Ja dat gaat veel te ver! Hoe durven ze je zo te dwingen om te gaan werken. Straks word je nog moe, of misschien wel ziek, omdat je zo hard moet werken! Als je vakantie hebt moet je inderdaad alleen maar hoeven genieten. Wat heb jij een stel onverantwoordelijke en egoistische ouders zeg!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:22 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Vind je dat niet ver gaan? Ik bedoel als je ouders genoeg geld hebben, kunnen ze het toch net zo goed delen? + het is wel dwingen, ze weten hoezeer ik mijn zakgeld nodig heb om van het leven te genieten, het is gewoon wreed om dat af te pakken vind ik.
Ik heb wel zo de schurft in dit soort mensen...quote:Op zondag 30 juli 2006 01:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar dat is toch rotwerk? In de kassen en op de boerderij enzo....?
Zelfstandig is als je eerst zelf het geld binnen brengt om er vervolgens mee te gaan winkelen...quote:Op zondag 30 juli 2006 01:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou misschien ben ik dan op financieel gebied wel afhankelijk, maar ik ben zeer zelfstandig op andere vlakken, als ik bijv. zin heb om te winkelen , doe ik da, maar zonder zakgeld gaat dat niet echt...behalve kleding dan.
Nu neem ik je niet meer serieus. Je kunt helemaal zelfstandig winkelen? Grooooooooote meidquote:Op zondag 30 juli 2006 01:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou misschien ben ik dan op financieel gebied wel afhankelijk, maar ik ben zeer zelfstandig op andere vlakken, als ik bijv. zin heb om te winkelen , doe ik da, maar zonder zakgeld gaat dat niet echt...behalve kleding dan.
Wauw, jij kan helemaal alleen winkelen? Waar heb je dat geleerd?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Aansluit.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nu neem ik je niet meer serieus. Je kunt helemaal zelfstandig winkelen? Grooooooooote meid
Precies. Echt niet alles komt je zomaar toegewaaid hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 01:26 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik heb wel zo de schurft in dit soort mensen...De instelling alleen al van "dat is toch rotwerk".
Vanaf mijn 12e krantenlopen, op mijn 14e werkte ik bij een hovenier in de vakantie (en ja, dat is zwaar werk met bosmaaiers enzo!), op mijn 15e in de supermarkt en vanaf mijn 16e diverse uitzendbanen zoals inpakken, videoband doosjes dichtklikken, etc. Pas vanaf mijn 18e een baan die echt iets met mijn huidige baan te maken had (WorldOnline callcenter). Nee het was niet altijd leuk, en ja het verdiende altijd wel.
Hoewel ik zakgeld (en later kleedgeld) kreeg heb ik ALTIJD de handen uit de mouwen gestoken, leuk of niet. Aanstelleritus van mensen die het niet doen. Dan wordt je maar vies en moe, so fukking what???
Voor sommige mensen dus wel .. en ik ken dr een aantal (overigens allemaal van het vrouwelijke geslacht) die tot hun 24e alles kunnen regelen omdat pappie het betaald.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies. Echt niet alles komt je zomaar toegewaaid hoor
En leuk werk hoef je echt niet op te rekenen. Je moet blij zijn als je uberhaupt al werk krijgt.
Nouja, een vriendin van mij werkt bij de WE in het winkelcentrum hier, en vind het erg leuk, helaas zie ik nooit ergens bij een leuke kledingzaak/bloemist/whatever een bordje hangen met personeel nodig....quote:Op zondag 30 juli 2006 01:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies. Echt niet alles komt je zomaar toegewaaid hoor
En leuk werk hoef je echt niet op te rekenen. Je moet blij zijn als je uberhaupt al werk krijgt.
Tip: stap naar binnen en vraagquote:Op zondag 30 juli 2006 01:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja, een vriendin van mij werkt bij de WE in het winkelcentrum hier, en vind het erg leuk, helaas zie ik nooit ergens bij een leuke kledingzaak/bloemist/whatever een bordje hangen met personeel nodig....![]()
Dat staat toch gek? Je stapt toch niet zomaar naar een medewerk(st)er toe van ,,hallo, zoeken jullie nog personeel" ?quote:
Wist je dat er in kranten ook een 'personeel gezocht' deel zit?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja, een vriendin van mij werkt bij de WE in het winkelcentrum hier, en vind het erg leuk, helaas zie ik nooit ergens bij een leuke kledingzaak/bloemist/whatever een bordje hangen met personeel nodig....![]()
Is dat niet alleen voor ,,echte" baantjes..waarvoor je een diploma en andere dingen voor nodig hebt?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:37 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wist je dat er in kranten ook een 'personeel gezocht' deel zit?
Waarom nietquote:Op zondag 30 juli 2006 01:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat staat toch gek? Je stapt toch niet zomaar naar een medewerk(st)er toe van ,,hallo, zoeken jullie nog personeel" ?![]()
Proef ik hier iets van schaamte ?? Dat staat helemaal niet gek joh ! En wat dan nog, dan zeggen ze: nee, we hebben niemand meer nodig. Is dat zo erg ?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat staat toch gek? Je stapt toch niet zomaar naar een medewerk(st)er toe van ,,hallo, zoeken jullie nog personeel" ?![]()
dat zeker jaquote:Op zondag 30 juli 2006 01:34 schreef Speedski het volgende:
[..]
Voor sommige mensen dus wel .. en ik ken dr een aantal (overigens allemaal van het vrouwelijke geslacht) die tot hun 24e alles kunnen regelen omdat pappie het betaald.
Maar ja .. wat dan nog. Iets kopen met geld wat je zelf hebt verdiend voelt een stuk lekkerder dan het krijgen van je allerliefste pappie.
Ik begin je vader hoe langer hoe meer te begrijpen. Jij hebt echt nog niet het flauwste benul hoe de wereld in elkaar zitquote:Op zondag 30 juli 2006 01:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Is dat niet alleen voor ,,echte" baantjes..waarvoor je een diploma en andere dingen voor nodig hebt?
Nee hoor, er zit ook vakantiewerk en bijbaantjes bij.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Is dat niet alleen voor ,,echte" baantjes..waarvoor je een diploma en andere dingen voor nodig hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |