oh thanks, dat zou geweldig zijn!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef floydvisser het volgende:
fretclick...10.5 kennik bestellen voor je...(bamboo trainers)
Die komen volgens mij alleen in high fashion stores te liggen die Marc Jacobs' kleding verkopen, tijd voor een bezoekje aan de PC Hooftstraat dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef Marty26 het volgende:
Krijg jij die marc Jacobs ook?
damm die zijn echt zo vetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:17 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Die komen volgens mij alleen in high fashion stores te liggen die Marc Jacobs' kleding verkopen, tijd voor een bezoekje aan de PC Hooftstraat dus.
nee, die niet ..zou ff de funkie house toms of rodolfo's proberen...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:00 schreef wes55 het volgende:
floyd krijgen jullie ook de vans crepe slip on of de crepe chukkas?
Rechtsonderquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:38 schreef thaWarhead het volgende:
Zijn geen SB's (of Pro B's) dus geen stuffed tongue. Wel tof designetje van Jeff Staple en co.
Hele pack:
[afbeelding]
het zijn trouwens geen era's maar authentics.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:06 schreef fretclick het volgende:
zozo, rustig dagje hier zie ik. even een vraag boys. waar vind ik deze era's, deze colorway dus?
[afbeelding]
thanks
ga t maandag ff voor je checken... cheers!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:52 schreef wes55 het volgende:
ja ze staan op die site floyd.. de surf era's kan jij ze ook bestellen?
De eerste collectie vans by marc jabobs lagen bij de bonneterie in amsterdam. Dus ik gok dat de 2e collectie er ook wel komt te liggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:17 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Die komen volgens mij alleen in high fashion stores te liggen die Marc Jacobs' kleding verkopen, tijd voor een bezoekje aan de PC Hooftstraat dus.
Oooh ga ik daar binnenkort ff checken want die MJ's zijn erg erg vet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De eerste collectie vans by marc jabobs lagen bij de bonneterie in amsterdam. Dus ik gok dat de 2e collectie er ook wel komt te liggen.
Na 3 weken op vakantie alleen maar op slippers te hebben gelopen is het toch wel weer heerlijk om lekker mijn nieuwe NB's te dragen.
[[url=http://img128.imagevenue.com/loc526/th_59883_P7230348_526lo.jpg]afbeelding][/URL]
De Dan Murphy Classics (met die hond erop) zijn onderdeel van de tweede custom series.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:35 schreef Marty26 het volgende:
Die classics zijn vet. Wat voor serie komt daar van uit dan? want volgens mij heb ik dat ff gemist.....
Aaah oke. En heb je nog meer pics of niet?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:59 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
De Dan Murphy Classics (met die hond erop) zijn onderdeel van de tweede custom series.
hee... ik ook, bedoel nieuw huisje... dus moet ook sparen...quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:06 schreef berent het volgende:
Floyd: Ik moet helaas toch passen voor de Brian Anderson dunks![]()
Heb namelijk een nieuwe kamer en moet nog wat zooi daarvoor kopen dus geen geld meer over.![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:34 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Aaah oke. En heb je nog meer pics of niet?
Vind ze wel erg dope hoor moet ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |