he die zijn van mijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:35 schreef rick85 het volgende:
[[url=http://img120.imagevenue.com/loc442/th_22744_P1010068_442lo.JPG]afbeelding][/URL]
Weet iemand waar ik deze sneakers kan kopen? En hoe duur ze zijn?![]()
valt reuze mee... en t is erg stevig suede ook..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:01 schreef wes55 het volgende:
ziet er goed uit warhead..
vervormt dat suede niet??
dit is een vans die niet alleen voor skateshops is... grote winkels die vans verkopen zouden ze moeten hebben... wel een errug vette naam....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:47 schreef Slappy het volgende:
Vans Floyd
Wie weet waar je deze nog kan kopen want hier in de buurt ziin het allemaal kinder maten
Of worden deze niet meer gemaakt?
post of mail shop@outlawz.nl je verlanglijstje met schoenmaat en dan kijk ik ff voor je...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:17 schreef Bananenman het volgende:
Floyd, jij kan veel sneakers bestellen dus, hoe ver gaat dat? Als ik zeg dat ik bijvoorbeeld Nike Dunk SB Hawaii's wil dan kun jij die bestellen?
Want in dat geval zal ik mijn verlanglijstje eens posten![]()
60 euro die riem geloof ik... kijk oven een paar dagen ff voor jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:26 schreef _petjan het volgende:
floyd, hoeduur is zo'n SB riem? En kan je er dan mischien 1 voor mij bestellen? Want de E-zone in utrecht had em niet
Wel hadden ze nog hawaiisMaar niet in mijn maat...
half cabs vallen normaal... low cabs zou ik een half maatje groter nemenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:50 schreef berent het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe Vans half-cabs vallen? Zit erover te denken om ze te bestellen.
Kan je als je het weet even mailen naar JohanSchnoepert@gmail.com ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:56 schreef floydvisser het volgende:
[..]
60 euro die riem geloof ik... kijk oven een paar dagen ff voor je
hadden ze nog hawaii's in 11.5 of 12??
Ok, dat wordt dan een 8.5.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:59 schreef floydvisser het volgende:
[..]
half cabs vallen normaal... low cabs zou ik een half maatje groter nemen
er zijn trouwens 2 verschillende half cabs...degene die we allemaal nu zien zijn niet identiek aan de oude... maar binnenkort brengen ze de echte weer op de markt!
vind de nieuwe zelf iets mooier..
dat zou wel vet zijn maar denk niet dat het werkt de meeste vette zijn oudere modellen van speciale lijnen die ze dan op display hebben... en iedere keer nee moeten verkopen als men die wil... van alleen de nieuwste releases kan je niet direct rond komen..huren voor dat soort vette panden en de inrichting zijn zooooo duur... is heel moeilijk...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:29 schreef Stansfield het volgende:
Ja ok maar ik vind het wel heel apart dat nike geen eigen winkel maakt met alle vette nike modellen erin. Lijkt mij een gegarandeerd succes.
Is dat belangrijk voor je dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:55 schreef Volvoman het volgende:
Maar zijn die nog wel in?
Ik zag er vandaag iemand op lopen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:42 schreef Knuck-les het volgende:
liggen die camo's nou al in de winkel ? zo nee, wanneer dan ?
De hele frontrunner en footlocker ligt er nog vol mee dus denk het wel hoor. Zeker een beetje meer naar het oosten van het land.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:55 schreef Volvoman het volgende:
Ik heb net 2 weken K-SWISS schoenen gekocht. Witte met een blauwe rand. Maar zijn die nog wel in?
ha goede vraag welke maat was t ook al weer anders moet ik ff me mail uitkammen...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:47 schreef fretclick het volgende:
maandag ff langs patta, kijken of er nog wat leuks te scoren valt.
floyd, wanneer komen mijn trainers nou?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |