Dat maakt't niet minder grappigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Was je vergeten dat zij een kloon is?
Het is geen kloon, gewoon een trollsletje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Was je vergeten dat zij een kloon is?
wheheh, je hebt niet eens een diploma gehaald.. en je speelt nu al rechter?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Als rechter zal ik me ook inzetten om het opjagen van mensen die waarschijnlijk toch wel criminelen zijn, maar waar geen bewijs tegen is , te legaliseren, en ze op te sluiten !![]()
Gaat je ook echt lukken..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Als rechter zal ik me ook inzetten om het opjagen van mensen die waarschijnlijk toch wel criminelen zijn, maar waar geen bewijs tegen is , te legaliseren, en ze op te sluiten !![]()
En terecht, aanpakken die negersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Iedereen dus in jouw optiek...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Ooooh niet alleen negers, als het even kan iedereen wiens gezicht me niet aanstaat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:38 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
En terecht, aanpakken die negers![]()
Welke quote..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
een quote, plus de lijst met top 10 fokkers waar yvana van houdt!
Oke, ook marrokanen dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooh niet alleen negers, als het even kan iedereen wiens gezicht me niet aanstaat.
Dan mag je nooit meer in de spiegel kijken!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooh niet alleen negers, als het even kan iedereen wiens gezicht me niet aanstaat.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kun je hier nog op reageren, popje?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wie was hier ook alweer dom, zei je?
Mwah, vooral gewoon meer van hetzelfde, hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
WTFDeel 11
![]()
Ik heb flink wat gemist vandaag volgens mij
Die valt gewoon onder negers wat mij betreftquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En vooral Nawien ! Die gore drugssmokkelaar !Levenslang !
Je komt niet in haar lijst voorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
WTFDeel 11
![]()
ah okequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:40 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Mwah, vooral gewoon meer van hetzelfde, hoor
Hm....je hebt gelijk, zie je iets in een baantje als officier van yvanastitie?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:40 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Die valt gewoon onder negers wat mij betreft![]()
Ja, flippo, daarom sta jij niet in die top tien. Yvana's kortetermijngeheugen had je naam niet vastgehouden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
WTFDeel 11
![]()
Jij bent verwekt door een drugsgebruikerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En vooral Nawien ! Die gore drugssmokkelaar !Levenslang !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |