Alles wat onder VWo is en onder Wo vindt ze minderwaardig.quote:
Ja zekers, alleen vwo is goed genoeg, maar als je daarna hbo doet ben je alsnog de lul.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:11 schreef JohanTop het volgende:
[..]
euh? bedoel je minderwaardig voor haar of wat dan ook..
Ok vandaar, hmm dan komt ze nergens, kweet ook niet wie haar vriendje dan wil zijn. Smerig verwend kutwichtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:10 schreef appelsap het volgende:
[..]
Nu gaat ze zeggen dat jij minder bent dan haar..
En dat je triest bent omdat je alles zelf moet betalen.
En dan ben ik benieuwd wat haar pappie zegt als Yvana naar de universiteit gaat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:10 schreef appelsap het volgende:
[..]
Nu gaat ze zeggen dat jij minder bent dan haar..
En dat je triest bent omdat je alles zelf moet betalen.
Gewoon normaal, maar voor haar nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:13 schreef JohanTop het volgende:
Hmm naja mn vriendin doet geneeskunde WO, en had op VWO N+G gem een 8,4 die WERKT OOKspeciaal euh?
Heeft ze wel frans2 en duits2?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:13 schreef JohanTop het volgende:
Hmm naja mn vriendin doet geneeskunde WO, en had op VWO N+G gem een 8,4 die WERKT OOKspeciaal euh?
en moet ook alles zelf betalen
Whehehe, scheikunde was te moeilijk voor haarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:15 schreef JohanTop het volgende:
Neuh, ze heeft wel Scheikunde2 en BIO2, talen zijn niet belangrijk in t leven van een arts
Sowieso, wat wil je bereiken met een C&M profiel.. Das echt het profiel waar je het minst mee kan, toerisme gaat dr toch aan.. :x dusja.
Ze pijpt de leraar, als zij door Nederlands zal blijven zitten...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:17 schreef appelsap het volgende:
Volgens haar zegt VWO alles over intellect.
Maar idd, Nederlands zal nog moeilijk worden voor haar.
Ja doe eens nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:19 schreef JohanTop het volgende:
Zegt niks over iemand, ik had ook VWO kunnen halen als ik me meer inzette.. Maar het WO trekt me niet.. dus waarom zou ik dan moeite doen.. Op havo deedk geen fluit en toch N+T geslaagd..
Het is me egwoon duidelijk dat het een verwaand, verwend achterlijk dom kutwijf is(sorry voor de woorden
)
Met je examen wordt dat toch wat moeilijker.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze pijpt de leraar, als zij door Nederlands zal blijven zitten...
Je staat al een paar plaatsen hoger dan dat ik doequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:26 schreef appelsap het volgende:
Ik wil nummer 1 worden op de lijst van irritante users.
Dan moet ze ook nog het hele land af. En dat wordt lastig als ze al niet eens een busdienstregeling kan lezenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:24 schreef JohanTop het volgende:
Neuh, dan moet ze 3 leraren pijpen. Aangezien er 3 mensen dan alles controleren
Whehehehe, het verbaasde mij zelfs dat jij erin voorkwamquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:26 schreef appelsap het volgende:
Waar blijft Yvana nou..
Ik wil nummer 1 worden op de lijst van irritante users.
Haar vader kan haar toch brengen..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan moet ze ook nog het hele land af. En dat wordt lastig als ze al niet eens een busdienstregeling kan lezen
Hoezo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehehe, het verbaasde mij zelfs dat jij erin voorkwam
Mischien pijpt ze de buurman ook wel wekelijks voor dat soort dingenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:28 schreef appelsap het volgende:
[..]
Haar vader kan haar toch brengen..
En anders doen haar buren dat toch wel!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:29 schreef appelsap het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik post al mee vanaf topic 1 hoor!!!
En ik ben best irritant.
ja, echt niet hè.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
In het begin waren er andere mensen irritanter. XBM zou erin moeten voorkomen en chris2k al helemaal.. Ach, als Yannicke geen familie was, zou die er ook in voorkomen (Jullie zijn beide lekkerder, kan ze niet tegen )
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
Yvana's schorriemorrie top 10 !
10 Furia: Die schept op met niks, zooo not done![]()
9 Arendbarend: niet boeiend, niet slim![]()
8 Optifree: Anorexia -Nervosa patient, en ook nog eens wannabe-chique
7Twetwe: Weet niet wat proletariër is - dom![]()
6Xalopalyps: Walgelijk vulgair, en weet niets van manieren![]()
5 Appelsap: Die pretendeert ook vanalles te zijn, maar is gewoon laag bij de grond![]()
4 unclefunk: Denkt dat hij slim is, maar is het nietOok nog eens ordinairig
3zarGon: Plebejer pur sang, ook nog eens wannabe-slim, en zijn spelling is dieptriest
2 Silentchaos: Ook weer zo'n nep intellectueel, heeft waarschijnlijk maar nèt VWO kunnen halen
1 Nawien: Geen VWO, geen klasse, geen stijl, wel stoned, en heeft een![]()
![]()
![]()
X-BOX
![]()
![]()
"Ik zou een penis zonder haren willen"?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:34 schreef JohanTop het volgende:
Buurman! Je voudrais un pénis sans poils![]()
HBO?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:41 schreef UncleFunk het volgende:
Toppertje in dit deel was dat ze mij dom noemde.
En zelf schrijft ze:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:41 schreef UncleFunk het volgende:
Toppertje in dit deel was dat ze mij dom noemde.
Huillach.gif.quote:
Das wel vrij dom jaquote:
Ja maarja, VWO en zo slim. Dan moet dat niet kunnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das wel vrij dom ja![]()
Zelf maak ik ook regelmatig dt foutjes maar dit is wel heel erg
Moet dan haast wel een clone zijn, maar desondanks is het toch wel fun met de persoon "Yvana"quote:
Nee, das waarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja maarja, VWO en zo slim. dan moet dat niet kunnen.
Volgens haar is ze al afgestudeerd, vervolg opleiding met een diploma afgesloten en is ze al rechter...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja maarja, VWO en zo slim. Dan moet dat niet kunnen.
Hoeveel bied jij?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Moet dan haast wel een clone zijn, maar desondanks is het toch wel fun met de persoon "Yvana"
Dat kan ik nog niet met zekerheid zeggenquote:
Tuurlijk, dit kán niet waar zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan ik nog niet met zekerheid zeggenZou namelijk ook kunnen dat ze een dolletje met ons neemt en dus als persoon fysiek weldegelijk bestaat maar dat ze IRL heel anders is dan ze zich hier voordoet
Lees het topic nog maar eens goed doorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan ik nog niet met zekerheid zeggenZou namelijk ook kunnen dat ze een dolletje met ons neemt en dus als persoon fysiek weldegelijk bestaat maar dat ze IRL heel anders is dan ze zich hier voordoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |