Omdat ik het ,,veels te makkelijk uitgeef" en ik ,,de waarde er niet van inzie"quote:Op zondag 30 juli 2006 01:05 schreef Xcalibur het volgende:
dus.... waarom kreeg je geen zakgeld? :S
Goed punt. Als je gaat werken voor 4 euro per uur weet je pas hoeveel 50 euro daadwerkelijk waard isquote:Op zondag 30 juli 2006 01:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat ik het ,,veels te makkelijk uitgeef" en ik ,,de waarde er niet van inzie"![]()
Maar dat is toch rotwerk? In de kassen en op de boerderij enzo....?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hoppa, naar het uitzendbureau toe en een vakantiebaantje zoeken.
Ligt er een beetje aan waar je woont. Ze hebben daar vaak ook wel call-center of licht administratie werk. Maar ook veel fabrieks of landbouw baantjes ja.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar dat is toch rotwerk? In de kassen en op de boerderij enzo....?
Ja!! Dat is vreselijk werk! Ik zou het niet gaan doen als ik jou was, ik zou gewoon de verwende tante blijven uithangen. Zijn je ouders nou helemaal gestoord dat ze zomaar van je durven vragen om eens te werken voor je centen!! Afschieten!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor klote-baantjes ik heb gehad, elitair wichtquote:Op zondag 30 juli 2006 01:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, gewoon werken voor je geld ! Beetje lui je handje uitwapperen en verwachten dat er geld in wordt gekiept !quote:Op zondag 30 juli 2006 01:04 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik word zo langzamerhand gek van mijn ouders zeg.....
Vandaag was het weer die heerlijke dag, de laatste zaterdag van de maand, de dag dat mijn portomonnee gespekt zal worden...maar het ging iets anders..
Gewoonlijk geeft mijn vader s'morgens mijn zakgeld, maar vandaag kwam ik laat uit bed, dus ik vroeg hem vanavond om mijn zakgeld.....,,Je gaat maar werken voor je centen, je geeft je geld veels te makkelijk uit, op jouw leeftijd werkte ik al blablabla" kreeg ik naar mijn hoofd gesmeten....echt, om ziek van te worden. Nu zit ik dus zonder geld, en met dat ,,ga werken" op mijn kamer, pissig
Misschien heeft één van jullie hier ook ervaring mee? Of misschien een argument om mijn vader mee te verpletteren?
Hoezo dwingen? Jij krijgt gewoon je maaltje voorgeschoteld, hebt een dak boven je hoofd etc. Alles wat je extra wilt (luxe), betaal jezelf.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:18 schreef Met-Yvana het volgende:
Nouja zeg, ik voel me echt niet te goed om te werken ofzo, maar ik vind het gewoon zoooo onredelijk van mijn ouders me zo te ,,dwingen"![]()
Vind je dat niet ver gaan? Ik bedoel als je ouders genoeg geld hebben, kunnen ze het toch net zo goed delen? + het is wel dwingen, ze weten hoezeer ik mijn zakgeld nodig heb om van het leven te genieten, het is gewoon wreed om dat af te pakken vind ik.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoezo dwingen? Jij krijgt gewoon je maaltje voorgeschoteld, hebt een dak boven je hoofd etc. Alles wat je extra wilt (luxe), betaal jezelf.
Zit je nou te stampvoeten en met deuren te slaan?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:22 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Vind je dat niet ver gaan? Ik bedoel als je ouders genoeg geld hebben, kunnen ze het toch net zo goed delen? + het is wel dwingen, ze weten hoezeer ik mijn zakgeld nodig heb om van het leven te genieten, het is gewoon wreed om dat af te pakken vind ik.
Nou misschien ben ik dan op financieel gebied wel afhankelijk, maar ik ben zeer zelfstandig op andere vlakken, als ik bijv. zin heb om te winkelen , doe ik da, maar zonder zakgeld gaat dat niet echt...behalve kleding dan.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zit je nou te stampvoeten en met deuren te slaan?
Het is bedoeld om jou zelfstandiger in de wereld te laten staan. En zoals je nu op mij overkomt, ben je nog erg kinderlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |