Daarnaast een opmerking die wat mij betreft mag worden opgenomen in de FOK!-wiki:quote:Ik word zo langzamerhand gek van mijn ouders zeg.....
Vandaag was het weer die heerlijke dag, de laatste zaterdag van de maand, de dag dat mijn portomonnee gespekt zal worden...maar het ging iets anders..
Gewoonlijk geeft mijn vader s'morgens mijn zakgeld, maar vandaag kwam ik laat uit bed, dus ik vroeg hem vanavond om mijn zakgeld.....,,Je gaat maar werken voor je centen, je geeft je geld veels te makkelijk uit, op jouw leeftijd werkte ik al blablabla" kreeg ik naar mijn hoofd gesmeten....echt, om ziek van te worden. Nu zit ik dus zonder geld, en met dat ,,ga werken" op mijn kamer, pissig
Misschien heeft één van jullie hier ook ervaring mee? Of misschien een argument om mijn vader mee te verpletteren?
Inmiddels heeft Met-Yvana een klein baantje gevonden. Nouja, niet gevonden, maar aangedragen gekregen. Door haar vader. We wachten af hoe ze dit zal doorstaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
Studeren doe ik natuurlijk voor de status, om een leuke tijd te hebben, en het is altijd handig...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tuurlijk geef ik niets ! Zie ik eruit als een filantropische instelling?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook redelijk multifunctioneel.......
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik schilder, teken, boetseer, ik lees, ik ben vermakelijk, en zie er nog leuk uit ook !![]()
En op de vraag waarom ze al zoveel posts heeft gedaan in deze topicreeks:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[Welke baan is de ultieme baan volgens jou?]
Och , Kunstenares, Directrice van een goed lopend bedrijf,Hersen chirurg, dat soort baantjes
Hieronder nog wat leuke vergelijkingen van Nawienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om het plebs te laten zien dat ik uit beter hout gesneden ben.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zelfs Maxima is niet zo verwaand, en das wel een echte prinses![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Echt, jij bent het wandelende exemplaar van: Naiviteit, arrogantie, en luiheid. Zelfs van dale kan dat niet beter omschrijven![]()
En waar iedereen het mee eens is:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij lijkt op Oom Dagobert, net zo gierig, maar dies wel rijk en werkt wel hard !![]()
Yvana's schorriemorrie top 10 !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij bent echt het eerste wijf waar ik moe van wordt zonder dat ze eerst haar benen spreidt![]()
Deze OP en instructies voor nieuw topic: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Met-Yvanaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
10 Furia: Die schept op met niks, zooo not done![]()
9 Arendbarend: niet boeiend, niet slim![]()
8 Optifree: Anorexia -Nervosa patient, en ook nog eens wannabe-chique
7Twetwe: Weet niet wat proletariër is - dom![]()
6Xalopalyps: Walgelijk vulgair, en weet niets van manieren![]()
5 Appelsap: Die pretendeert ook vanalles te zijn, maar is gewoon laag bij de grond![]()
4 unclefunk: Denkt dat hij slim is, maar is het nietOok nog eens ordinairig
3zarGon: Plebejer pur sang, ook nog eens wannabe-slim, en zijn spelling is dieptriest
2 Silentchaos: Ook weer zo'n nep intellectueel, heeft waarschijnlijk maar nèt VWO kunnen halen
1 Nawien: Geen VWO, geen klasse, geen stijl, wel stoned, en heeft een![]()
![]()
![]()
X-BOX
![]()
![]()
Ik denk dat ze wel zo slim is om te weten dat een top 10 maar 10 plaatsen heeftquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:26 schreef VASND het volgende:
Vertel trouwens eens even waarom Silentchaos wel, en ik er niét in sta.
Jij bent gewoon dom. Punt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:29 schreef UncleFunk het volgende:
En waarom ben ik niet slim, MY? Omdat jij niet weet hoe je d's en t's moet schrijven?
Hahahhahahahaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:29 schreef UncleFunk het volgende:
En waarom ben ik niet slim, MY? Omdat jij niet weet hoe je d's en t's moet schrijven?
Ik heb ( met mijn mensenkennis) dwars door je heen geprikt!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hahahhahahaha
Maar MY: nogmaals....vwo ruimschoots gehaald dus wat lul je nou?
Je bent erg goed in het verzinnen van argumenten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vond het te zielig, ik kon het je niet aandoen.
Hmm, jajaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb ( met mijn mensenkennis) dwars door je heen geprikt!![]()
Ik verlaag me niet tot het geven van argumentenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Argumenteren gaat meestal met argumenten.
Hihi, argumenten geven is voor plebsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot het geven van argumenten![]()
Wie was hier ook alweer dom, zei je?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
JIJ denkt dat ik denk dat ik alles ben !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef appelsap het volgende:
Ik denk niet dat ik vanalles ben.
Dat denk jij.
Ok, you've got mequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb ( met mijn mensenkennis) dwars door je heen geprikt!![]()
Hoi slettebakkiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hey, ordinaire slet, bok eens op.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef appelsap het volgende:
Ik denk niet dat ik vanalles ben.
Dat denk jij.
Het is leuk geweest, slotjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat jij geweldig bentquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
JIJ denkt dat ik denk dat ik alles ben !
Leugens ! Jij bent dom ! Dat is mijn oordeel, en daarmee zul je het moeten doen !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ok, you've got me
Ik ga straks nog cijferlijsten inscannen ook
Anyway, ik ben nooit blijven zitten
Ja, dat is toch zo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja en jij denkt dat ik denk dat jij denkt dat ik denk dat jij alles bent...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oeh ben je geraakt sletje?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Leugens ! Jij bent dom ! Dat is mijn oordeel, en daarmee zul je het moeten doen !![]()
Jij wordt rechter, jij zal t wetenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Leugens ! Jij bent dom ! Dat is mijn oordeel, en daarmee zul je het moeten doen !![]()
Ok ik ben domquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Rechters die zich niet willen verlagen tot het geven van argumentenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Jij wordt rechter, jij zal t weten![]()
Precies ! argumenteren doe ik niet aan, hoger beroep? Mocht je willen !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Jij wordt rechter, jij zal t weten![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ok ik ben dom
Maar ik rook niet
dooei, relschopper numero 5!quote:
Het rechtssysteem vervang je dus door jouw mening? interessant.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies ! argumenteren doe ik niet aan, hoger beroep? Mocht je willen !Er zal een frisse, revolutionaire wind door ons rechtsysteem waaien !
Degraderende wind uit je dikke reetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies ! argumenteren doe ik niet aan, hoger beroep? Mocht je willen !Er zal een frisse, revolutionaire wind door ons rechtsysteem waaien !
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Numero vijf, domboquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
dooei, relschopper numero 4!
wheheheh...
Neequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Was je vergeten dat zij een kloon is?
Wat mis ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef zarGon het volgende:
VASND, even op aanpassen, als het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |