abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37361590
Puberdromen. Een lerares gaat haar baan niet op het spel zetten voor een leerling. Het zijn je hormonen die je aanzetten tot zulke gedachten. Het is een leuke fantasie; geen werkelijkheid.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_37362364
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:03 schreef -Mo- het volgende:
Laatst had ik gewoon wéér een lerares die het me aanboodt.
Oke, ik zou hier niet vies van zijn. Een lerares van ongeveer 30 jaar kan opzich wel. En dan ben ik geeneens veeleisend, ze mag opzich best wel wat wegen, en haar hoofd hoeft niet al te knap zijn, ik doe mijn ogen wel dicht. Meer problemen heb ik met leraressen die erg dik zijn. Ik vind het dan niet fijn van ze als ze op mij gaan liggen.
Maar deze lerares was gewoon écht heel lelijk. Ze heeft serieus cup A. Dat is jammer want zoiets moet van twee kanten komen, en dan heb ik niet iets om even goed mijn tanden in te zetten. Maar achteraf gezien heb ik er geen spijt van gehad. Het was voor literatuur, en ik had alle acht boeken geeneens gelezen, dus ik had eigenlijk geen andere keuze.
En toen werd je wakker met een natte onderbroek .........
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  donderdag 27 april 2006 @ 23:18:45 #78
138930 MrKickass
Take it or leave it!
pi_37362533
Ik zou m'n mp3-speler op record zetten, hem het nog een keer vragen wat hij aanbood... en dan naar de politie gaan
...als je hier niet tegen kan, trek je je zwarte kous maar over je hoofd :)
  donderdag 27 april 2006 @ 23:20:11 #79
138930 MrKickass
Take it or leave it!
pi_37362566
quote:
Oke, ik zou hier niet vies van zijn. Een lerares van ongeveer 30 jaar kan opzich wel. En dan ben ik geeneens veeleisend, ze mag opzich best wel wat wegen, en haar hoofd hoeft niet al te knap zijn, ik doe mijn ogen wel dicht. Meer problemen heb ik met leraressen die erg dik zijn. Ik vind het dan niet fijn van ze als ze op mij gaan liggen.
Maar deze lerares was gewoon écht heel lelijk. Ze heeft serieus cup A. Dat is jammer want zoiets moet van twee kanten komen, en dan heb ik niet iets om even goed mijn tanden in te zetten. Maar achteraf gezien heb ik er geen spijt van gehad. Het was voor literatuur, en ik had alle acht boeken geeneens gelezen, dus ik had eigenlijk geen andere keuze.
Zielig verhaaltje dit ²
...als je hier niet tegen kan, trek je je zwarte kous maar over je hoofd :)
pi_37365222
quote:
rechtsreeks van www.goedkopesexverhalen.nl
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:32:57 #81
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_37372962
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:33 schreef Myers het volgende:
Wederom een interessant vraagstuk, maar vooral een moeilijke, de meningen hierover zullen sterk verschillen.

Ik ken een hoop mensen die zonder nadenken op zijn voorstel in zullen gaan, ook het feit dat het een neger betreft staat hen niet in de weg. Echter ken ik ook veel mensen die meteen in paniek naar de politie rennen, het ligt er dus maar net aan hoe ambitieus je bent en of je veel voor je toekomst over hebt.

Wat ik zelf zou doen kan ik zo niet inschatten, dit zal sterk afhangen van de lengte van zijn penis. Tevens is dat hier ook meteen de hoofdzaak, daarom pleit ik voor duidelijke schoolregels in dit soort situaties; een maximale penislengte moet ingevoerd worden, die bepaald of een leraar een leerling mag penetreren of niet, vooral bij de wat jongere leerlingen is deze regel van belang. Overschrijdt een leraar de maximale penislengte (wat bij negers dus vaak het geval zal zijn), dan zal deze leraar alleen om orale seks mogen vragen in ruil voor een hoger cijfer, geen penetratie dus. Ik meende ergens te lezen dat Femke Halsema binnenkort kamervragen gaat stellen over dit onderwerp en zelfs met een heus voorstel gaat komen om een reeële maximale penislengte in te voeren.
de beste post in pub ooit??? IK nomineer hem in ieder geval.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:23:56 #82
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_37378324
inderdaad al eerder genoemd, opnemen en hem ermee chanteren.
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
pi_37378481
En nadat je de opname hebt gemaakt en je zin hebt gekregen laat je de tape uiteraard over de intercom gaan in de pauze.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  vrijdag 28 april 2006 @ 17:58:04 #84
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_37383365
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 23:49 schreef rotskibo het volgende:
ik zou alleen een geile lerares beffen en/of neuken voor de rest nikksssssss.
Zei de overgeile nerd..
Bier ende tieten.
pi_37385960
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 01:08 schreef LrdMetalSonic het volgende:

[..]

Directe link?
pi_37392094
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 19:32 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Directe link?
lol xD
pi_37609699
Aangezien ik zelf hetero ben zou ik die neger gewoon op zijn bek timmeren en dan aanklagen.

Een lekkere latina-lerares mag wat mij betreft meteen met mij de bezemkast in....

pi_37612506
wat wil je in de bezemkast doen ?
pi_37622495
quote:
Ik ken een hoop mensen die zonder nadenken op zijn voorstel in zullen gaan, ook het feit dat het een neger betreft staat hen niet in de weg.
Misschien kun jij me uitleggen waarom ze eerder op het voorstel van een blanke leraar in zouden gaan dan tegen een zwarte leraar?
  zondag 7 mei 2006 @ 11:04:05 #90
69211 koffiegast
langzinnig
pi_37622850
quote:
Wederom een interessant vraagstuk, maar vooral een moeilijke, de meningen hierover zullen sterk verschillen.

Ik ken een hoop mensen die zonder nadenken op zijn voorstel in zullen gaan, ook het feit dat het een neger betreft staat hen niet in de weg. Echter ken ik ook veel mensen die meteen in paniek naar de politie rennen, het ligt er dus maar net aan hoe ambitieus je bent en of je veel voor je toekomst over hebt.

Wat ik zelf zou doen kan ik zo niet inschatten, dit zal sterk afhangen van de lengte van zijn penis. Tevens is dat hier ook meteen de hoofdzaak, daarom pleit ik voor duidelijke schoolregels in dit soort situaties; een maximale penislengte moet ingevoerd worden, die bepaald of een leraar een leerling mag penetreren of niet, vooral bij de wat jongere leerlingen is deze regel van belang. Overschrijdt een leraar de maximale penislengte (wat bij negers dus vaak het geval zal zijn), dan zal deze leraar alleen om orale seks mogen vragen in ruil voor een hoger cijfer, geen penetratie dus. Ik meende ergens te lezen dat Femke Halsema binnenkort kamervragen gaat stellen over dit onderwerp en zelfs met een heus voorstel gaat komen om een reeële maximale penislengte in te voeren.
godsamme
pi_37631264
ik zou die leraar op een niet zo vriendelijke manier zeggen dat ik dan liever blijf zitten
  zondag 7 mei 2006 @ 20:48:24 #92
142291 Met-Yvana
Hating me wont make you pretty
pi_37639813
Tja je hebt het wel over OVERGAAN he? Ik zou mn verstand op nul zetten en met hem meegaan
Can YOU handle Met-Yvana?
  zondag 7 mei 2006 @ 20:51:37 #93
69211 koffiegast
langzinnig
pi_37639969
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
Tja je hebt het wel over OVERGAAN he? Ik zou mn verstand op nul zetten en met hem meegaan
denk je dat je dat ook werkelijk doet als meneer wiskunde voor je neus staat en zegt: "Pijp me, ver en diep! Je krijgt dan hoog genoeg voor overgang!"

maybe overdreef ik wat
pi_37653158
Ik zorg dat ik mijn mp3-speler dan HEEL snel aanzet en het gesprek opneem, en dan ga ik hem later chanteren: "hey gast, of ik krijg een 7,5, of je bent ontslagen!"

pi_37656150
ik trek er mijn broek voor uit
Aap uit de mouw
  zaterdag 13 mei 2006 @ 18:24:37 #96
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_37793256
Dude, ik krijg deze week proefwerken Biologie en Aardrijkskunde. Mijn kutste vakken en ik ga niet leren, want ik zal toch niet lager halen dan een 4 (denk ik )

Dan sta ik maar een 6 op mijn rapport
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 18:26:32 #97
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_37793308
quote:
OMG wtf gek je gaat toch geen leraar van 50 neuken met zijn lul helemaal onder de haren
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 13 mei 2006 @ 18:32:10 #98
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_37793449
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

OMG wtf gek je gaat toch geen leraar van 50 neuken met zijn lul helemaal onder de haren
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
pi_37793522
quote:
Hmm, en jij vindt jezelf niet een heel klein beetje een hoer dan?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 18:37:00 #100
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_37793585
quote:
[..]

Ik klikte en was verbaasd dat die niet bestond en eigenlijk ook wel teleurgesteld
Maar op www.bajalaan.nl vind je dus wel zulke verhalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')