Omdat ik het ,,veels te makkelijk uitgeef" en ik ,,de waarde er niet van inzie"quote:Op zondag 30 juli 2006 01:05 schreef Xcalibur het volgende:
dus.... waarom kreeg je geen zakgeld? :S
Goed punt. Als je gaat werken voor 4 euro per uur weet je pas hoeveel 50 euro daadwerkelijk waard isquote:Op zondag 30 juli 2006 01:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat ik het ,,veels te makkelijk uitgeef" en ik ,,de waarde er niet van inzie"![]()
Maar dat is toch rotwerk? In de kassen en op de boerderij enzo....?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hoppa, naar het uitzendbureau toe en een vakantiebaantje zoeken.
Ligt er een beetje aan waar je woont. Ze hebben daar vaak ook wel call-center of licht administratie werk. Maar ook veel fabrieks of landbouw baantjes ja.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar dat is toch rotwerk? In de kassen en op de boerderij enzo....?
Ja!! Dat is vreselijk werk! Ik zou het niet gaan doen als ik jou was, ik zou gewoon de verwende tante blijven uithangen. Zijn je ouders nou helemaal gestoord dat ze zomaar van je durven vragen om eens te werken voor je centen!! Afschieten!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor klote-baantjes ik heb gehad, elitair wichtquote:Op zondag 30 juli 2006 01:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, gewoon werken voor je geld ! Beetje lui je handje uitwapperen en verwachten dat er geld in wordt gekiept !quote:Op zondag 30 juli 2006 01:04 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik word zo langzamerhand gek van mijn ouders zeg.....
Vandaag was het weer die heerlijke dag, de laatste zaterdag van de maand, de dag dat mijn portomonnee gespekt zal worden...maar het ging iets anders..
Gewoonlijk geeft mijn vader s'morgens mijn zakgeld, maar vandaag kwam ik laat uit bed, dus ik vroeg hem vanavond om mijn zakgeld.....,,Je gaat maar werken voor je centen, je geeft je geld veels te makkelijk uit, op jouw leeftijd werkte ik al blablabla" kreeg ik naar mijn hoofd gesmeten....echt, om ziek van te worden. Nu zit ik dus zonder geld, en met dat ,,ga werken" op mijn kamer, pissig
Misschien heeft één van jullie hier ook ervaring mee? Of misschien een argument om mijn vader mee te verpletteren?
Hoezo dwingen? Jij krijgt gewoon je maaltje voorgeschoteld, hebt een dak boven je hoofd etc. Alles wat je extra wilt (luxe), betaal jezelf.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:18 schreef Met-Yvana het volgende:
Nouja zeg, ik voel me echt niet te goed om te werken ofzo, maar ik vind het gewoon zoooo onredelijk van mijn ouders me zo te ,,dwingen"![]()
Vind je dat niet ver gaan? Ik bedoel als je ouders genoeg geld hebben, kunnen ze het toch net zo goed delen? + het is wel dwingen, ze weten hoezeer ik mijn zakgeld nodig heb om van het leven te genieten, het is gewoon wreed om dat af te pakken vind ik.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoezo dwingen? Jij krijgt gewoon je maaltje voorgeschoteld, hebt een dak boven je hoofd etc. Alles wat je extra wilt (luxe), betaal jezelf.
Zit je nou te stampvoeten en met deuren te slaan?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:22 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Vind je dat niet ver gaan? Ik bedoel als je ouders genoeg geld hebben, kunnen ze het toch net zo goed delen? + het is wel dwingen, ze weten hoezeer ik mijn zakgeld nodig heb om van het leven te genieten, het is gewoon wreed om dat af te pakken vind ik.
Nou misschien ben ik dan op financieel gebied wel afhankelijk, maar ik ben zeer zelfstandig op andere vlakken, als ik bijv. zin heb om te winkelen , doe ik da, maar zonder zakgeld gaat dat niet echt...behalve kleding dan.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zit je nou te stampvoeten en met deuren te slaan?
Het is bedoeld om jou zelfstandiger in de wereld te laten staan. En zoals je nu op mij overkomt, ben je nog erg kinderlijk
Ja dat gaat veel te ver! Hoe durven ze je zo te dwingen om te gaan werken. Straks word je nog moe, of misschien wel ziek, omdat je zo hard moet werken! Als je vakantie hebt moet je inderdaad alleen maar hoeven genieten. Wat heb jij een stel onverantwoordelijke en egoistische ouders zeg!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:22 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Vind je dat niet ver gaan? Ik bedoel als je ouders genoeg geld hebben, kunnen ze het toch net zo goed delen? + het is wel dwingen, ze weten hoezeer ik mijn zakgeld nodig heb om van het leven te genieten, het is gewoon wreed om dat af te pakken vind ik.
Ik heb wel zo de schurft in dit soort mensen...quote:Op zondag 30 juli 2006 01:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zelfstandig is als je eerst zelf het geld binnen brengt om er vervolgens mee te gaan winkelen...quote:Op zondag 30 juli 2006 01:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou misschien ben ik dan op financieel gebied wel afhankelijk, maar ik ben zeer zelfstandig op andere vlakken, als ik bijv. zin heb om te winkelen , doe ik da, maar zonder zakgeld gaat dat niet echt...behalve kleding dan.
Nu neem ik je niet meer serieus. Je kunt helemaal zelfstandig winkelen? Grooooooooote meidquote:Op zondag 30 juli 2006 01:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou misschien ben ik dan op financieel gebied wel afhankelijk, maar ik ben zeer zelfstandig op andere vlakken, als ik bijv. zin heb om te winkelen , doe ik da, maar zonder zakgeld gaat dat niet echt...behalve kleding dan.
Wauw, jij kan helemaal alleen winkelen? Waar heb je dat geleerd?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Aansluit.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nu neem ik je niet meer serieus. Je kunt helemaal zelfstandig winkelen? Grooooooooote meid
Precies. Echt niet alles komt je zomaar toegewaaid hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 01:26 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik heb wel zo de schurft in dit soort mensen...De instelling alleen al van "dat is toch rotwerk".
Vanaf mijn 12e krantenlopen, op mijn 14e werkte ik bij een hovenier in de vakantie (en ja, dat is zwaar werk met bosmaaiers enzo!), op mijn 15e in de supermarkt en vanaf mijn 16e diverse uitzendbanen zoals inpakken, videoband doosjes dichtklikken, etc. Pas vanaf mijn 18e een baan die echt iets met mijn huidige baan te maken had (WorldOnline callcenter). Nee het was niet altijd leuk, en ja het verdiende altijd wel.
Hoewel ik zakgeld (en later kleedgeld) kreeg heb ik ALTIJD de handen uit de mouwen gestoken, leuk of niet. Aanstelleritus van mensen die het niet doen. Dan wordt je maar vies en moe, so fukking what???
Voor sommige mensen dus wel .. en ik ken dr een aantal (overigens allemaal van het vrouwelijke geslacht) die tot hun 24e alles kunnen regelen omdat pappie het betaald.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies. Echt niet alles komt je zomaar toegewaaid hoor
En leuk werk hoef je echt niet op te rekenen. Je moet blij zijn als je uberhaupt al werk krijgt.
Nouja, een vriendin van mij werkt bij de WE in het winkelcentrum hier, en vind het erg leuk, helaas zie ik nooit ergens bij een leuke kledingzaak/bloemist/whatever een bordje hangen met personeel nodig....quote:Op zondag 30 juli 2006 01:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies. Echt niet alles komt je zomaar toegewaaid hoor
En leuk werk hoef je echt niet op te rekenen. Je moet blij zijn als je uberhaupt al werk krijgt.
Tip: stap naar binnen en vraagquote:Op zondag 30 juli 2006 01:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja, een vriendin van mij werkt bij de WE in het winkelcentrum hier, en vind het erg leuk, helaas zie ik nooit ergens bij een leuke kledingzaak/bloemist/whatever een bordje hangen met personeel nodig....![]()
Dat staat toch gek? Je stapt toch niet zomaar naar een medewerk(st)er toe van ,,hallo, zoeken jullie nog personeel" ?quote:
Wist je dat er in kranten ook een 'personeel gezocht' deel zit?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja, een vriendin van mij werkt bij de WE in het winkelcentrum hier, en vind het erg leuk, helaas zie ik nooit ergens bij een leuke kledingzaak/bloemist/whatever een bordje hangen met personeel nodig....![]()
Is dat niet alleen voor ,,echte" baantjes..waarvoor je een diploma en andere dingen voor nodig hebt?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:37 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wist je dat er in kranten ook een 'personeel gezocht' deel zit?
Waarom nietquote:Op zondag 30 juli 2006 01:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat staat toch gek? Je stapt toch niet zomaar naar een medewerk(st)er toe van ,,hallo, zoeken jullie nog personeel" ?![]()
Proef ik hier iets van schaamte ?? Dat staat helemaal niet gek joh ! En wat dan nog, dan zeggen ze: nee, we hebben niemand meer nodig. Is dat zo erg ?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat staat toch gek? Je stapt toch niet zomaar naar een medewerk(st)er toe van ,,hallo, zoeken jullie nog personeel" ?![]()
dat zeker jaquote:Op zondag 30 juli 2006 01:34 schreef Speedski het volgende:
[..]
Voor sommige mensen dus wel .. en ik ken dr een aantal (overigens allemaal van het vrouwelijke geslacht) die tot hun 24e alles kunnen regelen omdat pappie het betaald.
Maar ja .. wat dan nog. Iets kopen met geld wat je zelf hebt verdiend voelt een stuk lekkerder dan het krijgen van je allerliefste pappie.
Ik begin je vader hoe langer hoe meer te begrijpen. Jij hebt echt nog niet het flauwste benul hoe de wereld in elkaar zitquote:Op zondag 30 juli 2006 01:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Is dat niet alleen voor ,,echte" baantjes..waarvoor je een diploma en andere dingen voor nodig hebt?
Nee hoor, er zit ook vakantiewerk en bijbaantjes bij.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Is dat niet alleen voor ,,echte" baantjes..waarvoor je een diploma en andere dingen voor nodig hebt?
En ben je er slechter van geworden of er iets aan overgehouden (behalve centenquote:Op zondag 30 juli 2006 01:40 schreef Biogarde het volgende:
Ik had op mn fucking 12e al een hoererende kuttyfuskrantenwijk![]()
![]()
Moet een slechte wijk geweest zijn dat je er zo hebt leren scheldenquote:Op zondag 30 juli 2006 01:40 schreef Biogarde het volgende:
Ik had op mn fucking 12e al een hoererende kuttyfuskrantenwijk![]()
![]()
Gilles de la Tourette!!quote:
Ja, ben dr achter gekomen wat geld waard isquote:Op zondag 30 juli 2006 01:41 schreef thaduck het volgende:
[..]
En ben je er slechter van geworden of er iets aan overgehouden (behalve centen)?
Gaat heen!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Moet een slechte wijk geweest zijn dat je er zo hebt leren schelden
Neenquote:
Nou, ik had vorig jaar ook via mn vader een baantje op het kantoor daar gekregen, maar het beviel me HELEMAAL niet, ik zat de hele dag te kopiëren, facturen in mappen te sorteren en rekeningen te openen en in het juiste bakje te leggen, terwijl niemand op die hele afdeling 1 woord met elkaar wisselde, ze zaten alleen maar duf te typen...ik werd serieus gek van de saaiheid, gelukkig was het maar voor 2 weekjes.....quote:Op zondag 30 juli 2006 01:40 schreef Biogarde het volgende:
Ik had op mn fuckking 12e al een hoererende kuttyfuskrantenwijk![]()
![]()
Meid ... heb je zowaar 2 weekjes gewerkt ....quote:Op zondag 30 juli 2006 01:44 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou, ik had vorig jaar ook via mn vader een baantje op het kantoor daar gekregen, maar het beviel me HELEMAAL niet, ik zat de hele dag te kopiëren, facturen in mappen te sorteren en rekeningen te openen en in het juiste bakje te leggen, terwijl niemand op die hele afdeling 1 woord met elkaar wisselde, ze zaten alleen maar duf te typen...ik werd serieus gek van de saaiheid, gelukkig was het maar voor 2 weekjes.....
Ga dan eens kijken bij een uitzendbureauquote:Op zondag 30 juli 2006 01:44 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou, ik had vorig jaar ook via mn vader een baantje op het kantoor daar gekregen, maar het beviel me HELEMAAL niet, ik zat de hele dag te kopiëren, facturen in mappen te sorteren en rekeningen te openen en in het juiste bakje te leggen, terwijl niemand op die hele afdeling 1 woord met elkaar wisselde, ze zaten alleen maar duf te typen...ik werd serieus gek van de saaiheid, gelukkig was het maar voor 2 weekjes.....
En dat was nog een leuke baan!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:44 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
het was ook van 9 tot 5, dus het kon alleen in de vakantie !quote:Op zondag 30 juli 2006 01:45 schreef Speedski het volgende:
[..]
Meid ... heb je zowaar 2 weekjes gewerkt ....![]()
Wil je nu een ballon?quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
het was ook van 9 tot 5, dus het kon alleen in de vakantie !![]()
Euhm...nou ik zie wel in dat ik het best goed heb gehad thuis....als ik het hier leesquote:Op zondag 30 juli 2006 01:47 schreef Speedski het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, khoop dat je wat doet met de reacties hierboven en dat je kan lachen om de instelling die je nu hebt
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Euhm...nou ik zie wel in dat ik het best goed heb gehad thuis....als ik het hier lees
Doe mij maar een slaappilquote:Op zondag 30 juli 2006 01:49 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
als je wat gaat weggeven >>> ik wil wel een kopje thee![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Euhm...nou ik zie wel in dat ik het best goed heb gehad thuis....als ik het hier lees
Eugh dat gezeik kreeg ik ook toen ik net begon bij FoK, en ik dacht er nu wel vanaf te zijn....quote:Op zondag 30 juli 2006 01:49 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed, weer een toffe kloon, en we trappen er allemaal in![]()
Aaaahaaaa .. Biogarde biecht opquote:Op zondag 30 juli 2006 01:49 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed, weer een toffe kloon, en we trappen er allemaal in![]()
Kun je nagaanquote:Op zondag 30 juli 2006 01:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Eugh dat gezeik kreeg ik ook toen ik net begon bij FoK, en ik dacht er nu wel vanaf te zijn....![]()
Waarom? Omdat jij een opgeblazen type bent wil dat nog niet zeggen dat ik daar bewijs van wil hoor.quote:
Mens, je kent me niet eensquote:Op zondag 30 juli 2006 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom? Omdat jij een opgeblazen type bent wil dat nog niet zeggen dat ik daar bewijs van wil hoor.
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ooh bioquote:
Lief zijn voor Bioschatje mop...quote:Op zondag 30 juli 2006 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom? Omdat jij een opgeblazen type bent wil dat nog niet zeggen dat ik daar bewijs van wil hoor.
Jongen we moeten even praten... van man tot man... je moet niet denken dat we niet van je houden hoor!, maar vanaf nu is het tijd dat je volwassen word en niet meer van papa's centjes breezers koopt in de stad. Het word tijd dat je zelf werk gaat zoekenquote:Op zondag 30 juli 2006 14:16 schreef TC03 het volgende:
Iedereen is hier weer echt super politiek correct. NIks mis met werken voor je geld, maar als onaangekondigd je zakgeld opgezegd wordt is dat gewoon nogal vervelend voor je kind. Kondig het dan aan ofzo.
Eindelijk eens iemand die het met me eens isquote:Op zondag 30 juli 2006 14:16 schreef TC03 het volgende:
Iedereen is hier weer echt super politiek correct. NIks mis met werken voor je geld, maar als onaangekondigd je zakgeld opgezegd wordt is dat gewoon nogal vervelend voor je kind. Kondig het dan aan ofzo.
Natuurlijk wel, maar om er dan een topic over te openen?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:16 schreef TC03 het volgende:
Nou, je vader heeft het aangekondigt...quote:Op zondag 30 juli 2006 15:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Eindelijk eens iemand die het met me eens is![]()
En hoeveel baantjes had jij nou ? 3 ... 4 ?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:33 schreef 14.gif het volgende:
Hihi, werken voor je geld
dat is toch voor losers![]()
hihi, mallerdquote:Op zondag 30 juli 2006 16:41 schreef Speedski het volgende:
[..]
En hoeveel baantjes had jij nou ? 3 ... 4 ?
ik dacht meteen dat je 30 ofzo was..quote:Op zondag 30 juli 2006 17:10 schreef menininha het volgende:
Ga maar werken jij voor je geld. Toen ik zo oud was als jij zat ik elke zaterdag achter de kassa bij de AH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik dacht meteen dat je 30 ofzo was..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik werk al sinds ik 15 ben
...nothing happens until you make it happen...
quote:
Ik had altijd een afspraak met mijn vader dat ik gewoon mocht afstuderen op zijn kosten, zolang ik er maar mijn best voor deed.....dus ik dacht dat een normaal leven inclusief de afstudeerbelofte was.....maar dit schijnt niet zo te zijn. Ik dacht altijd te beginnen met werken na mijn studiequote:Op zondag 30 juli 2006 17:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
BTW, TS, hoe oud vind jij dat je moet zijn om te werken? Pas als je je MBO/HBO diploma hebt of als je vader zegt dat je moet werken?
Het is toch vanzelf sprekend dat je als je ouder dan 16/17 wordt een beetje op zoek gaat naar werk en dat je op je 18 rustig een dagje gaat werken.. (extreemgenomen)
Verder is de mentaleit "maar dat werk is zwaar, ik vind het saai, geen leuke werk" niet echt bevorderlijk voor je als je later wilt gaan werken..
Och wat is het zwaarquote:Op zondag 30 juli 2006 17:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik had altijd een afspraak met mijn vader dat ik gewoon mocht afstuderen op zijn kosten, zolang ik er maar mijn best voor deed.....dus ik dacht dat een normaal leven inclusief de afstudeerbelofte was.....maar dit schijnt niet zo te zijn. Ik dacht altijd te beginnen met werken na mijn studie![]()
Is goed met je, hij gaat je onderhouden totdat je afgestudeert bent van wat?? atheneum? als dat nog 2 jaar duurt, moet hij je gaan onderhouden als je 20 bent..quote:Op zondag 30 juli 2006 17:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik had altijd een afspraak met mijn vader dat ik gewoon mocht afstuderen op zijn kosten, zolang ik er maar mijn best voor deed.....dus ik dacht dat een normaal leven inclusief de afstudeerbelofte was.....maar dit schijnt niet zo te zijn. Ik dacht altijd te beginnen met werken na mijn studie![]()
ik ga volgend jaar al naar atheneum 6.... en de afspraak was voor mijn vervolgstudie.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is goed met je, hij gaat je onderhouden totdat je afgestudeert bent van wat?? atheneum? als dat nog 2 jaar duurt, moet hij je gaan onderhouden als je 20 bent..
gaat dat niet een beetje te ver?
19 afgestudeert.. als zo een vervolg geval 4/5 jaar duurt, ben je 23/24 en verwacht je dat je vader 50 euro in de week gaat geven omdat jij kleding wilt kopen?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ik ga volgend jaar al naar atheneum 6.... en de afspraak was voor mijn vervolgstudie.
Nou, ik plan morgen al naar het uitzendbureau te gaan, en ik hoop op een leuke baanquote:Op zondag 30 juli 2006 17:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
19 afgestudeert.. als zo een vervolg geval 4/5 jaar duurt, ben je 23/24 en verwacht je dat je vader 50 euro in de week gaat geven omdat jij kleding wilt kopen?
TS, of jij zit ons op te fokken () of je hebt te rijke ouders (
) ...
Ik zou als ik jou was, ibij je vriend/innen rondvragen of er wat is of je gaat bezoekje brengen aan de buurtsupers of je gaat naar een uitzendburo...
Ze gaan daar heus niet zeggen "eerst je tieten postenshowen, dan praten we wel verder", maar ja, maar ja, het is wel handig dat je eraan denktquote:Op zondag 30 juli 2006 17:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou, ik plan morgen al naar het uitzendbureau te gaan, en ik hoop op een leuke baanIk kleed me in ieder geval leuk aan , en maak me mooi op, misschien helpt dat iets
![]()
Wacht, ik krijg helemaal geen stufi.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:32 schreef Ovidius het volgende:
Mijn ouders betalen blijkbaar wel lang.
Maar ik doe ook wel vakantiewerk, hoor.
Whehe, ik ben zo verwend.![]()
En pak een kutbaan nou ook gewoon aan, het is toch maar voor een paar weekjes.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou, ik plan morgen al naar het uitzendbureau te gaan, en ik hoop op een leuke baanIk kleed me in ieder geval leuk aan , en maak me mooi op, misschien helpt dat iets
![]()
+ plus de ervaring die je opdoet en het zorgt ervoor dat de kutgevoel van nietgewerkt weg en heb je meteen om iets over te lullen!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En pak een kutbaan nou ook gewoon aan, het is toch maar voor een paar weekjes.
Ik heb gisterochtend 3 krantenwijken moeten doen. Volgende weken elke dag 2 krantenwijken en op zondag nog zo'n telegraafwijkje. Die laatste verdient idd érg goed in verhouding, ongeveer 11 euro ofzo voor 45 minuutjes wat stukjes papier naar binnen wippen.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:53 schreef Isdatzo het volgende:
oh mên.. of je bent een kutkloon óf je bent een verwaand nest![]()
ik heb al vanaf m'n 12e een krantenwijk en nu doe gooi ik 't nrc + op zondag om 6 uur 2 ochtendwijken (200% uitbetaald) en ik doe regelmatig andere baantjes.. mens stel je voor, je moet iets doen voor je geld
![]()
![]()
![]()
ja je wordt pas een goede werknemer als je ooit kranten hebt gelopen.....quote:Op zondag 30 juli 2006 18:42 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik heb gisterochtend 3 krantenwijken moeten doen. Volgende weken elke dag 2 krantenwijken en op zondag nog zo'n telegraafwijkje. Die laatste verdient idd érg goed in verhouding, ongeveer 11 euro ofzo voor 45 minuutjes wat stukjes papier naar binnen wippen.
Heb ook een paar jaar de media express gedaan. En dan 2 krantenwijken erbij, dan zou je wel willen dat het altijd kerstperiode was en vooral als het sneeuwt, dan kun je zo'n zielig gezichtje trekken als je langs de deuren gaat en dan geven vooral de 60+ers weleens een eurotje of 2 meer dan normaal![]()
.
Voor de rest heb ik nog nooit zakgeld gekregen. (ben nou 19, ja, ik weet het, ben eigenlijk te oud voor krantenwijken, maar ik vindt het altijd zo lekker makkelijk en simpel verdient, je hebt geen baas constant achter je aan enzovoort.)
Géén zakgeld, dat kan mevrouw de topicstarter volgens mij zich niet voorstellen, of wel?
Ik vindt gewoon dat je vanaf je 12e al met folders of iets dergelijks moet beginnen. Zodat je al een aardige werkethiek kan opbouwen. En niet op je 18e als je van de middelbare school afkomt er achter moet komen dat het échte leven toch iets anders is dan elke avond je warme maaltijd voorgeschoven krijgen en het zwaarste werk dat je moet verrichten het naar je mond brengen van een BrEeZAaaah -flesje is.....
je leert wel dicipline hoor.. iedere dag die krant er op tijd in.. niet aanstellen als 't geen mooi weer is..quote:Op zondag 30 juli 2006 18:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je wordt pas een goede werknemer als je ooit kranten hebt gelopen.....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zondag 30 juli 2006 18:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
je leert wel dicipline hoor.. iedere dag die krant er op tijd in.. niet aanstellen als 't geen mooi weer is..aaah vandaar dat hier de krant nooit op tijd is of nniet komt als het regentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
TS krijgt helemaal geen stufi, want dan zou ze niet zo zeurequote:Op zondag 30 juli 2006 19:39 schreef Boeman het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat als je ouders veel verdienen, je minder stufi krijgt. Dit met de gedachte dat de ouders dan financiële bijdragen doen. Verdienen je ouders te weinig, dan krijg je meer stufi.
Hiermee wil ik trouwens niet propaganderen dat men op die leeftijd nog financiëel afhankelijk moet zijn van de ouders heur.
pachino......:')quote:Al Pachino: "nothing is what it seems"
Verwend kind ben jequote:Op zondag 30 juli 2006 01:04 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik word zo langzamerhand gek van mijn ouders zeg.....
Vandaag was het weer die heerlijke dag, de laatste zaterdag van de maand, de dag dat mijn portomonnee gespekt zal worden...maar het ging iets anders..
Gewoonlijk geeft mijn vader s'morgens mijn zakgeld, maar vandaag kwam ik laat uit bed, dus ik vroeg hem vanavond om mijn zakgeld.....,,Je gaat maar werken voor je centen, je geeft je geld veels te makkelijk uit, op jouw leeftijd werkte ik al blablabla" kreeg ik naar mijn hoofd gesmeten....echt, om ziek van te worden. Nu zit ik dus zonder geld, en met dat ,,ga werken" op mijn kamer, pissig
Misschien heeft één van jullie hier ook ervaring mee? Of misschien een argument om mijn vader mee te verpletteren?
krantquote:Op zondag 30 juli 2006 20:13 schreef Blade_NL het volgende:
Sow he, ik zie iedereen zeggen: "ja ik werkte al toen ik 12 was".
Ik probeer al vanaf mn 14e een baantje te krijgen maar lukt het niet.![]()
Ook deze zomer weer, ongeveer een maand voor de vakantie al begonnen met in
tig-duizend winkels vragen of ze werk hadden. En ze logen allemaal,"Sorry geen werk voor de
zomervakantie. Ook al bij verschillende Randstatten () ingeschreven en een tempo-team en nog steeds geen werk.
. Hoe moeilijk is het om werk te krijgen.
![]()
En ik krijg 14 euro per maand aan zakgeld![]()
Keileweg.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:13 schreef Blade_NL het volgende:
Sow he, ik zie iedereen zeggen: "ja ik werkte al toen ik 12 was".
Ik probeer al vanaf mn 14e een baantje te krijgen maar lukt het niet.![]()
Ook deze zomer weer, ongeveer een maand voor de vakantie al begonnen met in
tig-duizend winkels vragen of ze werk hadden. En ze logen allemaal,"Sorry geen werk voor de
zomervakantie. Ook al bij verschillende Randstatten () ingeschreven en een tempo-team en nog steeds geen werk.
. Hoe moeilijk is het om werk te krijgen.
![]()
En ik krijg 14 euro per maand aan zakgeld![]()
Je moet je ook niet aanstellen, zometeen zijn ze bang dat je geen werk wil doen waar je nagels kunnen beschadigen. Ik bedoel: er verzorgd uitzien is oké, maar overdreven opmaken enzo is voor de meeste (quote:Op zondag 30 juli 2006 17:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
![]()
En dan? Na je studie zonder enige bijbaan-werkervaring aan de slag gaan? Ze zien je aankomenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tis wel handig voor het schrijven van een CV..quote:Op maandag 31 juli 2006 13:36 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En dan? Na je studie zonder enige bijbaan-werkervaring aan de slag gaan? Ze zien je aankomen
"ja, ze vroegen of ik een beknopt cv wilde sturen.."quote:Op maandag 31 juli 2006 13:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tis wel handig voor het schrijven van een CV..
Werkervaring: -
Precies, als je in de fabriek staat boeit het echt niet hoe je er uit ziet hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 13:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
Je moet je ook niet aanstellen, zometeen zijn ze bang dat je geen werk wil doen waar je nagels kunnen beschadigen. Ik bedoel: er verzorgd uitzien is oké, maar overdreven opmaken enzo is voor de meeste () beroepen niet nodig/relevant.
toen ze 15,16 was wel.. 14.gif!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:46 schreef 14.gif het volgende:
Van 1000 gulden kun je tegenwoordig niet meer op vakantie, hoor
Nee, er staan bijv. genoeg advertenties van callcenters die mensen zoeken. En daar nemen ze je 9 van de 10 keer ook aan zonder opleiding.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad morgen, aangezien mijn ouders vandaag moesten werken, maar morgen is mijn vader vrij.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:29 schreef zarGon het volgende:
En TS, hoe was het op de uitzendbureau?
Of ga je morgen![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad morgen, aangezien mijn ouders vandaag moesten werken, maar morgen is mijn vader vrij.
ik kan niet autorijden.......quote:Op maandag 31 juli 2006 18:21 schreef Isdatzo het volgende:
hoezo ga je eigenlijk met je ouders naar 't uitzendbureau? ze zien je al komen daar![]()
en fietsen dan?quote:
ehmm, fiets mischien?quote:
Ik maak haast nooit gebruik van de bus ofzo, al dat gezeur met die haltes en verschillende tijden, straks zit ik een uur in dat hokje te wachten ofzoquote:Op maandag 31 juli 2006 18:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en fietsen dan?
en als 't te ver is is er ook nog zoiets als openbaar vervoer hoor..
Iedereen krijgt dezelfde stufi, behalve als je ouders extreem weinig verdienen krijg je wat meer.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:39 schreef Boeman het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat als je ouders veel verdienen, je minder stufi krijgt. Dit met de gedachte dat de ouders dan financiële bijdragen doen. Verdienen je ouders te weinig, dan krijg je meer stufi.
Hiermee wil ik trouwens niet propaganderen dat men op die leeftijd nog financiëel afhankelijk moet zijn van de ouders heur.
Jij bent inderdaad al heel zelfstandig.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik maak haast nooit gebruik van de bus ofzo, al dat gezeur met die haltes en verschillende tijden, straks zit ik een uur in dat hokje te wachten ofzo![]()
In de abri zitten lijkt me vrij krapquote:Op maandag 31 juli 2006 18:34 schreef Guilin het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad al heel zelfstandig.Kijk eens naar de rijtijden van bussen ofzo, misschien een idee, dan zit je hoogstens vijf minuten in de abri.
Zit jij er altijd bovenop ofzo?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In de abri zitten lijkt me vrij krap
Tja, sommige dingen moeten gewoon gebeuren. En het uitzendbureau is 's middags ook gewoon open hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 18:33 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik was gewoon laat uit bed, en ik had totaal geen zin om te fietsen vandaag
, dat hebben we allemaal toch weleens?
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik maak haast nooit gebruik van de bus ofzo, al dat gezeur met die haltes en verschillende tijden, straks zit ik een uur in dat hokje te wachten ofzo![]()
oh mên.. denk je ook dat je pappie je iedere dag naar 't werk rijd ofzo? dat ie uberhaupt nog zo gek is om je naar 't uitzendbureau te rijdenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:33 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik was gewoon laat uit bed, en ik had totaal geen zin om te fietsen vandaag
, dat hebben we allemaal toch weleens?
Nog wel behoorlijk wat meer, ongeveer 230 euro extraquote:Op maandag 31 juli 2006 18:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Iedereen krijgt dezelfde stufi, behalve als je ouders extreem weinig verdienen krijg je wat meer.
abri (de ~ (m.), ~'s)quote:Op maandag 31 juli 2006 18:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In de abri zitten lijkt me vrij krap
Ja, ik snapte 'm ook niet echt.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
abri (de ~ (m.), ~'s)
1 wachthuisje bij halten van het openbaar vervoer
Oja? gaat heel goed lijkt me![]()
Zo dachten m'n ouders er ook over, en terecht.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:39 schreef Kluupkluup het volgende:
iedereen die ouder is dan 15 MOET gewoon werken vind ik
Tijd genoeg..
zakgeld-huilies
Vind je dat niet gewoon ordinaire kinderarbeid dan? 15 jaar , dan ben je nog zo jong.....quote:Op maandag 31 juli 2006 18:39 schreef Kluupkluup het volgende:
iedereen die ouder is dan 15 MOET gewoon werken vind ik
Tijd genoeg..
zakgeld-huilies
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Vind je dat niet gewoon ordinaire kinderarbeid dan? 15 jaar , dan ben je nog zo jong.....
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Vind je dat niet gewoon ordinaire kinderarbeid dan? 15 jaar , dan ben je nog zo jong.....
Zou jij later je bloedeigen 15 jarige dochter dan met grote stapels kranten langs de deuren laten zeulen, door sneeuw, regen, wind en hitte?Voor die miezerige 10 euro? Ik in ieder geval nietquote:Op maandag 31 juli 2006 18:47 schreef Guilin het volgende:
[..]Je krijgt toch (goed) betaald en je moet ook geen dagen van 14 uur maken hoor.
En zo jong is 15 ook niet, niet om te werken in ieder geval. Maar jij hebt daar naar mijn idee nogal een kromme visie op.
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zou jij later je bloedeigen 15 jarige dochter dan met grote stapels kranten langs de deuren laten zeulen, door sneeuw, regen, wind en hitte?Voor die miezerige 10 euro? Ik in ieder geval niet!
Ze kan ook gewoon achter de kassa zitten of 1 van de vele andere baantjes.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zou jij later je bloedeigen 15 jarige dochter dan met grote stapels kranten langs de deuren laten zeulen, door sneeuw, regen, wind en hitte?Voor die miezerige 10 euro? Ik in ieder geval niet!
En hoe vroeg moet je dan uit je bed? Dat sloopt toch je hele leven, zoiets zal ik mijn kinderen later NOOIT aandoenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
![]()
je bent echt hopeloos, weet je dat?
overigens, ik verdien op zondag ochtend bijna 30 euro voor minder dan een uur kranten lopen..![]()
Ik denk dat je zelfs te lui bent om kinderen te krijgen. Zulke mensen zouden niet eens kinderen mogen hebben, maar dat terzijdequote:Op maandag 31 juli 2006 18:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En hoe vroeg moet je dan uit je bed? Dat sloopt toch je hele leven, zoiets zal ik mijn kinderen later NOOIT aandoen!
om een uur of 6 ofzoquote:Op maandag 31 juli 2006 18:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En hoe vroeg moet je dan uit je bed? Dat sloopt toch je hele leven, zoiets zal ik mijn kinderen later NOOIT aandoen!
true.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelfs te lui bent om kinderen te krijgen. Zulke mensen zouden niet eens kinderen mogen hebben, maar dat terzijde
Maar jij bent toch helemaal geen 15 en dus heeft dat hele verhaal er toch niets mee te maken?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Lui? Zo wil ik het noemen, maar ik ben bang dat hobbies/sociale contacten erg in het gedring komen als je zo vroeg , eigenlijk op een onmenselijke tijd, je bed uit moet om krantjes te bezorgen...quote:Op maandag 31 juli 2006 18:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelfs te lui bent om kinderen te krijgen. Zulke mensen zouden niet eens kinderen mogen hebben, maar dat terzijde
Hihi, met deze instelling heb je later niet eens genoeg geld om je dochter zakgeld te gevenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja je hele leven raakt in de knoop als jij 3 uurtjes eerder opstaat. Stel je voor zeg...quote:Op maandag 31 juli 2006 18:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Lui? Zo wil ik het noemen, maar ik ben bang dat hobbies/sociale contacten erg in het gedring komen als je zo vroeg , eigenlijk op een onmenselijke tijd, je bed uit moet om krantjes te bezorgen...
Oja? wat gebeurd er dan? als je zo vroeg op moet op zondag? nou?.. nu wil ik 't weten ook hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 18:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Lui? Zo wil ik het noemen, maar ik ben bang dat hobbies/sociale contacten erg in het gedring komen als je zo vroeg , eigenlijk op een onmenselijke tijd, je bed uit moet om krantjes te bezorgen...
Ja, uitslapen is erg belangrijk als je er hobbies op na wilt houdenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan is ze zo moe dat ze in slaap valt en het ontbijt mist. Zelfs brood smeren is waarschijnlijk ook onmenselijk zwaarquote:Op maandag 31 juli 2006 18:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja? wat gebeurd er dan? als je zo vroeg op moet op zondag? nou?.. nu wil ik 't weten ook hoor![]()
oooohhh wat zieligquote:Op maandag 31 juli 2006 18:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan is ze zo moe dat ze in slaap valt en het ontbijt mist. Zelfs brood smeren is waarschijnlijk ook onmenselijk zwaar
Je kind wordt om 5 uur wakker, werkt 3 uurtjes, en slaapt dus 3 uur eerder...quote:Op maandag 31 juli 2006 18:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je kanquote:Op maandag 31 juli 2006 18:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja? wat gebeurd er dan? als je zo vroeg op moet op zondag? nou?.. nu wil ik 't weten ook hoor![]()
wel, doe ik ook.. en stel dat dat niet kon, ga je dan dood? En hoe wil je dat uitgaan in de eerste plaats betalen?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je kan
- niet uitgaan op zaterdagavond
tuurlijk wel, hoe laat is dat dan?quote:- niet naar de kerk
Ik niet hoor.. en huiswerk kan je ook op zaterdag maken, kwestie van willen. Allemaal smoesjes, en desnoods ga je nadat je je kranten bezorgd hebt weer naar bed (doe ik soms zelf ook wel 's)quote:- Je bent de hele zondag zo moe/chagrijnig dat je je hoofd niet bij hobbies/huiswerk kan houden
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je kan
- niet uitgaan op zaterdagavond (wel geld uitwillen geven, maar willen verdienen, ho maar)
- niet naar de kerk (Niet kunnen slapen, niet kunne computeren, niet kunnen whateveren... Waarom zou die niet naar de kerk kunnen?)
- Je bent de hele zondag zo moe/chagrijnig dat je je hoofd niet bij hobbies/huiswerk kan houden (Je werkt niet van 9-5 uur als je 15 bent...)
Na het stappen gelijk die kranten in de bus gooien is niet zoveel werk.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je kan
- niet uitgaan op zaterdagavond
- niet naar de kerk
- Je bent de hele zondag zo moe/chagrijnig dat je je hoofd niet bij hobbies/huiswerk kan houden
Ik krijg altijd envelopjes aan het eind van de week. en dan maar tellen of het klopt, heeeeerlijkquote:Op maandag 31 juli 2006 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
en 't voelt ook goed als je weer op je bankrekening kijkt en je ziet dat dat geld weer gestort is en dat je dat allemaal VERDIEND hebt.
lekker gevoelquote:Op maandag 31 juli 2006 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
en 't voelt ook goed als je weer op je bankrekening kijkt en je ziet dat dat geld weer gestort is en dat je dat allemaal VERDIEND hebt.
Ja, dat 1e uurtje per dag kan er niet af zeker?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:06 schreef Met-Yvana het volgende:
Misschien voelt het wel goed, maar hoe zit het dan met je activiteiten die je op een dag doet? Die schieten er bij in, en als je jong bent , vind ik juist dat je je moet ontwikkelen, werken kan later toch nog? ( deze argumenten werkten trouwens niet bij mijn vader)
Die slimheid zit dus niet in de familie.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:06 schreef Met-Yvana het volgende:
Misschien voelt het wel goed, maar hoe zit het dan met je activiteiten die je op een dag doet? Die schieten er bij in, en als je jong bent , vind ik juist dat je je moet ontwikkelen, werken kan later toch nog? ( deze argumenten werkten trouwens niet bij mijn vader)
wat bedoel je met ontwikkelen? je gaat niet elke dag 200kilo op je rug sjouwen...quote:Op maandag 31 juli 2006 19:06 schreef Met-Yvana het volgende:
dat zal wat worden als ze gaat werken..quote:Op maandag 31 juli 2006 19:08 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Die slimheid zit dus niet in de familie.
Ongelofelijk, wat een zwetspraat.
Zal ik je is even wat vertellen:
er zitten 7 dagen in de week.
als je er 1 werkt, blijven er 6 over.
In die dagen kan je naar school gaan, huiswerk maken en het lieve shoppende en lerende meisje uithangen....![]()
Toen ik nog klein was, stimuleerden mijn ouders mij altijd veel te tekenen, knutselen, kleien, gewoon eigenlijk creatief te zijn, Vandaag de dag schilder/teken ik nogsteeds bijna dagelijks, en af en toe doe ik een poging tot boetseren, dat zou er allemaal bij inschieten als ik dus nu in de vakantie dagelijks moet werken...quote:Op maandag 31 juli 2006 19:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat bedoel je met ontwikkelen? je gaat niet elke dag 200kilo op je rug sjouwen...
Hoezo? teken/boetseer/whatever jij 24 uur per dag dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Toen ik nog klein was, stimuleerden mijn ouders mij altijd veel te tekenen, knutselen, kleien, gewoon eigenlijk creatief te zijn, Vandaag de dag schilder/teken ik nogsteeds bijna dagelijks, en af en toe doe ik een poging tot boetseren, dat zou er allemaal bij inschieten als ik dus nu in de vakantie dagelijks moet werken...
7 uurtjes per week minder in bed lamballen en je kunt krantenbezorgen.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:06 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik heb nu een vakantiebaantje van 6-12, niet de hele dag... Kom op zeg..quote:Op maandag 31 juli 2006 19:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Toen ik nog klein was, stimuleerden mijn ouders mij altijd veel te tekenen, knutselen, kleien, gewoon eigenlijk creatief te zijn, Vandaag de dag schilder/teken ik nogsteeds bijna dagelijks, en af en toe doe ik een poging tot boetseren, dat zou er allemaal bij inschieten als ik dus nu in de vakantie dagelijks moet werken...
Huilen?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:12 schreef zarGon het volgende:
Ik wil wel weten wat TS gaat doen als haar vader echt niets meer geeft.. en zij nog geen baan heeft..
idd, alle mensen die werken zijn dom! stel je voor zeg, werken!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb nu een vakantiebaantje van 6-12, niet de hele dag... Kom op zeg..
Jij blijft gewoon smoesjes zoeken waarom je denkt dat het goed is om niet te werken..
Weet je wat? Doe het gewoon niet.. want het kan gewoon niet! Al die mensen die werken, zitten fout...
waarschijnlijk zijn hun ouders zo gek om iedere keer als ze hun handje ophouden er iets in te stoppen... tjaquote:Op maandag 31 juli 2006 19:17 schreef zarGon het volgende:
TS, hoe zit het met je vriend/innen, zelfde als jou?
Meestal kom ik om 8.30-9.00 uit mijn bed, opstaan, kleding uitzoeken, douchen, haar doen, make-uppen, dan is het meestal zo rond een uur of 10.00-10.30, dan ontbijt ik op mijn gemakje, ik lees de krant, klets wat met vriendinnen, kijk een half uurtje of wat tv, en dan maak ik lunch voor zowel mij en mijn broertje, rond 1.00 is dat meestal. S'middags telefoneer/msn ik een uurtje, en trek me dan terug naar de bijkeuken, dat is mijn ,,hobbykamer" waar mijn spulletjes liggen,( mits ik naar de stad ga of wat speciaals ga ondernemen) Dan iets over 4 komt mijn vader meestal thuis, dan drinken we samen thee, daarna ga ik wat lezen, of eventjes op FOK! (quote:Op maandag 31 juli 2006 19:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo? teken/boetseer/whatever jij 24 uur per dag dan?
vertel eerst eens hoe je dagindeling er dan WEL uitziet
dat laatste zinnetje ookquote:Op maandag 31 juli 2006 19:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
maar meestal is s'avonds ontspanning voor me.
als ik dat zo lees heb jij tijd genoeg om wat uurtjes te kunnen werken op een dag.. Dan msn je een half uurtje minder, kijk je een half uurtje minder tv hobby je een half uurtje minder enz enz. tijd genoeg lijkt mequote:Op maandag 31 juli 2006 19:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Meestal kom ik om 8.30-9.00 uit mijn bed, opstaan, kleding uitzoeken, douchen, haar doen, make-uppen, dan is het meestal zo rond een uur of 10.00-10.30, dan ontbijt ik op mijn gemakje, ik lees de krant, klets wat met vriendinnen, kijk een half uurtje of wat tv, en dan maak ik lunch voor zowel mij en mijn broertje, rond 1.00 is dat meestal. S'middags telefoneer/msn ik een uurtje, en trek me dan terug naar de bijkeuken, dat is mijn ,,hobbykamer" waar mijn spulletjes liggen,( mits ik naar de stad ga of wat speciaals ga ondernemen) Dan iets over 4 komt mijn vader meestal thuis, dan drinken we samen thee, daarna ga ik wat lezen, of eventjes op FOK! () , dan is het meestal tijd voor het avondeten, en dan help ik in de keuken een beetje mee. Na het eten ga ik een uurtje met de hond naar het park, en wat ik daarna doe is nogal veranderlijk, soms een filmpje kijken, soms naar een vriendin, maar meestal is s'avonds ontspanning voor me.
Als je om 1 uur begint, en je neemt een vakantie baantje, waarbij je begint om 6 en eindigt om 10 uur... ben je net zo ver als normaal met geld erbij..quote:Op maandag 31 juli 2006 19:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Meestal kom ik om 8.30-9.00 uit mijn bed, opstaan, kleding uitzoeken, douchen, haar doen, make-uppen, dan is het meestal zo rond een uur of 10.00-10.30, dan ontbijt ik op mijn gemakje, ik lees de krant, klets wat met vriendinnen, kijk een half uurtje of wat tv, en dan maak ik lunch voor zowel mij en mijn broertje, rond 1.00 is dat meestal. S'middags telefoneer/msn ik een uurtje, en trek me dan terug naar de bijkeuken, dat is mijn ,,hobbykamer" waar mijn spulletjes liggen,( mits ik naar de stad ga of wat speciaals ga ondernemen) Dan iets over 4 komt mijn vader meestal thuis, dan drinken we samen thee, daarna ga ik wat lezen, of eventjes op FOK! () , dan is het meestal tijd voor het avondeten, en dan help ik in de keuken een beetje mee. Na het eten ga ik een uurtje met de hond naar het park, en wat ik daarna doe is nogal veranderlijk, soms een filmpje kijken, soms naar een vriendin, maar meestal is s'avonds ontspanning voor me.
*seconds that*quote:Op maandag 31 juli 2006 19:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat laatste zinnetje ookmeid heel jouw dag is ontspanning zoals ik het lees
![]()
Vakantiebaantje van 's morgens half 8 tot 13 uur. Tijd genoeg voor andere dingen.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Van het lachen mag ik hopenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef SeaOfLove het volgende:
ik barst in tranen uit hier
nee koud waterquote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
en wat doe je eigenlijk in huis om dat zakgeld te verdienen? Help je af en toe met schoonmaken ofzo? of met afwassen oid?
minstens 4 euro?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:25 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Van het lachen mag ik hopen![]()
Even alles op een rijtje zetten, je bent 17.
Je zal dan minstens 4 euro verdienen, voor minder zou ik het zelfs niet doen denk ik.
Je zakgeld is 50 euro per maand.
Je moet dan 12.5 uur per maand werken om die 50 euro te verdienen
Dat wilt zeggen, 3 uur en een kwartier per week. Dus, ik stel voor, je kijkt 3x per week een uurtje minder tv 's ochtends, gooit je planning wat om en gaat werken bij de c1000
Het minimumloon voor 17 jarigen is bruto: 2.93 en netto 2.88. En dat krijg je bij heel veel bedrijven gewoon uit betaald hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 19:25 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Je zal dan minstens 4 euro verdienen, voor minder zou ik het zelfs niet doen denk ik.
Dat wilt zeggen, 3 uur en een kwartier per week. Dus, ik stel voor, je kijkt 3x per week een uurtje minder tv 's ochtends, gooit je planning wat om en gaat werken bij de c1000
Ik maak lunch voor mijn broertje, ik help s'avonds in de keuken, ik laat de hond uit, en ik houd mijn slaap en hobbykamer brandschoonquote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
en wat doe je eigenlijk in huis om dat zakgeld te verdienen? Help je af en toe met schoonmaken ofzo? of met afwassen oid?
Een krantenwijk komt al gauw richting de 6 euro per uur jaquote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
minstens 4 euro?
3,50 ergens. Gewoon zoals het hoort voor een bijbaantje in de supermarkt.
Meer als je vroeg opstaat voor een krantenwijk etc.
btw, TS is 18..quote:Op maandag 31 juli 2006 19:25 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Dat wil zeggen, 3 uur en een kwartier per week. Dus, ik stel voor, je kijkt 3x per week een uurtje minder tv 's ochtends, gooit je planning wat om en gaat werken bij de c1000
Kortom je voert niks uit en je krijgt zomaar 50 euro. Agh wel een goed topic dit: "Hoe voed ik mijn kinderen niet op". Je vader had je al veel eerder moeten laten werken.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik maak lunch voor mijn broertje, ik help s'avonds in de keuken, ik laat de hond uit, en ik houd mijn slaap en hobbykamer brandschoon
ik zal maar niet zeggen dat ik rond de 15 euro/uur zitquote:Op maandag 31 juli 2006 19:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Een krantenwijk komt al gauw richting de 6 euro per uur ja![]()
dus in feite doe je bijna niks?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik maak lunch voor mijn broertje, ik help s'avonds in de keuken, ik laat de hond uit, en ik houd mijn slaap en hobbykamer brandschoon
Voor een 17 jarige is dat normaal, 3.80/4.20 bij de AH bv, en hier krijg je nog 8% verplichte vakantietoeslag over, waardoor je wel op de 4 euro uit komt.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
minstens 4 euro?
3,50 ergens. Gewoon zoals het hoort voor een bijbaantje in de supermarkt.
Meer als je vroeg opstaat voor een krantenwijk etc.
Toen ik 17 was en bij de c1000 werkte kreeg ik 3,35.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:30 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Voor een 17 jarige is dat normaal, 3.80/4.20 bij de AH bv, en hier krijg je nog 8% verplichte vakantietoeslag over, waardoor je wel op de 4 euro uit komt.
Whehehe...quote:Op maandag 31 juli 2006 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik zal maar niet zeggen dat ik rond de 15 euro/uur zit![]()
wel wat meer dan 3.5 uur in de maandquote:Op maandag 31 juli 2006 19:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehe...
3,5 uur per maand werken en 50 euro verdienen.. whehhehehe..
Te grappig dit..
ze gaat morgen naar de uitzendbureau, want haar vader was niet thuis. Ze had ook geen zin om te fietsen, en OV gebruiken kunt ze niet..quote:Op maandag 31 juli 2006 19:33 schreef bassieVL het volgende:
werkt ze nu ondertussen al??
nouhouquote:Op maandag 31 juli 2006 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik zal maar niet zeggen dat ik rond de 15 euro/uur zit![]()
Maar werken op je 17 is toch teeeee zwaar voor je.. Ik bedoel, je moet je nog ontwikkelenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:34 schreef plopje het volgende:
dan zal ik maar helemaal niet zeggen wat ik verdiende toen 17 was met vakantiewerk,en met mijn krantenwijkje toen.
dan krijgt de ts al helemaal nachtmerrie`s.
ja werken is heel slecht voor je ontwikkeling,nooit aan beginnen.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar werken op je 17 is toch teeeee zwaar voor je.. Ik bedoel, je moet je nog ontwikkelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat soort mensen (die teren op andermans vermogen) kan ik echt niet uitstaanquote:Op maandag 31 juli 2006 19:38 schreef plopje het volgende:
[..]
ja werken is heel slecht voor je ontwikkeling,nooit aan beginnen.
je kan beter hopen op een rijke echtgenoot en dan van van je echtgenoot gaan teren,dan dat je zelf je kost verdient.
dat bedoel ik nou,quote:Op maandag 31 juli 2006 19:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dat soort mensen (die teren op andermans vermogen) kan ik echt niet uitstaan![]()
![]()
parasieten
Ik ontwikkel me thuis juist zeer goed, ik ben creatief bezig, en ik lees veel....quote:Op maandag 31 juli 2006 19:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
@TS: Met werken ontwikkel je jezelf veel beter dan de hele dag thuis zitten hoor
(Historisch PUB topic dit)
goed zoquote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ontwikkel me thuis juist zeer goed, ik ben creatief bezig, en ik lees veel....
Je weet alleen niet wat werken is. Je weet niet hoe een bus werkt. Je weet niet wat geld inhoudt. Je denkt dat je door te werken nooit meer wat kan doen.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ontwikkel me thuis juist zeer goed, ik ben creatief bezig, en ik lees veel....
ja, maar ondertussen weet je niet hoe je de dienstregeling van de bus moet aflezen, denk je dat werken kinderarbeid is, denk je dat werken negatief is voor je ontwikkeling (quote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Allemaal dingen die je prima naast een vakantiebaantje kunt doenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan heb ik de trouwerij al achter de rug, mijn man gaat s'morgens fijn naar zijn werk toe, ik verzorg ontbijt voor hem en de kinderen, ik ruim op als ze uit huis zijn, doe wat aan ontspanning, en zorg er voor dat als ze thuiskomen hun maaltijd klaar is, en hun bedje gespreid is......quote:Op maandag 31 juli 2006 19:46 schreef Zw0rld het volgende:
Hoe zou je leven eruit als je 30 bent?
Met deze instelling.
Jij kan een pizza kopen.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
oh mên.. dat wij hier nog serieus op ingaan zeg.. de TS wil duidelijk gewoon niet werken, wil niet weten hoe de wereld wél in elkaar steekt en wil al helemaal niet haar lui-lekker-land leventje verlaten.. maja, blijf lekker in je eigen wereld dromen, maar schrik niet als je ooit wakker moet worden.
En nu heb ik zin in pizza..![]()
van een dag hard werken krijg je honger!
me too!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
oh mên.. dat wij hier nog serieus op ingaan zeg.. de TS wil duidelijk gewoon niet werken, wil niet weten hoe de wereld wél in elkaar steekt en wil al helemaal niet haar lui-lekker-land leventje verlaten.. maja, blijf lekker in je eigen wereld dromen, maar schrik niet als je ooit wakker moet worden.
En nu heb ik zin in pizza..![]()
van een dag hard werken krijg je honger!
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan heb ik de trouwerij al achter de rug, mijn man gaat s'morgens fijn naar zijn werk toe, ik verzorg ontbijt voor hem en de kinderen, ik ruim op als ze uit huis zijn, doe wat aan ontspanning, en zorg er voor dat als ze thuiskomen hun maaltijd klaar is, en hun bedje gespreid is......
Yepquote:Op maandag 31 juli 2006 19:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan heb ik de trouwerij al achter de rug, mijn man gaat s'morgens fijn naar zijn werk toe, ik verzorg ontbijt voor hem en de kinderen, ik ruim op als ze uit huis zijn, doe wat aan ontspanning, en zorg er voor dat als ze thuiskomen hun maaltijd klaar is, en hun bedje gespreid is......
Dus je gaat niet werken?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Studeren doe ik natuurlijk voor de status, om een leuke tijd te hebben, en het is altijd handig...quote:Op maandag 31 juli 2006 19:56 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dus je gaat niet werken?
Waar ga je dan voor studeren?
En moet een jongen altijd alles betalen voor je dan? (zal hij leuk vinden)
Aangezien jij natuurlijk niet werkt, want dat is kinderarbeid.
Ik geef het op.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Studeren doe ik natuurlijk voor de status, om een leuke tijd te hebben, en het is altijd handig...
Voor als je vent van je wil scheiden omdat hij je houding zat is.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Studeren doe ik natuurlijk voor de status, om een leuke tijd te hebben, en het is altijd handig...
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja, het geeft gewoon een goed beeld van je, + ik krijg de kans , niet veel mensen krijgen die, dus dan kun je hem toch net zo goed pakken?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:59 schreef appelsap het volgende:
[..]
Voor als je vent van je wil scheiden omdat hij je houding zat is.
Waar heb je status voor nodig als je een simpele huisvrouw wordt?
Het geeft inderdaad een goed beeld van je. Totdat ze 1 minuut met je praten dan blijkt dat je 0,0 weet van de wereld.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja, het geeft gewoon een goed beeld van je, + ik krijg de kans , niet veel mensen krijgen die, dus dan kun je hem toch net zo goed pakken?
Ik heb maatschappijleer gehad, en met een ruime voldoende afgesloten hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 20:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het geeft inderdaad een goed beeld van je. Totdat ze 1 minuut met je praten dan blijkt dat je 0,0 weet van de wereld.
Ervaring, heb je dat ook?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb maatschappijleer gehad, en met een ruime voldoende afgesloten hoor![]()
Oke we zijn er allemaal ingetuind. Dat kan niet anders... Niemand is zo dom.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
mag ik even kotsenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Op sommige gebieden wel, andere niet.....
hmmm interessant.............quote:Op maandag 31 juli 2006 20:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Op sommige gebieden wel, andere niet.....
ohja, en je weet niet dat jongerenwerk gewoon heel normaal is?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ehmm, iedereen heeft tegenwoordig de kans om de studeren hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja, het geeft gewoon een goed beeld van je, + ik krijg de kans , niet veel mensen krijgen die, dus dan kun je hem toch net zo goed pakken?
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:09 schreef zarGon het volgende:
OMG... TS, iik heb jou ook gequote in mn sig.. ik wil dit topic nooit meer kwijtraken..
te mooi dit..
Ok, iedereen eerlijk toegeven, wie heeft er na deze post haar postgeschiedenis nagekeken, om te kijken of het een kloontje is of nietquote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb het even doorgekekenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:10 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Ok, iedereen eerlijk toegeven, wie heeft er na deze post haar postgeschiedenis nagekeken, om te kijken of het een kloontje is of niet![]()
Ik ben alleen jammer genoeg tot de conclusie gekomen dat ze het jammer genoeg echt meent waarschijnlijk![]()
Owjah, als zij morgen echt naar het uitzendbureau gaat, zal ik op de eerstvolgende fokmeeting zijn![]()
Je kan toch moeilijk anders concluderen hequote:Op maandag 31 juli 2006 20:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ohja, en je weet niet dat jongerenwerk gewoon heel normaal is?
Ik mag toch hopen dat alles wat in dit topic staat een grap is TS![]()
Ik vind jongerenwerk dus NIET normaal. Het nare is gewoon dat het helemaal ,,ingebakken" is in de maatschappij ,, zo, werk jij niet? Luie donder". Maar hebben we allemaal niet gewoon BETERE dingen te doen dan werken? Je kunt je in de tijd dat je werkt veel beter ontwikkelen op de vlakken die je zelf uitkiest, zou dat niet veel beter zijn?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ohja, en je weet niet dat jongerenwerk gewoon heel normaal is?
Ik mag toch hopen dat alles wat in dit topic staat een grap is TS![]()
Is best een mogelijkheid, het is alleen jammer dat jij je niet ontwikkeld. Je bent alleen ouder geworden sinds je geboren bent, meer heb je niet ontwikkeld.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind jongerenwerk dus NIET normaal. Het nare is gewoon dat het helemaal ,,ingebakken" is in de maatschappij ,, zo, werk jij niet? Luie donder". Maar hebben we allemaal niet gewoon BETERE dingen te doen dan werken? Je kunt je in de tijd dat je werkt veel beter ontwikkelen op de vlakken die je zelf uitkiest, zou dat niet veel beter zijn?
precies werken moet je later nog lang zatquote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind jongerenwerk dus NIET normaal. Het nare is gewoon dat het helemaal ,,ingebakken" is in de maatschappij ,, zo, werk jij niet? Luie donder". Maar hebben we allemaal niet gewoon BETERE dingen te doen dan werken? Je kunt je in de tijd dat je werkt veel beter ontwikkelen op de vlakken die je zelf uitkiest, zou dat niet veel beter zijn?
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is best een mogelijkheid, het is alleen jammer dat jij je niet ontwikkeld. Je bent alleen ouder geworden sinds je geboren bent, meer heb je niet ontwikkeld.
Dat is iets wat ik prima doe naast mijn werk. En om mezelf te 'ontwikkelen' heb ik toch echt geld nodig. En geld komt niet zomaar ergens vandaan waaien.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ga niet weer vanaf begin af aan teruglezen... maar zit je op de vrije school ofzo???quote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat jij 18 bent...quote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat mocht nooit van mijn vader, maar ik heb wel een heel erg leuk profiel weten uit te zoeken op school.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga niet weer vanaf begin af aan teruglezen... maar zit je op de vrije school ofzo???
Oei, van één salaris leven? mét kinderen?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Lieve schat, je kan je toch ook ontwikkelen op je werk? Je moet eens weten hoeveel verschillende mensen je tegenkomtquote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Even een sireuze vraag van mij: jij bent op dit moment gewoon sirieus aan het reageren toch?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat mocht nooit van mijn vader, maar ik heb wel een heel erg leuk profiel weten uit te zoeken op school.
Dat is een soort van ontwikkeling wat TS niet kentquote:Op maandag 31 juli 2006 20:16 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Lieve schat, je kan je toch ook ontwikkelen op je werk? Je moet eens weten hoeveel verschillende mensen je tegenkomtAllemaal anders, alleenmaar ontwikkeling
![]()
C&M en tekenen voor de ontwikkeling als bijvak?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat mocht nooit van mijn vader, maar ik heb wel een heel erg leuk profiel weten uit te zoeken op school.
euhm..ja , waarom niet? Ik zie wel dat veel FOK!-ers het niet met mij eens zijn, maarja....thats mequote:Op maandag 31 juli 2006 20:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even een sireuze vraag van mij: jij bent op dit moment gewoon sirieus aan het reageren toch?
En andere mensen maar voor je laten betalen?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Whehhehehe, beeldscherm onder de colaquote:Op maandag 31 juli 2006 20:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat is een soort van ontwikkeling wat TS niet kentZij ontwikkelt haar zelf met lezen, tekenen, boetseren en knutselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |