Daarnaast een opmerking die wat mij betreft mag worden opgenomen in de FOK!-wiki:quote:Ik word zo langzamerhand gek van mijn ouders zeg.....
Vandaag was het weer die heerlijke dag, de laatste zaterdag van de maand, de dag dat mijn portomonnee gespekt zal worden...maar het ging iets anders..
Gewoonlijk geeft mijn vader s'morgens mijn zakgeld, maar vandaag kwam ik laat uit bed, dus ik vroeg hem vanavond om mijn zakgeld.....,,Je gaat maar werken voor je centen, je geeft je geld veels te makkelijk uit, op jouw leeftijd werkte ik al blablabla" kreeg ik naar mijn hoofd gesmeten....echt, om ziek van te worden. Nu zit ik dus zonder geld, en met dat ,,ga werken" op mijn kamer, pissig
Misschien heeft één van jullie hier ook ervaring mee? Of misschien een argument om mijn vader mee te verpletteren?
Inmiddels heeft Met-Yvana een klein baantje gevonden. Nouja, niet gevonden, maar aangedragen gekregen. Door haar vader. We wachten af hoe ze dit zal doorstaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
Studeren doe ik natuurlijk voor de status, om een leuke tijd te hebben, en het is altijd handig...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tuurlijk geef ik niets ! Zie ik eruit als een filantropische instelling?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook redelijk multifunctioneel.......
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik schilder, teken, boetseer, ik lees, ik ben vermakelijk, en zie er nog leuk uit ook !![]()
En op de vraag waarom ze al zoveel posts heeft gedaan in deze topicreeks:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[Welke baan is de ultieme baan volgens jou?]
Och , Kunstenares, Directrice van een goed lopend bedrijf,Hersen chirurg, dat soort baantjes
Hieronder nog wat leuke vergelijkingen van Nawienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om het plebs te laten zien dat ik uit beter hout gesneden ben.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zelfs Maxima is niet zo verwaand, en das wel een echte prinses![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Echt, jij bent het wandelende exemplaar van: Naiviteit, arrogantie, en luiheid. Zelfs van dale kan dat niet beter omschrijven![]()
En waar iedereen het mee eens is:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij lijkt op Oom Dagobert, net zo gierig, maar dies wel rijk en werkt wel hard !![]()
Yvana's schorriemorrie top 10 !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij bent echt het eerste wijf waar ik moe van wordt zonder dat ze eerst haar benen spreidt![]()
Deze OP en instructies voor nieuw topic: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Met-Yvanaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
10 Furia: Die schept op met niks, zooo not done![]()
9 Arendbarend: niet boeiend, niet slim![]()
8 Optifree: Anorexia -Nervosa patient, en ook nog eens wannabe-chique
7Twetwe: Weet niet wat proletariër is - dom![]()
6Xalopalyps: Walgelijk vulgair, en weet niets van manieren![]()
5 Appelsap: Die pretendeert ook vanalles te zijn, maar is gewoon laag bij de grond![]()
4 unclefunk: Denkt dat hij slim is, maar is het nietOok nog eens ordinairig
3zarGon: Plebejer pur sang, ook nog eens wannabe-slim, en zijn spelling is dieptriest
2 Silentchaos: Ook weer zo'n nep intellectueel, heeft waarschijnlijk maar nèt VWO kunnen halen
1 Nawien: Geen VWO, geen klasse, geen stijl, wel stoned, en heeft een![]()
![]()
![]()
X-BOX
![]()
![]()
Ik denk dat ze wel zo slim is om te weten dat een top 10 maar 10 plaatsen heeftquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:26 schreef VASND het volgende:
Vertel trouwens eens even waarom Silentchaos wel, en ik er niét in sta.
Jij bent gewoon dom. Punt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:29 schreef UncleFunk het volgende:
En waarom ben ik niet slim, MY? Omdat jij niet weet hoe je d's en t's moet schrijven?
Hahahhahahahaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:29 schreef UncleFunk het volgende:
En waarom ben ik niet slim, MY? Omdat jij niet weet hoe je d's en t's moet schrijven?
Ik heb ( met mijn mensenkennis) dwars door je heen geprikt!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hahahhahahaha
Maar MY: nogmaals....vwo ruimschoots gehaald dus wat lul je nou?
Je bent erg goed in het verzinnen van argumenten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vond het te zielig, ik kon het je niet aandoen.
Hmm, jajaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb ( met mijn mensenkennis) dwars door je heen geprikt!![]()
Ik verlaag me niet tot het geven van argumentenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Argumenteren gaat meestal met argumenten.
Hihi, argumenten geven is voor plebsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot het geven van argumenten![]()
Wie was hier ook alweer dom, zei je?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
JIJ denkt dat ik denk dat ik alles ben !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef appelsap het volgende:
Ik denk niet dat ik vanalles ben.
Dat denk jij.
Ok, you've got mequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb ( met mijn mensenkennis) dwars door je heen geprikt!![]()
Hoi slettebakkiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hey, ordinaire slet, bok eens op.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef appelsap het volgende:
Ik denk niet dat ik vanalles ben.
Dat denk jij.
Het is leuk geweest, slotjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat jij geweldig bentquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
JIJ denkt dat ik denk dat ik alles ben !
Leugens ! Jij bent dom ! Dat is mijn oordeel, en daarmee zul je het moeten doen !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ok, you've got me
Ik ga straks nog cijferlijsten inscannen ook
Anyway, ik ben nooit blijven zitten
Ja, dat is toch zo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja en jij denkt dat ik denk dat jij denkt dat ik denk dat jij alles bent...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oeh ben je geraakt sletje?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Leugens ! Jij bent dom ! Dat is mijn oordeel, en daarmee zul je het moeten doen !![]()
Jij wordt rechter, jij zal t wetenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Leugens ! Jij bent dom ! Dat is mijn oordeel, en daarmee zul je het moeten doen !![]()
Ok ik ben domquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Rechters die zich niet willen verlagen tot het geven van argumentenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Jij wordt rechter, jij zal t weten![]()
Precies ! argumenteren doe ik niet aan, hoger beroep? Mocht je willen !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Jij wordt rechter, jij zal t weten![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ok ik ben dom
Maar ik rook niet
dooei, relschopper numero 5!quote:
Het rechtssysteem vervang je dus door jouw mening? interessant.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies ! argumenteren doe ik niet aan, hoger beroep? Mocht je willen !Er zal een frisse, revolutionaire wind door ons rechtsysteem waaien !
Degraderende wind uit je dikke reetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies ! argumenteren doe ik niet aan, hoger beroep? Mocht je willen !Er zal een frisse, revolutionaire wind door ons rechtsysteem waaien !
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Numero vijf, domboquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
dooei, relschopper numero 4!
wheheheh...
Neequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Was je vergeten dat zij een kloon is?
Wat mis ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef zarGon het volgende:
VASND, even op aanpassen, als het kan
Dat maakt't niet minder grappigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het is geen kloon, gewoon een trollsletje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
wheheh, je hebt niet eens een diploma gehaald.. en je speelt nu al rechter?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Als rechter zal ik me ook inzetten om het opjagen van mensen die waarschijnlijk toch wel criminelen zijn, maar waar geen bewijs tegen is , te legaliseren, en ze op te sluiten !![]()
Gaat je ook echt lukken..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Als rechter zal ik me ook inzetten om het opjagen van mensen die waarschijnlijk toch wel criminelen zijn, maar waar geen bewijs tegen is , te legaliseren, en ze op te sluiten !![]()
En terecht, aanpakken die negersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Iedereen dus in jouw optiek...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Ooooh niet alleen negers, als het even kan iedereen wiens gezicht me niet aanstaat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:38 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
En terecht, aanpakken die negers![]()
Welke quote..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
een quote, plus de lijst met top 10 fokkers waar yvana van houdt!
Oke, ook marrokanen dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooh niet alleen negers, als het even kan iedereen wiens gezicht me niet aanstaat.
Dan mag je nooit meer in de spiegel kijken!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooh niet alleen negers, als het even kan iedereen wiens gezicht me niet aanstaat.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kun je hier nog op reageren, popje?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wie was hier ook alweer dom, zei je?
Mwah, vooral gewoon meer van hetzelfde, hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
WTFDeel 11
![]()
Ik heb flink wat gemist vandaag volgens mij
Die valt gewoon onder negers wat mij betreftquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En vooral Nawien ! Die gore drugssmokkelaar !Levenslang !
Je komt niet in haar lijst voorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
WTFDeel 11
![]()
ah okequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:40 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Mwah, vooral gewoon meer van hetzelfde, hoor
Hm....je hebt gelijk, zie je iets in een baantje als officier van yvanastitie?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:40 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Die valt gewoon onder negers wat mij betreft![]()
Ja, flippo, daarom sta jij niet in die top tien. Yvana's kortetermijngeheugen had je naam niet vastgehouden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
WTFDeel 11
![]()
Jij bent verwekt door een drugsgebruikerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En vooral Nawien ! Die gore drugssmokkelaar !Levenslang !
whehehehquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga maar eens van mijn sociale leven genieten...
Morgen lees ik wel weer bij
:w
Nummer 2 heeft het pand verlaten
En de grot ingegaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga maar eens van mijn sociale leven genieten...
Morgen lees ik wel weer bij
![]()
Nummer 2 heeft het pand verlaten
Welke top-tien?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:41 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ja, flippo, daarom sta jij niet in die top tien. Yvana's kortetermijngeheugen had je naam niet vastgehouden.
Nee, sorry, ik wordt chirurgquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hm....je hebt gelijk, zie je iets in een baantje als officier van yvanastitie?
Xbox!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
WTFDeel 11
![]()
Nouja.....hier heb je de introductievideo, als je hem hebt gekeken, ben je geslaagdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:42 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik wordt chirurg![]()
quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
Yvana's schorriemorrie top 10 !
5 Appelsap: Die pretendeert ook vanalles te zijn, maar is gewoon laag bij de grond![]()
3zarGon: Plebejer pur sang, ook nog eens wannabe-slim, en zijn spelling is dieptriest
2 Silentchaos: Ook weer zo'n nep intellectueel, heeft waarschijnlijk maar nèt VWO kunnen halen
![]()
![]()
X-BOX
![]()
![]()
Aha, ik sta zeker op de 11e plaatsquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja.....hier heb je de introductievideo, als je hem hebt gekeken, ben je geslaagd
http://www.ebaumsworld.com/flash/judgejudyreign.html
Ik was blijkbaar te snel met het kopieren van de OP.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vasnd, kopieer even de op uit de wiki..
Dan kan xbox de top 10 lijst zien
Boeman vind het zelf ook wel leuk volgens mijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:45 schreef UncleFunk het volgende:
Dit blijft wel een redelijk moderatorloos topicreeksje eigenlijk
PUB mods zijn aardig tolerant, en houden ook wel van een lolletje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:45 schreef UncleFunk het volgende:
Boeman doet gewoon mee hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:45 schreef UncleFunk het volgende:
Hmm, leerzaam filmpjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja.....hier heb je de introductievideo, als je hem hebt gekeken, ben je geslaagd
http://www.ebaumsworld.com/flash/judgejudyreign.html
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:50 schreef twetwe het volgende:
ik ga een Met-Yvana church oprichten. Zij weet alles, Zij is God. Halleluja, Met-Yvana is geprezen!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Dood aan de havo-ers of minder, Dood aan de arbeiders ! dood aan de nawien-fans, Dood aan nawien zelf !![]()
Je hebt in ieder geval wel een lekker kontjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Dood aan de havo-ers of minder, Dood aan de arbeiders ! dood aan de nawien-fans, Dood aan nawien zelf !![]()
Nawien is tof, hij doet dezelfde opleiding en heeft een xboxquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
en ik? ik ben numero 3, numero 2 is weg, dus ik ben de ergste schorremorre over!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Jij mag haar uitwonen of course na toffe nawien!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel een lekker kontje.
Jij valt onder havo-er of minder, arbeiden en nawien-fan duuuuuuuh !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
en ik? ik ben numero 3, numero 2 is weg, dus ik ben de ergste schorremorre over!
ik werkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij valt onder havo-er of minder, arbeiden en nawien-fan duuuuuuuh !![]()
En nu wil ik een nieuwe avatar
fretS <- Dat is Latijns, vertaal het 'nsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij valt onder havo-er of minder, arbeiden en nawien-fan duuuuuuuh !![]()
En nu wil ik een nieuwe avatar
Tofquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij mag haar uitwonen of course na toffe nawien!
quote:
ze ken niet eens een top10 lijst opstellenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:56 schreef Furia het volgende:
Ik sta bovenaanOok al is de lijst omgekeerd. Misschien kun je de bijtekst wel beter veranderen in: Geeft aan dat een VWO-diploma helemaal NIETS is om over op te scheppen, zeker niet als je hem nog niet eens hebt.
En zorg idd maar eens voor een nieuwe avatar, want "wit style" is wel het mongoolste Engels dat ik in dit topic gelezen heb. Awful! Of om in jouw termen te spreken: "awfull"
Dit is er eentje voor de echte diehards, hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:00 schreef ArendBarend het volgende:
Hoelang zou ik nog moeten slijmen voordat ze mij eens belt?![]()
Jullie zijn gewoon vieze watjes man! Al die vieze wo-ers die de hele dag achter hun fucking bureau zitten en ASOCIAAL zijn omdat ze geen contact kunnen leggen met anderen. Fuck jou kreng, je bent gewoon Psychopaat jij, ga werken kreng, word bouwvakker, misschien dat je dan wat socialer word. Ik ga bier drinken, hele dag gewerkt!(ja een verbouwing in een bouwmarkt)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Bier.......zo low classquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:01 schreef twetwe het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon vieze watjes man! Al die vieze wo-ers die de hele dag achter hun fucking bureau zitten en ASOCIAAL zijn omdat ze geen contact kunnen leggen met anderen. Fuck jou kreng, je bent gewoon Psychopaat jij, ga werken kreng, word bouwvakker, misschien dat je dan wat socialer word. Ik ga bier drinken, hele dag gewerkt!(ja een verbouwing in een bouwmarkt)
Lezen kan ze blijkbaar ook nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
ze ken niet eens een top10 lijst opstellen(wat een argumenten geeft ze bij jou
)
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:01 schreef twetwe het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon vieze watjes man! Al die vieze wo-ers die de hele dag achter hun fucking bureau zitten en ASOCIAAL zijn omdat ze geen contact kunnen leggen met anderen. Fuck jou kreng, je bent gewoon Psychopaat jij, ga werken kreng, word bouwvakker, misschien dat je dan wat socialer word. Ik ga bier drinken, hele dag gewerkt!(ja een verbouwing in een bouwmarkt)
En wat drink jij altijd dan?quote:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiinnnnnnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En wat drink jij altijd dan?![]()
Wijn, rood het liefst.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En wat drink jij altijd dan?![]()
Je wou nog met haar uitgaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:01 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ik vind er weinig tofs aanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef Met-Yvana het volgende:
Waarom zegt er niemand iets van mijn toffe avatar![]()
t lijkt alsof je daar in je poepertje geneukt wordt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef Met-Yvana het volgende:
Waarom zegt er niemand iets van mijn toffe avatar![]()
ik ben de onderste !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik vind er weinig tofs aanWie zijn die wijven?
Dat doen alleen allochtonenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
t lijkt alsof je daar in je poepertje geneukt wordt?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
maar je mocht niet geneukt worden een allochtoon?quote:
Ben je gek? Ik vind allochtonen maar vies gepeupel. Ratten die op een grote berg rijkdom afkomen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
maar je mocht niet geneukt worden een allochtoon?
Nu zeg je opeens dat alleen allochtonen jou pwnen in je kont?
Tja, doe mij maar gewoon een biertjequote:
Zijn ze niet allemaal, je denkt ook echt niet goed na he, je hebt een half denkniveau in tegenstelling tot mij en vele anderen die op meerdere niveau's na kunnen denken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je gek? Ik vind allochtonen maar vies gepeupel. Ratten die op een grote berg rijkdom afkomen.
En wie moet dan je vuilnis ophalen? De afwas doen? Jou kinderen opvoeden etc?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik vind het wel cool dat ik anorexia heb volgens jou....Helaas moet ik je teleurstellen en ben ik alleen maar atletisch gebouw en ben ik zo'n persoon die werkelijk alles kan eten zonder dik te wordenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
1 Nawien: Geen VWO, geen klasse, geen stijl, wel stoned, en heeft een :") :") :") :") X-BOX :") :")
Je zei echt dat je in je kont geneukt werd door alleen allochtonen?1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je gek? Ik vind allochtonen maar vies gepeupel. Ratten die op een grote berg rijkdom afkomen.
Ze shopt bij de liieeedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Tja, doe mij maar gewoon een biertjeOver het algemeen een stuk goedkoper en veel lekkerder
![]()
Leer eens goed nederlandsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zei echt dat je in je kont geneukt werd door alleen allochtonen?1![]()
Ga jij eens gauw je eten uitkotsen , vetzak !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:10 schreef optifree het volgende:
[..]
Alleen in haar dromen heeft ze zoveel roem als Tubgirl.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:10 schreef optifree het volgende:
[..]
Alleen in haar dromen heeft ze zoveel roem als Tubgirl.
Jaloers op de superieure mensen die alles kunnen eten wat ze willen? Ik kan het in ieder geval ook..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw je eten uitkotsen , vetzak !
Wheheheheh, check deze chique feaut:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:
Mag ik het in jou bek uitkotsenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
M.a.w. alleen allochtonen doen aan anale sex, ik ben geen allochtoon, dus ik doe het niet, leer eens logisch redenerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wheheheheh, check deze chique feaut:
[..]
[..]
*veegt 7up van beeldscherm af*quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:11 schreef optifree het volgende:
[..]
Mag ik het in jou bek uitkotsen![]()
*mompelt iets over een Met-Yvana.fuck site met daarachter .orgquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
M.a.w. alleen allochtonen doen aan anale sex, ik ben geen allochtoon, dus ik doe het niet, leer eens logisch redeneren
Nee, schat, ik suggesteerde dat jij in je kont werd genomen en jij gaf als antwoord: dat doen alleen allochtonen..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
M.a.w. alleen allochtonen doen aan anale sex, ik ben geen allochtoon, dus ik doe het niet, leer eens logisch redeneren
Juist en je laatste ex was dus aan het liegen over het feit dat beide gaten onderaan al compleet uitgewoond waren?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wil ik niet eens kunnenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
Aaaaaaaanyway, genoeg yvana voor vandaag plebejers en andere raddraaiers, ik ga me eens bezighouden met mijn Buste ( ja dat kunnen jullie niet hé?) , in gezelschap van een wijntje......ciao
![]()
quote:Oh en.....deze smiley->Doop ik om tot de yvana smiley
Waar heb je dat vandaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:14 schreef optifree het volgende:
[..]
Juist en je laatste ex was dus aan het liegen over het feit dat beide gaten onderaan al compleet uitgewoond waren?
Vergeet niet die stok in je achterste te steken zodat je rug wel netjes recht blijft!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
Aaaaaaaanyway, genoeg yvana voor vandaag plebejers en andere raddraaiers, ik ga me eens bezighouden met mijn Buste ( ja dat kunnen jullie niet hé?) , in gezelschap van een wijntje......ciao
![]()
Oh en.....deze smiley->Doop ik om tot de yvana smiley
Je gaat er niet tegen demonstreren?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Oh en.....deze smiley->Doop ik om tot de yvana smiley
Ik heb een échte buste om aan te zittenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:18 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik heb een échte buste om aan te zitten![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:18 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik heb een échte buste om aan te zitten![]()
![]()
Heb ik een verhaal van Yannicke gemistquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:22 schreef optifree het volgende:
[..]
*Mompelt iets over bekende enzo*
Neequote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb ik een verhaal van Yannicke gemist![]()
![]()
Niet vragen gewoon doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:28 schreef VoreG het volgende:
http://www.helpikkrijgeenbaan.nl/
Zullen we je opgeven?
Mompelen is niet nodig hoor, ze is toch haar kleien buste aan het betasten!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:22 schreef optifree het volgende:
[..]
*Mompelt iets over bekende enzo*
Goed idee. Kan ze op tv eens laten zien hoe elitair ze isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:28 schreef VoreG het volgende:
http://www.helpikkrijgeenbaan.nl/
Zullen we je opgeven?
Of der vader aan het klaarpijpen zodat ze weer geld krijgt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:33 schreef Furia het volgende:
[..]
Mompelen is niet nodig hoor, ze is toch haar kleien buste aan het betasten!
Dat die vader haar eindelijk aan het werk zet is best geschikt. Maar vertellen! Ons hier een beetje lekker maken met een smeuig verhaal!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:35 schreef optifree het volgende:
[..]
Of der vader aan het klaarpijpen zodat ze weer geld krijgt.
Oh het is simpel, een uitgaansvriend is haar ex.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:36 schreef Furia het volgende:
[..]
Dat die vader haar eindelijk aan het werk zet is best geschikt. Maar vertellen! Ons hier een beetje lekker maken met een smeuig verhaal!
Arme jongenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:39 schreef optifree het volgende:
[..]
Oh het is simpel, een uitgaansvriend is haar ex.
Komt er geen verhaal...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:39 schreef optifree het volgende:
[..]
Oh het is simpel, een uitgaansvriend is haar ex.
Neuh, zo goed ken ik haar niet...ik ken alleen der reputatie. Ze schijnt nog al een slet te zijn..de verhalen gaan dat ze voor 50 euro gepijpt heeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komt er geen verhaal...
Waar blijft Yannicke, zij had best wel toffe verhalen
Yvanaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef optifree het volgende:
[..]
Neuh, zo goed ken ik haar niet...ik ken alleen der reputatie. Ze schijnt nog al een slet te zijn..de verhalen gaan dat ze voor 50 euro gepijpt heeft.
En Yannicke?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef optifree het volgende:
[..]
Neuh, zo goed ken ik haar niet...ik ken alleen der reputatie. Ze schijnt nog al een slet te zijn..de verhalen gaan dat ze voor 50 euro gepijpt heeft.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef optifree het volgende:
[..]
deel 11quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:54 schreef Aenarion het volgende:
Mijn liefste Met-Yvana,
Ik snap je denkwijze, maar je bent niet erg verstandig bezig! Je moet dit soort gedachten alleen delen met personen van jou stand, waarvan je verwacht dat ze je mening delen. Zo zet je mensen niet tegen je op, en kun je deze door jouw betitelde "lagere" gebruiken in jouw voordeel, meestal WERK.
Je moet deze lagere mensen te vriend houden. Natuurlijk houdt dat niet in dat je ze moet uitnodigen voor het avondeten, of een weekendje op je landgoed in Laren. Je moet echter wel voor ze zorgen. Zorg dat ze zich op hun gemak voelen. Dan werken ze nog harder! SAommige mensen eisen nou eenmaal weinig, buit dit uit! Onder dit motto hebben we al die buitenlanders hierheen gehaald. Ik denk verstandig, we hebben er een hoop geld aan verdiend. Maar als mensen zoals jij conservatieve ideeën gaan loslaten op simpele zielen, en mensen rond gaan kijken naar de weelde en luxe in Nederland, vind je het dan gek dat ze dat ook willen? Ze zullen vast elke manier aangrijpen. Zo hebben we zelf de allochtoon, zoals die nu bekend is, gecreeërd.
Begin eens wat genuanceerder te werk, wellicht kom je dan ook nog wel eens ergens.
(hoor je btw niet ergens in Blaricum, Laren, Bloemendaal, of Wassenaar te wonen, met zulk soort gedachtenBegin ook met golf, goed voor je netwerk, Hockey begint immers ook steeds meer voor het Plebs te worden...[spreek uit ervaring])
Whheehhehe!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi.
Bollocks.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whheehhehe!
Hooooiiii, we missen onze pijpslet elitaire koningin op dit moment alleen nog?!
Koningin.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whheehhehe!
Hooooiiii, we missen onze pijpslet elitaire koningin op dit moment alleen nog?!
Verbaas me niks. Voor goede cijfers is ze zelfs bereid een leraar te pijpen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef optifree het volgende:
[..]
En dat kan dan wel zomaar?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
Tja je hebt het wel over OVERGAAN he? Ik zou mn verstand op nul zetten en met hem meegaan![]()
Ondertussen is zijzelf een plebelijer...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:23 schreef appelsap het volgende:
[..]
En dat kan dan wel zomaar?
Met je goede manieren?
Verrek, dat was ik vergetenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:21 schreef wietteler het volgende:
[..]
Verbaas me niks. Voor goede cijfers is ze zelfs bereid een leraar te pijpen.![]()
Stiekem blijkt dat ze toch niet zo goed en onschuldig is als ze zich voordoet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ondertussen is zijzelf een plebelijer...
Prachtig, al die oude quotes tevoorschijn halen![]()
Waar blijft ze nou? Ik wil weten of ze ooit iemand voor 50 euro heeft gepijpt..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:28 schreef appelsap het volgende:
[..]
Stiekem blijkt dat ze toch niet zo goed en onschuldig is als ze zich voordoet.![]()
Dan moest dat persoon wel heel wanhopig zijn zekerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar blijft ze nou? Ik wil weten of ze ooit iemand voor 50 euro heeft gepijpt..
Ach, nieuwe topicvoer
chris2k, 50 voor pijpen, beetje te veul of niet?
big surprisequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:28 schreef appelsap het volgende:
[..]
Stiekem blijkt dat ze toch niet zo goed en onschuldig is als ze zich voordoet.![]()
Kan makkelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar blijft ze nou? Ik wil weten of ze ooit iemand voor 50 euro heeft gepijpt..
Ach, nieuwe topicvoer
chris2k, 50 voor pijpen, beetje te veul of niet?
ik bied 100quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:38 schreef appelsap het volgende:
[..]
Kan makkelijk.
Heb ook wel eens zo'n aanbieding gehad en dat was echt serieus. (hij was wanhopig ja)
NEE, natuurlijk heb ik dat niet gedaan!
Hoop trieste mensen in de wereldquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:38 schreef appelsap het volgende:
[..]
Kan makkelijk.
Heb ook wel eens zo'n aanbieding gehad en dat was echt serieus. (hij was wanhopig ja)
WTF..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:38 schreef appelsap het volgende:
[..]
Kan makkelijk.
beetje offtopicquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
WTF..
Hoe doe je zoiets dan? Hoi, ik geef je 50 euro als je me pijpt?![]()
Dat is 'echt kansloos.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:47 schreef appelsap het volgende:
[..]
beetje offtopic
Zoiets.
Nee, was iemand die ik wat beter kende.
En het begon met dat hij wel met me naar bed wilde. (maar ik niet)
En daarna kwam het geld.
Maar, ik weet dat hij dat ook bij anderen probeerde.
Dus, wanhopig op zoek naar seks, maar voor de hoeren voelde hij zich iets te goed.
Dat zegt ook iets over haar hèquote:
Dan blijft er weinig van dat elitaire onschuldige meisje meer overquote:
En dan anderen ordinair durven noemen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig van dat elitaire onschuldige meisje meer over![]()
?quote:
Precies, terwijl ze zelf dan toch echt de meest ordinaire slet isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:52 schreef appelsap het volgende:
[..]
En dan anderen ordinair durven noemen.
De vraag is of je dat wilt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehhem, met 100 euro kan je Yvana misschien kapot neuken? ()
Het is nu nog leuk, maar dit hou je niet vol. Op een gegeven moment is Yvana wel passé en kan het dicht. Maargoed, nu laten we het nog toe, zolang het maar niet verbaggerd gaat worden. Dus be careful met offtopic gehannes en teveel gebagger...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:45 schreef UncleFunk het volgende:
Damn man, als je zo wanhopig bent dat je naar een meid toegaat en gaat vragen of ze wilt pijpen voor geld, dan wil je voor 100 euro zeker wel met haar...quote:
Dat proberen we haar al 10 topics te vertellen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:02 schreef plopje het volgende:
als je zo alles op je gemak nog eens leest,kom ik maar tot 1 conclusie:
dat het gewoon een dom meisje is die onder de vleugels van pa leeft,en nog niets van de wereld heeft geproefd.
inkoppen of...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:02 schreef plopje het volgende:
als je zo alles op je gemak nog eens leest,kom ik maar tot 1 conclusie:
dat het gewoon een dom meisje is die onder de vleugels van pa leeft,en nog niets van de wereld heeft geproefd.
Ik was er ook al over aan het denkenquote:
Ik kan me in alle eerlijkheid niet voorstellen dat zij dit alles serieus meendequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:03 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dat proberen we haar al 10 topics te vertellen.
Maar ze gelooft het niet.
Ze neemt alleen van pappie dingen aan..
Damn..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:03 schreef appelsap het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze moet werken van pappiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:03 schreef appelsap het volgende:
[..]
dan kijk haar post geschiedenis maar eens naa.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:05 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ik kan me in alle eerlijkheid niet voorstellen dat zij dit alles serieus meende![]()
proestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze moet werken van pappie
Ja, dat kan ik me ook moeilijk voorstellen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:05 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ik kan me in alle eerlijkheid niet voorstellen dat zij dit alles serieus meende![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:08 schreef JohanTop het volgende:
Hmz. Ik moest vorig jaar (18), ineens alles betalen van collegegeld tot boeken tot verzekering. terwijl mn ouders daarvoor alles betaalden datw as wel ff schrikken!
Ik weet niet hoe jij met jouw instelling zoveel geld binnen wilt krijgen.
Maar aangezien jouw pappie vrij rijk? is zoiets lijk je tenminste te zeggen, krijg jij ook weinig stufi!!!
Mijn vriendin krijg maar 90euro stufi per maand, en zij doet universiteit..
ik krijg 250euro per maand ongeveer. School is dan 190 per maand kosten, verzekering 120 telefoonabo 15euro. De rest moet ik dus bijverdienen, end an moet ik ook nog kleren kopen.. Begrijp je NU waarom je moet werken!?
Boeken waren trouwens iets van 500eurie, en laptop 800
Ik ben te laat begonnen met werken, ik had toch geen extra geld nodig.. kreeg qua geld weinig van mn ouders, amar ik rookte niet, en uitgaan boeide me niet.. Dus ik ben pas op mn 17e begonnen met werken... en dat was TE LAAT!!!
Nee, sorry, minderwaardig..quote:Opleiding: Informatica HBO
Nu gaat ze zeggen dat jij minder bent dan haar..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:08 schreef JohanTop het volgende:
Hmz. Ik moest vorig jaar (18), ineens alles betalen van collegegeld tot boeken tot verzekering. terwijl mn ouders daarvoor alles betaalden datw as wel ff schrikken!
Ik weet niet hoe jij met jouw instelling zoveel geld binnen wilt krijgen.
Maar aangezien jouw pappie vrij rijk? is zoiets lijk je tenminste te zeggen, krijg jij ook weinig stufi!!!
Mijn vriendin krijg maar 90euro stufi per maand, en zij doet universiteit..
ik krijg 250euro per maand ongeveer. School is dan 190 per maand kosten, verzekering 120 telefoonabo 15euro. De rest moet ik dus bijverdienen, end an moet ik ook nog kleren kopen.. Begrijp je NU waarom je moet werken!?
Boeken waren trouwens iets van 500eurie, en laptop 800
Ik ben te laat begonnen met werken, ik had toch geen extra geld nodig.. kreeg qua geld weinig van mn ouders, amar ik rookte niet, en uitgaan boeide me niet.. Dus ik ben pas op mn 17e begonnen met werken... en dat was TE LAAT!!!
Alles wat onder VWo is en onder Wo vindt ze minderwaardig.quote:
Ja zekers, alleen vwo is goed genoeg, maar als je daarna hbo doet ben je alsnog de lul.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:11 schreef JohanTop het volgende:
[..]
euh? bedoel je minderwaardig voor haar of wat dan ook..
Ok vandaar, hmm dan komt ze nergens, kweet ook niet wie haar vriendje dan wil zijn. Smerig verwend kutwichtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:10 schreef appelsap het volgende:
[..]
Nu gaat ze zeggen dat jij minder bent dan haar..
En dat je triest bent omdat je alles zelf moet betalen.
En dan ben ik benieuwd wat haar pappie zegt als Yvana naar de universiteit gaat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:10 schreef appelsap het volgende:
[..]
Nu gaat ze zeggen dat jij minder bent dan haar..
En dat je triest bent omdat je alles zelf moet betalen.
Gewoon normaal, maar voor haar nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:13 schreef JohanTop het volgende:
Hmm naja mn vriendin doet geneeskunde WO, en had op VWO N+G gem een 8,4 die WERKT OOKspeciaal euh?
Heeft ze wel frans2 en duits2?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:13 schreef JohanTop het volgende:
Hmm naja mn vriendin doet geneeskunde WO, en had op VWO N+G gem een 8,4 die WERKT OOKspeciaal euh?
en moet ook alles zelf betalen
Whehehe, scheikunde was te moeilijk voor haarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:15 schreef JohanTop het volgende:
Neuh, ze heeft wel Scheikunde2 en BIO2, talen zijn niet belangrijk in t leven van een arts
Sowieso, wat wil je bereiken met een C&M profiel.. Das echt het profiel waar je het minst mee kan, toerisme gaat dr toch aan.. :x dusja.
Ze pijpt de leraar, als zij door Nederlands zal blijven zitten...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:17 schreef appelsap het volgende:
Volgens haar zegt VWO alles over intellect.
Maar idd, Nederlands zal nog moeilijk worden voor haar.
Ja doe eens nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:19 schreef JohanTop het volgende:
Zegt niks over iemand, ik had ook VWO kunnen halen als ik me meer inzette.. Maar het WO trekt me niet.. dus waarom zou ik dan moeite doen.. Op havo deedk geen fluit en toch N+T geslaagd..
Het is me egwoon duidelijk dat het een verwaand, verwend achterlijk dom kutwijf is(sorry voor de woorden
)
Met je examen wordt dat toch wat moeilijker.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze pijpt de leraar, als zij door Nederlands zal blijven zitten...
Je staat al een paar plaatsen hoger dan dat ik doequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:26 schreef appelsap het volgende:
Ik wil nummer 1 worden op de lijst van irritante users.
Dan moet ze ook nog het hele land af. En dat wordt lastig als ze al niet eens een busdienstregeling kan lezenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:24 schreef JohanTop het volgende:
Neuh, dan moet ze 3 leraren pijpen. Aangezien er 3 mensen dan alles controleren
Whehehehe, het verbaasde mij zelfs dat jij erin voorkwamquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:26 schreef appelsap het volgende:
Waar blijft Yvana nou..
Ik wil nummer 1 worden op de lijst van irritante users.
Haar vader kan haar toch brengen..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan moet ze ook nog het hele land af. En dat wordt lastig als ze al niet eens een busdienstregeling kan lezen
Hoezo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehehe, het verbaasde mij zelfs dat jij erin voorkwam
Mischien pijpt ze de buurman ook wel wekelijks voor dat soort dingenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:28 schreef appelsap het volgende:
[..]
Haar vader kan haar toch brengen..
En anders doen haar buren dat toch wel!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:29 schreef appelsap het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik post al mee vanaf topic 1 hoor!!!
En ik ben best irritant.
ja, echt niet hè.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
In het begin waren er andere mensen irritanter. XBM zou erin moeten voorkomen en chris2k al helemaal.. Ach, als Yannicke geen familie was, zou die er ook in voorkomen (Jullie zijn beide lekkerder, kan ze niet tegen )
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
Yvana's schorriemorrie top 10 !
![]()
![]()
X-BOX
![]()
![]()
"Ik zou een penis zonder haren willen"?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:34 schreef JohanTop het volgende:
Buurman! Je voudrais un pénis sans poils![]()
HBO?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:41 schreef UncleFunk het volgende:
Toppertje in dit deel was dat ze mij dom noemde.
En zelf schrijft ze:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:41 schreef UncleFunk het volgende:
Toppertje in dit deel was dat ze mij dom noemde.
Huillach.gif.quote:
Das wel vrij dom jaquote:
Ja maarja, VWO en zo slim. Dan moet dat niet kunnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das wel vrij dom ja![]()
Zelf maak ik ook regelmatig dt foutjes maar dit is wel heel erg
Moet dan haast wel een clone zijn, maar desondanks is het toch wel fun met de persoon "Yvana"quote:
Nee, das waarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja maarja, VWO en zo slim. dan moet dat niet kunnen.
Volgens haar is ze al afgestudeerd, vervolg opleiding met een diploma afgesloten en is ze al rechter...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja maarja, VWO en zo slim. Dan moet dat niet kunnen.
Hoeveel bied jij?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Moet dan haast wel een clone zijn, maar desondanks is het toch wel fun met de persoon "Yvana"
Dat kan ik nog niet met zekerheid zeggenquote:
Tuurlijk, dit kán niet waar zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan ik nog niet met zekerheid zeggenZou namelijk ook kunnen dat ze een dolletje met ons neemt en dus als persoon fysiek weldegelijk bestaat maar dat ze IRL heel anders is dan ze zich hier voordoet
Lees het topic nog maar eens goed doorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan ik nog niet met zekerheid zeggenZou namelijk ook kunnen dat ze een dolletje met ons neemt en dus als persoon fysiek weldegelijk bestaat maar dat ze IRL heel anders is dan ze zich hier voordoet
Het kán wel, maar het is gewoon onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit kán niet waar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |