quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Dood aan de havo-ers of minder, Dood aan de arbeiders ! dood aan de nawien-fans, Dood aan nawien zelf !![]()
Je hebt in ieder geval wel een lekker kontjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Dood aan de havo-ers of minder, Dood aan de arbeiders ! dood aan de nawien-fans, Dood aan nawien zelf !![]()
Nawien is tof, hij doet dezelfde opleiding en heeft een xboxquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
en ik? ik ben numero 3, numero 2 is weg, dus ik ben de ergste schorremorre over!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Jij mag haar uitwonen of course na toffe nawien!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel een lekker kontje.
Jij valt onder havo-er of minder, arbeiden en nawien-fan duuuuuuuh !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
en ik? ik ben numero 3, numero 2 is weg, dus ik ben de ergste schorremorre over!
ik werkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij valt onder havo-er of minder, arbeiden en nawien-fan duuuuuuuh !![]()
En nu wil ik een nieuwe avatar
fretS <- Dat is Latijns, vertaal het 'nsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij valt onder havo-er of minder, arbeiden en nawien-fan duuuuuuuh !![]()
En nu wil ik een nieuwe avatar
Tofquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij mag haar uitwonen of course na toffe nawien!
quote:
ze ken niet eens een top10 lijst opstellenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:56 schreef Furia het volgende:
Ik sta bovenaanOok al is de lijst omgekeerd. Misschien kun je de bijtekst wel beter veranderen in: Geeft aan dat een VWO-diploma helemaal NIETS is om over op te scheppen, zeker niet als je hem nog niet eens hebt.
En zorg idd maar eens voor een nieuwe avatar, want "wit style" is wel het mongoolste Engels dat ik in dit topic gelezen heb. Awful! Of om in jouw termen te spreken: "awfull"
Dit is er eentje voor de echte diehards, hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:00 schreef ArendBarend het volgende:
Hoelang zou ik nog moeten slijmen voordat ze mij eens belt?![]()
Jullie zijn gewoon vieze watjes man! Al die vieze wo-ers die de hele dag achter hun fucking bureau zitten en ASOCIAAL zijn omdat ze geen contact kunnen leggen met anderen. Fuck jou kreng, je bent gewoon Psychopaat jij, ga werken kreng, word bouwvakker, misschien dat je dan wat socialer word. Ik ga bier drinken, hele dag gewerkt!(ja een verbouwing in een bouwmarkt)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Bier.......zo low classquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:01 schreef twetwe het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon vieze watjes man! Al die vieze wo-ers die de hele dag achter hun fucking bureau zitten en ASOCIAAL zijn omdat ze geen contact kunnen leggen met anderen. Fuck jou kreng, je bent gewoon Psychopaat jij, ga werken kreng, word bouwvakker, misschien dat je dan wat socialer word. Ik ga bier drinken, hele dag gewerkt!(ja een verbouwing in een bouwmarkt)
Lezen kan ze blijkbaar ook nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
ze ken niet eens een top10 lijst opstellen(wat een argumenten geeft ze bij jou
)
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:01 schreef twetwe het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon vieze watjes man! Al die vieze wo-ers die de hele dag achter hun fucking bureau zitten en ASOCIAAL zijn omdat ze geen contact kunnen leggen met anderen. Fuck jou kreng, je bent gewoon Psychopaat jij, ga werken kreng, word bouwvakker, misschien dat je dan wat socialer word. Ik ga bier drinken, hele dag gewerkt!(ja een verbouwing in een bouwmarkt)
En wat drink jij altijd dan?quote:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiinnnnnnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En wat drink jij altijd dan?![]()
Wijn, rood het liefst.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En wat drink jij altijd dan?![]()
Je wou nog met haar uitgaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:01 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ik vind er weinig tofs aanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef Met-Yvana het volgende:
Waarom zegt er niemand iets van mijn toffe avatar![]()
t lijkt alsof je daar in je poepertje geneukt wordt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef Met-Yvana het volgende:
Waarom zegt er niemand iets van mijn toffe avatar![]()
ik ben de onderste !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik vind er weinig tofs aanWie zijn die wijven?
Dat doen alleen allochtonenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
t lijkt alsof je daar in je poepertje geneukt wordt?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
t lijkt alsof je daar in je poepertje geneukt wordt?
maar je mocht niet geneukt worden een allochtoon?quote:
Ben je gek? Ik vind allochtonen maar vies gepeupel. Ratten die op een grote berg rijkdom afkomen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
maar je mocht niet geneukt worden een allochtoon?
Nu zeg je opeens dat alleen allochtonen jou pwnen in je kont?
Tja, doe mij maar gewoon een biertjequote:
Zijn ze niet allemaal, je denkt ook echt niet goed na he, je hebt een half denkniveau in tegenstelling tot mij en vele anderen die op meerdere niveau's na kunnen denken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je gek? Ik vind allochtonen maar vies gepeupel. Ratten die op een grote berg rijkdom afkomen.
En wie moet dan je vuilnis ophalen? De afwas doen? Jou kinderen opvoeden etc?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik vind het wel cool dat ik anorexia heb volgens jou....Helaas moet ik je teleurstellen en ben ik alleen maar atletisch gebouw en ben ik zo'n persoon die werkelijk alles kan eten zonder dik te wordenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
10 Furia: Die schept op met niks, zooo not done![]()
9 Arendbarend: niet boeiend, niet slim![]()
8 Optifree: Anorexia -Nervosa patient, en ook nog eens wannabe-chique
7Twetwe: Weet niet wat proletariër is - dom![]()
6Xalopalyps: Walgelijk vulgair, en weet niets van manieren![]()
5 Appelsap: Die pretendeert ook vanalles te zijn, maar is gewoon laag bij de grond![]()
4 unclefunk: Denkt dat hij slim is, maar is het nietOok nog eens ordinairig
3zarGon: Plebejer pur sang, ook nog eens wannabe-slim, en zijn spelling is dieptriest
2 Silentchaos: Ook weer zo'n nep intellectueel, heeft waarschijnlijk maar nčt VWO kunnen halen
1 Nawien: Geen VWO, geen klasse, geen stijl, wel stoned, en heeft een :") :") :") :") X-BOX :") :")
Je zei echt dat je in je kont geneukt werd door alleen allochtonen?1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je gek? Ik vind allochtonen maar vies gepeupel. Ratten die op een grote berg rijkdom afkomen.
Ze shopt bij de liieeedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Tja, doe mij maar gewoon een biertjeOver het algemeen een stuk goedkoper en veel lekkerder
![]()
Leer eens goed nederlandsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zei echt dat je in je kont geneukt werd door alleen allochtonen?1![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |