Ik betwijfel of deze neger leraar dit aanbod zou geven aan Jett.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Jett doet het zelf het zelf gratis.
Ze valt op negers
Tis een daad voor de maatschappij van hem. Wat een offer. Held !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ban aanvraag mag niet dan krijg je zelf een ban
hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:49 schreef rotskibo het volgende:
ik zou alleen een geile lerares beffen en/of neuken voor de rest nikksssssss.
Het moet iets met hip hop en R&B ofso,quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:21 schreef Neuralnet het volgende:
Opnemen, housebeat eronder en laten draaien op het eerst volgende schoolfeest.
met hardcore ofsoquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:27 schreef Neuralnet het volgende:
Dan is het toch juist goed om iets anders te doen en het zo te bespotten?
wat je zegt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:19 schreef Maikuuul het volgende:
Op verzoek van de leraar maak ik een sjieke slipdat is toch wel het toppunt van wat ik zou doen hoor
Precies, zou ik ook doen!quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:39 schreef HomerJ het volgende:
Ik zou 't never nooit niet doen, als je zoiets doet blijft het je leven lang achtervolgen. Dan maar een jaartje over en die neger aangeven![]()
Een lerares zou ik gewoon een beurt geven inderdaad voor een 7,5.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou de docente best een veeg gegeven hebben, mits ze niet te dik was...![]()
Voor een 7.5 maar, ligt natuurlijk aan kwaliteit he.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:29 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Een lerares zou ik gewoon een beurt geven inderdaad voor een 7,5.
Die 7,5 is genoeg om over te gaan. In die wetenschap zou ik 'n leuke lerares Frans best een beurt geven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Voor een 7.5 maar, ligt natuurlijk aan kwaliteit he..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |