tja... van het merk dickies gaan bij mij de haren van overeind staan,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:06 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Mja, ik had bij de uitverkoop van America Today een Dickies windbreaker voor een tientje, dat is toch net iets leukerMaar ze maken m toch niet in XXL dus schijt.
Die riem, is die er in verschillende maten, of gewoon 1 maat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:57 schreef floydvisser het volgende:
[..]
tja... van het merk dickies gaan bij mij de haren van overeind staan,
krijg er zo'n overseas gevoel bij..![]()
dan maar wat meer betalen..![]()
die ruitjes pet komt met de blazer volgende maand die zwarte cap op de foto
hebben we in hoody sweater.. de brian anderson t-shirts zijn al binnen nu de schoenen nog..
bananenman...ik heb 11.5 a 12 qua maat...
de windbreaker krijgen we wel.. de riem kan ik eventueel bestellen...
de ipod houder idd niet
94 euri zoveel dacht ik, oa bij Subzero op het Koningsplein in Amsterdam.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:35 schreef rick85 het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand waar ik deze sneakers kan kopen? En hoe duur ze zijn?![]()
denk rond 15 september.. kweenie zeker... wanneer de schoen uitkomt iig...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:29 schreef wes55 het volgende:
floyd
die pet wanneer volgende maand .. eind of begin?
Bedanktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:42 schreef floydvisser het volgende:
[..]
denk rond 15 september.. kweenie zeker... wanneer de schoen uitkomt iig...
als het niet zo loopt als bij de wiegers, die t-shirts zijn nog niet uitgeleverd...
de riem is OSFA...one size fits all..
Dickies valt best mee. Ze hebben inderdaad die overdreven shit maar ook dingen die meer in de buurt van Carhartt zitten, die windbreaker is lekker simpel en niet overdreven.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:57 schreef floydvisser het volgende:
[..]
tja... van het merk dickies gaan bij mij de haren van overeind staan,
krijg er zo'n overseas gevoel bij..![]()
dan maar wat meer betalen..![]()
Geen idee, ik heb 2 paar suede FC's die nog net zo zitten als toen ik ze voor het eerst kreeg. Het zal wel meevallen denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:01 schreef wes55 het volgende:
ziet er goed uit warhead..
vervormt dat suede niet??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |