Verbaas me niks. Voor goede cijfers is ze zelfs bereid een leraar te pijpen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef optifree het volgende:
[..]
Neuh, zo goed ken ik haar niet...ik ken alleen der reputatie. Ze schijnt nog al een slet te zijn..de verhalen gaan dat ze voor 50 euro gepijpt heeft.
En dat kan dan wel zomaar?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
Tja je hebt het wel over OVERGAAN he? Ik zou mn verstand op nul zetten en met hem meegaan![]()
Ondertussen is zijzelf een plebelijer...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:23 schreef appelsap het volgende:
[..]
En dat kan dan wel zomaar?
Met je goede manieren?
Verrek, dat was ik vergetenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:21 schreef wietteler het volgende:
[..]
Verbaas me niks. Voor goede cijfers is ze zelfs bereid een leraar te pijpen.![]()
Stiekem blijkt dat ze toch niet zo goed en onschuldig is als ze zich voordoet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ondertussen is zijzelf een plebelijer...
Prachtig, al die oude quotes tevoorschijn halen![]()
Waar blijft ze nou? Ik wil weten of ze ooit iemand voor 50 euro heeft gepijpt..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:28 schreef appelsap het volgende:
[..]
Stiekem blijkt dat ze toch niet zo goed en onschuldig is als ze zich voordoet.![]()
Dan moest dat persoon wel heel wanhopig zijn zekerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar blijft ze nou? Ik wil weten of ze ooit iemand voor 50 euro heeft gepijpt..
Ach, nieuwe topicvoer
chris2k, 50 voor pijpen, beetje te veul of niet?
big surprisequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:28 schreef appelsap het volgende:
[..]
Stiekem blijkt dat ze toch niet zo goed en onschuldig is als ze zich voordoet.![]()
Kan makkelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar blijft ze nou? Ik wil weten of ze ooit iemand voor 50 euro heeft gepijpt..
Ach, nieuwe topicvoer
chris2k, 50 voor pijpen, beetje te veul of niet?
ik bied 100quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:38 schreef appelsap het volgende:
[..]
Kan makkelijk.
Heb ook wel eens zo'n aanbieding gehad en dat was echt serieus. (hij was wanhopig ja)
NEE, natuurlijk heb ik dat niet gedaan!
Hoop trieste mensen in de wereldquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:38 schreef appelsap het volgende:
[..]
Kan makkelijk.
Heb ook wel eens zo'n aanbieding gehad en dat was echt serieus. (hij was wanhopig ja)
WTF..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:38 schreef appelsap het volgende:
[..]
Kan makkelijk.
beetje offtopicquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
WTF..
Hoe doe je zoiets dan? Hoi, ik geef je 50 euro als je me pijpt?![]()
Dat is 'echt kansloos.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:47 schreef appelsap het volgende:
[..]
beetje offtopic
Zoiets.
Nee, was iemand die ik wat beter kende.
En het begon met dat hij wel met me naar bed wilde. (maar ik niet)
En daarna kwam het geld.
Maar, ik weet dat hij dat ook bij anderen probeerde.
Dus, wanhopig op zoek naar seks, maar voor de hoeren voelde hij zich iets te goed.
Dat zegt ook iets over haar hèquote:
Dan blijft er weinig van dat elitaire onschuldige meisje meer overquote:
En dan anderen ordinair durven noemen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig van dat elitaire onschuldige meisje meer over![]()
?quote:
Precies, terwijl ze zelf dan toch echt de meest ordinaire slet isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:52 schreef appelsap het volgende:
[..]
En dan anderen ordinair durven noemen.
De vraag is of je dat wilt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehhem, met 100 euro kan je Yvana misschien kapot neuken? ()
Het is nu nog leuk, maar dit hou je niet vol. Op een gegeven moment is Yvana wel passé en kan het dicht. Maargoed, nu laten we het nog toe, zolang het maar niet verbaggerd gaat worden. Dus be careful met offtopic gehannes en teveel gebagger...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:45 schreef UncleFunk het volgende:
Dit blijft wel een redelijk moderatorloos topicreeksje eigenlijk
Damn man, als je zo wanhopig bent dat je naar een meid toegaat en gaat vragen of ze wilt pijpen voor geld, dan wil je voor 100 euro zeker wel met haar...quote:
Dat proberen we haar al 10 topics te vertellen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:02 schreef plopje het volgende:
als je zo alles op je gemak nog eens leest,kom ik maar tot 1 conclusie:
dat het gewoon een dom meisje is die onder de vleugels van pa leeft,en nog niets van de wereld heeft geproefd.
inkoppen of...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:02 schreef plopje het volgende:
als je zo alles op je gemak nog eens leest,kom ik maar tot 1 conclusie:
dat het gewoon een dom meisje is die onder de vleugels van pa leeft,en nog niets van de wereld heeft geproefd.
Ik was er ook al over aan het denkenquote:
Ik kan me in alle eerlijkheid niet voorstellen dat zij dit alles serieus meendequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:03 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dat proberen we haar al 10 topics te vertellen.
Maar ze gelooft het niet.
Ze neemt alleen van pappie dingen aan..
Damn..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:03 schreef appelsap het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze moet werken van pappiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:03 schreef appelsap het volgende:
[..]
dan kijk haar post geschiedenis maar eens naa.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:05 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ik kan me in alle eerlijkheid niet voorstellen dat zij dit alles serieus meende![]()
proestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze moet werken van pappie
Ja, dat kan ik me ook moeilijk voorstellen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:05 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ik kan me in alle eerlijkheid niet voorstellen dat zij dit alles serieus meende![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:08 schreef JohanTop het volgende:
Hmz. Ik moest vorig jaar (18), ineens alles betalen van collegegeld tot boeken tot verzekering. terwijl mn ouders daarvoor alles betaalden datw as wel ff schrikken!
Ik weet niet hoe jij met jouw instelling zoveel geld binnen wilt krijgen.
Maar aangezien jouw pappie vrij rijk? is zoiets lijk je tenminste te zeggen, krijg jij ook weinig stufi!!!
Mijn vriendin krijg maar 90euro stufi per maand, en zij doet universiteit..
ik krijg 250euro per maand ongeveer. School is dan 190 per maand kosten, verzekering 120 telefoonabo 15euro. De rest moet ik dus bijverdienen, end an moet ik ook nog kleren kopen.. Begrijp je NU waarom je moet werken!?
Boeken waren trouwens iets van 500eurie, en laptop 800
Ik ben te laat begonnen met werken, ik had toch geen extra geld nodig.. kreeg qua geld weinig van mn ouders, amar ik rookte niet, en uitgaan boeide me niet.. Dus ik ben pas op mn 17e begonnen met werken... en dat was TE LAAT!!!
Nee, sorry, minderwaardig..quote:Opleiding: Informatica HBO
Nu gaat ze zeggen dat jij minder bent dan haar..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:08 schreef JohanTop het volgende:
Hmz. Ik moest vorig jaar (18), ineens alles betalen van collegegeld tot boeken tot verzekering. terwijl mn ouders daarvoor alles betaalden datw as wel ff schrikken!
Ik weet niet hoe jij met jouw instelling zoveel geld binnen wilt krijgen.
Maar aangezien jouw pappie vrij rijk? is zoiets lijk je tenminste te zeggen, krijg jij ook weinig stufi!!!
Mijn vriendin krijg maar 90euro stufi per maand, en zij doet universiteit..
ik krijg 250euro per maand ongeveer. School is dan 190 per maand kosten, verzekering 120 telefoonabo 15euro. De rest moet ik dus bijverdienen, end an moet ik ook nog kleren kopen.. Begrijp je NU waarom je moet werken!?
Boeken waren trouwens iets van 500eurie, en laptop 800
Ik ben te laat begonnen met werken, ik had toch geen extra geld nodig.. kreeg qua geld weinig van mn ouders, amar ik rookte niet, en uitgaan boeide me niet.. Dus ik ben pas op mn 17e begonnen met werken... en dat was TE LAAT!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |