volgende:
Boardlords update volgens mij niet zo vaak. Pleuren hele maatreeksen erop en checken later pas of die maat uberhaupt nog verkrijgbaar is.
Welke bedoel je precies? ik heb hier ook nog de Marc Jacobs gepost....quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:38 schreef wes55 het volgende:
ik zag in sneakers deel 9 een aantal nieuwe vans volgens mij gepost door fretclick maar weet niet zeker maar komen die ook uit in NL en zoja wanneer ongeveer???
deze bedoel ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:12 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Bij deze, de Vans lente 2007 custom serie:
Ray Barbee (die slip-on is een must buy voor mij):
[afbeelding]
Steve Caballero:
[afbeelding]
Nathan Fletcher:
[afbeelding]
Joel Tudor:
[afbeelding]
Kustom heeft niets met de skatescene te maken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef Uhmmie het volgende:
Hmm ik was nooit zo into die skatezooi
Maar nu toch wel heel blij met die Kustoms
Enige andere merk wat ik ook wel nice vond was Vans idd
Maarja.. voorlopig ben ik alweer even onder de pannne wat betreft schoenen
oh thanks, dat zou geweldig zijn!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef floydvisser het volgende:
fretclick...10.5 kennik bestellen voor je...(bamboo trainers)
Die komen volgens mij alleen in high fashion stores te liggen die Marc Jacobs' kleding verkopen, tijd voor een bezoekje aan de PC Hooftstraat dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef Marty26 het volgende:
Krijg jij die marc Jacobs ook?
damm die zijn echt zo vetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:17 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Die komen volgens mij alleen in high fashion stores te liggen die Marc Jacobs' kleding verkopen, tijd voor een bezoekje aan de PC Hooftstraat dus.
nee, die niet ..zou ff de funkie house toms of rodolfo's proberen...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:00 schreef wes55 het volgende:
floyd krijgen jullie ook de vans crepe slip on of de crepe chukkas?
Rechtsonderquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:38 schreef thaWarhead het volgende:
Zijn geen SB's (of Pro B's) dus geen stuffed tongue. Wel tof designetje van Jeff Staple en co.
Hele pack:
[afbeelding]
het zijn trouwens geen era's maar authentics.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:06 schreef fretclick het volgende:
zozo, rustig dagje hier zie ik. even een vraag boys. waar vind ik deze era's, deze colorway dus?
[afbeelding]
thanks
ga t maandag ff voor je checken... cheers!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:52 schreef wes55 het volgende:
ja ze staan op die site floyd.. de surf era's kan jij ze ook bestellen?
De eerste collectie vans by marc jabobs lagen bij de bonneterie in amsterdam. Dus ik gok dat de 2e collectie er ook wel komt te liggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:17 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Die komen volgens mij alleen in high fashion stores te liggen die Marc Jacobs' kleding verkopen, tijd voor een bezoekje aan de PC Hooftstraat dus.
Oooh ga ik daar binnenkort ff checken want die MJ's zijn erg erg vet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De eerste collectie vans by marc jabobs lagen bij de bonneterie in amsterdam. Dus ik gok dat de 2e collectie er ook wel komt te liggen.
Na 3 weken op vakantie alleen maar op slippers te hebben gelopen is het toch wel weer heerlijk om lekker mijn nieuwe NB's te dragen.
[[url=http://img128.imagevenue.com/loc526/th_59883_P7230348_526lo.jpg]afbeelding][/URL]
De Dan Murphy Classics (met die hond erop) zijn onderdeel van de tweede custom series.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:35 schreef Marty26 het volgende:
Die classics zijn vet. Wat voor serie komt daar van uit dan? want volgens mij heb ik dat ff gemist.....
Aaah oke. En heb je nog meer pics of niet?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:59 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
De Dan Murphy Classics (met die hond erop) zijn onderdeel van de tweede custom series.
hee... ik ook, bedoel nieuw huisje... dus moet ook sparen...quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:06 schreef berent het volgende:
Floyd: Ik moet helaas toch passen voor de Brian Anderson dunks![]()
Heb namelijk een nieuwe kamer en moet nog wat zooi daarvoor kopen dus geen geld meer over.![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:34 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Aaah oke. En heb je nog meer pics of niet?
Vind ze wel erg dope hoor moet ik zeggen
Tja, Floyd, ik zou graag wat uit je collectie overkopen maar wat ik wil (Huf, Shanghai 1, Diamonds, Jedi's, Send Helps, Vamps, Barfs, Rayguns) zullen vast wel aardig wat op moeten brengen... Misschien moet je ff een prijslijstje maken ofzo (evt ff mailen), dan hebben we het er woensdag wel over.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:26 schreef floydvisser het volgende:
[..]
hee... ik ook, bedoel nieuw huisje... dus moet ook sparen...
mocht iemand nog wat nodig hebben uit mijn eigen collectie..
die vans era's kan ik vandaag niet checken... ff wachten op de nieuwe voorraad lijst..
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:23 schreef thaWarhead het volgende:
September. (props voor het gebruik van een Kixandthecity pic!)
oke, cool hoop dattik in alle drukte hier ben woensdag...quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:32 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Tja, Floyd, ik zou graag wat uit je collectie overkopen maar wat ik wil (Huf, Shanghai 1, Diamonds, Jedi's, Send Helps, Vamps, Barfs, Rayguns) zullen vast wel aardig wat op moeten brengen... Misschien moet je ff een prijslijstje maken ofzo (evt ff mailen), dan hebben we het er woensdag wel over.
Nog iets meer zelfs 119,95. Dat wordt dus even zoeken op internet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:06 schreef wes55 het volgende:
ik gok waarschijnlijk tussen de 70 en 100 euro aangaande dat het seventyfive is..
nogmaals tis een gok
Mja, ik had bij de uitverkoop van America Today een Dickies windbreaker voor een tientje, dat is toch net iets leukerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:42 schreef floydvisser het volgende:
die riem is vet! maar vond em ook erg duur! een windbreaker wil ik wel 8 of 9 tientjes aan uitgeven.
http://www.theoldman.nl/t(...)b3-803c-cb551e97bc8dquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:18 schreef wes55 het volgende:
berent! weet je ook hoe duur ze daar waren mischien?
thanks voor de info
tja... van het merk dickies gaan bij mij de haren van overeind staan,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:06 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Mja, ik had bij de uitverkoop van America Today een Dickies windbreaker voor een tientje, dat is toch net iets leukerMaar ze maken m toch niet in XXL dus schijt.
Die riem, is die er in verschillende maten, of gewoon 1 maat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:57 schreef floydvisser het volgende:
[..]
tja... van het merk dickies gaan bij mij de haren van overeind staan,
krijg er zo'n overseas gevoel bij..![]()
dan maar wat meer betalen..![]()
die ruitjes pet komt met de blazer volgende maand die zwarte cap op de foto
hebben we in hoody sweater.. de brian anderson t-shirts zijn al binnen nu de schoenen nog..
bananenman...ik heb 11.5 a 12 qua maat...
de windbreaker krijgen we wel.. de riem kan ik eventueel bestellen...
de ipod houder idd niet
94 euri zoveel dacht ik, oa bij Subzero op het Koningsplein in Amsterdam.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:35 schreef rick85 het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand waar ik deze sneakers kan kopen? En hoe duur ze zijn?![]()
denk rond 15 september.. kweenie zeker... wanneer de schoen uitkomt iig...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:29 schreef wes55 het volgende:
floyd
die pet wanneer volgende maand .. eind of begin?
Bedanktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:42 schreef floydvisser het volgende:
[..]
denk rond 15 september.. kweenie zeker... wanneer de schoen uitkomt iig...
als het niet zo loopt als bij de wiegers, die t-shirts zijn nog niet uitgeleverd...
de riem is OSFA...one size fits all..
Dickies valt best mee. Ze hebben inderdaad die overdreven shit maar ook dingen die meer in de buurt van Carhartt zitten, die windbreaker is lekker simpel en niet overdreven.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:57 schreef floydvisser het volgende:
[..]
tja... van het merk dickies gaan bij mij de haren van overeind staan,
krijg er zo'n overseas gevoel bij..![]()
dan maar wat meer betalen..![]()
Geen idee, ik heb 2 paar suede FC's die nog net zo zitten als toen ik ze voor het eerst kreeg. Het zal wel meevallen denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:01 schreef wes55 het volgende:
ziet er goed uit warhead..
vervormt dat suede niet??
he die zijn van mijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:35 schreef rick85 het volgende:
[[url=http://img120.imagevenue.com/loc442/th_22744_P1010068_442lo.JPG]afbeelding][/URL]
Weet iemand waar ik deze sneakers kan kopen? En hoe duur ze zijn?![]()
valt reuze mee... en t is erg stevig suede ook..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:01 schreef wes55 het volgende:
ziet er goed uit warhead..
vervormt dat suede niet??
dit is een vans die niet alleen voor skateshops is... grote winkels die vans verkopen zouden ze moeten hebben... wel een errug vette naam....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:47 schreef Slappy het volgende:
Vans Floyd
Wie weet waar je deze nog kan kopen want hier in de buurt ziin het allemaal kinder maten
Of worden deze niet meer gemaakt?
post of mail shop@outlawz.nl je verlanglijstje met schoenmaat en dan kijk ik ff voor je...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:17 schreef Bananenman het volgende:
Floyd, jij kan veel sneakers bestellen dus, hoe ver gaat dat? Als ik zeg dat ik bijvoorbeeld Nike Dunk SB Hawaii's wil dan kun jij die bestellen?
Want in dat geval zal ik mijn verlanglijstje eens posten![]()
60 euro die riem geloof ik... kijk oven een paar dagen ff voor jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:26 schreef _petjan het volgende:
floyd, hoeduur is zo'n SB riem? En kan je er dan mischien 1 voor mij bestellen? Want de E-zone in utrecht had em niet
Wel hadden ze nog hawaiisMaar niet in mijn maat...
half cabs vallen normaal... low cabs zou ik een half maatje groter nemenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:50 schreef berent het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe Vans half-cabs vallen? Zit erover te denken om ze te bestellen.
Kan je als je het weet even mailen naar JohanSchnoepert@gmail.com ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:56 schreef floydvisser het volgende:
[..]
60 euro die riem geloof ik... kijk oven een paar dagen ff voor je
hadden ze nog hawaii's in 11.5 of 12??
Ok, dat wordt dan een 8.5.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:59 schreef floydvisser het volgende:
[..]
half cabs vallen normaal... low cabs zou ik een half maatje groter nemen
er zijn trouwens 2 verschillende half cabs...degene die we allemaal nu zien zijn niet identiek aan de oude... maar binnenkort brengen ze de echte weer op de markt!
vind de nieuwe zelf iets mooier..
dat zou wel vet zijn maar denk niet dat het werkt de meeste vette zijn oudere modellen van speciale lijnen die ze dan op display hebben... en iedere keer nee moeten verkopen als men die wil... van alleen de nieuwste releases kan je niet direct rond komen..huren voor dat soort vette panden en de inrichting zijn zooooo duur... is heel moeilijk...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:29 schreef Stansfield het volgende:
Ja ok maar ik vind het wel heel apart dat nike geen eigen winkel maakt met alle vette nike modellen erin. Lijkt mij een gegarandeerd succes.
Is dat belangrijk voor je dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:55 schreef Volvoman het volgende:
Maar zijn die nog wel in?
Ik zag er vandaag iemand op lopen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:42 schreef Knuck-les het volgende:
liggen die camo's nou al in de winkel ? zo nee, wanneer dan ?
De hele frontrunner en footlocker ligt er nog vol mee dus denk het wel hoor. Zeker een beetje meer naar het oosten van het land.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:55 schreef Volvoman het volgende:
Ik heb net 2 weken K-SWISS schoenen gekocht. Witte met een blauwe rand. Maar zijn die nog wel in?
ha goede vraag welke maat was t ook al weer anders moet ik ff me mail uitkammen...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:47 schreef fretclick het volgende:
maandag ff langs patta, kijken of er nog wat leuks te scoren valt.
floyd, wanneer komen mijn trainers nou?![]()
en zitten ze lekker?? heb ik 2 verschillende verstuurd?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:31 schreef fretclick het volgende:
ik was er gister niet dus misschien dat het daar aan lag
maar dit heb ik vandaag in ontvangst mogen nemen
Hoe duur zijn die?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:22 schreef thaWarhead het volgende:
Ik vertik echt die rapeprijzen van Patta te betalen. Die Beautiful Losers waren toen ze uitkwamen overigens nog best makkelijk te vinden, dan vind ik dit helemaal teveel.
Overigens, close-up van de Quasimoto Dunk (met dank aan Madlib zelf):
[afbeelding]
Weet je al hoeduur die riem is en of je hem voor me kan bestellen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:56 schreef floydvisser het volgende:
[..]
60 euro die riem geloof ik... kijk oven een paar dagen ff voor je
Ze kregen een miljoen en daar waren ze zeer tevreden mee. Run maakt tegenwoordig zn eigen sneakers.quote:run dmc maakt een dode adidasvariant begin '80 weer populair en krijgen maar een kruimeltje van de
winsten....
Als je het kunt betalen, why de fuck not? Je maakt je nogal druk over iets waar je je absoluut niet druk over hoeft te maken.quote:Die domme neger-rappers die honderden paren (zoals dj clark kent, dope muziekant btw.)
kicks hebben?
http://www.kixandthecity.(...)ds/2006/08/Brown.jpgquote:After some time now, the UNDFTD x Entourage x Nike Air Force 1 Low collaboration has finally been unvieled. UNDFTD, HBO’s Entourage, Nike came together to produce two different Air Force 1 Lows for the Entourage show. There is now word at this point on whether or not either of these kix will be available to the public.
Mischien wisten die niet dat SB's limited zijn. Ik wist dat ook niet toen ik mn unluckies kocht en ze helemaal kapot geskate had.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wie was trouwens die kerel met die Send Helps op Lowlands? Helemaal getrasht natuurlijk door de modder.
Maar de hawaiis van een of ander meisje sloegen alles, grijs, buttons, gaten noem het maar op, te erg
Idd nep ja. Alle jordan's in alle maten voor 50 dollar. Dat is een zekerheidje dat het nep is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:16 schreef hunk_me het volgende:
Nike Air Jordans
Hier zijn de Jordans heel goedkoop. Ze komen uit USA. Ik heb een e-mail gestuurd en die gozer zegt dat ze ook naar Nederland kan sturen. Ik weet niet of ze echt of nep zijn. Denk dat ze nep zijn maar ze lijken wel heel veel op de echte
Ach, aan de andere kant geef ik ze eigenlijk ook geen ongelijk. Het zijn schoenen ffs. Dope schoenen wil je zo vaak mogelijk aan denk ik danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef _petjan het volgende:
[..]
Mischien wisten die niet dat SB's limited zijn. Ik wist dat ook niet toen ik mn unluckies kocht en ze helemaal kapot geskate had.
Witte Fucking Awesome allover en die Irak x The Warriors tee. Ze hadden nog een vet Uxa Jason Dill shirt maar dat was mn maat niet. Ben alleen bij Ben G geweest, niet naar boven gegaan, wat hangt daar nog qua merken? Als stufi binnen is weer ff kijken, wil nog wat Stussy.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:46 schreef fretclick het volgende:
welke shirts heb je gehaald?
Kijk eens bij coach. Ik zag ze gisteren in eindhoven nog staan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:40 schreef thaWarhead het volgende:
Tweed Blazers zijn zeer tof, zag ze in Praag ook hier en daar liggen Maar zover als ik weet een vrouwenmodel dus niet in mijn maat te krijgen..
Laatste tijd geld over ofzo?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:08 schreef fretclick het volgende:
morgen of overmorgen ga ik toch maar de AUB-AM1 halen en misschien ook wel de AUB-Stab
HA Die zijn doop.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:36 schreef Setambre het volgende:
[afbeelding]
Deze gekocht tijdens mijn tripje naar Kopenhagen
Dope, Quasimoto Dunk. Weet niet of er views zijn van de hele sneaker op vorige pagina's, zal daar zo ff naar kijken. Als dat niet zo is, heeft iemand ze dan wel, en komen die sneakers er ook in een andere colorway?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:22 schreef thaWarhead het volgende:
Ik vertik echt die rapeprijzen van Patta te betalen. Die Beautiful Losers waren toen ze uitkwamen overigens nog best makkelijk te vinden, dan vind ik dit helemaal teveel.
Overigens, close-up van de Quasimoto Dunk (met dank aan Madlib zelf):
[afbeelding]
Hoe heet die winkel dan? of waar zit die precies?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:29 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Deze zo even halen, van de week tegengekomen in een winkeltje in A'dam voor ¤89,-Wist niet eens van het bestaan van die winkel af, maar ze hadden best vette sneakers...beter assortiment dan Patta
Welk merk is die rechter windjack? En waar te kopen,bestellenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:04 schreef Stansfield het volgende:
Dat denk ik ook ja, kan me niet voorstellen dat er nog ergens een "gehieime" sneakerwinkel zit waar de mensen hier nog niet vanaf weten. Concrete heeft trouwens ook nog hele vete stabs en air max 1's binnen gekregen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Met matchende windjackies
goed bezig. Alleen waarom 3 paar??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:47 schreef fretclick het volgende:
kijk eens een paar posts naar boven @ stansfield.. wat ik heb opgepikt![]()
Caliroots zal m vast wel hebben. Anders vraag je er gewoon ff om bij je lokale dealer, die wil vast wel kijken of ze m kunnen bestellen voor je.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:51 schreef _petjan het volgende:
Weet iemand waar ik de Nike SB riem online kan kopen? Of kan iemand em ff bij een winkel halen en dan naar mij opsturen? Want ik kan em nergens vinden
Bij tom's en 75 in de buurt?? Ik loop daar redelijk vaak en heb eigenlijk nooit iets gezien wat op een sneakerwinkel lijkt, behalve tom;s en 75 dan. Heb je geen naam van de winkel dan? En wat voor merken hadden ze allemaal dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:17 schreef Bananenman het volgende:
Het was in ieder geval niet Concrete, want (al ben ik daar nog nooit geweest) die zit in de Spuistraat toch? De winkel die ik bedoel zit in de Oude Doelenstraat (Damstraat uitlopen, Oudezijds Voorburgwal oversteken). Het was niet echt een sneakerwinkel, want ze hadden echt heel veel normale schoenen, maar er zaten een hoop vette sneakers tussen evengoed.
Ik had geen tijd om naar binnen te gaan, had nogal haast. Maar in de etalage stonden een paar modellen Nike AF1's en Nike SB.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij tom's en 75 in de buurt?? Ik loop daar redelijk vaak en heb eigenlijk nooit iets gezien wat op een sneakerwinkel lijkt, behalve tom;s en 75 dan. Heb je geen naam van de winkel dan? En wat voor merken hadden ze allemaal dan?
Ik wil die dingen ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:40 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Dope, Quasimoto Dunk. Weet niet of er views zijn van de hele sneaker op vorige pagina's, zal daar zo ff naar kijken. Als dat niet zo is, heeft iemand ze dan wel, en komen die sneakers er ook in een andere colorway?![]()
Nog ff een vraag aan de skaters hier, zijn er skatewinkels in Nederland die het merk LRG verkopen?
Pic van die Quasimoto schoen staat er dus ook bij, overheen gekeken. Waar gaan ze die verkopen, en wanneer liggen ze in de winkel? Moet een paar bemachtigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |