quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Dood aan de havo-ers of minder, Dood aan de arbeiders ! dood aan de nawien-fans, Dood aan nawien zelf !![]()
Je hebt in ieder geval wel een lekker kontjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Dood aan de havo-ers of minder, Dood aan de arbeiders ! dood aan de nawien-fans, Dood aan nawien zelf !![]()
Nawien is tof, hij doet dezelfde opleiding en heeft een xboxquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
en ik? ik ben numero 3, numero 2 is weg, dus ik ben de ergste schorremorre over!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Jij mag haar uitwonen of course na toffe nawien!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel een lekker kontje.
Jij valt onder havo-er of minder, arbeiden en nawien-fan duuuuuuuh !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
en ik? ik ben numero 3, numero 2 is weg, dus ik ben de ergste schorremorre over!
ik werkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij valt onder havo-er of minder, arbeiden en nawien-fan duuuuuuuh !![]()
En nu wil ik een nieuwe avatar
fretS <- Dat is Latijns, vertaal het 'nsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij valt onder havo-er of minder, arbeiden en nawien-fan duuuuuuuh !![]()
En nu wil ik een nieuwe avatar
Tofquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij mag haar uitwonen of course na toffe nawien!
quote:
ze ken niet eens een top10 lijst opstellenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:56 schreef Furia het volgende:
Ik sta bovenaanOok al is de lijst omgekeerd. Misschien kun je de bijtekst wel beter veranderen in: Geeft aan dat een VWO-diploma helemaal NIETS is om over op te scheppen, zeker niet als je hem nog niet eens hebt.
En zorg idd maar eens voor een nieuwe avatar, want "wit style" is wel het mongoolste Engels dat ik in dit topic gelezen heb. Awful! Of om in jouw termen te spreken: "awfull"
Dit is er eentje voor de echte diehards, hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:00 schreef ArendBarend het volgende:
Hoelang zou ik nog moeten slijmen voordat ze mij eens belt?![]()
Jullie zijn gewoon vieze watjes man! Al die vieze wo-ers die de hele dag achter hun fucking bureau zitten en ASOCIAAL zijn omdat ze geen contact kunnen leggen met anderen. Fuck jou kreng, je bent gewoon Psychopaat jij, ga werken kreng, word bouwvakker, misschien dat je dan wat socialer word. Ik ga bier drinken, hele dag gewerkt!(ja een verbouwing in een bouwmarkt)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Bier.......zo low classquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:01 schreef twetwe het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon vieze watjes man! Al die vieze wo-ers die de hele dag achter hun fucking bureau zitten en ASOCIAAL zijn omdat ze geen contact kunnen leggen met anderen. Fuck jou kreng, je bent gewoon Psychopaat jij, ga werken kreng, word bouwvakker, misschien dat je dan wat socialer word. Ik ga bier drinken, hele dag gewerkt!(ja een verbouwing in een bouwmarkt)
Lezen kan ze blijkbaar ook nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
ze ken niet eens een top10 lijst opstellen(wat een argumenten geeft ze bij jou
)
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:01 schreef twetwe het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon vieze watjes man! Al die vieze wo-ers die de hele dag achter hun fucking bureau zitten en ASOCIAAL zijn omdat ze geen contact kunnen leggen met anderen. Fuck jou kreng, je bent gewoon Psychopaat jij, ga werken kreng, word bouwvakker, misschien dat je dan wat socialer word. Ik ga bier drinken, hele dag gewerkt!(ja een verbouwing in een bouwmarkt)
En wat drink jij altijd dan?quote:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiinnnnnnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En wat drink jij altijd dan?![]()
Wijn, rood het liefst.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En wat drink jij altijd dan?![]()
Je wou nog met haar uitgaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:01 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ik vind er weinig tofs aanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef Met-Yvana het volgende:
Waarom zegt er niemand iets van mijn toffe avatar![]()
t lijkt alsof je daar in je poepertje geneukt wordt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef Met-Yvana het volgende:
Waarom zegt er niemand iets van mijn toffe avatar![]()
ik ben de onderste !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik vind er weinig tofs aanWie zijn die wijven?
Dat doen alleen allochtonenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
t lijkt alsof je daar in je poepertje geneukt wordt?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
maar je mocht niet geneukt worden een allochtoon?quote:
Ben je gek? Ik vind allochtonen maar vies gepeupel. Ratten die op een grote berg rijkdom afkomen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
maar je mocht niet geneukt worden een allochtoon?
Nu zeg je opeens dat alleen allochtonen jou pwnen in je kont?
Tja, doe mij maar gewoon een biertjequote:
Zijn ze niet allemaal, je denkt ook echt niet goed na he, je hebt een half denkniveau in tegenstelling tot mij en vele anderen die op meerdere niveau's na kunnen denken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je gek? Ik vind allochtonen maar vies gepeupel. Ratten die op een grote berg rijkdom afkomen.
En wie moet dan je vuilnis ophalen? De afwas doen? Jou kinderen opvoeden etc?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik vind het wel cool dat ik anorexia heb volgens jou....Helaas moet ik je teleurstellen en ben ik alleen maar atletisch gebouw en ben ik zo'n persoon die werkelijk alles kan eten zonder dik te wordenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
10 Furia: Die schept op met niks, zooo not done![]()
9 Arendbarend: niet boeiend, niet slim![]()
8 Optifree: Anorexia -Nervosa patient, en ook nog eens wannabe-chique
7Twetwe: Weet niet wat proletariër is - dom![]()
6Xalopalyps: Walgelijk vulgair, en weet niets van manieren![]()
5 Appelsap: Die pretendeert ook vanalles te zijn, maar is gewoon laag bij de grond![]()
4 unclefunk: Denkt dat hij slim is, maar is het nietOok nog eens ordinairig
3zarGon: Plebejer pur sang, ook nog eens wannabe-slim, en zijn spelling is dieptriest
2 Silentchaos: Ook weer zo'n nep intellectueel, heeft waarschijnlijk maar nèt VWO kunnen halen
1 Nawien: Geen VWO, geen klasse, geen stijl, wel stoned, en heeft een :") :") :") :") X-BOX :") :")
Je zei echt dat je in je kont geneukt werd door alleen allochtonen?1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je gek? Ik vind allochtonen maar vies gepeupel. Ratten die op een grote berg rijkdom afkomen.
Ze shopt bij de liieeedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Tja, doe mij maar gewoon een biertjeOver het algemeen een stuk goedkoper en veel lekkerder
![]()
Leer eens goed nederlandsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zei echt dat je in je kont geneukt werd door alleen allochtonen?1![]()
Ga jij eens gauw je eten uitkotsen , vetzak !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:10 schreef optifree het volgende:
[..]
Alleen in haar dromen heeft ze zoveel roem als Tubgirl.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:10 schreef optifree het volgende:
[..]
Alleen in haar dromen heeft ze zoveel roem als Tubgirl.
Jaloers op de superieure mensen die alles kunnen eten wat ze willen? Ik kan het in ieder geval ook..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw je eten uitkotsen , vetzak !
Wheheheheh, check deze chique feaut:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:
Mag ik het in jou bek uitkotsenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
M.a.w. alleen allochtonen doen aan anale sex, ik ben geen allochtoon, dus ik doe het niet, leer eens logisch redenerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wheheheheh, check deze chique feaut:
[..]
[..]
*veegt 7up van beeldscherm af*quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:11 schreef optifree het volgende:
[..]
Mag ik het in jou bek uitkotsen![]()
*mompelt iets over een Met-Yvana.fuck site met daarachter .orgquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
M.a.w. alleen allochtonen doen aan anale sex, ik ben geen allochtoon, dus ik doe het niet, leer eens logisch redeneren
Nee, schat, ik suggesteerde dat jij in je kont werd genomen en jij gaf als antwoord: dat doen alleen allochtonen..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
M.a.w. alleen allochtonen doen aan anale sex, ik ben geen allochtoon, dus ik doe het niet, leer eens logisch redeneren
Juist en je laatste ex was dus aan het liegen over het feit dat beide gaten onderaan al compleet uitgewoond waren?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wil ik niet eens kunnenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
Aaaaaaaanyway, genoeg yvana voor vandaag plebejers en andere raddraaiers, ik ga me eens bezighouden met mijn Buste ( ja dat kunnen jullie niet hé?) , in gezelschap van een wijntje......ciao
![]()
quote:Oh en.....deze smiley->Doop ik om tot de yvana smiley
Waar heb je dat vandaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:14 schreef optifree het volgende:
[..]
Juist en je laatste ex was dus aan het liegen over het feit dat beide gaten onderaan al compleet uitgewoond waren?
Vergeet niet die stok in je achterste te steken zodat je rug wel netjes recht blijft!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
Aaaaaaaanyway, genoeg yvana voor vandaag plebejers en andere raddraaiers, ik ga me eens bezighouden met mijn Buste ( ja dat kunnen jullie niet hé?) , in gezelschap van een wijntje......ciao
![]()
Oh en.....deze smiley->Doop ik om tot de yvana smiley
Je gaat er niet tegen demonstreren?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Oh en.....deze smiley->Doop ik om tot de yvana smiley
Ik heb een échte buste om aan te zittenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:18 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik heb een échte buste om aan te zitten![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:18 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik heb een échte buste om aan te zitten![]()
![]()
Heb ik een verhaal van Yannicke gemistquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:22 schreef optifree het volgende:
[..]
*Mompelt iets over bekende enzo*
Neequote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb ik een verhaal van Yannicke gemist![]()
![]()
Niet vragen gewoon doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:28 schreef VoreG het volgende:
http://www.helpikkrijgeenbaan.nl/
Zullen we je opgeven?
Mompelen is niet nodig hoor, ze is toch haar kleien buste aan het betasten!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:22 schreef optifree het volgende:
[..]
*Mompelt iets over bekende enzo*
Goed idee. Kan ze op tv eens laten zien hoe elitair ze isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:28 schreef VoreG het volgende:
http://www.helpikkrijgeenbaan.nl/
Zullen we je opgeven?
Of der vader aan het klaarpijpen zodat ze weer geld krijgt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:33 schreef Furia het volgende:
[..]
Mompelen is niet nodig hoor, ze is toch haar kleien buste aan het betasten!
Dat die vader haar eindelijk aan het werk zet is best geschikt. Maar vertellen! Ons hier een beetje lekker maken met een smeuig verhaal!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:35 schreef optifree het volgende:
[..]
Of der vader aan het klaarpijpen zodat ze weer geld krijgt.
Oh het is simpel, een uitgaansvriend is haar ex.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:36 schreef Furia het volgende:
[..]
Dat die vader haar eindelijk aan het werk zet is best geschikt. Maar vertellen! Ons hier een beetje lekker maken met een smeuig verhaal!
Arme jongenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:39 schreef optifree het volgende:
[..]
Oh het is simpel, een uitgaansvriend is haar ex.
Komt er geen verhaal...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:39 schreef optifree het volgende:
[..]
Oh het is simpel, een uitgaansvriend is haar ex.
Neuh, zo goed ken ik haar niet...ik ken alleen der reputatie. Ze schijnt nog al een slet te zijn..de verhalen gaan dat ze voor 50 euro gepijpt heeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komt er geen verhaal...
Waar blijft Yannicke, zij had best wel toffe verhalen
Yvanaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef optifree het volgende:
[..]
Neuh, zo goed ken ik haar niet...ik ken alleen der reputatie. Ze schijnt nog al een slet te zijn..de verhalen gaan dat ze voor 50 euro gepijpt heeft.
En Yannicke?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef optifree het volgende:
[..]
Neuh, zo goed ken ik haar niet...ik ken alleen der reputatie. Ze schijnt nog al een slet te zijn..de verhalen gaan dat ze voor 50 euro gepijpt heeft.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef optifree het volgende:
[..]
deel 11quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:54 schreef Aenarion het volgende:
Mijn liefste Met-Yvana,
Ik snap je denkwijze, maar je bent niet erg verstandig bezig! Je moet dit soort gedachten alleen delen met personen van jou stand, waarvan je verwacht dat ze je mening delen. Zo zet je mensen niet tegen je op, en kun je deze door jouw betitelde "lagere" gebruiken in jouw voordeel, meestal WERK.
Je moet deze lagere mensen te vriend houden. Natuurlijk houdt dat niet in dat je ze moet uitnodigen voor het avondeten, of een weekendje op je landgoed in Laren. Je moet echter wel voor ze zorgen. Zorg dat ze zich op hun gemak voelen. Dan werken ze nog harder! SAommige mensen eisen nou eenmaal weinig, buit dit uit! Onder dit motto hebben we al die buitenlanders hierheen gehaald. Ik denk verstandig, we hebben er een hoop geld aan verdiend. Maar als mensen zoals jij conservatieve ideeën gaan loslaten op simpele zielen, en mensen rond gaan kijken naar de weelde en luxe in Nederland, vind je het dan gek dat ze dat ook willen? Ze zullen vast elke manier aangrijpen. Zo hebben we zelf de allochtoon, zoals die nu bekend is, gecreeërd.
Begin eens wat genuanceerder te werk, wellicht kom je dan ook nog wel eens ergens.
(hoor je btw niet ergens in Blaricum, Laren, Bloemendaal, of Wassenaar te wonen, met zulk soort gedachtenBegin ook met golf, goed voor je netwerk, Hockey begint immers ook steeds meer voor het Plebs te worden...[spreek uit ervaring])
Whheehhehe!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi.
Bollocks.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whheehhehe!
Hooooiiii, we missen onze pijpslet elitaire koningin op dit moment alleen nog?!
Koningin.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whheehhehe!
Hooooiiii, we missen onze pijpslet elitaire koningin op dit moment alleen nog?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |