en zitten ze lekker?? heb ik 2 verschillende verstuurd?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:31 schreef fretclick het volgende:
ik was er gister niet dus misschien dat het daar aan lag
maar dit heb ik vandaag in ontvangst mogen nemen
Hoe duur zijn die?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:22 schreef thaWarhead het volgende:
Ik vertik echt die rapeprijzen van Patta te betalen. Die Beautiful Losers waren toen ze uitkwamen overigens nog best makkelijk te vinden, dan vind ik dit helemaal teveel.
Overigens, close-up van de Quasimoto Dunk (met dank aan Madlib zelf):
[afbeelding]
Weet je al hoeduur die riem is en of je hem voor me kan bestellen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:56 schreef floydvisser het volgende:
[..]
60 euro die riem geloof ik... kijk oven een paar dagen ff voor je
Ze kregen een miljoen en daar waren ze zeer tevreden mee. Run maakt tegenwoordig zn eigen sneakers.quote:run dmc maakt een dode adidasvariant begin '80 weer populair en krijgen maar een kruimeltje van de
winsten....
Als je het kunt betalen, why de fuck not? Je maakt je nogal druk over iets waar je je absoluut niet druk over hoeft te maken.quote:Die domme neger-rappers die honderden paren (zoals dj clark kent, dope muziekant btw.)
kicks hebben?
http://www.kixandthecity.(...)ds/2006/08/Brown.jpgquote:After some time now, the UNDFTD x Entourage x Nike Air Force 1 Low collaboration has finally been unvieled. UNDFTD, HBO’s Entourage, Nike came together to produce two different Air Force 1 Lows for the Entourage show. There is now word at this point on whether or not either of these kix will be available to the public.
Mischien wisten die niet dat SB's limited zijn. Ik wist dat ook niet toen ik mn unluckies kocht en ze helemaal kapot geskate had.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wie was trouwens die kerel met die Send Helps op Lowlands? Helemaal getrasht natuurlijk door de modder.
Maar de hawaiis van een of ander meisje sloegen alles, grijs, buttons, gaten noem het maar op, te erg
Idd nep ja. Alle jordan's in alle maten voor 50 dollar. Dat is een zekerheidje dat het nep is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:16 schreef hunk_me het volgende:
Nike Air Jordans
Hier zijn de Jordans heel goedkoop. Ze komen uit USA. Ik heb een e-mail gestuurd en die gozer zegt dat ze ook naar Nederland kan sturen. Ik weet niet of ze echt of nep zijn. Denk dat ze nep zijn maar ze lijken wel heel veel op de echte
Ach, aan de andere kant geef ik ze eigenlijk ook geen ongelijk. Het zijn schoenen ffs. Dope schoenen wil je zo vaak mogelijk aan denk ik danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef _petjan het volgende:
[..]
Mischien wisten die niet dat SB's limited zijn. Ik wist dat ook niet toen ik mn unluckies kocht en ze helemaal kapot geskate had.
Witte Fucking Awesome allover en die Irak x The Warriors tee. Ze hadden nog een vet Uxa Jason Dill shirt maar dat was mn maat niet. Ben alleen bij Ben G geweest, niet naar boven gegaan, wat hangt daar nog qua merken? Als stufi binnen is weer ff kijken, wil nog wat Stussy.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:46 schreef fretclick het volgende:
welke shirts heb je gehaald?
Kijk eens bij coach. Ik zag ze gisteren in eindhoven nog staan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:40 schreef thaWarhead het volgende:
Tweed Blazers zijn zeer tof, zag ze in Praag ook hier en daar liggen Maar zover als ik weet een vrouwenmodel dus niet in mijn maat te krijgen..
Laatste tijd geld over ofzo?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:08 schreef fretclick het volgende:
morgen of overmorgen ga ik toch maar de AUB-AM1 halen en misschien ook wel de AUB-Stab
HA Die zijn doop.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:36 schreef Setambre het volgende:
[afbeelding]
Deze gekocht tijdens mijn tripje naar Kopenhagen
Dope, Quasimoto Dunk. Weet niet of er views zijn van de hele sneaker op vorige pagina's, zal daar zo ff naar kijken. Als dat niet zo is, heeft iemand ze dan wel, en komen die sneakers er ook in een andere colorway?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:22 schreef thaWarhead het volgende:
Ik vertik echt die rapeprijzen van Patta te betalen. Die Beautiful Losers waren toen ze uitkwamen overigens nog best makkelijk te vinden, dan vind ik dit helemaal teveel.
Overigens, close-up van de Quasimoto Dunk (met dank aan Madlib zelf):
[afbeelding]
Hoe heet die winkel dan? of waar zit die precies?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:29 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Deze zo even halen, van de week tegengekomen in een winkeltje in A'dam voor ¤89,-Wist niet eens van het bestaan van die winkel af, maar ze hadden best vette sneakers...beter assortiment dan Patta
Welk merk is die rechter windjack? En waar te kopen,bestellenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:04 schreef Stansfield het volgende:
Dat denk ik ook ja, kan me niet voorstellen dat er nog ergens een "gehieime" sneakerwinkel zit waar de mensen hier nog niet vanaf weten. Concrete heeft trouwens ook nog hele vete stabs en air max 1's binnen gekregen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Met matchende windjackies
goed bezig. Alleen waarom 3 paar??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:47 schreef fretclick het volgende:
kijk eens een paar posts naar boven @ stansfield.. wat ik heb opgepikt![]()
Caliroots zal m vast wel hebben. Anders vraag je er gewoon ff om bij je lokale dealer, die wil vast wel kijken of ze m kunnen bestellen voor je.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:51 schreef _petjan het volgende:
Weet iemand waar ik de Nike SB riem online kan kopen? Of kan iemand em ff bij een winkel halen en dan naar mij opsturen? Want ik kan em nergens vinden
Bij tom's en 75 in de buurt?? Ik loop daar redelijk vaak en heb eigenlijk nooit iets gezien wat op een sneakerwinkel lijkt, behalve tom;s en 75 dan. Heb je geen naam van de winkel dan? En wat voor merken hadden ze allemaal dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:17 schreef Bananenman het volgende:
Het was in ieder geval niet Concrete, want (al ben ik daar nog nooit geweest) die zit in de Spuistraat toch? De winkel die ik bedoel zit in de Oude Doelenstraat (Damstraat uitlopen, Oudezijds Voorburgwal oversteken). Het was niet echt een sneakerwinkel, want ze hadden echt heel veel normale schoenen, maar er zaten een hoop vette sneakers tussen evengoed.
Ik had geen tijd om naar binnen te gaan, had nogal haast. Maar in de etalage stonden een paar modellen Nike AF1's en Nike SB.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij tom's en 75 in de buurt?? Ik loop daar redelijk vaak en heb eigenlijk nooit iets gezien wat op een sneakerwinkel lijkt, behalve tom;s en 75 dan. Heb je geen naam van de winkel dan? En wat voor merken hadden ze allemaal dan?
Ik wil die dingen ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:40 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Dope, Quasimoto Dunk. Weet niet of er views zijn van de hele sneaker op vorige pagina's, zal daar zo ff naar kijken. Als dat niet zo is, heeft iemand ze dan wel, en komen die sneakers er ook in een andere colorway?![]()
Nog ff een vraag aan de skaters hier, zijn er skatewinkels in Nederland die het merk LRG verkopen?
Pic van die Quasimoto schoen staat er dus ook bij, overheen gekeken. Waar gaan ze die verkopen, en wanneer liggen ze in de winkel? Moet een paar bemachtigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |