Dat maakt't niet minder grappigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Was je vergeten dat zij een kloon is?
Het is geen kloon, gewoon een trollsletje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Was je vergeten dat zij een kloon is?
wheheh, je hebt niet eens een diploma gehaald.. en je speelt nu al rechter?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Als rechter zal ik me ook inzetten om het opjagen van mensen die waarschijnlijk toch wel criminelen zijn, maar waar geen bewijs tegen is , te legaliseren, en ze op te sluiten !![]()
Gaat je ook echt lukken..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Als rechter zal ik me ook inzetten om het opjagen van mensen die waarschijnlijk toch wel criminelen zijn, maar waar geen bewijs tegen is , te legaliseren, en ze op te sluiten !![]()
En terecht, aanpakken die negersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Iedereen dus in jouw optiek...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Ooooh niet alleen negers, als het even kan iedereen wiens gezicht me niet aanstaat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:38 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
En terecht, aanpakken die negers![]()
Welke quote..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
een quote, plus de lijst met top 10 fokkers waar yvana van houdt!
Oke, ook marrokanen dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooh niet alleen negers, als het even kan iedereen wiens gezicht me niet aanstaat.
Dan mag je nooit meer in de spiegel kijken!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooh niet alleen negers, als het even kan iedereen wiens gezicht me niet aanstaat.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kun je hier nog op reageren, popje?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wie was hier ook alweer dom, zei je?
Mwah, vooral gewoon meer van hetzelfde, hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
WTFDeel 11
![]()
Ik heb flink wat gemist vandaag volgens mij
Die valt gewoon onder negers wat mij betreftquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En vooral Nawien ! Die gore drugssmokkelaar !Levenslang !
Je komt niet in haar lijst voorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
WTFDeel 11
![]()
ah okequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:40 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Mwah, vooral gewoon meer van hetzelfde, hoor
Hm....je hebt gelijk, zie je iets in een baantje als officier van yvanastitie?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:40 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Die valt gewoon onder negers wat mij betreft![]()
Ja, flippo, daarom sta jij niet in die top tien. Yvana's kortetermijngeheugen had je naam niet vastgehouden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
WTFDeel 11
![]()
Jij bent verwekt door een drugsgebruikerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En vooral Nawien ! Die gore drugssmokkelaar !Levenslang !
whehehehquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga maar eens van mijn sociale leven genieten...
Morgen lees ik wel weer bij
:w
Nummer 2 heeft het pand verlaten
En de grot ingegaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga maar eens van mijn sociale leven genieten...
Morgen lees ik wel weer bij
![]()
Nummer 2 heeft het pand verlaten
Welke top-tien?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:41 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ja, flippo, daarom sta jij niet in die top tien. Yvana's kortetermijngeheugen had je naam niet vastgehouden.
Nee, sorry, ik wordt chirurgquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hm....je hebt gelijk, zie je iets in een baantje als officier van yvanastitie?
Xbox!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
WTFDeel 11
![]()
Nouja.....hier heb je de introductievideo, als je hem hebt gekeken, ben je geslaagdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:42 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik wordt chirurg![]()
quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
Yvana's schorriemorrie top 10 !
10 Furia: Die schept op met niks, zooo not done![]()
9 Arendbarend: niet boeiend, niet slim![]()
8 Optifree: Anorexia -Nervosa patient, en ook nog eens wannabe-chique
7Twetwe: Weet niet wat proletariër is - dom![]()
6Xalopalyps: Walgelijk vulgair, en weet niets van manieren![]()
5 Appelsap: Die pretendeert ook vanalles te zijn, maar is gewoon laag bij de grond![]()
4 unclefunk: Denkt dat hij slim is, maar is het nietOok nog eens ordinairig
3zarGon: Plebejer pur sang, ook nog eens wannabe-slim, en zijn spelling is dieptriest
2 Silentchaos: Ook weer zo'n nep intellectueel, heeft waarschijnlijk maar nèt VWO kunnen halen
1 Nawien: Geen VWO, geen klasse, geen stijl, wel stoned, en heeft een![]()
![]()
![]()
X-BOX
![]()
![]()
Aha, ik sta zeker op de 11e plaatsquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja.....hier heb je de introductievideo, als je hem hebt gekeken, ben je geslaagd
http://www.ebaumsworld.com/flash/judgejudyreign.html
Ik was blijkbaar te snel met het kopieren van de OP.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vasnd, kopieer even de op uit de wiki..
Dan kan xbox de top 10 lijst zien
Boeman vind het zelf ook wel leuk volgens mijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:45 schreef UncleFunk het volgende:
Dit blijft wel een redelijk moderatorloos topicreeksje eigenlijk
PUB mods zijn aardig tolerant, en houden ook wel van een lolletje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:45 schreef UncleFunk het volgende:
Boeman doet gewoon mee hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:45 schreef UncleFunk het volgende:
Hmm, leerzaam filmpjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja.....hier heb je de introductievideo, als je hem hebt gekeken, ben je geslaagd
http://www.ebaumsworld.com/flash/judgejudyreign.html
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:50 schreef twetwe het volgende:
ik ga een Met-Yvana church oprichten. Zij weet alles, Zij is God. Halleluja, Met-Yvana is geprezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |