Ga jij eens gauw je eten uitkotsen , vetzak !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:10 schreef optifree het volgende:
[..]
Alleen in haar dromen heeft ze zoveel roem als Tubgirl.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:10 schreef optifree het volgende:
[..]
Alleen in haar dromen heeft ze zoveel roem als Tubgirl.
Jaloers op de superieure mensen die alles kunnen eten wat ze willen? Ik kan het in ieder geval ook..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw je eten uitkotsen , vetzak !
Wheheheheh, check deze chique feaut:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
t lijkt alsof je daar in je poepertje geneukt wordt?
quote:
Mag ik het in jou bek uitkotsenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
M.a.w. alleen allochtonen doen aan anale sex, ik ben geen allochtoon, dus ik doe het niet, leer eens logisch redenerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wheheheheh, check deze chique feaut:
[..]
t lijkt alsof je daar in je poepertje geneukt wordt?
[..]
*veegt 7up van beeldscherm af*quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:11 schreef optifree het volgende:
[..]
Mag ik het in jou bek uitkotsen![]()
*mompelt iets over een Met-Yvana.fuck site met daarachter .orgquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
M.a.w. alleen allochtonen doen aan anale sex, ik ben geen allochtoon, dus ik doe het niet, leer eens logisch redeneren
Nee, schat, ik suggesteerde dat jij in je kont werd genomen en jij gaf als antwoord: dat doen alleen allochtonen..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
M.a.w. alleen allochtonen doen aan anale sex, ik ben geen allochtoon, dus ik doe het niet, leer eens logisch redeneren
Juist en je laatste ex was dus aan het liegen over het feit dat beide gaten onderaan al compleet uitgewoond waren?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wil ik niet eens kunnenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
Aaaaaaaanyway, genoeg yvana voor vandaag plebejers en andere raddraaiers, ik ga me eens bezighouden met mijn Buste ( ja dat kunnen jullie niet hé?) , in gezelschap van een wijntje......ciao
![]()
quote:Oh en.....deze smiley->Doop ik om tot de yvana smiley
Waar heb je dat vandaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:14 schreef optifree het volgende:
[..]
Juist en je laatste ex was dus aan het liegen over het feit dat beide gaten onderaan al compleet uitgewoond waren?
Vergeet niet die stok in je achterste te steken zodat je rug wel netjes recht blijft!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
Aaaaaaaanyway, genoeg yvana voor vandaag plebejers en andere raddraaiers, ik ga me eens bezighouden met mijn Buste ( ja dat kunnen jullie niet hé?) , in gezelschap van een wijntje......ciao
![]()
Oh en.....deze smiley->Doop ik om tot de yvana smiley
Je gaat er niet tegen demonstreren?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Oh en.....deze smiley->Doop ik om tot de yvana smiley
Ik heb een échte buste om aan te zittenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:18 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik heb een échte buste om aan te zitten![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:18 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik heb een échte buste om aan te zitten![]()
![]()
Heb ik een verhaal van Yannicke gemistquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:22 schreef optifree het volgende:
[..]
*Mompelt iets over bekende enzo*
Neequote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb ik een verhaal van Yannicke gemist![]()
![]()
Niet vragen gewoon doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:28 schreef VoreG het volgende:
http://www.helpikkrijgeenbaan.nl/
Zullen we je opgeven?
Mompelen is niet nodig hoor, ze is toch haar kleien buste aan het betasten!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:22 schreef optifree het volgende:
[..]
*Mompelt iets over bekende enzo*
Goed idee. Kan ze op tv eens laten zien hoe elitair ze isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:28 schreef VoreG het volgende:
http://www.helpikkrijgeenbaan.nl/
Zullen we je opgeven?
Of der vader aan het klaarpijpen zodat ze weer geld krijgt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:33 schreef Furia het volgende:
[..]
Mompelen is niet nodig hoor, ze is toch haar kleien buste aan het betasten!
Dat die vader haar eindelijk aan het werk zet is best geschikt. Maar vertellen! Ons hier een beetje lekker maken met een smeuig verhaal!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:35 schreef optifree het volgende:
[..]
Of der vader aan het klaarpijpen zodat ze weer geld krijgt.
Oh het is simpel, een uitgaansvriend is haar ex.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:36 schreef Furia het volgende:
[..]
Dat die vader haar eindelijk aan het werk zet is best geschikt. Maar vertellen! Ons hier een beetje lekker maken met een smeuig verhaal!
Arme jongenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:39 schreef optifree het volgende:
[..]
Oh het is simpel, een uitgaansvriend is haar ex.
Komt er geen verhaal...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:39 schreef optifree het volgende:
[..]
Oh het is simpel, een uitgaansvriend is haar ex.
Neuh, zo goed ken ik haar niet...ik ken alleen der reputatie. Ze schijnt nog al een slet te zijn..de verhalen gaan dat ze voor 50 euro gepijpt heeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komt er geen verhaal...
Waar blijft Yannicke, zij had best wel toffe verhalen
Yvanaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef optifree het volgende:
[..]
Neuh, zo goed ken ik haar niet...ik ken alleen der reputatie. Ze schijnt nog al een slet te zijn..de verhalen gaan dat ze voor 50 euro gepijpt heeft.
En Yannicke?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef optifree het volgende:
[..]
Neuh, zo goed ken ik haar niet...ik ken alleen der reputatie. Ze schijnt nog al een slet te zijn..de verhalen gaan dat ze voor 50 euro gepijpt heeft.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef optifree het volgende:
[..]
deel 11quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:54 schreef Aenarion het volgende:
Mijn liefste Met-Yvana,
Ik snap je denkwijze, maar je bent niet erg verstandig bezig! Je moet dit soort gedachten alleen delen met personen van jou stand, waarvan je verwacht dat ze je mening delen. Zo zet je mensen niet tegen je op, en kun je deze door jouw betitelde "lagere" gebruiken in jouw voordeel, meestal WERK.
Je moet deze lagere mensen te vriend houden. Natuurlijk houdt dat niet in dat je ze moet uitnodigen voor het avondeten, of een weekendje op je landgoed in Laren. Je moet echter wel voor ze zorgen. Zorg dat ze zich op hun gemak voelen. Dan werken ze nog harder! SAommige mensen eisen nou eenmaal weinig, buit dit uit! Onder dit motto hebben we al die buitenlanders hierheen gehaald. Ik denk verstandig, we hebben er een hoop geld aan verdiend. Maar als mensen zoals jij conservatieve ideeën gaan loslaten op simpele zielen, en mensen rond gaan kijken naar de weelde en luxe in Nederland, vind je het dan gek dat ze dat ook willen? Ze zullen vast elke manier aangrijpen. Zo hebben we zelf de allochtoon, zoals die nu bekend is, gecreeërd.
Begin eens wat genuanceerder te werk, wellicht kom je dan ook nog wel eens ergens.
(hoor je btw niet ergens in Blaricum, Laren, Bloemendaal, of Wassenaar te wonen, met zulk soort gedachtenBegin ook met golf, goed voor je netwerk, Hockey begint immers ook steeds meer voor het Plebs te worden...[spreek uit ervaring])
Whheehhehe!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi.
Bollocks.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whheehhehe!
Hooooiiii, we missen onze pijpslet elitaire koningin op dit moment alleen nog?!
Koningin.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whheehhehe!
Hooooiiii, we missen onze pijpslet elitaire koningin op dit moment alleen nog?!
Verbaas me niks. Voor goede cijfers is ze zelfs bereid een leraar te pijpen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef optifree het volgende:
[..]
En dat kan dan wel zomaar?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
Tja je hebt het wel over OVERGAAN he? Ik zou mn verstand op nul zetten en met hem meegaan![]()
Ondertussen is zijzelf een plebelijer...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:23 schreef appelsap het volgende:
[..]
En dat kan dan wel zomaar?
Met je goede manieren?
Verrek, dat was ik vergetenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:21 schreef wietteler het volgende:
[..]
Verbaas me niks. Voor goede cijfers is ze zelfs bereid een leraar te pijpen.![]()
Stiekem blijkt dat ze toch niet zo goed en onschuldig is als ze zich voordoet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ondertussen is zijzelf een plebelijer...
Prachtig, al die oude quotes tevoorschijn halen![]()
Waar blijft ze nou? Ik wil weten of ze ooit iemand voor 50 euro heeft gepijpt..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:28 schreef appelsap het volgende:
[..]
Stiekem blijkt dat ze toch niet zo goed en onschuldig is als ze zich voordoet.![]()
Dan moest dat persoon wel heel wanhopig zijn zekerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar blijft ze nou? Ik wil weten of ze ooit iemand voor 50 euro heeft gepijpt..
Ach, nieuwe topicvoer
chris2k, 50 voor pijpen, beetje te veul of niet?
big surprisequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:28 schreef appelsap het volgende:
[..]
Stiekem blijkt dat ze toch niet zo goed en onschuldig is als ze zich voordoet.![]()
Kan makkelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar blijft ze nou? Ik wil weten of ze ooit iemand voor 50 euro heeft gepijpt..
Ach, nieuwe topicvoer
chris2k, 50 voor pijpen, beetje te veul of niet?
ik bied 100quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:38 schreef appelsap het volgende:
[..]
Kan makkelijk.
Heb ook wel eens zo'n aanbieding gehad en dat was echt serieus. (hij was wanhopig ja)
NEE, natuurlijk heb ik dat niet gedaan!
Hoop trieste mensen in de wereldquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:38 schreef appelsap het volgende:
[..]
Kan makkelijk.
Heb ook wel eens zo'n aanbieding gehad en dat was echt serieus. (hij was wanhopig ja)
WTF..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:38 schreef appelsap het volgende:
[..]
Kan makkelijk.
beetje offtopicquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
WTF..
Hoe doe je zoiets dan? Hoi, ik geef je 50 euro als je me pijpt?![]()
Dat is 'echt kansloos.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:47 schreef appelsap het volgende:
[..]
beetje offtopic
Zoiets.
Nee, was iemand die ik wat beter kende.
En het begon met dat hij wel met me naar bed wilde. (maar ik niet)
En daarna kwam het geld.
Maar, ik weet dat hij dat ook bij anderen probeerde.
Dus, wanhopig op zoek naar seks, maar voor de hoeren voelde hij zich iets te goed.
Dat zegt ook iets over haar hèquote:
Dan blijft er weinig van dat elitaire onschuldige meisje meer overquote:
En dan anderen ordinair durven noemen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig van dat elitaire onschuldige meisje meer over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |